PDA

View Full Version : TV-show/overspel ... gekke Amerikanen



Christophe
28-02-2008, 23:59
Weten jullie nog dat we het er allemaal over eens waren dat de gekste TV-shows uit Japan kwamen?! De Amerikanen kunnen er anders ook iets van:

Vrouw bekent overspel op tv, verliest man en 130.000 euro

Lauren Cleri blijft achter zonder man en zonder geld.Een deelneemster aan een controversieel Amerikaans televisieprogramma bekende haar overspel om zoveel mogelijk geld te winnen. Ze verloor echter alle cash - zo'n 130.000 euro (200.000 dollar) - tijdens het verdere verloop van het spel en... ook haar man in het echte leven.

Leugendetector
In het spelprogramma 'The Moment of Truth' werd Lauren Cleri aan een leugendetectortest onderworpen. Ze bekende vreemd te gaan en dat ze liever met haar ex was getrouwd. Die laatste lastige vraag werd gesteld door... de ex in kwestie. De 26-jarige deelneemster deed de onthullingen naar eigen zeggen om rijk en beroemd te worden. In dat laatste is ze goed geslaagd, in het eerste veel minder. Ze hield aan haar televisieoptreden enkel een woedende echtgenoot over - de 24-jarige Frank Cleri, van het NYPD - maar geen rotte frank.

8 miljoen kijkers
"Onze relatie hangt aan een zijden draadje", reageerde Lauren achteraf. "Ik wil wel verder met mijn man, maar ik geloof niet dat hij dat nog ziet zitten." De echtgenoot stelt dan weer dat hij goed genoeg wist dat zijn vrouw hem bedroog, maar dat ze dat nu ook weer niet aan acht miljoen kijkers moest melden. "Zoals elk koppel hebben wij natuurlijk ook onze problemen, maar die delen we nu met zowat iedereen."

130.000 euro kwijt
De overspelige dame verspeelde de 130.000 euro waar ze kans op maakte door een domme leugen: ze zei van zichzelf dat ze een "goed mens" is. Biep, "the answer is... false". (jv)

YouTube - Moment Of Truth Special Lauren Cleri Ruins Marriage (http://www.youtube.com/watch?v=FzZWqYWhdQw&eurl=http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/188052/2008/02/28/Vrouw-bekent-overspel-op-tv-verliest-man-en-130-000-euro.d)


link: HLN: Bizar - Vrouw bekent overspel op tv, verliest man en 130.000 euro (188052) (http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/188052/2008/02/28/Vrouw-bekent-overspel-op-tv-verliest-man-en-130-000-euro.dhtml)

:eek:

dimitri
29-02-2008, 08:15
Geweldig. Maar die kerel van haar is een sloef en zal haar toch niet buiten trappen.

Tony
29-02-2008, 08:22
omfg... die amerikanen slaan toch werkelijk alles...
maf land vind ik het... stelletje idioten daar.

Christophe
29-02-2008, 08:59
omfg... die amerikanen slaan toch werkelijk alles...
maf land vind ik het... stelletje idioten daar.

x 2 ... bigtime!!!

Christophe
29-02-2008, 09:00
Geweldig. Maar die kerel van haar is een sloef en zal haar toch niet buiten trappen.

Inderdaad, toen ze klaar was, was hij de eerste om haar een knuffel te geven! En dat is een agent bij de NYPD, die zal nog veel gezag hebben op de straat als die boefjes dit hebben gezien! :p

dimitri
29-02-2008, 11:53
Inderdaad, toen ze klaar was, was hij de eerste om haar een knuffel te geven! En dat is een agent bij de NYPD, die zal nog veel gezag hebben op de straat als die boefjes dit hebben gezien! :p

Hij had ze moeten macen en handboeien, dat was de enige goede reactie geweest!

De dikke nudist
29-02-2008, 12:02
ach... die gasten doen het helemaal zelf.

You just got cuckold' on national TV... lol

natasja
29-02-2008, 12:16
hahaha wel een leuke spannende show.
Veel sensatie (leedvermaak) en dat is altijd leuk om naar te kijken.
Zou misschien ook wel een hit worden hier in Nederland.
Ik ga wel lekker kijken iig...

el bastardo
29-02-2008, 12:16
Haha, wat een sukkels.

Evilman
29-02-2008, 12:17
hahahaha!

damn die gast.. ik zou m echt niet zo koel
kunnen houden op die fkng bank.. zeker niet
met die smerige echtnicht die zo zelfvoldaan
staat te kijken.

afbreken die shit!