PDA

View Full Version : Dijkstra van Chakuriki gepikt



doom
02-03-2008, 21:31
Leuke jury van de MON is er een Nederlander die wint van de sterke Thais geven ze Menno een verlies in zijn maag >Hij is de eerste Nederlandse vechter die echt van nr 96 wint Klasse Menno

Highline
02-03-2008, 21:34
jammer, deal with it ;) nu toch niets meer aan te doen

The Bulldog
02-03-2008, 21:36
zou jammer zijn als dit klopt, maar de partij was op full thai rules toch?

misschien dat dit iets veranderd met de punten telling..????

ben benieuwd naar de beelden

Dragon Tail
02-03-2008, 21:44
Leuke jury van de MON is er een Nederlander die wint van de sterke Thais geven ze Menno een verlies in zijn maag >Hij is de eerste Nederlandse vechter die echt van nr 96 wint Klasse Menno

MON heeft waarschijnlijk een andere puntentelling in hun reglement dan dat men bij andere bonden gewend is. Of...?

Alhoewel, als ook Peter Aerts bij de bekeruitreiking in de ring nog zei dat hij vond dat Menno gewonnen had. Heeft Peter daar verstand van of...?

Jeru
02-03-2008, 22:13
Welkom in de wereld van de jurysport... als je het niet voortijdig afmaakt ben je (helaas) overgeleverd aan de juryleden.

kentaro
03-03-2008, 00:18
Vond het zelf niet een overwinning voor Dijkstra, Samranchai 96, hij scoorde veel punten in de clinch.

HUNTER
03-03-2008, 00:21
tsja.... het is idd maar net hoe er wordt gejureerd. Ik vond Menno wel erg goed vechten overigens!

dietrik
03-03-2008, 00:40
Samranchai was gewoon beter.

mama
03-03-2008, 00:42
Degene die in mijn ogen gewonnen had was die duitser....

dreamone
03-03-2008, 00:45
Samranchai was gewoon beter.

x2

Maareh die duitser is pas genaaid :S

Justinian
03-03-2008, 01:02
Menno was zeker goed, maar in mijn ogen scoorde Samranchai toch meer. Schneidmiller (die Duitser) verloor mijns inziens wel onterecht.

bami112
03-03-2008, 01:06
en yod verloor ook onterecht, daar thanit im on de b partij heel mooi gespeeld heeft! gefeliciteerd gozer

Jofeljoh!
03-03-2008, 01:09
Menno was zeker goed, maar in mijn ogen scoorde Samranchai toch meer. Schneidmiller (die Duitser) verloor mijns inziens wel onterecht.

Eens, Samranchai heerste gewoon in de clinch. Nam toch een hoop lucht weg bij Menno, die overigens heel dapper en goed doorknokte. Maarja we hebben het wel over Thaise scoring, en op dat punt was Samranchai gewoon beter.

Goed geknokt, net ff te kort gekomen. Kan beter. Het was toch wel een sprong in het diepe hoor na zo'n tijd afwezig geweest te zijn... Samranchai is niet de eerste de beste.

gieloe
03-03-2008, 01:19
ik had ook geen andere topic verwacht, van deze topicstarter

payap
03-03-2008, 01:32
Ondanks dat ik Menno Sterk vondt vechten was het een overduidelijke overwinning voor Samranchai.

payap
03-03-2008, 01:34
Malaipet vs Schneidmiller was een typische thaise uitlsag. (WBC muaythai). Ik zelf vondt die dat die Duitser beter was en ahd gewonnen.

bami112
03-03-2008, 09:05
Malaipet vs Schneidmiller was een typische thaise uitlsag. (WBC muaythai). Ik zelf vondt die dat die Duitser beter was en ahd gewonnen.

dit vond ik zelfs nog mee vallen, de duitser kwam de laatste 2 rondes paar keer goed door met stoten maar ook niet vaak, het had dan gewoon een draw moeten wezen wat terecht was en niet zoals bij anuwat, zijn tegenstander had gewoon een keer geteld moeten worden hij was duidelijk aangeslagen maar kreeg alle rust en verder had menno overduidelijk niet gewonnen

sportfan
03-03-2008, 10:09
- Menno Dijkstra vond ik heel goed vechten maar ik kon me wel vinden in de uitslag.

- Malaipet vs de Duitser; als Malaipet de titelverdediger was vond ik de uitslag terecht maar als de titel vacant was had de Duitser er meer recht op in mijn ogen.

- Anuwat vs Aitbassou; Anuwat is gepikt met deze draw vond ik als we per ronde gaan tellen (volgens 10-9 systeem).

lopez86
03-03-2008, 10:49
Ondanks dat ik Menno Sterk vondt vechten was het een overduidelijke overwinning voor Samranchai.

- x2, al vond ik wel dat Dijkstra enorm goed vocht, beter dan ik had verwacht.
Het was zeker close maar naar thaise maatstaven heeft Samranchai wel terecht gewonnen vind ik.
- Anuwat zwaar gepikt, Ait Bassou had al minstens 2x 8 tellen moeten krijgen. Al scheelde het niet veel of Anuwat kreeg bijna zelf 8 tellen na die linkerhoek in ronde 4, hij was duidelijk aan.
- Schneidmilller zwáár gepikt tegen Malaipet, Schneidmiller scoorde o.a. met ellebogen enorm veel.
- Yod vs Andy terecht, extra ronde ook. Andy deed gewoon net iets meer in ronde 4 maar het was krap.
- Naruepol top.
- Rachid Belani 5 rondes pak slaag gehad van Saenchai, maar had ook niet anders verwacht.

Dragon Tail
03-03-2008, 10:53
[QUOTE=lopez86;514414..............- Schneidmilller zwáár gepikt tegen Malaipet, Schneidmiller scoorde o.a. met ellebogen enorm veel.
..................QUOTE]


Ellebogen?... Toch Thaise regels?

Bobson
03-03-2008, 10:55
Menno heeft goed gevochten, maar terecht verloren.

Wheelie
03-03-2008, 11:01
[quote=lopez86;514414..............- Schneidmilller zwáár gepikt tegen Malaipet, Schneidmiller scoorde o.a. met ellebogen enorm veel.
..................QUOTE]


Ellebogen?... Toch Thaise regels?

Dat was de enige partij op full muay thay regels.
De Duitser scoorde idd veel met zijn ellebogen, publiek was het niet eens met deze beslissing

lopez86
03-03-2008, 11:16
Was een WBC (intercontinentale)titelgevecht Draakstaart.

A-team
03-03-2008, 13:51
Ik vond dijkstra iets te kort komen. Dus terecht. Alleen die Duitser vond ik onterecht. Trouwens wat is die Belani een slecht verliezer man. Die Thai was gewoon 10 x beter, hij kwam er gewoon niet aan!

Dragon Tail
03-03-2008, 13:55
Was een WBC (intercontinentale)titelgevecht Draakstaart.

O mooi, bedankt.
Stonden er tussen die overige gevechten verder wereldtitels op het spel/te verdienen?

Fightchick
04-03-2008, 15:12
Menno top gevochten maar de winst was niet voor hem, naar mijn mening. Wat een onsportieve reactie achteraf van Rachid Belani trouwens. Waar kwam dat nou vandaan?

Justinian
04-03-2008, 15:23
Wat een onsportieve reactie achteraf van Rachid Belani trouwens. Waar kwam dat nou vandaan?
Een groot deel van het publiek kon de acties van de Thai erg waarderen en liet dit middels luid applaus duidelijk weten. Persoonlijk vond ik het een toppartij en voor een toppartij heb je over het algemeen twee vechters nodig. Heel goed van het publiek om de vechter niet alleen te beoordelen op zijn Nederlandse nationaliteit, maar ik denk dat Belani dit iets te persoonlijk heeft opgevat. Kan me er wel iets bij voorstellen, zeker als je net een toppartij hebt gevochten.

payap
04-03-2008, 15:41
Hoop zeker Menno Dijkstra weer te zien tegen een Thai. Samranchai is gewoon een topvechter waar je moeilijk van wint. Hij heeft niet voor niets een record nu van 6-0 in ons land + verbonden gala's.

Rachid Belani vocht tegen een halfgod. Belani vocht een top partij maar deze Saenchai was gewoon van bovennatuurlijke klasse. Hij liet werkelijk van alles zien incl een mooie show. Werkelijk een van de schitterendste vechters die ik ooit live heb mogen aanschouwen deze Saenchai!

Jofeljoh!
04-03-2008, 15:49
Saenchai was gewoon zo goed en natuurlijk krijg je het publiek op je hand met zulke skills en dat showtje. Dat ze dan voor die acties juichen wil niet meteen zeggen dat je tegen Bellani bent. In zijn ogen ben je dan ineens een 'hater' ? Beetje jammer.

Ik weet zeker dat het publiek ook uit zijn dak was gegaan als hij Saenchai een lesje had geleerd (in de ruimste zin van het woord).