PDA

View Full Version : !!! It's Showtime Reality !!!



Raila Lama
28-02-2008, 16:28
Vanavond, op EUROSPORT, vanaf 23:00 ; episode 3 en 4!
Voor de liefhebbers; er wordt eindelijk geknokt!!!:twak:

Oesh :thup:

Raila Lama
28-02-2008, 20:04
:thup:

De man van 14K
28-02-2008, 21:33
Dope shit, zeker ff kijken. Ben benieuwd wie er vechten!
Hoe live is die show eigenlijk?

Jeru
29-02-2008, 00:14
Opgenomen in september ofzo live :D
Net het eerste kwartier (??) gemist.... Zag alleen een te bolle Canadees die wilde doen geloven dat hij wel rond de 76 kg woog.

Guillermo
29-02-2008, 00:52
Ja haha, die vette Canadees is lachen. Maar dam wat is Lucia Rijker hot zeg :thup:

gymalkmaar1
29-02-2008, 01:17
haha kaas is weer grappig aan het doen

Tomcraft86
29-02-2008, 02:14
Vet programma! Jammer van Murthel Groenhart, maja wat wil je... B-klasser tegen iets van 3-voudig wereldkampioen... Hoop dat Murthel nog wel ff gaat knallen :)

Richelieu
29-02-2008, 09:16
Opgenomen in september ofzo live :D
Net het eerste kwartier (??) gemist.... Zag alleen een te bolle Canadees die wilde doen geloven dat hij wel rond de 76 kg woog.

hahaha...inderdaad! Wat een vent. Een heel wazig verhaal over zout en ziek zijn en weet ik wat al niet meer. Gelukkig had Oliver Winter er wel lol om......"He's full of shit", zoals hij dat zo mooi kan zeggen...:D

MB667
29-02-2008, 09:41
Jammer van Groenhart, als hij de eerste 2 rondes als in de 3de had gevochten was hij door.

leuke show weer.

De man van 14K
29-02-2008, 10:04
beetje veel geouwehoer ze mogen wel wat meer trainen en actie er tussen door laten zien. Sommige komen zo slecht uit hun woorden dat het niet echt de moeite is om naar de kijken.
Die Sem Braam is wel lache trouwens; What should i do with my oponent? Teamlid: Well; kick his ass, you are from Holland.
Sem: "Thats right, i'm from Holland, where the fuck you from!"

Richelieu
29-02-2008, 10:30
beetje veel geouwehoer ze mogen wel wat meer trainen en actie er tussen door laten zien. Sommige komen zo slecht uit hun woorden dat het niet echt de moeite is om naar de kijken.
Die Sem Braam is wel lache trouwens; What should i do with my oponent? Teamlid: Well; kick his ass, you are from Holland.
Sem: "Thats right, i'm from Holland, where the fuck you from!"

x2. Braam is inderdaad lachen! Vind de algehele opzet mooi van het programma alleen mogen ze wel wat meer trainingsbeelden laten zien!

connect
29-02-2008, 10:39
semtex is the bomb haha echt een topper zowel als vechter als persoon.

ik vind dat team van hun ook wel het coolste team.

lopez86
29-02-2008, 10:58
Leuk dat er eindelijk geknokt werd, jammer van Groenhart.
Moet wel zeggen dat deze realityshow op alle vlakken overklast word door The Contender Asia.

The Bulldog
29-02-2008, 11:45
oke ik heb gisteren ook gekeken...ben bang dat ik geen vrienden ga maken...

Geluid vond ik echt vreselijk slecht...te veel gedoe en gepraat....te weinig training beelden... Camera posities in het trainings kamp waren ook niet super...

Er zitten veel leuke knokkers tussen met presoonlijkheid..soals Sem, choplin en onze afrikaanse warrior..
Kaas en Lucia rijker knallen ook van het beeld af vind ik...(joop en rcik ook leuk te zien hahah)


Leuke personen dus , leuk concept maar echt te langdradig hoop dat dit beter wordt...


O en diep respect voor Groenhart!!!!!

Hendy
29-02-2008, 12:33
oke ik heb gisteren ook gekeken...ben bang dat ik geen vrienden ga maken...

Geluid vond ik echt vreselijk slecht...te veel gedoe en gepraat....te weinig training beelden... Camera posities in het trainings kamp waren ook niet super...

Er zitten veel leuke knokkers tussen met presoonlijkheid..soals Sem, choplin en onze afrikaanse warrior..
Kaas en Lucia rijker knallen ook van het beeld af vind ik...(joop en rcik ook leuk te zien hahah)


Leuke personen dus , leuk concept maar echt te langdradig hoop dat dit beter wordt...


O en diep respect voor Groenhart!!!!!
Ben het helemaal met je eens ! Volgend jaar moet sbs maar zoiets opzetten.
Maar goed, aan de andere kant ben ik blij dat het kickboksen zo weer leuk onder de aandacht wordt gebracht..

De man van 14K
29-02-2008, 12:44
Kwaliteit van de camera en geluid is inderdaad slecht, als ze alleen de lens al eens schoon hadden gemaakt had dat de kwaliteit al een hoop goed gedaan.

connect
29-02-2008, 13:17
Lucia Rijker is inderdaad hot! UberMilf...

hahha ik lig helemaal in een deuk hier UBERMILF Hahahahhah die ga ik onthouden.

De man van 14K
29-02-2008, 13:46
zeker nooit american pie gekeken ;)

Italian*Berlusconi*
29-02-2008, 14:03
semtex is the bomb haha echt een topper zowel als vechter als persoon.

ik vind dat team van hun ook wel het coolste team.

x2!!! ik heb deze afleveringen helaas nog niet gezien.... kan iemand ze uppen?? :)

barclay
29-02-2008, 14:11
Ben ik het mee eens.
niet de moeite alleen de gevechten waren leuk en het momentje kaas.

voor de rest is het gewoon weer verspilde minuten die je nooit meer terug krijgt.

Jammer...





beetje veel geouwehoer ze mogen wel wat meer trainen en actie er tussen door laten zien. Sommige komen zo slecht uit hun woorden dat het niet echt de moeite is om naar de kijken.
Die Sem Braam is wel lache trouwens; What should i do with my oponent? Teamlid: Well; kick his ass, you are from Holland.
Sem: "Thats right, i'm from Holland, where the fuck you from!"

Myny
29-02-2008, 14:33
idd, het eerste uur werd er echt alleen maar geluld, viel er gewoon in slaap van.
Ook de micro kwam paar keer leuk in beeld.
Tuurlijk leuk dat onze sport in beeld komt, maar het is echt wel amateuristisch. Ik snap heel goed waarom ze dit niet in prime-time uitzonden.

Ook van het (proberen) engels te praten ben ik niet echt enthousiast. zeker in de persoonlijke intervieuws beter in de eigen taal en dan ondertitelen.

Tweede deel met de gevechten vond ik dan wel leuker, hoewel het eerste gevecht echt wel twee keer niks was...

Hoop dat de volgende afleveringen gewoon gevuld worden met gevechten en trainingen en niet teveel soap-gedoe en gelul.

De man van 14K
29-02-2008, 14:54
inderdaad, en als er dan gelult moet worden wil ik wel Lucia Rijkers naakt in het beeld zin.

A-team
29-02-2008, 14:55
oke ik heb gisteren ook gekeken...ben bang dat ik geen vrienden ga maken...

Geluid vond ik echt vreselijk slecht...te veel gedoe en gepraat....te weinig training beelden... Camera posities in het trainings kamp waren ook niet super...

Er zitten veel leuke knokkers tussen met presoonlijkheid..soals Sem, choplin en onze afrikaanse warrior..
Kaas en Lucia rijker knallen ook van het beeld af vind ik...(joop en rcik ook leuk te zien hahah)


Leuke personen dus , leuk concept maar echt te langdradig hoop dat dit beter wordt...


O en diep respect voor Groenhart!!!!!

x2

Highline
29-02-2008, 14:58
imo is het aardig maar daar is ook alles mee gezegd :P alleen de wedstrijden konden me boeien gisteren. voor de rest sluit ik me aan bij the underdog enzo

raveboy
29-02-2008, 17:22
waar ik me aan kon storen is elke keer als ik al iets wil horen van wat ze zeggen dat Fred er door heen gaat praten.
Dit doet hij ook al bij andere shows bij een opkomst of tijdens een partij vaak al aangeven waar iemand op moet gaan letten zodat je al weet waarop de ander gaat verliezen.

Ook snap ik niet waarom iedereen engels moet praten als je het toch bijna nooit kan horen.
Met elkaar engels praten om elkaar te verstaan snap ik wel, maar niet drie nederlanders die met elkaar staan te praten.
Liever eigen taal met ondertiteling en in een groep engels en dan zonder Fred.

Ik denk ook dat alleen die hard fans van de sport kijken, al helemaal omdat het op zo'n rare tijd begint en dan nog eens twee uur ook, dus simpele uitleg hoe ze moeten blokken en dat soort onzin hoef ik er ook niet bij, aangezien iedereen die kijkt dat zelf ook wel snapt.

Persoonlijk kom ik niet echt in het verhaal (als die er al is) bij de contender zie je echt alles en leer je ze persoonlijk ook kennen, waardoor ik zelf onbekende vechters ga volgen.
Bij deze show kijk ik echt alleen voor de bekende en zelfs dan is het moeilijk vol te houden en moet ik me zelf bijna dwingen nog een uur te gaan kijken voor het geval er wel iets gebeurd.

Zal later allemaal wel wat beter gaan hoop ik, als de betere partijen komen, maar ik ben bang dat het gelul niet minder gaat worden.

Ben wel blij dat er wat met kickboxen op tv komt, het is beter als niets, maar dat is dan ook alles.

connect
29-02-2008, 17:32
ja je hebt goeie punten raveboy.

ik vond dat ook zo vreemd 3 nederlanders staan ze in het engels te praten en te coachen maarja er zitten ook meer vechters in dan de contender.
en bij de contender vind ik het weer iets te emo soms.

maar die eerste partij gisteren was echt C klasse niveau

De man van 14K
29-02-2008, 23:24
Er zijn C klassers die nog beter vechten,. ik vond het te treurig dat die vogels op Eurosport te zien zijn.

Biiyen
29-02-2008, 23:31
Ik moet het helaas eens zijn met iedereen hier... Dacht het vanuit mijn bed te kunnen kijken maar viel al na 15 minuten in slaap, werdt wakker toen Murthel vocht maar kon me ogen niet openhouden en heb de tv in een laatste stuiptrekking uitgezet.

Jeru
01-03-2008, 00:05
Ik ben ook gaan pitten. Was niet boeiend genoeg... niemand was te verstaan en het was veel te rommelig opgezet. Helaas, want het zou in potentie een mooie serie kunnen zijn. Volgende keer wel weer kijken, want ik blijf hopen.

Oh ja, Lucia was idd wel een lichtpunt haha die mag de hele dag wel door het beeld paraderen (praten is niet nodig ;) )

dammasio
01-03-2008, 00:58
Episodes 3 and 4 for download???

DAJAK
01-03-2008, 12:51
Fred vind ik een hele goede commentator. Ik luister altijd aandachtig naar hem, hij heeft kennis van zaken en ook van die droge humor, alleen waar ik me wel aan stoor, zoals zo velen al zeiden, is dat Fred elke keer erdoor heen praat als de vechters wat willen zeggen. Ik wil het graag van hun zelf horen en niet een nederlandse vertaling horen.
Voor de rest vind ik het een leuke show, niet zo standaard opgezet zoals de contender!

MB667
01-03-2008, 14:13
moeten even niet vergeten datdit geen amerikaanse product is, de contender is een amerikaanse high budget real life show. dit is een nederlandse low budget real life show. Het gaat mij meer om het idee, dan om hoe het gemaakt en geproduceerd wordt. ik vind het geweldig dat zoiets als dit op tv komt. dat er te weinig geld is om het naar amerikaanse maat staven te produceren, neem ik op de koop toe, en ik hoop dat deze real life show aanslaat en elk jaar door blijft gaan.

gustafacci
01-03-2008, 20:08
Sem is echt een topper kwa vechten en persoonlijkheid. Ik heb een keer met hem gespart er met hem kan je echt goed trainen. Ik gun het hem zeker.
Aflevering 1 en 2 de rezerve vechters waren schandalig. Ik had de vechters wel in een betere conditie verwacht een C klasser in Nederland is nog beter.
Jammer van Murthel, maar wel een grote ervaring rijker. Mooie knieen in de 3e ronde.

Ik ben benieuwd hoe die kleine volgens mij was het congolese vechter gaat doen. (traint hij trouwens niet bij FFC??)

Ik hoop echt dat een aantal vechters zoals die Italiaan en Roemeen etc zware klappen gaan krijgen.

Slome
03-03-2008, 01:35
volgens mij komt hij uit Kenia... we zien het volgende week.
Hoewel de line-up natuurlijk al bekend is voor Den Bosch...
http://www.superprosamui.com/content/showtimereality_summary_try_outs.php
Hier staat trouwens die Congolees of Keniaan ook niet bij???????