PDA

View Full Version : official results Upcoming Glory II



Shooto Holland
25-02-2008, 14:53
Official Shooto Results
Upcoming Glory II
Location: De Kei
Place: Ede, The Netherlands
Date: Sunday the 24th of february 2008

SHOOTO C -76kg
Teun Beusser, (Tatsujin Arnhem, NL) defeats Lerando Gulacti (Team Karatas, NL) by heelhook, round 1 at 1:48 min.

SHOOTO C +100kg
Thorsten Klein (Sparta Essen, Germany) defeats Ernesto Muller de Almeida (Tatsujin Deventer, NL) by decision

SHOOTO C -83kg
Wilbert van Zundert (Staredown Martial Arts, NL) defeats Daniel Deux (Tatsujin Arnhem, NL) by backmount choke, round 2 at 1:47 min.

MT N -57kg
Mourad (Team Ettak, NL) defeats Anton Santiago (Team Karatas, NL) by decision

SHOOTO C -70kg
Ben Boekee (Hoyer’s Gym, NL) defeats Jordy van Limbeek (Tatsujin Arnhem, NL) vs) by armbar, round 1 at 1:25 min.

SHOOTO C+ -70kg
Samir Noory (Tatsujin Amsterdam, NL) defeats Mohammed Ali Moshkelgosha (Team Alpha) by decision

MT N -74kg
Norman Juaquin (Team Karatas, NL) defeats Aziz Beniddare (Team Ettaki, NL) by decision

SHOOTO C+ -70kg
Hyram Rodrigeuz (Arubian Fighters, NL) defeats Germann Izaguev (Team Alpha, DLD) by decision

SHOOTO C+ -76kg
Raoul Audhoe (Tatsujin Amsterdam, NL) defeats Mohannad Tuza (B.A. Physical, NL) by armbar, round 1 at 40 sec.

10. SHOOTO C+ -76kg
Ingar Bareno (Arubian Fighters, NL) vs Gilberto Pique (Tatsujin Amsterdam, NL) draw

SHOOTO C+ -70kg
Nazim Hikmet Aslanoglu (B. A. Physical, NL) defeats Michel Bosvelt (Team Karatas, NL) by backmountchoke, round 1 at 2:38 min.

MT C -70kg
Marcel Verhaar (KB Kangal, NL) defeats Moien Takalou (Tatsujin Goor, NL) by T.K.O., round 2 2e ronde, TKO

SHOOTO C+ -83kg
Ritchi Vink (B.A. Physical, NL) defeats Issan Yaris (Tatsujin Goor, NL) by armbar, round 1 at 1:13 min.

MT N 76.5kg
Ralf Schouten (B.A. Physical, NL) defeats Sylvano Schoof (Hoyer Gym, NL) by T.K.O. round 2

SHOOTO C+ -76kg
Dave Dormans (Hoyer’s Gym, NL) defeats Wesley Quint (Tatsujin Arnhem, NL) by triangle choke, round 1 at 1:16 min.

SHOOTO B -76kg
Raymond Jarman (B.A. Physical, NL) defeats Yannnis Jacquet (Team Lenogue, FR) by unanimous decision

danial
25-02-2008, 14:55
TOP, was goed geregeld

tap-out
25-02-2008, 16:17
MT N 76.5kg
Ralf Schouten (B.A. Physical, NL) defeats Sylvano Schoof (Hoyer Gym, NL) by T.K.O. round 2


klopt dit ?

ik dacht namelijk dat het andersom was, maar ik kan me vergissen.

Ritchie Vink
25-02-2008, 16:45
Was andersom idd