PDA

View Full Version : Yahoo gaat UFC PPV's online uitzenden



Tony
22-02-2008, 10:28
Maar gelukkig hebben "wij" andere online bronnen om events te bekijken :)


The UFC announced Thursday that Yahoo! will be the online distributor for live UFC pay-per-view events.

UFC 82, featuring Anderson Silva's middleweight title defense against Dan Henderson (Pictures), will air live March 1 on Yahoo! Sports with a price of $44.95.

"This relationship with Yahoo! is an important step for the UFC to build its global distribution platform for live pay-per-view events," said UFC President Dana White in a news release. "We are looking forward to working with Yahoo! Sports to expand our reach and bring the sport of mixed martial arts to fight fans in every corner of the world in every possible language."

chief108
22-02-2008, 12:37
mooi dat ze dat doen...
en aan de prijs te zien ben ik erg blij dat het ook anders kan :p

remco pardoel
22-02-2008, 12:56
In de US... nemen mensen samen de rekening voor zich en gaan ze met een groepje kijken met een kratje bier ernaast..
Daarom betaald men ook gewoon 25 of meer om een gala te kijken

Voor een gala betalen betekend de sport supporten en proberen het mainstream te krijgen..

chief108
22-02-2008, 13:01
ik vind het ook zeker een goed initiatief....

met een groep vrienden en een krat bier lekker UFC kijken is altijd een goed idee :p

Jeru
22-02-2008, 13:08
Ja maar in de US is het nog op schappelijke tijden. Als ik dat met een groepje vrienden ga doen is iedereen om 4 uur 's ochtends wel al helemaal laveloos haha

chief108
22-02-2008, 13:11
exactly....

harry
22-02-2008, 13:27
In de US... nemen mensen samen de rekening voor zich en gaan ze met een groepje kijken met een kratje bier ernaast..
Daarom betaald men ook gewoon 25 of meer om een gala te kijken

Voor een gala betalen betekend de sport supporten en proberen het mainstream te krijgen..

Als liefhebber wil ik het helemaal niet mainstream hebben.

Vond die Jaap edenhal tijd helemaal super
(alleen toen verdiende ze natuurlijk extreen te weinig maar das mijn enige minpunt)

YoMarK
22-02-2008, 13:38
$44.95 vind ik toch echt een serieus bedrag. Natuurlijk hebben we voordeel van de huidige eurokoers, maar dan nog.
Het is bovendien niet zo dat ik er echt super goede beeldkwaliteit voor terug krijg.

redjuh
22-02-2008, 15:26
voor 32 euro heb ik 2 kratten bier, een zak chips, kijk ik het evengoed live en kan ik het 2 dagen later op een dvd branden... hmmmz

Mickey
22-02-2008, 15:49
Wat is het verschil met om 4:00 op MF zitten voor de PBP?

Ik zie het dan liever live. Het heeft gewoon wat om een PPV te doen. Toen ik in de states was ook gedaan. Het is gewoon the american way ;)

Met zn 4en is het nog geen 10tje de man.
Eerst de stad in, dan UFC checken. Ik zie het probleem niet.

Evilman
22-02-2008, 15:54
als ufc in engeland is het nog te doen.
t live gevoel is natuurlijk wel cool..

maarja.. het is nog niet 'je van het.'

redjuh
22-02-2008, 15:59
Wat is het verschil met om 4:00 op MF zitten voor de PBP?

Ik zie het dan liever live. Het heeft gewoon wat om een PPV te doen. Toen ik in de states was ook gedaan. Het is gewoon the american way ;)

Met zn 4en is het nog geen 10tje de man.
Eerst de stad in, dan UFC checken. Ik zie het probleem niet.

doneer 1x dat bedrag voor 1 ppv aan 'de site' en je hebt uberkwali-stream

chief108
22-02-2008, 16:18
:stupid: