PDA

View Full Version : Vechters gezocht: Paramaribo 31 mei 2008, NIS



killerqueen
23-02-2008, 22:04
"Be Innovative" zoekt A & B klasse vecht(st)ers voor het fund raising evenement van 31 mei 2008 te Paramaribo. (Anthony Nesty Sporthal).

Participerende landen zijn: UK, Nederland, Belgie, Brazilie, Suriname, T & T, Marokko & Aruba.

In navolging van het Martial Arts Event van 21 Juli 2007 is "Be Innovative op zoek naar vecht(st)ers die kostenloos mee willen werken aan dit sport ontwikkelings project Enriching Suriname waarvan de opbrengst naar een goed doel wordt geschonken. (Zie: http://www.beinnovative.org).

We zijn op zoek naar:
- Thaiboksen (A & B klasse) -93Kg, -74Kg, -70Kg, -63Kg.
- Kyokushinkai -93Kg
- Taekwondo -61Kg, (17 jaar).

Voor meer info contact: [email protected]

killerqueen
23-02-2008, 23:21
Sorry wat wijzigingen Dit is de juiste post:


For the Martial Arts Event II "Be Innovative Foundation" is looking for professional fighters to fight at a fund raising evenement on May 31st 2008 Paramaribo, Suriname (South America)

In succesion of the Martial Arts Event of 21 July 2007 Be Innovative Foundation is looking for fighters who are willing to fight for charity at our next event. The raised funds will be donated to the Sports Community Development Project Enriching Suriname.

See: Be Innovative Foundation (http://www.beinnovative.org)

We are looking for:

- MMA : - Female -60kg)
- MMA : A -74kg (to fight Furjel de Windt)
- Thaiboxer : A -95Kg, (to fight Henriques Zowa)
- Thaiboxer : A - 61Kg.
- Thaiboxer : B - 84kg (4 fights)
- Thaiboxer : B -84kg (1Fight)

- Kyokushinkai -93Kg (semi prof)
- Taekwondo -61Kg, (17 years).

For more information please contact: [email protected]

Justinian
28-02-2008, 21:16
Misschien heb ik iemand voor deze partij:

MMA : - Female -60kg

Zou je me kunnen laten weten welke klasse het betreft (beginner of gevorderd)? Alvast bedankt!

Richelieu
28-02-2008, 21:51
Misschien heb ik iemand voor deze partij:

MMA : - Female -60kg

Zou je me kunnen laten weten welke klasse het betreft (beginner of gevorderd)? Alvast bedankt!

hahaha...wie zou dat nu zijn....;)

Dennuz
28-02-2008, 22:18
hahaha...wie zou dat nu zijn....;)

Sssst, je mag ons geheime wapen nog niet bekend maken ;)