PDA

View Full Version : Foto's Fight4live 23 Februari???



ssommoord
25-02-2008, 12:29
Hallo ik had gezien dat Mixfight foto's had gemaakt van deze gala, mijn vraag was of deze ook hier worden geplaats?
Alvast Bedankt

Richelieu
25-02-2008, 12:50
Hallo ik had gezien dat Mixfight foto's had gemaakt van deze gala, mijn vraag was of deze ook hier worden geplaats?
Alvast Bedankt

Van dit gala heeft Mixfight fotograaf Basu inderdaad foto's gemaakt. Onze doelstelling is om deze zo snel mogelijk te plaatsen. Aangezien we er allemaal een normale baan op na houden is dit somds wel eens moeilijk te combineren. Heb dus een beetje geduld omdat het plaatsen van een goede serie foto's enorm veel energie en tijd kost!

ssommoord
25-02-2008, 12:56
Van dit gala heeft Mixfight fotograaf Basu inderdaad foto's gemaakt. Onze doelstelling is om deze zo snel mogelijk te plaatsen. Aangezien we er allemaal een normale baan op na houden is dit somds wel eens moeilijk te combineren. Heb dus een beetje geduld omdat het plaatsen van een goede serie foto's enorm veel energie en tijd kost!

Oke bedankt voor de reactie.

mama
25-02-2008, 13:06
Vergeet ook niet dat er ook mensen zijn die naast die drukke baan ook nog een gezin hebben.
:)
Zo jammer dat men daar aldoor om vraagt.
Maar Bas kennende wil hij dat het er goed uitkomt te zien en het licht was, wat ik begreep niet heel goed. Dus dat is voor een fotograaf alleen maar meer werk.

ssommoord
25-02-2008, 14:52
Maar ik zei ook niet van waar blijven die foto's. Mijn vraag was alleen of dat ze hier werden geplaats of mischien wel ergens anders.;)

basu
25-02-2008, 17:21
geen probleem man (of vrouw :) foto's komen er hopelijk vanavond nog op!

19Dushi74
25-02-2008, 21:27
Hi there fotograaf Basu,

Vraagje,... weet u maybe wanneer de foto's online komen op MF?

Dank u wel ....

mama
25-02-2008, 22:14
Hi there fotograaf Basu,

Vraagje,... weet u maybe wanneer de foto's online komen op MF?

Dank u wel ....

Eh....... wat staat er boven jouw post :eek:

basu
26-02-2008, 00:58
geen probleem man (of vrouw :) foto's komen er hopelijk vanavond nog op!

eeeeeh... maak dat vannacht! :)