PDA

View Full Version : Video Clips On www.kenpokai.nl



Robert Pepels
22-02-2008, 03:54
Osu
On the Kenpokai Website New Video Clips about Renshi Pepels , And Kancho Gerard Gordeau Fiteselektor
www.kenpokai.nl (http://www.kenpokai.nl)

30 March 2008 Open EK Kyokushinkai De Hague , Be There

Osu

goro
22-02-2008, 12:25
Wat een film. Een sensei die een kleine lid van hem in elkaar ramt. Ga dan op de tatami vechten he. Of op Gerard zijn tornooi. En zet dat dan op je site.

Belachelijk

Robert Pepels
22-02-2008, 14:20
Osu Jammer van zo'n commentaar,

en jammer dat je geen naam durft te laten zien.

Deze beste leerling traind 10 jaar in onze school heeft bruin 1 full contact en staat in maart op de EK den haag. Door op deze manier met hem te oefenen krijgt hij tegenstand die hij verdiend want is goede jongen die dit aankan. Ook vecht hij in november op toernooi dat open gewicht is dus zal hij ook mensen van mijn gewicht krijgen 103. Daarnaast vechten wij in onze scholen allemaal tegen elkaar welke band en gewicht.

Ik heb zelf al genoeg toernooien gehad en ben nu met mijn leerlingen in de fase dat ze dit soort toernooien kunnen doen.

Jammer dat je niet snapt dat dit juist laat zien dat wij allemaal met elkaar vechten en niet tegen elkaar. Als jij je inschrijft bij Gordeau zeg het maar dan doe ik met je mee.

Osu

Effective
22-02-2008, 15:53
Leuk filmpje! In het karate is dit niet ongebruikelijk, niks aan de hand. Ik zie gewoon een karateka die met controle van technieken onder druk wordt gezet en zeker niet in elkaar geslagen wordt.

OSU!

Robert Pepels
22-02-2008, 16:00
Osu

Dank je voor reactie, en inderdaad waar in dit filpmje gaat mijn tegenstander die 10 jaar ervaring heeft , bruin 1 , 71 kilo neer?

Hij gaat nu op de EK vechten in de klasse -80 dus kan tegenstanders krijgen van 79. In de dojo houd je altijd controle omdat je het goed met elkaar kunt vinden. Als hij dalijk tegen een tegenstander komt die van hem wil winnen, denk men dan echt dat die tegenstander zich gaat inhouden omdat deze jongen zo'n aardige gast is!!

In ons systeem en ook dat van de kyokushinkai vecht je met iedereen ongeacht gewicht , graduatie en ervaring. Ik ben zelf ooit op een toernooi neergegaan tegen een oranje band en ik had ton 2e dan, mag iedereen weten. Want dat is vechten. Iedereen gaat ergens een keer neer , geen schande geen probleem. Het is juist eerlijk als leraar als je met je jongens meevecht om hun beter te maken en niet"mezelf". Als leraar ben je er voor je jongens. En moet op die slechte reacties ook eigenlijk niet ingaan. Maar ben blij dat jij dit schrijft.

Op de site staat ook mijn vechtverleden en heb de nodige gewonnen maar ook verloren. Valt ook niet mee als je lyme-ziekte hebt. Maar goed Karate en ook andere vechtstijlen zijn keihard. Net als het leven , en daarom is krijgskunst ook zo mooi.

Osu Effective

Renshi R.Pepels

marijke5
10-11-2010, 17:52
Les geven betekent ook nederlands spreken EN schrijven. Niet vertalen vanuit het dialect. Het lijkt wel of een juist gearriveerde marokkaan dit heeft geschreven.

blackadder
10-11-2010, 17:58
Link werkt niet.

Sadix
10-11-2010, 18:05
Les geven betekent ook nederlands spreken EN schrijven. Niet vertalen vanuit het dialect. Het lijkt wel of een juist gearriveerde marokkaan dit heeft geschreven.

wat een onzin zeg.

En so what als een pas gearriveerde marokkaan dit schrijft?

ps de site werkt niet bij mij

omg haha nu pas zie ik dat het een bump is van 2008.

Marijke heeft een topic uit 2008 opgehaald alleen om de trainer ff te kraken om zijn nederlands.

wat een fail

SjorsWilms
10-11-2010, 18:30
FAAL

Mule-Kick
10-11-2010, 18:42
Al het 2e thread van Marijke waarin ze Robert Pepels 'aanvalt'.
Persoonlijke vete?

Robert Pepels
10-11-2010, 23:44
Osu,jammer dat zelfs de jongens uit marokko hier zelfs de schuld van krijgen.Is inderdaad 2008 tijdje terug en zitten inderdaad fouten in.En Mule-kick ik heb geen vete wat mij betreft, dus ze is bij ons nog altijd welkom.En ben trouwens geen marrokkaan maar een limburger dus schrijf en praat limburgs :-)Allen veel plezier met trainen.Oosh

Bartju
10-11-2010, 23:56
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ6Yq0NSU7pn7iOkirrf6waimOIb276h 3QCURZda1CUmLoydho&t=1&usg=__9VDSzQmMiSIo2GD5yp8b9_j9Whs=

LeeMurray
11-11-2010, 02:20
wat een onzin zeg.

En so what als een pas gearriveerde marokkaan dit schrijft?

ps de site werkt niet bij mij

omg haha nu pas zie ik dat het een bump is van 2008.

Marijke heeft een topic uit 2008 opgehaald alleen om de trainer ff te kraken om zijn nederlands.

wat een fail
haha Zeker een fail en ik zag 'r ook in een andere topic van TS haten. Er is waarschijnlijk iets voorgevallen tussen die twee.