PDA

View Full Version : Functionele krachtraining en voeding voor vechtsport!



erikhein
28-02-2008, 13:27
Zaterdag 8 maart 2008 organiseren cursisten van de leraaropleiding kickboksen (SKMO) een geweldige dag over Moderne Vecht Sporttraining:Hardcore trainen, hardcore eten, hardcore herstellen met toptrainers en fysiotherapeuten Bas Willemsen en Coen Luiken!

Kijk ook op: Kettlebell seminars (http://www.intelweb.nl/kettlebell/index.html)

Seminar 1: Trainen
Hierin zal de “Kettlebell”centraal staan. Deelnemers worden in de gelegenheid gesteld praktijk oefeningen uit te voeren met de kettlebell, om zo te ervaren wat voor een heftige en toch functionele trainingsprikkel, je in principe kunt bereiken met slechts zoiets simpels.

Seminar 2: Voeding
Hierin staat centraal het eten van goede voeding omdat een prestatiebepalende factor is. Zo wordt er ook ingegaan op het gebruik van suppletie en de redenen hiervan. Na deze seminar heeft de sporter een beter beeld, wat goed voor hem of haar is, op het gebied van voeding en wat juist niet en de reden waarom.

Seminar 3: Herstel
Rust roest! Op deze bekende opmerking zal dieper worden ingegaan, o.a. door het onderwerp periodisering uit te diepen, maar ook door in te gaan op de nieuwste hersteltechnieken bij blessures uit USA genaamd ART (active release techniek).


Vr gr Erik Hein 06 15428549

Justinian
28-02-2008, 13:53
Super, ik ben erg geďnteresseerd! Denk dat ik me er voor op geef, mits ik geen andere afspraken heb. Thanks voor de info in ieder geval.

Tony
28-02-2008, 13:58
Help me ff op weg.. heerhugowaard, waar ligt dat ergens?

Justinian
28-02-2008, 14:00
Help me ff op weg.. heerhugowaard, waar ligt dat ergens?
Ten noorden van Amsterdam. Als ik het goed heb 20 a 30 minuten rijden vanaf Amsterdam.

Tony
28-02-2008, 14:07
ow ok.. nee dan is het me net te ver denk ik... gok op een dikke drie uur rijden dan....

hoop dat jullie een leuke dag gaan hebben!

RtoDeep
28-02-2008, 15:07
i`ll be there :D na 1,5 uur rijden

Danny D
02-03-2008, 15:45
Interessant, ga me ook opgeven

FOCUS
02-03-2008, 16:22
goed initiatief, maar
heb al plannen dan

Erik, doe jij zelf ook nog een bijdrage aan deze dag, wat is je rol in dit gebeuren?
Ik respecteer jou kennis en kunde enorm,
lees je artikelen ook altijd met interesse.

F@dur
02-03-2008, 17:15
gok op een dikke drie uur rijden dan....Gebruik Routenet.Nl,dan ben je zeker hoever.

erikhein
06-03-2008, 19:33
Hoi, ik ben examinator daar deze dag een opdracht is voor studenten van de SKMO leraaropleiding (nl organiseren van een seminar). Ik heb dus geen deel aan de inhoud. Bedankt voor je leuke reactie!

vr gr erik hein

gymalkmaar1
06-03-2008, 19:51
Ten noorden van Amsterdam. Als ik het goed heb 20 a 30 minuten rijden vanaf Amsterdam.
Maak daar maar een kwartiertje of 3 van.
Het ligt tegen Alkmaar aan.