PDA

View Full Version : Partij Brian nu op Gouden Kooi / RTL 5



Biiyen
25-02-2008, 20:41
Nu even reclame maar drek begint direct ermee.

petjekick
25-02-2008, 21:06
ik heb gewonnen,ja als hij hem niet had nagetrapt hij brian gewonnen,beetje jammer

Siz
25-02-2008, 21:07
Jeetje.. mag ik zeggen wat een schetsvertoning? als een wilde stier.. en dan ook nog die trap erna.. ik vind dat ie gediskwalificeerd had moeten worden.. en zou dat bloed doorgestoken kaart zijn? .. ik weet het niet...
wel respect hoor voor die brian, dat ie zo hard heeft lopen trainen.. maar een paar keer sparren is echt niet genoeg om je staande te houden in de ring.. maar goed, het lengteverschil was ook gunstig, al zie je dat wel veel meer natuurlijk..nouja, speciaal voor dit naar rtl 5 geschakeld.. haha lol had het kunnen weten ;)

Robbie!
25-02-2008, 21:17
Snap het ook niet. Waarom in dit geval "no contest"? Ik heb voor mindere gevallen iemand gediskwalificeerd zien worden. Wel jammer dat ie zegt dat ie bij no contest gewonnen heeft. Blijft een blaaskaak.

Jarno
25-02-2008, 21:29
Vond het wel goed verfilmd. Ik denk dat bijna 0 andere nieuwelingen kunnen zeggen, dat ze zo een mooie reportage hebben van hun eerste partij.

Moest wel lachen om de reactie van "ik dacht aan 17 maanden Huub". Die gast blijft ook maar een mens en leeft (wel is waar vrijwillig) in een snelkookpan, waar wij geen enkel besef van hebben. Keur het niet goed in de ring tijdens een kickbox partij, maar kan er begrip voor hebben. Als je aan het vechten bent staat je hoofd in een iets ander denk level, dan dat wij hier nu redelijk en reëel denkend achter ons keyboard zitten.

Robbie!
25-02-2008, 21:33
Jarno, kun jij mij vertellen waarom dit een no contest is of vraag ik nu wat doms?

Effective
25-02-2008, 21:46
x2, leek mij een diskwalificatie...

Jarno
25-02-2008, 23:43
Jarno, kun jij mij vertellen waarom dit een no contest is of vraag ik nu wat doms?

In mijn ogen vraag je niets doms. Het is een beslissing van de hoofdjury, die kan of een diskwalificatie of een no contest geven.

sven.
26-02-2008, 01:33
warom loopt die brian nou zo leuk te vertelle datie gewonne heeft?
volgens mij was dat niet het geval. als hij die trap na niet had gegeven was die vent 100% zeker weer op gestaan misschien wel niet helemaal gezond maar hij had op gestaan.

The Bulldog
26-02-2008, 09:25
Mensen buiten mijn persoonlijke mening over deze brian.(die zeker niet posotief is).

EVen het volgende..

Zijn tegenstander gaat neer..komt weer omhoog handen en knieen van de grond en de scheids heeft niks gezegd /gedaan....dus mag hij door knokken...toch???

dat het geen sportieve actie is oke!!!! maar gezien en geen ander lichaamsdeel de grond raakt en de scheids op afstand is...
Ik heb wel eens een partij van BOY BOY uit arnhem gezien...zijn tegenstander was staand KO de scheids deed niks en kreeg een high kick erover heen..toen lag ie wel...


dus nogmaals niet sportief maar volgens de theorie nioet fout toch??

JArno?

Robbie!
26-02-2008, 09:25
In mijn ogen vraag je niets doms. Het is een beslissing van de hoofdjury, die kan of een diskwalificatie of een no contest geven.

Ok duidelijk. Dank je Jarno.

The Bulldog
26-02-2008, 09:32
Hoop dat yourie wel lekker door blijft gaan in de sport want dit gaat je niet in de koude kleren zitten man...bah bah..

weet iemand hoe het met die man gaat of niet?

Mike
26-02-2008, 09:37
t was gewoon slechte reklame voor de sport

pak t meest ordinaire programma van de tv en koppel vervolgens de mooie vechtsport eraan. Alle vooroordelen zijn weer bevestigd

phranq
26-02-2008, 10:02
Jarno, kun jij mij vertellen waarom dit een no contest is of vraag ik nu wat doms?

Wat Jarno zegt is in principe waar maar wat hier de doorslag geeft is dat het in het begin van de eerste ronde gebeurd, dan is het altijd een no contest. Had dit zich in de 2e ronde afgespeeld was het geëindigd in een diskwalificatie voor Brian...