PDA

View Full Version : Het beste voor Anderson Silva {spoiler}



Biiyen
02-03-2008, 16:23
Is op LHW te gaan vechten... hij moet nu cutten en is groot zat om in LHW mee te draaien. Denk dat daar ook meer glory te behalen is dan in de MW.

Volgende tegenstander zal Okami worden denk ik dan, al verloor die van Franklin.

The Bulldog
02-03-2008, 16:26
zeg je nadat hij net henderson heeft gehad...(behoorlijk eer gehaald)

of bedoel je er is niks meer over?

Iwan
02-03-2008, 16:28
Spoiler? Ik moet de partij nog kijken...

Tony
02-03-2008, 16:33
Silva sloopt Okami... (maar denk tevens dat Okami wel lekker tegenstand kan bieden.. Het is een solide vechter)

Ik zou niet meer weten wie het nu op zou moeten nemen tegen Silva om hem van de troon te stoten.

Mensen die mijns inzien een goeie matchup zouden zijn voor silva (afhankelijk van hun huidige aanstelling/organisatie)

-Denis Kang
-Paulo Filho

-Murillo Ninja Rua
-Chris Leben (rematch.. hij lijkt momenteel beter in shape dan ooit)
-Jeremy Horn

Biiyen
02-03-2008, 16:45
Spoiler? Ik moet de partij nog kijken...

Ow man sorry kerel... damn daar had ik niet aan gedacht,, ben zo enthousiast.

Biiyen
02-03-2008, 16:47
zeg je nadat hij net henderson heeft gehad...(behoorlijk eer gehaald)

of bedoel je er is niks meer over?

Ik bedoel er is niets meer over, de enige die kan bedenken is Paulo Filho... Maar doe vecht ergens anders.

Sorry Tony maar Dennis Kang en Murilo gaan dat niet redden. Not by a long shot. Chris Leben... are you serieus?

The Bulldog
02-03-2008, 16:50
ik hoop dat ze manhoef ophalen...ik meen het serieus...

Manhoef die heel hard op zijn take down defense gaat trainen is en goede uitdaging voor Silva...

Edit: horn zie ik ook wel aals een moeilijke trouwens ja...

Biiyen
02-03-2008, 17:01
ik hoop dat ze manhoef ophalen...ik meen het serieus...

Manhoef die heel hard op zijn take down defense gaat trainen is en goede uitdaging voor Silva...

Edit: horn zie ik ook wel aals een moeilijke trouwens ja...

MAnhoef zou vet zijn maar de kans is klein de Dana Melvin haalt, al zou dat serieus mega vet zijn.

FOCUS
02-03-2008, 17:24
weegt manhoef niet ietsie meer dan Silva?
zou wel vette kans zijn voor Manhoef,
wat wordt die gast ondergewaardeerd zeg:ehhh:

wrestler_nl
02-03-2008, 17:36
Volgende tegenstander zal Okami worden denk ik dan, al verloor die van Franklin.


Denk ik ook!:cool2:

El Bambino
02-03-2008, 17:46
weegt manhoef niet ietsie meer dan Silva?
zou wel vette kans zijn voor Manhoef,
wat wordt die gast ondergewaardeerd zeg:ehhh:

Denk persoonlijk dat Silva snel klaar is met Manhoef voor alle respect natuulijk voor Manhoef, een topper!
Maar Manhoef wordt helemaal niet ongewaardeerd, hij vecht al een tijdje en als ie echt was opgevallen dan was ie zeker een groot kandidaat.
Maar Anderson is te slim en te technissh voor manhoef !

The Maniac
02-03-2008, 17:50
Zoals het er nu na uitziet is er maar een serieuze contender en dat is Okami.

1.Okami
2.Kampman misschien na een of twee winst partijen
3.Cote net als Kampman na een of twee winst partijen

MilfhunterMMA
02-03-2008, 17:56
Die Siyar lijkt me ook wel een goede. En uiteraard Manhoef.

The Bulldog
02-03-2008, 18:12
tot 83 toch... kan manhoef deed ie ook bij heroes toch?

MilfhunterMMA
02-03-2008, 18:25
silva heeft nog nooit iemand bevochten met dezelfde standup kwaliteiten als manhoef. alleen gebruikt manhoef heel misschien niet soms een roidje?

Nopain85
02-03-2008, 18:32
Silva sloopt Okami... (maar denk tevens dat Okami wel lekker tegenstand kan bieden.. Het is een solide vechter)

Ik zou niet meer weten wie het nu op zou moeten nemen tegen Silva om hem van de troon te stoten.

Mensen die mijns inzien een goeie matchup zouden zijn voor silva (afhankelijk van hun huidige aanstelling/organisatie)

-Denis Kang
-Paulo Filho

-Murillo Ninja Rua
-Chris Leben (rematch.. hij lijkt momenteel beter in shape dan ooit)
-Jeremy Horn


Leben zal nooit van hem winnen.

ik hoop dat gsp naar mw gaat en anderson een pak slaag geeft.

Nopain85
02-03-2008, 18:34
silva heeft nog nooit iemand bevochten met dezelfde standup kwaliteiten als manhoef. alleen gebruikt manhoef heel misschien niet soms een roidje?


Doet lesnar ook en zullen er nog wel wat rond lopen, die gasten worden daar mee geholpen.

Manhoef zou wel goed partij kunnen bieden , alleen heeft silva meer reach en een veel betere ground game.

Nopain85
02-03-2008, 18:37
Denk persoonlijk dat Silva snel klaar is met Manhoef voor alle respect natuulijk voor Manhoef, een topper!
Maar Manhoef wordt helemaal niet ongewaardeerd, hij vecht al een tijdje en als ie echt was opgevallen dan was ie zeker een groot kandidaat.
Maar Anderson is te slim en te technissh voor manhoef !

Manhoef zelf heeft ook veel techniek, plus heel erg explosief en hij is sneller dan silva en meer kracht.

Ik zie silva manhoef niet ko slaan , zie hem eerder winnen op submission.

El Bambino
02-03-2008, 19:41
Manhoef zelf heeft ook veel techniek, plus heel erg explosief en hij is sneller dan silva en meer kracht.

Ik zie silva manhoef niet ko slaan , zie hem eerder winnen op submission.

Manhoef is ongetwijfeld een topper daar geef ik je gelijk in.
Maar haal de CV van Mahoef tevoorschijn op MMA gebeuren en haal de CV van Anderson en je ziet gelijk een groot verschil in.
Wie goed is komt vanzelf bovendrijven en als ie een toegevoegde waarde is voor de UFC dan zal ie zeker een uitnodiging krijgen!

raveboy
02-03-2008, 20:07
Ik snap alleen niet dat in het ene topic de UFC als slecht voor zijn vechters word genoemd, en het is niet goed dat 1 organisatie alle vechters heeft en Pride overgenomen met slechte bedoelingen ( monopoly) enzo, maar aan de andere kant worden Nederlanders wel weer toegejuigd in de UFC, als de UFC zo slecht is, is het toch beter om te gaan kijken naar andere organisaties als vechter? en is het toch juist niet goed dat Nederlanders naar de UFC gaan?

YoMarK
02-03-2008, 20:08
Manhoef is alleen op de grond geen partij voor Silva, al wordt daar hard aan gewerkt(door Remco Pardoel). Qua striking wel een van de mensen die het kan winnen van Silva.

KO TKO
02-03-2008, 21:22
Mij lijkt Dong Sik Yoon wel een leuke tegenstander om tegen Anderson Silva te vechten in de UFC.

Dong Sik Yoon
Fight Finder - Dong Sik Yoon's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=12755)

redjuh
02-03-2008, 21:35
manhoef gaat echt niet naar de ufc. die gaan hem nooit zoveel betalen als de K1. bovendien denk ik dat de stijl van de meeste vechters (worstelen) hem eerlijk gezegd niet zo ligt en helemaal niet in een kooi. laat hem maar lekker blijven slopen in k1 en hero's

FOCUS
02-03-2008, 22:42
hmm inderdaad beetje snel gesproken
wie-o-wie is in staat om hem een pak rammel te geven?

Briant
02-03-2008, 23:27
Als we toch namen gaan noemen lijkt Yoshihiro Akiyama mij een interessante tegenstander voor hem. Maar goed, binnen de UFC op dit moment zie ik geen enkele tegenstander waarvan ik denk die A. Silva kan verslaan.

Jani
02-03-2008, 23:44
LHW is idd een hele mooie uitdaging voor Anderson !!!

paulo Filho zou dan ook gelijk naar de MW van de UFC kunnen komen.
(aangezien hij dat nu niet doet omdat anderson een vriend van hem is)

tegen Manhoef vind ik echt een dream match. (Melvin blijft een monster in de standup)

Silva had het over een bokspartij met Roy Jones jr.
(lijkt me leuk maar ik denk niet dat silva dat trekt)

Slome
03-03-2008, 00:46
Is op LHW te gaan vechten... hij moet nu cutten en is groot zat om in LHW mee te draaien. Denk dat daar ook meer glory te behalen is dan in de MW.

Volgende tegenstander zal Okami worden denk ik dan, al verloor die van Franklin.

is dit zo, of maar een speculatie?
bron...?
sorry voor de nieuwschierigheid.... Ik vindt indd dat hij t erg goed heeft gedaan tegen d.henderson en snap daarom niet de stap terug qua gewicht..

Tony
03-03-2008, 09:25
Ik bedoel er is niets meer over, de enige die kan bedenken is Paulo Filho... Maar doe vecht ergens anders.

Sorry Tony maar Dennis Kang en Murilo gaan dat niet redden. Not by a long shot. Chris Leben... are you serieus?

Dennis Kang zie ik zeker nog wel een upset uit zijn hoed toveren....
Murilo en Chris Leben zie ik ook niet snel winnen van Anderson..Maar het lijkt me wel een toffe en vermakelijke match up... (dr is toch in feite niemand die van silva kan winnen.. simple as that)..

En het feit dat ik Leben noemde is omdat ie altijd zorgt voor leuke gevechten en momenteel zit leben erg goed in vorm.
Dus ook al wint ie niet... leuk is het wel.

Besides, het blijft MMA... dus stiekem is er altijd 50/50 kans op winst... (je loopt snel genoeg tegen een stoot op)

remco pardoel
03-03-2008, 11:58
Staande is Manhoef twee maten te groot voor Silva.
Ik denk dat Melvin, als hij serieus elke dag op de grond gaat trainen, het spel van Silva heel erg goed kan neutraliseren..

Melvin is heel erg comfortabel staande en wil graag weer gaan staan en Silva geeft daar veel kansen voor weg..

Ik denk dat als de UFC een normaal bedrag biedt voor de partij dat deze zou staan in mei of zo....

The Bulldog
03-03-2008, 12:35
Staande is Manhoef twee maten te groot voor Silva.
Ik denk dat Melvin, als hij serieus elke dag op de grond gaat trainen, het spel van Silva heel erg goed kan neutraliseren..

Melvin is heel erg comfortabel staande en wil graag weer gaan staan en Silva geeft daar veel kansen voor weg..

Ik denk dat als de UFC een normaal bedrag biedt voor de partij dat deze zou staan in mei of zo....

zo keek ik er ook naar...

zou echt super zijn...

Wheelie
03-03-2008, 12:59
GSP moet gewoon een klasse hoger gaan vechten ;)
Niet dat hij dan wint maar hij is zeker een kanshebber, man wat is hij in vorm.
BJ Penn heeft dat al eerder in de UFC gedaan, hij ging een klasse zwaarder vechten en onttroonde als LW Kampioen toen Matt Hughes de MW kampioen

123trisweat
03-03-2008, 13:02
http://i13.photobucket.com/albums/a276/neihrick/asilva-flyingscissorheelhook.gif

Wheelie
03-03-2008, 13:05
Just bring in Ryo Chonan ;)

Tony
03-03-2008, 13:07
Mja.. ryo chonan werd eerst drie ronden lang tot pulp geslagen en getrapt.. en eind ronde drie komt ie met die flying scissor heel hook (of hoe het ook heet)..
No way dat hem dat nog een keer lukt ;)

Maarre...Chonan zit nu toch bij de ufc he? Ik neem aan dat ze hem zowieso een keertje tegen silva laten knokken, al is het maar vanwege het verleden.

Zou wel heel erg kicken zijn als Chonan het alweer zou flikken :D

Ronald
03-03-2008, 13:18
Ik zou er niet gek van staan te kijken als ze Michael Bisping tegen Silva zetten. Bisping gaat immers middle weight vechten. Ik denk alleen dat Bisping het ook niet gaat redden...

dimitri
03-03-2008, 13:38
Ik zou hem wel tegen Filho willen zien. Het zijn maatjes maar ze hebben ook al gezegd dat ze tegen elkaar zouden vechten als het moest.

Als Filho verliest tegen Sonnen in WEC dan kan Sonnen naar UFC komen.

Bisping is niet echt een bedreiging denk ik, maar alles kan gebeuren in een gevecht.