PDA

View Full Version : Dennis Schneidmuller vervangt Marco Pique @ Slamm!! IV 2/3/08



Richelieu
26-02-2008, 14:02
Het hing al een tijdje in de lucht, maar vandaag is bekend geworden dat de Duitse Dennis Schneidmuller Marco Pique zal vervangen. Iedereen heeft vorig week zaterdag op SBS6 kunnen zien dat Pique drie enorm goede, maar harde partijen vocht tegen Joeri Mes, Imro Main en de uiteindelijke winnaar Warren Stevelmans op de RINGS K1 Max. Gevolg daarvan is dat Pique een blessure heeft opgelopen en niet in staat is om 100% topfit tegen Malaipet Diamond te vechten.



http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/RINGS_E/img_109.jpg



Schneidmuller is zeker geen onbekende in Nederland en vooral niet in het oosten van het land. Vorig jaar november won hij in de Pathmoshal het RINGS sterke viermans A klasse toernooi door te winnen van Tarek Slimani en in de finalepartij van de talentvolle Italiaan Jawed El Byari.



Belangrijker is dat het gevecht aanstaande zondag tegen Malaipet Diamond op full Muaythai rules, dus met ellebogen word gevochten.


Op het spel staat de WBC INTERCONTITENTAL TITLE -70Kg.
Er staat dus voor beide vechers enorm veel op het spel!

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/RINGS_E/img_107.jpg

http://www.mixfight.nl/Richelieu/2007/RINGS_E/img_110.jpg


Kaarten voor Slamm!! zijn nog te verkrijgen bij www.ticketbox.nl (http://www.ticketbox.nl/)

The Bulldog
26-02-2008, 14:05
leuke knokker hoor die duitser....mar gaf Marco meer kans tegen de Thai...

De man van 14K
26-02-2008, 15:56
Wie is Schneidmuller? heeft hij nog vaker in NL gevochten?

Richelieu
26-02-2008, 16:10
Wie is Schneidmuller? heeft hij nog vaker in NL gevochten?

Hey ouwe douchebag...lees eens de topic door...:rolleyes:

Jeru
26-02-2008, 18:05
Ruim begrip dat Nederland vs Thailand ;)

payap
26-02-2008, 21:07
Gelukkig heeft men zo kort van te voren nog een goede vervanger gevonden, malaipet is al een paar dagen in het land.

hier wat gegevens van MAliapet

DENIS SCHNEIDMILLER
GERMANY / Feuer sports / Muay-Thai, Kick Boxing

COUNTRY : GERMANY
DATE OF BIRTH : Nobember 28, 1985
HEIGHT : 5 feet 7 inch
WEIGHT : 154 lbs

*TITLES*
K-1 Fighting Network 2007 East Europe Max Champion
WBC 2006 69.6kg Champion
IKBO 69.6kg European Champion 2006

*BOUT RESULTS*
43 Fights 36 Wins 6 Losses 1 Draw 12 KOs
K-1 1 Fight 0 Win 1 Loss


*LAST 30 FIGHT*
28 Jun. 2007 K-1 WORLD MAX 2007 L YOSHIHIRO SATO Decision


Hij heeft verleden jaar ook een achtmans toernooi gewonnen in Duitsland. In de finale won hij toen van diezelfde MArco Pique die hij nu vervangt. Overigens was die uitslag imo onterecht.

De man van 14K
26-02-2008, 21:30
Hey ouwe douchebag...lees eens de topic door...:rolleyes:

Ik ga er vanuit dat dat een grap was? ;)
Sorry ik bedoelde naast dat toernooi wat jij opnoemde; tegen welke nederlanders heeft hij nog meer gestaan en gewonnen? Volgens mij had hij niet op punten gewonnen van slimani maar opgave door een blesure (als ik het me goed heb)

gieloe
27-02-2008, 01:29
wat een aanfluiting zeg!!! zoveel topvechters in NL en dan met een duitser aankomen.

manila
27-02-2008, 05:38
toe maar nog een mismatch erbij.
Er komen top vechters,zet ze dan ook tegen top tegenstanders.
Moet nu ook nog verplicht naar dat gekke m-1 gebeuren gaan zitten kijken.Nou als iemand nog een kaartje nodig heeft.Die van mij mag gratis weg.
gr manila

Triker
27-02-2008, 07:02
Gratis kaartjes.... waar, waar ?? :)

Richelieu
27-02-2008, 07:57
toe maar nog een mismatch erbij.
Er komen top vechters,zet ze dan ook tegen top tegenstanders.
Moet nu ook nog verplicht naar dat gekke m-1 gebeuren gaan zitten kijken.Nou als iemand nog een kaartje nodig heeft.Die van mij mag gratis weg.
gr manila

Hoezo. Is het een mismatch als je een voormalig WBC kampioen tegen een Thaise vechter zet??

Jofeljoh!
27-02-2008, 08:04
Daarnaast is Malaipet ook wel te kloppen, in Superleague heeft ie o.a. verloren van Peter Crooke, Fadi Merza en Chris van Venrooij (waarbij ik wel moet zeggen dat bij één van die partijen het vrij controversieel was als ik het me goed herinner).

edit: alhoewel de regels ws nu natuurlijk wel ver in het voordeel van Malaipet zullen zijn natuurlijk.

De man van 14K
27-02-2008, 09:04
Luister, niemand heeft die gozer zien vechten; hij heeft van Pique verloren maar kennelijk van Slimani gewonnen. Misschien verrast hij ons wel, misschien gaat hij wel te keer net als Petrosyan die toen ook ten dode was op geschreven tegen Imro Main...

Richelieu
27-02-2008, 09:10
Luister, niemand heeft die gozer zien vechten; hij heeft van Pique verloren maar kennelijk van Slimani gewonnen. Misschien verrast hij ons wel, misschien gaat hij wel te keer net als Petrosyan die toen ook ten dode was op geschreven tegen Imro Main...

Ook van Pique heeft Dennis Schneidmuller gewonnen tijdens een toernooi in Italie!

De man van 14K
27-02-2008, 09:14
Ook van Pique heeft Dennis Schneidmuller gewonnen tijdens een toernooi in Italie!

ik zie het, excusé

Richelieu
27-02-2008, 09:15
ik zie het, excusé

Kraagje van je polo naar beneden halen zodat je in het vervolg alles op je scherm kan lezen...:rolleyes:

De man van 14K
27-02-2008, 09:17
sorry ik had mn zonnebril op.

danial
27-02-2008, 13:41
Op een thaiboks regel heeft dennis veel minder kans. Op K1 rules zou hij wel winnen. Hij bokst alleen maar en gebruikt zijn benen bijna niet. Tegen Tarik stond ie ook achter, maar Tarik kreeg een gele kaart

payap
27-02-2008, 14:05
toe maar nog een mismatch erbij.
Er komen top vechters,zet ze dan ook tegen top tegenstanders.
Moet nu ook nog verplicht naar dat gekke m-1 gebeuren gaan zitten kijken.Nou als iemand nog een kaartje nodig heeft.Die van mij mag gratis weg.
gr manila

Weet niet wat jij onder mismatches versta. Dennis Scheidmiller heeft van Pique en Slimani gewonnen en jij wou hem dus als een nobody afdoen. De telefoon heeft in Nederland overal gerinkeld voor een vechter op korte termijn tegen Malaipet. Die twee Duitsers zijn wel de enige twee die ook op full muaythai regels willen vechten!

En de M-1 een gek gebeuren? Als je dat vindt vraag ik me af wat je op een site als Mixfight.nl zoekt? Een topteam uit Duitsland, Frankrijk en Rusland onder leiding van Fedor. En Nederlandse vechters als Oktay Karatas, Brian Lo-A-Njoe, Furdjel de Windt, Jessie Gibbs, Dave Dalgliesh, Uygun, Gegard Moesasi enz een gek gebeuren noemen dan weet ej totaal niet wat MMA inhoudt. Wellicht kun je beter een http://www.onderwaterbreien.nl zoeken dan.