PDA

View Full Version : Brock Lesnar vs. Mark Coleman in August!!



wrestler_nl
02-03-2008, 15:24
Mark Coleman was tonight inducted into the UFC Hall of Fame as expected at UFC 82: “Pride of a Champion” at the Nationwide Arena in Columbus, Ohio.

Unexpectedly, he announced that he will not retire and he will fight Brock Lesnar in August in Minnesota.
That’s not a typo.

Coleman—the first-ever UFC heavyweight champion—will return to the Octagon for the first time since 1999. He had a semi-successful run in the Pride FC organization, with the highlight of his work overseas being the champion of the first-ever open weight grand prix in 2000.
Since that time, however, the 43-year-old has compiled an average record (4-4), taking on some of the best competitors in the division such as Fedor Emelianenko (two losses), Mirko Cro Cop (loss) and Antonio Rodrigo “Minotauro” Nogueira (loss).

Coleman—the “Godfather” of the ground and pound— is a collegiate national wrestling champion for THE Ohio State University and competed in the Olympics in 1992. He’ll put his ground skills to the test against another collegiate wrestling champion in Lesnar.
Lesnar lost his highly anticipated Octagon debut to Frank Mir at UFC 81: “Breaking Point,” losing to former heavyweight champion Frank Mir via submission (kneebar) in round one. He’s also a former WWE wrestling superstar who is extremely marketable, especially in front of his hometown crowd in Minnesota.
This is definitely a big test for each fighter — both want to prove that they belong in the UFC. And the two will have five months to prepare for the showdown.
When the bout takes place it will mark the first time ever the UFC has staged an event in the “North Star State.”

Tony
02-03-2008, 15:27
Ik gun het coleman van harte... gewoon nog 1x winnen en dan stoppen ermee.

123trisweat
02-03-2008, 15:46
Ik zit hier niet op te wachten. Het voelt alsof dit het Amerikaanse equivalent is van de japanse/koreanse "freakshow".

Als Lesnar voor zijn laatste pot zo'n $250.000 heeft ontvangen zal Coleman ook wel rond de $200.000 vangen. En dan maken ze er ook ckr een interimn titel gevecht van ;)

MilfhunterMMA
02-03-2008, 15:47
Ja coleman zit altijd zonder centen.

joost
02-03-2008, 15:55
Colegman all the way!!

bryan
02-03-2008, 16:13
zal brock wel winnen puur op kracht en jeugd

The Bulldog
02-03-2008, 16:27
ik heb ook het vermoeden dat Lesnar dit met de strategie van zijn vorige partij gaat doen ...hij binnnen de minuut wint

Biiyen
02-03-2008, 16:52
Leuke pot en het is een briljante zet van de UFC... die PPV zal alle records breken. Eerste main event voor Brock en dat gaan ze vasthouden, die kerel is een money machine.

chief108
02-03-2008, 19:48
ze zijn er helaas achter dat freakshows meer geld opleveren als normale gevechten... :(

Jochem
02-03-2008, 19:51
Na de laatste partij vind ik Brock geen freak meer, en coleman durf ik daar al helemaal niet onder te scharen.

chief108
02-03-2008, 20:42
coleman niet nee, maar ik vraag me af wat hij (behalve financieel gezien dan...) nog te winnen heeft met een gevecht tegen een "sensatie" zoals Brock

dat de PPV opbrengst gigantisch zal zijn...
tja :rolleyes:

redjuh
02-03-2008, 21:37
arme mark...

TOON
02-03-2008, 21:41
arme mark...

x2!!!!!

chief108
02-03-2008, 21:44
krijgen vast weer zoiets:

NPPA: Best of Photojournalism 2007: Still Photography Winners: Sports Enterprise (http://bop.nppa.org/2007/still_photography/winners/SPE/107316/191153.html)

http://bop.nppa.org/2007/thumbnails/512/00014285/spe/00014285-SPE-Daddy%27s%20OK-001.jpg

Ignoring the post-fight question posed by the public address interviewer, Mark Coleman grabbed the microphone and yelled “I love you girls! I’ll be back,” while jabbing a massive hand towards his daughters in the audience.
Moments before, nearly 12,000 people watched as the Pride Fighting Championships heavyweight was beaten into submission by a Russian giant when he found himself trapped an excruciating hold called an armbar. Two of those 12,000 saw something entirely different: their Daddy got hurt.
To calm the tears and fears of his daughters Morgan, 9, and McKenzie, 7, the bloodied Coleman embraced his daughters while caressing their hair and repeating over and over that “Daddy’s OK. Daddy’s OK,” after they were lifted up to the ring and into his waiting arms.
When his repeated reassurance that “Daddy’s OK, it’s all over. It’s all over. Daddy’s OK. Let’s go have some fun now,” failed to completely calm the girls, Coleman took them to center ring and introduced them to Fedor Emelianenko, the man who turned his face into a bloody pulp.
After a minute or two of talk, Coleman playfully tagged the Russian champion with light tap to the chin and then raised his arms in victory — maybe Daddy is invulnerable after all.
As the near-sellout crowd continued to file out of the Thomas & Mack Center, it seemed as if only a handful of photographers paid attention to the scene until a ringside judge was seen surreptitiously rubbing his eyes and wiping his cheeks.
Of course, it is within the realm of possibility that he had piece of dust in his eye.

TOON
02-03-2008, 21:47
well sneu voor coleman, komt ie in de UFC hall of fame, om vervolgens naar de eeuwige jachtvelden verbannen te worden....

Mack
03-03-2008, 09:52
:D:D:D

dimitri
03-03-2008, 10:03
Dit gevecht wordt volgens mij verschrikkelijk.

Coleman is een betere worstelaar, maar waarschijnlijk slagen ze er geen van beide in de ander met de rug tegen de grond te krijgen.

We zullen wel drie ronden heel slecht kickboxen te zien krijgen, waarschijnlijk in super slomo want ze zullen alletwee wel snel buiten adem zijn.

Pepe the Ice-Murderer
03-03-2008, 10:07
slecht kickboxen? zeg maar gerust gorillaswings :D
Ik gun het Coleman, dan kan ie weer zijn verhaaltje gaan afzeiken van "When everybody counted you out..." :D

Ik heb niks tegen Brock, maar wel iets tegen de manier waarop een worstelvedette een VIP behandeling krijgt in de UFC, terwijl andere vechters die al jaren knokken op hoog niveau in de UFC zelfs nog nooit een Main Event fight gekregen hebben...

Tony
03-03-2008, 10:11
slecht kickboxen? zeg maar gerust gorillaswings :D
Ik gun het Coleman, dan kan ie weer zijn verhaaltje gaan afzeiken van "When everybody counted you out..." :D

Ik heb niks tegen Brock, maar wel iets tegen de manier waarop een worstelvedette een VIP behandeling krijgt in de UFC, terwijl andere vechters die al jaren knokken op hoog niveau in de UFC zelfs nog nooit een Main Event fight gekregen hebben...

x2.... Neemt niet weg dat Brock in de toekomst wellicht een topper zal zijn... Maargoed.

WAR COLEMAN....

dimitri
03-03-2008, 10:29
We moeten Brock eerst nog een paar keer zien voordat we zeker zijn dat het een topper kan worden.

Misschien wordt hij, net als Randleman, wel nooit goed in sub defense. En kan hij sprawl & brawl vechters als een Sylvia wel ooit tegen de grond krijgen?

Brock Lesnar is nu zoals Mark Coleman jaren geleden was. Veel fysiek talent, maar nog niet echt all-round skills. Voor hetzelfde geld gaat Lesnar gewoon Coleman achterna.

De man van 14K
03-03-2008, 10:58
Vind het wel snel voor Brock dat hij nu al tegen Coleman moet, Waarom zetten ze hem niet tegen kimbo?? :lol:

el bastardo
03-03-2008, 11:04
Hoop Coleman, denk Lesnar.

Tony
03-03-2008, 12:32
Denk hetzelfde... Tenzij de ervaring van Coleman een rol kan spelen.. Voor de rest denk ik dat Brock wellicht te groot en te zwaar en te sterk is.

http://www.planetdust.nl/size.jpg

Ronald
03-03-2008, 13:31
Brock Lesnar is nu zoals Mark Coleman jaren geleden was. Veel fysiek talent, maar nog niet echt all-round skills. Voor hetzelfde geld gaat Lesnar gewoon Coleman achterna.
Dat klinkt alsof dat niet goed zou zijn. Coleman werd Pride GP kampioen. Er staan Lesnar dus nog mooie dingen te wachten :D

Tsuki
03-03-2008, 13:37
die foto van coleman en zijn kiddies is echt een OWNED foto waiting to happen ....................

tja de partij ik denk dat Brock te sterk is voor Mark , dus ik hoop een snelle pot anders word het een ellende met 2 worstelaars die op elkaar liggen ....

dimitri
03-03-2008, 13:41
Dat klinkt alsof dat niet goed zou zijn. Coleman werd Pride GP kampioen. Er staan Lesnar dus nog mooie dingen te wachten :D

Als hij nooit beter wordt dan Mark Coleman (die toen ook al véél geluk had dat Igor bekaf was) in 2000 waarschijnlijk niet.

Evilman
03-03-2008, 15:06
Dat klinkt alsof dat niet goed zou zijn. Coleman werd Pride GP kampioen. Er staan Lesnar dus nog mooie dingen te wachten :D

Fout! Toendertijd kwam je daar nog mee weg..
tegenwoordig kom je zwaar te kort daarmee.

Ik hoop dat coleman deze wint.. zou leuk zijn voor m..
en vind coleman ook toffer dan lesnar. hoop dat ie dan
weer zon rare sprong maakt en wild wordt :D

Marco
04-03-2008, 11:34
@ foto van Coleman en kids : onvoorstelbaar dat vechters hun jonge kinderen meenemen naar hun partijen...je kan zeggen wat je wil maar die kids zien hun papa op een manier waar die kids nog helemaal niet mee om kunnen gaan...

ik denk dat Brock te jong te sterk is voor Coleman, leuk ff wat centjes pakken en een pak slaag....

Paganstars
04-03-2008, 13:48
coleman pwned lesnar... ik ga voor gnp voor coleman... lesnar is misschien sterk en jong... maar mist gewoon de ervaring die coleman heeft!