PDA

View Full Version : Partij van brain op sjoetjoep



barclay
20-02-2008, 10:16
http://www.youtube.com/watch?v=ccQgKvkS-i0

Have fun !

jopke
20-02-2008, 10:30
slechte actie... die gast wou net weer opstaan, trapt ie m voor zn bek:wacko:

Evilman
20-02-2008, 10:38
de fik in die kutkooi :D

jopke
20-02-2008, 10:43
x2


en dan zien we hem straks weken zeiken, dan hij ''gewonnen'' heeft..

+ iedere halvezool die je kent en dgk kijkt komt naar je toe met:

'he heb je brian nog gezien?, leuk he''

wat een ass...

Garcia
20-02-2008, 11:54
Ik zag op internet hoe Brian zich profileerde in de villa toen hij terugkwam. Hij was niet bepaald respectvol en netjes en dat vond ik jammer.

Zo'n trap is zeker niet netjes, maar misschien is kickboxen niets voor hem en MMA wat meer ;-)

Tsuki
20-02-2008, 12:25
Vette highkick man ............. echt is wel zijn eerste partij he wie heeft er nog meer in zijn 1e partij zo'n trap uitgedeeld .............................. PRECIES.

actie erna was minder maar ging in de hitte van de strijd.

MJOKKIE
20-02-2008, 13:03
Vette highkick man ............. echt is wel zijn eerste partij he wie heeft er nog meer in zijn 1e partij zo'n trap uitgedeeld .............................. PRECIES.

actie erna was minder maar ging in de hitte van de strijd.

Dat is waar, ook al hingen z'n handen op half zeven, hij flikt dat wel. Het was eigenlijk een halve lichaamstrap, en die kleine gast bukte ook nog eens. Maar hij zat er gewoon op.

Handeling daarna is niet goed te praten, ook niet in hitte van de strijd.

barclay
20-02-2008, 13:15
Das waar,

Niks geen vette highkick gewoon vet geluk ja. Ik zag er in iedergeval geen power in zitten. Je zag yuri ook gelijk weer opstaan om na zijn uitglijder ff Brain pampa te gaan geven. Wat doet die conjo ! Schopt ie hem volaan in zijn bek?? Nou ja, dat kan dus echt niet he. Vet laffe shit van die bouler dagou no?!:boos:

Nee ff fo real man. Kom nou wat een laffe streek. vet zijn handen ook nog in de lucht en shit.

Het blijft een sport hoor. Geen executie.

Das toch fokking niet normaal man.

ps. ( maar wel lekker;) )





Dat is waar, ook al hingen z'n handen op half zeven, hij flikt dat wel. Het was eigenlijk een halve lichaamstrap, en die kleine gast bukte ook nog eens. Maar hij zat er gewoon op.

Handeling daarna is niet goed te praten, ook niet in hitte van de strijd.

TOON
20-02-2008, 14:17
die highkick was gewoon top! vooral voor zn eerste pot, of het dan mazzel is of niet, daar kun je eeuwen over discussieren, punt is dat ie um KO schopt in zn eerste partij.... das wel iets om trots op te zijn lijkt me zo...

zn actie daarna is misschien nog te begrijpen, gezien het feit dat je vol met adrenaline zit.... maar dat ie daarna zo zit te ouwehoeren alsof ie de champ was en dat ie gewonnen had... 'het was een no contest maar ik heb wel gewonnen'.... ?? daar had ik wat meer moeite mee... respect was ver te zoeken iig...

Virus
20-02-2008, 15:04
Echt weird als je die actie recht lult...

jopke
20-02-2008, 16:23
die highkick was gewoon top! vooral voor zn eerste pot, of het dan mazzel is of niet, daar kun je eeuwen over discussieren, punt is dat ie um KO schopt in zn eerste partij.... das wel iets om trots op te zijn lijkt me zo...

zn actie daarna is misschien nog te begrijpen, gezien het feit dat je vol met adrenaline zit.... maar dat ie daarna zo zit te ouwehoeren alsof ie de champ was en dat ie gewonnen had... 'het was een no contest maar ik heb wel gewonnen'.... ?? daar had ik wat meer moeite mee... respect was ver te zoeken iig...


hij schopte hem niet ko... toen yuri op wou staan trapte hij m vol in zn smoel..

geen stijl dit

MilfhunterMMA
20-02-2008, 16:25
hij schopte hem niet ko... toen yuri op wou staan trapte hij m vol in zn smoel..

geen stijl dit

mee eens.

Guillermo
20-02-2008, 17:03
Het ergste is nog dat die mongool met zijn handen in de lucht staat alsof hij Fedor heeft gewiept :twak:

Jeru
20-02-2008, 17:27
Het ergste is nog dat die mongool met zijn handen in de lucht staat alsof hij Fedor heeft gewiept :twak:

Het ergste is nog wel dat ie Fedor niet eens kent :confused:

Biiyen
20-02-2008, 17:38
Ik snap het gezeur niet... Hij staat op, knieen en handen raakte op dat moment niet de grond, daarbij de scheids gaf geen 8 count. Dus dan mag je gewoon trappen en slaan om het af te maken. Het is die gozer ze eigen schuld, moet die maar handjes op het canvas leggen en wachten totdat scheids zegt "break" en begint te tellen.

In Thailand is dat gewoon een legale actie. Vaak genoeg worden zo wedstrijden gewonnen. Meestal door een knie in het gezicht.

jopke
20-02-2008, 17:41
als het zo legaal was, was brian niet gedisqualificeerd....

Evilman
20-02-2008, 18:17
als het zo legaal was, was brian niet gedisqualificeerd....

LOL!

en LOL!2 @ Jeru :D

Ronald
20-02-2008, 18:36
als het zo legaal was, was brian niet gedisqualificeerd....
Hij is niet gediskwalificeerd. Het werd een no-contest ;)

barclay
20-02-2008, 18:55
Wamt je bent gewoon sjago omdat je die 6000 vcash op tank heb verloren


;)



Ik snap het gezeur niet... Hij staat op, knieen en handen raakte op dat moment niet de grond, daarbij de scheids gaf geen 8 count. Dus dan mag je gewoon trappen en slaan om het af te maken. Het is die gozer ze eigen schuld, moet die maar handjes op het canvas leggen en wachten totdat scheids zegt "break" en begint te tellen.

In Thailand is dat gewoon een legale actie. Vaak genoeg worden zo wedstrijden gewonnen. Meestal door een knie in het gezicht.

bloody
20-02-2008, 19:19
damn er is hier geen sprake van een boekje

wrestler_nl
20-02-2008, 19:30
ik zou wel een rematch willen zien...dan denk ik dat juri hem kapoEt gaat maken!!!!

Dalton
20-02-2008, 19:52
ik zou wel een rematch willen zien...dan denk ik dat juri hem kapoEt gaat maken!!!!

En je denkt niet dat Juri een klein beetje is uitgezocht zodat Brian kan winnen. Het blijft showbizz en Hans Nijman gaat niet graag openbaar op zijn bek :rolleyes:

mit16
20-02-2008, 21:13
die brian is één en al onzin.

die hele man is een no-contest.

Tsuki
20-02-2008, 21:32
die brian is één en al onzin.

die hele man is een no-contest.


REPS !!!!!!!!!!!!!!! geweldige opmerking

mit16
20-02-2008, 21:54
:)

jopke
20-02-2008, 22:07
Hij is niet gediskwalificeerd. Het werd een no-contest ;)


góh en waarom werd het dan no-contest?;)

Tony Galento
20-02-2008, 23:21
Er zat niks achter die eerste trap, bovendien slecht uitgevoerd. Zelfs voor een nieuweling.

Bij het aanzetten van de soccerkick heeft yuri zijn linkerhand aan de grond. Brian had gewoon gediskwalificeerd moeten worden.

j0rg
20-02-2008, 23:45
Die eerste trap was echt een lucky one imo. Yuri bukt of wilt wegduiken en hij krijgt hem met meer geluk dan wijsheid denk ik.

Muay Thai Elite
20-02-2008, 23:55
Die eerste trap was echt een lucky one imo. Yuri bukt of wilt wegduiken en hij krijgt hem met meer geluk dan wijsheid denk ik.

We all need a little luck from time to time..

j0rg
21-02-2008, 00:03
Helemaal waar. Maar er wordt net gedaan alsof ie hem met een onwijs mooie trap neerhaalde, wat dus helemaal niet het geval was. Wie er bij een eventuele rematch de winnaar zou zijn vind ik lastig te zeggen, zoveel partij zie je niet namelijk.

mit16
21-02-2008, 16:22
ik dacht dat zakken alleen in de gym hingen, maar ze staan nu dus ook al in de ring?;)


Rematch???

Royce
21-02-2008, 16:51
Snap niet dat die kerel de ring in mag, dat moeten ze verbieden zulke zielige sukkels te laten vechten...Brian is gewoon een loser:)

Fr3ddy
21-02-2008, 16:57
Er zat niks achter die eerste trap, bovendien slecht uitgevoerd. Zelfs voor een nieuweling.

Bij het aanzetten van de soccerkick heeft yuri zijn linkerhand aan de grond. Brian had gewoon gediskwalificeerd moeten worden.

Wat is er verkeerd aan die trap? Hij is toch raak?

mit16
21-02-2008, 17:58
zou er een rematch kunnen komen?

Tony Galento
21-02-2008, 18:24
Wat is er verkeerd aan die trap? Hij is toch raak?

Dus als de trap raak is, is ie goed? Ik ken dronken boeren die technisch beter kunnen trappen.

Die jongen was helemaal niet klaar. Hij kan niet eens recht stoten en ze trappen 'm zo de ring in. Het zal wel aan mij liggen. Ik word oud.

kmr
21-02-2008, 18:53
de rechterhoek van brian was wel mooi, alleen raakte hij niks:twak:

a.s.c.
23-02-2008, 10:25
Was op zich best een mooie soccerkick, jammer alleen dat het niet binnen de regels viel.

Wheelie
23-02-2008, 10:47
Ik heb slechtere partijen gezien

Brian, GEFELICITEERD ;)

Floris
23-02-2008, 10:54
Ach, het werkt...

Muay Thai Elite
23-02-2008, 13:50
Jealousy is a motherfucker..