PDA

View Full Version : Guinness World Record Tameshiwari (breken)



jan sensei kyokushin
22-02-2008, 16:07
http://www.youtube.com/watch?v=ibLlZGce0DA&NR&feature=related






respect

osu

redjuh
22-02-2008, 16:20
leuk om te zien absoluut, maar voor degene die met droge ogen durft te beweren dat dat echte, niet geprepareerde planken zijn, heb ik het volgende te zeggen: "They're NOT"

redjuh
22-02-2008, 16:20
oh en Sjaak PWN3D deze gast

wrestler_nl
22-02-2008, 16:54
mooi filmpje!!

Chico
22-02-2008, 16:57
board does not hit back

bruce lee

:D

whunter60
22-02-2008, 17:07
http://www.vkmag.com/magazine/handje_breken_doe_je_zo/

de titel van het filmpje is niet echt goed gekozen maar geeft aardig de impact van de klap weer, enjoy

willy123
22-02-2008, 17:22
Die plankjes waaien er zo wat vanaf. Ook de stenen lijken meer op wat zand dat losjes in een vorm gekneed is. Absoluut geen indrukwekkend filmpje, en vind dat het ook helemaal niets met vechtkunsten te maken heeft.

Briant
22-02-2008, 17:29
Hij heeft een beetje last van zn linkerhand op een gegeven moment :P

jan sensei kyokushin
22-02-2008, 18:00
Osu hij voelt de pijn heus wel forumbroeders en zusters maar hij verlegt zijn pijn grenzen en hij kan pijn verdragen het is geen watje , maar hij voelt het echt wel en het is heus geen NEP !! Alles breekt hij ook niet in een keer er mislukt ook veel de eerste keer .
respect !!
ik weet uit ervaring hoe het voelt na het breken ook .

er brak nog en jongen zijn hand op het katsu gala waar ik jury was in december
die sloeg ook verkeert je moet wel weten wat je doet en hoe je moet breken anders moet je er niet aan beginnen.

osu

Ronald
22-02-2008, 22:13
Alles breekt hij ook niet in een keer er mislukt ook veel de eerste keer .
Het lijkt idd een wereldrecord "2e pogingen" :D

Maar ff een serieuze vraag Jan: welk wereldrecord is dit dan? Welk record heeft hij gebroken.

Bagheera
22-02-2008, 23:47
Osu hij voelt de pijn heus wel forumbroeders en zusters maar hij verlegt zijn pijn grenzen en hij kan pijn verdragen het is geen watje , maar hij voelt het echt wel en het is heus geen NEP !! Alles breekt hij ook niet in een keer er mislukt ook veel de eerste keer .
respect !!
ik weet uit ervaring hoe het voelt na het breken ook .

er brak nog en jongen zijn hand op het katsu gala waar ik jury was in december
die sloeg ook verkeert je moet wel weten wat je doet en hoe je moet breken anders moet je er niet aan beginnen.

osu

Dat denk ik ook wel, maar als je goed kijkt zie je een trap die mislukt (half erop 2min25) en in het neergaan van de hak vallen alle stenen spontaan uit elkaar... lijkt idd een nogal 'slappe' steensoort.. Voor de rest vindt ik het wel knap dat men de pijngrens verlegd...

jan sensei kyokushin
23-02-2008, 08:12
Het lijkt idd een wereldrecord "2e pogingen" :D

Maar ff een serieuze vraag Jan: welk wereldrecord is dit dan? Welk record heeft hij gebroken. Osu Ronald en Bagheere zijn eiggen record denk ik ;) hier stond geen tijd voor denk ik ,het gaat om het breken daarom zeg ik er mislukt ook veel de eerste keer , echt hij voelt de pijn wel ,na het breken veel meer gaat zijn hand opzwellen zijn knokkels zijn voet enz .

je hand je arm is je hamer je pols je elleboog daar doe je veel mee

dat is je gereedschap zomaar even gezegt;)

je hak is moker je de boven kant van je voet je voorhoofd je knie je pols dit zijn de hartste delen van je lichaam die kan je spannen op kracht zetten op het moment dat je breekt (of in gevechten )er mislukt wel eens wat dat zie je ook op het filmpje dan voelt hij de pijn echt wel juist bij het missen .

het is zo om even uit teleggen als als als zeg ik altijd je de eerste plank of steen goed raakt breekt je alles ,mis je gaat er veel mis dat is ook te zien uit de beelden dan gaat hij het in 2e tweede keer proberen of 3e .
de stijl die de sensei doet is het Gosoku Ryu karate .

sportgroeten

jan

osu

jan sensei kyokushin
23-02-2008, 11:03
Osu Ronald en Bagheere zijn eiggen record denk ik ;) hier stond geen tijd voor denk ik ,het gaat om het breken daarom zeg ik er mislukt ook veel de eerste keer , echt hij voelt de pijn wel ,na het breken veel meer gaat zijn hand opzwellen zijn knokkels zijn voet enz .

je hand je arm is je hamer je pols je elleboog daar doe je veel mee

dat is je gereedschap zomaar even gezegt;)

je hak is moker je de boven kant van je voet je voorhoofd je knie je scheen je pols dit zijn de hartste delen van je lichaam die kan je spannen op kracht zetten op het moment dat je breekt (of in gevechten )er mislukt wel eens wat dat zie je ook op het filmpje dan voelt hij de pijn echt wel juist bij het missen .

het is zo om even uit teleggen als als als zeg ik altijd je de eerste plank of steen goed raakt breekt je alles ,mis je gaat er veel mis dat is ook te zien uit de beelden dan gaat hij het in 2e tweede keer proberen of 3e .
de stijl die de sensei doet is het Gosoku Ryu karate .

sportgroeten

jan

osu En de scheen die had ik vergeten bijde hardste delen van aan het lichaam