PDA

View Full Version : Marc Coleman word opgenomen in de UFC Hall of Fame



wrestler_nl
26-02-2008, 16:30
UFC-veteraan Marc "The Hammer" Coleman zal, tijdens UFC 82 in Columbus Ohio, opgenomen worden in de UFC Hall-of-Fame.
Marc Coleman is de eerste UFC-zwaargewichtkampioen ooit geworden toen hij tijdens UFC 12 Dan Severn versloeg op een choke in ronde 1. Daarvoor won hij, tijdens UFC 10, het zwaargewichttoernooi en tijdens UFC 11 won hij wederom het toernooi.
Na drie opeenvolgende verliespartijen van respectievelijk: Maurice Smith, Pedro Rizzo en Pete Williams. Vertrok Marc naar PrideFC waar hij in 2000 de opengewicht Grand-Prix won.
Zijn laatste partij was tegen Fedor Emelianenko die hij verloor op een armklem.

http://nl.youtube.com/watch?v=W6_h_t4UVAk&eurl=http://www.royalrumble.nl/nederlands/nieuws/marc_coleman/

wrestler_nl
26-02-2008, 16:31
K*t k heb hem per ongeluk in offtopic gezet....kan iemand hm ff verplaatsen naar mixed martial arts!!!

THANKZ!!

Jochem
26-02-2008, 16:38
Wil hem nog wel eens in de UFC een can zien opensplijten eigenlijk. Als vechter soms echt boring om te zien, soms echt geweldig!

Tony
26-02-2008, 16:43
ik blijf toch wel een all time coleman liefhebber.. You love him, You hate him...

Hij was een van de eerste mma vechters die ik echt heel hoog inschatte.. Voornamelijk door zijn indrukwekkende fysiek uit de eerste UFC's.

redjuh
26-02-2008, 17:08
ik had destijds zo graag coleman vs kerr gezien.

hall of fame imo zeer terecht

Tony
26-02-2008, 17:10
ik had destijds zo graag coleman vs kerr gezien.

hall of fame imo zeer terecht

Kan je vergeten.. ook destijds.. waren elkaar allerbeste vrienden.. Helaas. (maar man man man, wat zou dat destijds een spektakel geweest zijn.. damn :D )

Ronald
27-02-2008, 19:51
K*t k heb hem per ongeluk in offtopic gezet....kan iemand hm ff verplaatsen naar mixed martial arts!!!

THANKZ!!
Done :)

TOON
27-02-2008, 20:55
thanks voor de highlight! blijft mooi om te zien die oude UFC beelden!!

dreamone
27-02-2008, 21:54
Zeer zeker verdiend! Maar ik vraag me wel af of er niks anders speelt qua intenties vanuit de UFC, omdat er toch veel vechters van de 'oude garde' vaak klagen etc. over appreciation enz. Misschien op deze manier toch waardering laten blijken, i.i.g. goed idee om hem een hall-of-famer te maken.

The Bulldog
27-02-2008, 22:24
ik heb ook een beetje het gevoel dat dit via dubbele agenda tot stand is gekomen...

Hall of fame ...zeker een verdienstelijke knokker , maar niet te vergelijken met een Liddell, Couture, Huges e.d....

Mike
27-02-2008, 23:32
echt wel hall of fame waardig!!! Coleman was jarenlang de gnp koning en was huge en sterk en smackte iedereen. hammerhouse hoort er ook gewoon bij, er zijn zoveel historische partijen van vecthers uit die schuur.

Zal ook nooit die snoekduik vergeten toen hij de pride gp won :D

The Bulldog
27-02-2008, 23:37
Dat is eigenlijk ook wat ik bedoel Mike..

Pride heeft hij toch veeeel meer laten zien als in de UFC of zie ik dat verkeerd..

en nu komt hij in de UFC hall of fame....

Mike
27-02-2008, 23:38
maar pride is toch van ufc nu, dus is die ufc hall of famer ;)

hmmm ik begin te begrijpen wat je bedoelt

desallniettemin leuk voor Coleman ik gun t die man. Wat mij betreft wel old school icoon vd sport

en in de ufc heeft die ook een paar grote wins op zn naam dus t valt wel goed te praten

De man van 14K
28-02-2008, 10:06
Dat is misschien ook het idee, een vechter die meer bekend geworden is door Pride, als oldschool vechter in de UFC Hall of fame te zetten. Zo van; He in Pride won hij ook maar het is een UFC Champ! Wij ownede ook wat in Pride.

Besides that; ik vond Coleman wel een echte vechter maar met dat Shogun incident daalde mr.roidrage wel een beetje in mijn achting..

De man van 14K
28-02-2008, 10:09
http://www.youtube.com/watch?v=AcSADoZkBpw

Tony
28-02-2008, 10:14
Dat is misschien ook het idee, een vechter die meer bekend geworden is door Pride, als oldschool vechter in de UFC Hall of fame te zetten. Zo van; He in Pride won hij ook maar het is een UFC Champ! Wij ownede ook wat in Pride.

Besides that; ik vond Coleman wel een echte vechter maar met dat Shogun incident daalde mr.roidrage wel een beetje in mijn achting..

Voor mij is het juist precies andersom... Mijn achting voor shute box werd juist lager..

Eerst dacht ik ook.. wtf, waarom is coleman zo woest.. Op dat moment zie je heel duidelijk dat coleman ziet dat shogun pijn had. Coleman stopte direct op dat moment. En ná dat coleman stopte vliegt het hele shutebox team de ring in om daar ff coleman achterna te gaan.

Tijdens die pride ging de camera toen snel de andere kant op.. Maar bas rutten en mauro ranallo spraken hun walging uit voor (ja zker) het shutebox team... en NIET voor coleman.

chief108
28-02-2008, 10:43
x2

Mike
28-02-2008, 10:44
shogun had meer melk moeten drinken vooraf

t was triest dat ze coleman erop aanvielen

wie heeft ide pic nog dat coleman wanderlei pwnde met zn voet op zn gezicht

dat was wel genieten :D

Tony
28-02-2008, 10:50
shogun had meer melk moeten drinken vooraf

t was triest dat ze coleman erop aanvielen

wie heeft ide pic nog dat coleman wanderlei pwnde met zn voet op zn gezicht

dat was wel genieten :D

Hehe dat post fight interview van coleman waarin hij aant vertellen was hoe hij zijn voet op wand's nek/keel zette en daarna vol eraf schuurde/trapte hehe

priceless :D

Jofeljoh!
28-02-2008, 11:18
NPPA: Best of Photojournalism 2007: Still Photography Winners: Sports Enterprise (http://bop.nppa.org/2007/still_photography/winners/SPE/107316/191153.html)

mooie foto en verhaal!

Tony
28-02-2008, 12:27
tof man.. thanks voor die link.

De man van 14K
28-02-2008, 13:17
ik dacht dat het juist andersom was, als je die beelden kijkt zie je die scheids in de ring staan en Coleman die door die scheids wil lopen om weer erop te duiken. (4:34) vervolgens spingt er iemand de ring in en wil coleman die aanvliegen. vervolgens chaos\, staat hij op wand zijn hoofd en na afloop staat hij nog zijn overwinning te vieren in de touwen. Of zie ik nou iets helemaal verkeerd?

nog een discussie achter de schermen...

http://www.youtube.com/watch?v=nTqqR-y-CPE

Mike
28-02-2008, 13:32
ik mis die mini jappenscheidsjes bij de hw en ow pride matches

zie hem ook om t been van coleman hangen nadat shogun zn elleboog breekt :D