PDA

View Full Version : Slamm was weer top, maar...



Jofeljoh!
03-03-2008, 02:19
toch vraag ik me af of ze wel leren van hun eerdere fouten (en dan heb ik het over de catering, kom ik zo op terug).

Maar goed, ik kwam daar aan, en ik moest een kaartje aan de deur kopen, maar liefst 10 (!) euro duurder dan in de voorverkoop. Oke eigen schuld, had ik maar eerder moeten zijn, maar goed ik wist niet zeker of ik wel kon. Bij Rings is het maar 5 euro duurder, dat vind ik al heel wat schappelijker.

Locatie was top! prachtzaal, groot genoeg, lekker gevuld en overal goed zicht.

Allergrootste ergernis: de catering. Mijn god, wat schandalig was dat geregeld zeg. Maar 1 verkooppunt, wat door 3 man werd gerund. De kroketten en frikandellen moesten van de hele andere kant van de hal komen, en dat ging in zo'n traag tempo...

De rij was niet normaal zo groot, tsjah je moet toch eten. Iedereen bestelt ook voor meerdere personen, dus dan is de rij eigenlijk nog veel groter... Mensen sprongen gewoon uit hun vel op een gegeven moment. Ik had ook medelijden met die lui daar, zij konden er immers ook weinig aan doen.

Andere minpunt, en hier ga ik vast wat mensen tegen de schenen schoppen, al die MMA partijen waren echt een beetje overkill. Ik heb geen moeite als MT partijen met MMA wordt afgewisseld, heel normaal in Nederland, maar voor een affiche dat 'Nederland vs Thailand' heet en al 3 keer eerder bekend stond als muay thai gala, waren de verhoudingen hier gewoon veels te scheef.

Door die vele MMA partijen duurde het ook allemaal veels te lang. Misschien moet er ook rekening gehouden worden met de mensen die nog met het openbaar vervoer terugmoeten, en dan kun jeh et gewoon niet al te laat maken. Blijk je na Ned vs Thailand nog gewoon 6 MMA partijen te krijgen ofzo, maar dat is nogal kut als je een kaartje koopt voor vooral Souwer vs Yodsanklai, en je moet je laatste trein halen. Gelukkig kon ik nog een lift regelen en kon ik blijven, maar als je zag hoe leeg de zaal inmiddels was geworden, daar doe je twee toppers echt zwaar te kort mee! Nog een gelukd at er nog een groepje diehard Souwer supporters zaten, anders was het pas echt een dooie boel geweest.

Volgende keer lekker apart gala van maken van al die MMA partijen. Nogmaals, geen problemen met af en toe een MMA partij erbij. Zoals RINGS het altijd voor elkaar heeft, toppie, prima te doen.

(wat ik overigens nog als pluspuntje wil noemen is dat de beveiliging heel goed was, hadden snel een beginnend opstootje onder controle en was heel actief met mensen terecht wijzen dat er niet gerookt mocht worden - sigaret uit dus! Vaak wordt er op een gala wel omgeroepen dat er niet gerookt mag worden, maar er zijn altijd van die aso-tokkies die het dan toch doen, en niemand die er wat van durft te zeggen.

Zo, dit was even mijn rant, verder was het allemaal wel toppie. Lange zit, maar wel waard.

MMA Davy
03-03-2008, 03:19
Even inhaken, de MMA partijen ( de laatste 5) waren voor mij het hoogtepunt van de avond! Voor de rest heb ik me goed vermaakt... De catering was inderdaad niet zo best....En misschien de volgende keer iets minder partijen.

kentaro
03-03-2008, 04:06
+1

Floris
03-03-2008, 04:24
Even inhaken, de MMA partijen ( de laatste 5) waren voor mij het hoogtepunt van de avond!

Nou iderdaad zeg.

Ik denk dat de mensen die weg zijn gegaan voordat de ''Nederland VS Duitsland'' partijen gevochten waren zichzelf in de voet hebben geschoten.

Persoonlijk vond ik de 5x3 MT-partijen (en ook het hele schouwspel eromheen) meer neigen richting ''overkill'', zoals Jofeljoh het omschrijft, maar goed, persoonlijk preferentie zul je altijd houden.

Wat echter niet ontkent mag worden, is dat de MMA partijen die erop volgden bestonden uit pure actie en een aaneenschakeling van snelle en goede resultaten met zich meebrachten. En om dan te insinueren dat Andy Souwer en Yodsenklai te belangrijk zijn om daarop te wachten vind ik ronduit belachelijk.

Hoe dan ook, Ik vond het een privilege om bij deze partijen te jureren.

Coldcrust
03-03-2008, 04:46
Ben het er helemaal mee eens..Slamm presenteert Nederland -Thailand in het Muay Thai...en dan kom je in eerste instantie daarvoor..en niet voor Frankrijk-Rusland MMA.
De mix MMA en Muay Thai werkt gewoon niet zo goed denk ik..ik denk dat men beter een apart MMA en een apart Muay Thai gedeelte kan neerzetten..zodat je kan kiezen en niet 10 MMA partijen uit moet zitten op iets waarvan aangekondigd was dat het een Thaiboksgala was.
Verder heb ik me uitstekend vermaakt..muv het eten dan.

lopez86
03-03-2008, 11:39
+ plus punten:

- goeie zitplaatsen
- toplocatie en goed bereikbaar
- hoog niveau MMA en MT partijen
- duidelijke ringspeaker
- mooie verlichting

- min punten:

- eten en drinken (wéér) slecht geregeld. halen van voedsel was een ware hel. Broodjes op, drinken op. vechten om een plekje voor die bar.
- de luiken gingen om de haverklap open, je tochtte helemaal weg. ik zit nu dus gewoon ziek thuis.
- geluid en beeld (wéér) slecht geregeld. sorry jongens maar op dit soort formaat evenement kán dat gewoon niet, daar betaal je geen 45e voor.
Ringspeaker en geluid/licht enorm slecht op elkaar ingespeeld.
- mooie partijen maar gewoon vééél te veel. Doe die M-1 challenge op een ander apart gala óf wat minder partijen, bij de partij Souwer vs Fairtex was de helft van het publiek al weg.
- een kapotte ring??? dat dat uberhaupt kan gebeuren tijdens zo'n gala.
- zeer discutabele uitslagen en jurering daar bij de mon

HUNTER
03-03-2008, 11:55
ik vond de mix van thaiboksen en MMA juist wel super!!

Lekker veel partijen, je krijgt tenminste waar voor je geld! Helaas zie je inderdaad nog een tweedeling in het MMA en Thaibokspubliek. Ik ging ook eten (proberen te) halen tijdens de thaibokspartijen. Tsja ik heb gewoon meer met MMA. Maar wat ik al een heel grote verbetering vind is dat er steeds meer respect voor de MMA vechters komt. Ik heb bijna niemand horen fluiten tijdens het grondgevecht!

Wheelie
03-03-2008, 11:55
Toen ik binnen kwam was het eerste wat ik dacht, damn wat een vette locatie.
Ik vond het dan ook jammer dat er weinig sfeer was, dit komt denk ik o.a. doordat het geen MMA publiek was wat er zat (kwamen inderdaad voor Ned vs Thailand) en omdat alles erg lang duurde zoals bijvoorbeeld een kapotte ring.
Ik kwam wel speciaal voor het MMA en vond van Russia vs France de 5e partij echt mooi.
Nederland vs Duitsland en Dave Dalgliesh was echt top.
29 partijen is veel te veel IMO maar ik vind een mix van Kickboks / Muay Thai / MMA wel echt top.
Al met al toch een leuke dag gehad maar wel veel te lang.

De Catering moet echt beter !!!

Heat FC
03-03-2008, 11:56
Overkill aan MMA?

Volgens mij zijn er slechts 2 wedstrijden tot de beslissing gekomen van de 13 MMA wedstrijden. Nederland vs Duitsland was binnen een half uur afgelopen.

De thaise wedstrijden duurden het langst

El Bambino
03-03-2008, 11:58
+ plus punten:

- goeie zitplaatsen
- toplocatie en goed bereikbaar
- hoog niveau MMA en MT partijen
- duidelijke ringspeaker
- mooie verlichting

- min punten:

- eten en drinken (wéér) slecht geregeld. halen van voedsel was een ware hel. Broodjes op, drinken op. vechten om een plekje voor die bar.
- de luiken gingen om de haverklap open, je tochtte helemaal weg. ik zit nu dus gewoon ziek thuis.
- geluid en beeld (wéér) slecht geregeld. sorry jongens maar op dit soort formaat evenement kán dat gewoon niet, daar betaal je geen 45e voor.
Ringspeaker en geluid/licht enorm slecht op elkaar ingespeeld.
- mooie partijen maar gewoon vééél te veel. Doe die M-1 challenge op een ander apart gala óf wat minder partijen, bij de partij Souwer vs Fairtex was de helft van het publiek al weg.
- een kapotte ring??? dat dat uberhaupt kan gebeuren tijdens zo'n gala.
- zeer discutabele uitslagen en jurering daar bij de mon

Ik begin me echt af te vragen of deze mensen (organisatoren) wel capabel zijn om zulke mega evenementen te kunnen organiseren ?
Ik krijg de indruk dat ze alleen maar bezig zijn om geld geld geld te willen verdienen en het publiek kan lekker stikken!
Erg jammer en ik ben al 3x geweest bij deze organisatie en de vorige x was ook niet optimaal voor het publiek.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeuren of zo maar vandaag de dag is 45 euro heel veel geld en ik vind dat je daarvoor wel een beetje service terug mag verwachten!

remco pardoel
03-03-2008, 12:00
Je mag blij zijn dat je nog een kaartje kon kopen en niemand houdt je tegen om een kaartje net als de rest gewoon in de voorverkoop te nemen....

Volgende keer je eigen boterhammetjes meenemen
:-)

gieloe
03-03-2008, 12:02
helemaal mee eens, als je een muay thai gala aankondigd kom dan niet met zoveel mma partijen aanzetten.

Justinian
03-03-2008, 12:05
Ik begin me echt af te vragen of deze mensen (organisatoren) wel capabel zijn om zulke mega evenementen te kunnen organiseren ?

Ik krijg de indruk dat ze alleen maar bezig zijn om geld geld geld te willen verdienen en het publiek kan lekker stikken!
Erg jammer en ik ben al 3x geweest bij deze organisatie en de vorige x was ook niet optimaal voor het publiek.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeuren of zo maar vandaag de dag is 45 euro heel veel geld en ik vind dat je daarvoor wel een beetje service terug mag verwachten!
Ik vraag me af of je enig idee hebt wat zo’n gala wel niet kost. 45 euro is een aardig bedrag, maar kijk ook even welke partijen je hiervoor terug krijgt. Ik noemde het in een andere post al ‘2 voor de prijs van 1’, aangezien de partijen rustig over twee evenement hadden kunnen worden verdeeld. Dan had je nog steeds twee geweldige gala’s, die het geld zeker waard zouden zijn geweest. Natuurlijk zijn er organisatorische verbeterpunten, maar om de mensen er van te betichten dat het ze alleen om het geld is te doen... nee, dat zie ik toch echt anders.

@Lopez: natuurlijk kan een ring kapot gaan! Hoezo zou dat niet kunnen gebeuren tijdens zo’n gala? Denk dat het gewoon een kwestie van pure pech is.

Ik vond het een geweldig gala, het liep weliswaar uit, maar de partijen maakten dit meer dan goed. Ben blij dat ik tot en met het einde van het gala ben gebleven. Aankleding van de zaal zag er erg goed uit en ook de combinatie van top-mma en top muay thai was een hele goeie.

paspoes
03-03-2008, 12:07
Voor mij was de Gala super, Catering voor personeel was echt lekker.
M1 = Master 1, wat waren de partijen mooi zeg.
Ned vs Thai was ook super :thup:

Al met Al compli naar de promotors.:thup:

lopez86
03-03-2008, 12:13
Ik begin me echt af te vragen of deze mensen (organisatoren) wel capabel zijn om zulke mega evenementen te kunnen organiseren ?
Ik krijg de indruk dat ze alleen maar bezig zijn om geld geld geld te willen verdienen en het publiek kan lekker stikken!
Erg jammer en ik ben al 3x geweest bij deze organisatie en de vorige x was ook niet optimaal voor het publiek.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet zeuren of zo maar vandaag de dag is 45 euro heel veel geld en ik vind dat je daarvoor wel een beetje service terug mag verwachten!

Dit vind ik wel heel negatief, maar ben het er wel gedeeltelijk mee eens.
Want vorig jaar waren er veel soortgelijke problemen mbt tot licht en geluid en je zou toch gaan denken dat ze daar van geleerd zouden hebben.
Desondanks was het wel een topevenement.




Volgende keer je eigen boterhammetjes meenemen
:-)

Ja en kijk dat mag dus niet Remco, die worden bij de deur gewoon in de vuilnisbak geflikkerd door de security.

De man van 14K
03-03-2008, 12:15
Zou het niet wat zijn om een gala te organiseren in 2 zalen te gelijk? 1x MMA en 1x MT kan je 1 deel van de tribune laten wisselen om van een special MMA zoals NL - DLD naar bijvoorbeeld NL vs Thailand te laten kijken. "Mindere" programma's kunnen elkaar overlappen alleen dan heb je wel een locatie als de RAI nodig met 2 zalen. (just my 2 cents ;) )

Voor de rest ben ik het eens met Justinian; er komt enorm veel bij kijken bij zo'n organisatie aan de andere kan ben ik het ook eens met El Bambi dat je moet leren van de plussen en minnen van een vorig gala. Qua line up ed is het dik in orde maar er lijken wel consequent punten tot frustratie van bezoekers te leiden zoals catering. Als je zoiets uitbesteed lijkt me dat toch iets wat met weinig moeite goed te regelen is.

mama
03-03-2008, 12:16
Ik heb me ook prima vermaakt. Was wel ff wennen geen foto's maken. Maar aan de andere kant heb ik nu wel "bijna" alles van een partij kunnen zien.
Goede partijen alleen de sfeer was er af en toe niet echt. Dat vond ik wel jammer.
En een ring die stuk gaat, ja dat is vette pech.
Alleen dat rugzakje bij Marco scheids is ff iets te klein....... ;)

Justinian
03-03-2008, 12:16
Ja en kijk dat mag dus niet Remco, die worden bij de deur gewoon in de vuilnisbak geflikkerd door de security.
Dan laat je je boterhammen ff in de auto liggen en loop je tijdens het gala naar de auto om daar je boterhammen op te eten :whistling: Scheelt je waarschijnlijk ook nog tijd ;)

Justinian
03-03-2008, 12:19
Zou het niet wat zijn om een gala te organiseren in 2 zalen te gelijk? 1x MMA en 1x MT kan je 1 deel van de tribune laten wisselen om van een special MMA zoals NL - DLD naar bijvoorbeeld NL vs Thailand te laten kijken. "Mindere" programma's kunnen elkaar overlappen alleen dan heb je wel een locatie als de RAI nodig met 2 zalen. (just my 2 cents ;) )
Dat is wel een heel mooi idee, maar ik denk dat ik toch voor de 'gewone' mix ga, omdat er simpelweg teveel mooie MMA-en Muay Thai-partijen waren die ik niet zou willen missen.

A-team
03-03-2008, 12:20
Toen ik binnen kwam was het eerste wat ik dacht, damn wat een vette locatie.
Ik vond het dan ook jammer dat er weinig sfeer was, dit komt denk ik o.a. doordat het geen MMA publiek was wat er zat (kwamen inderdaad voor Ned vs Thailand) en omdat alles erg lang duurde zoals bijvoorbeeld een kapotte ring.
Ik kwam wel speciaal voor het MMA en vond Russia vs France teleurstellend op de 5e partij na
Nederland vs Duitsland maakte een hoop goed en Dave Dalgliesh was echt top.
29 partijen is veel te veel IMO maar ik vind een mix van Kickboks / Muay Thai / MMA wel echt top.
Al met al toch een leuke dag gehad maar wel veel te lang.

Helemaal mee eens Wheelie, ik het zelf niet beter beschrijven.
De derde Thai maakte voor mij de hele avond weer goed! Ik heb echt genoten van deze meester. Ik heb zelden een vechter gezien die zo goed was en niet alleen de show, man wat die gozer een timing!

lopez86
03-03-2008, 12:21
Dan laat je je boterhammen ff in de auto liggen en loop je tijdens het gala naar de auto om daar je boterhammen op te eten :whistling: Scheelt je waarschijnlijk ook nog tijd ;)

Goed idee, die houden we er in voor de volgende Slamm :)

Over de ring, dat was gewoon een montagefout.
Als je gewoon goed je spullen inspecteert vóórdat je het in elkaar schroeft was er niks aan de hand geweest.
Natuurlijk dikke pech en ook begrijpelijk, als jij ieder weekend een ring in elkaar schroeft ga je na 3x heus niet alles nacontroleren terwijl dat toch moet.
Maar zoiets hoefde heus niet te gebeuren en is gewoon te wijden aan slordigheid.

Jarno
03-03-2008, 12:26
Ik ben dus meer een liefhebber van Kickboksen, dan van MMA. Vind het mits goed gematched een leuke sport om 3 of 4 partijen op 1 avond van te zien.Maar Slamm !! kondigde vooraf het gala aan, als puur Muay-Thai/ Kickbox geörienteerd. Later pas kregen we de samenwerking met M1. Als je dan zoals het meeste publiek mijns inziens een Thaiboks gala verwacht. Zit je niet op 13 MMA partijen te wachten. Ondanks dat ze vrijwel allemaal vroegtijdig af waren gelopen. Hebben wij hier in Nederland totaal geen binding met Rusland tegen Frankrijk. Wat me net zoals de anderen hier, wel positief opviel. Dat het lijkt alsof MMA, steeds beter geaccepteerd wordt door het publiek

Wheelie
03-03-2008, 12:28
Volgende keer je eigen boterhammetjes meenemen
:-)





Ja en kijk dat mag dus niet Remco, die worden bij de deur gewoon in de vuilnisbak geflikkerd door de security.


Dan laat je je boterhammen ff in de auto liggen en loop je tijdens het gala naar de auto om daar je boterhammen op te eten :whistling: Scheelt je waarschijnlijk ook nog tijd ;)

Ik vind dat als je een dagje / avondje uit gaat je toch wel mag verwachten dat je iets te eten en te drinken kan halen en niet je eigen consumpties mee hoeft te nemen. ;)

Justinian
03-03-2008, 12:31
Ik vind dat als je een dagje / avondje uit gaat je toch wel mag verwachten dat je iets te eten en te drinken kan halen en niet je eigen consumpties mee hoeft te nemen. ;)
Maar dat kon ook wel. Ik heb in totaal 3 of 4 broodjes gehaald, duurde alleen even ;)

Richelieu
03-03-2008, 12:33
Maar dat kon ook wel. Ik heb in totaal 3 of 4 broodjes gehaald, duurde alleen even ;)

Granaatappeltjes waren trouwens ook erg lekker..;)

Wheelie
03-03-2008, 12:52
Maar dat kon ook wel. Ik heb in totaal 3 of 4 broodjes gehaald, duurde alleen even ;)

"even" :sleep1:

Vandaan
03-03-2008, 12:56
Ik snapte wel wat meer dingen niet. Waarom in hemelsnaam nog een voorprogramma als je al 28 partijen hebt staan. Ik ben een mma en kickbox liefhebber. Maar je verzint het toch niet om in Nederland, Frankrijk vs Rusland te houden. Wie zit daar nou op te wachten?

En dan de catering... ik heb veel meegemaakt maar dit sloeg alles. Het begon al met het halen van de muntjes.... muntjes waren op!! Daar 10 min op gewacht... staat er vervolgens uren lang een rij van 5 man dik. Was het eindelijk rustiger... waren de broodjes op. Je kon geen eens een snicker of enkele vorm van ander eten kopen. Serieus hoe verzin je het om op zoveel mensen 1 tentje met louter alleen maar broodjes te verkopen. Elke normaal denkend mens kan toch verzinnen dat dat lang niet toereikend is voor het aantal te verwachten aanwezige mensen.... en al helemaal niet als je van plan bent om 28 partijen te laten zien... of te wel een zit van 11 uur lang!!

Voor de rest vond ik het promotie materiaal rondom het gala wel echt verreweg het best van alle gala's in Nederland tot nu toe. De vormgeving is echt super goed. En de documentaire is nu natuurlijk erg vet. Waardoor ze heel goed de spanning hebben opgebouwd naar de partijen.

En wat is die Sengchai een koning zeg... wat een show maakte die er van. En Gunyar zette ook echt een geweldige partij neer.

Ronald
03-03-2008, 13:00
- geluid en beeld (wéér) slecht geregeld. sorry jongens maar op dit soort formaat evenement kán dat gewoon niet, daar betaal je geen 45e voor.
Ringspeaker en geluid/licht enorm slecht op elkaar ingespeeld.
Zo'n groot evenement heeft een draaiboek en dat draaiboek klopte gewoon niet, in die zin dat bijv. de ringspeaker wat anders op z'n kaartjes had staan dan de man achter de knoppen. Daar kan de ringspeaker uiteraard ook niets aan doen. Wat ik wel bijzonder slecht vind is dat de ringspeaker dan vervolgens regelmatig zijn kritiek over de microfoon gaat uiten. Dat komt bijzonder amateuristisch over.
Wat ook nogal knullig over kwam was de "vraag" aan de vechters, trainers en fotografen om de laatste foto's even buiten de ring te gaan maken zodat ze een beetje op konden schieten :rolleyes: :wacko: . (En áls je zoiets al zou willen vragen, zet je microfoon dan even uit en overleg even met ze buiten het gehoor van het publiek.)

Maar veel mooie partijen gezien gisteren. Persoonlijk vond ik de comibinatie mma/muay thai erg geslaagd. Mag van mij de volgende keer zo weer 50/50 zijn. Alleen in z'n totaal iets minder partijen, zoals de anderen ook al zeiden.

Het decor vond ik trouwens echt super, net zoals de introfilmpjes e.d. Heel mooi gemaakt.

Justinian
03-03-2008, 13:03
"even" :sleep1:
Serieus, ik was binnen 10 minuten klaar. Je kon namelijk op drie plekken eten halen. Bij de eettent achterin was het stukken rustiger dan bij die vooraan en bij de kantine was het ook goed te doen; 10 minuten. Ik heb niet langer hoeven wachten dan normaal bij een cafetaria ;)

Rammy
03-03-2008, 13:09
Ja was top gala alleen heb een ik houten reet nu.
Wat een zit maar we kregen wel een top line up te zien!
Ja eten halen was nie echt makkelijk maar ja vandaag ff inhalen.
Veel MF mensen aanwezig en gelachen met Mama Hunter en Lopez.
See you next time!:thup:

Garcia
03-03-2008, 13:17
Jammer dat ik er niet bij aanwezig kon zijn bij al deze prachtige partijen.
Maar het is zeker niet de eerste keer dat de catering te wensen overlaat en ik hoop ook van harte dat er vanuit de organisatie welilcht een reactie komt.

Wheelie
03-03-2008, 13:20
Serieus, ik was binnen 10 minuten klaar. Je kon namelijk op drie plekken eten halen. Bij de eettent achterin was het stukken rustiger dan bij die vooraan en bij de kantine was het ook goed te doen; 10 minuten. Ik heb niet langer hoeven wachten dan normaal bij een cafetaria ;)
voorkruiper ;)

TOON
03-03-2008, 14:47
wat ik eerlijk gezegd niet begrijp in het commentaar van velen is het gezeur over teveel mma, teveel MT, Frankrijk vs Rusland....
dat weet je toch vantevoren????

ik had graag met een van jullie geruild, maar dan hadden een van jullie wel naar zuidlimburg gemoeten met mn schoonouders....

chief108
03-03-2008, 14:53
wat ik eerlijk gezegd niet begrijp in het commentaar van velen is het gezeur over teveel mma, teveel MT, Frankrijk vs Rusland....
dat weet je toch vantevoren????

ik had graag met een van jullie geruild
:stupid:

mama
03-03-2008, 14:59
Jullie hebben echt wat gemist hoor.
zooo wat was het gezellig, goede partijen enz

TOON
03-03-2008, 15:11
ik hoorde al zoiets ja ;-(

chief108
03-03-2008, 15:28
:swear:

lopez86
03-03-2008, 15:42
wat ik eerlijk gezegd niet begrijp in het commentaar van velen is het gezeur over teveel mma, teveel MT, Frankrijk vs Rusland....
dat weet je toch vantevoren????

ik had graag met een van jullie geruild, maar dan hadden een van jullie wel naar zuidlimburg gemoeten met mn schoonouders....

Nee kijk dat is het punt juist dat wist níet iedereen.

gieloe
03-03-2008, 16:22
idd, dat was heel vaag.
maar ook al hadden ze kampioenschappen breien tussendoor gehouden dan nog was ik gegaan.
ik persoonlijk zit ook niet op al die mma partijen te wachten en ik denk persoonlijk de meeste mensen niet die daar aanwezig waren.

Ik las hier in een topic dat het publiek al mider erg was dan voorheen i.v.m fluiten.
Ik zal je vertellen de meeste mensen keken niet eens naar de ring met dat MMA want ik was goed aan het opletten wat de meeste mensen er nou van vonden.

En dan doel ik vooral op dat eerste gedeelte van M1 want dat was erg slaapverwekkend.
Het tweede gedeelte met al die KO's was een stuk beter.
Persoonlijk zie ik het toch liever gescheiden, maarja wie ben ik....

dreamone
03-03-2008, 16:57
De dag zou een stuk leuker zijn geweest als mijn buik wat meer tevreden gesteld zou zijn... Ontzettend professioneel opgezet decor, erg mooi! Publiek over het algemeen best positief over het grondgevecht bij MMA, geen boe-geroep/gefluit gehoord. Alleen echt teveel partijen, echt de helft van het publiek was weg bij de Souwer-Fairtex partij.. zonde.. leek bijna een N-gala ofzo.. zo weinig mensen.. enne ter afsluiting... K*T catering!

kickboxer1987
03-03-2008, 20:26
omdat ik MMA ook erg leuk vind stoorde ik me niet aan het aantal MMA partijen. in mijn ogen was het dus win win. ik kan wel begrijpen dat als je komt voor thaiboxen je een beetje overspoelt voelt door de vele MMA partijen.

over het hele evenement erg veel gevechten! wat natuurlijk fijn is. maar vond het wel een erg lange zit voor die kleine stoeltjes :ehhh:

De horeca was echt dramatisch!! ik bedoel de organisatie weet toch hoeveel mensen er komen? het waren er (schatting) 2000 man??
Dan is het toch te gek voor woorden dat als je nota bene in de pauze een broodje hamburger wilt te halen dat er 2 man achter de balie staat!! en vervolgens nog de broodjes uit vriezer moeten halen.... staat een rij van 100 man te wachten tot de broodjes ontdooien... een klein beetje inkoop en logish nadenken

ik heb van half 1 tot half 12 niets gegeten:eek:

een ander puntje van kritiek vond ik het vervoer, de pendelbus naar het topsport centrum was prima geregeld. goede aansluiting... maar ze hadden best wel mogen vertellen wanneer de laatste bus richting station ging. ik stond om half 12 dus zonder vervoer in the middle of nowhere.....:thown:

Biiyen
03-03-2008, 20:36
Dat het eten zuigt bij de meeste gala's is iets dat je vantevoren kunt weten. Dat is nooit anders geweest en xal ook nooit anders worden. Blijkbaar is op eten niet veel te verdienen.

Mijn advies is om vlak bij de locatie al een snackbar te spotten, is goedkoper, sneller en minder hectisch. Ook kom je nog eens iemand tegen, in Almere ben ik een keer Drago tegen gekomen en de keer erna zat Mathieu Lawalata in de snackbar, dan heb je nog wat te kletsen.

Je kan ook het eten in de auto achterlaten zoals Roy aangaf.

lopez86
03-03-2008, 21:01
Het schijnt dus ook dat er vlakbij een macdonalds zat, en dat mensen massaal pizza's hebben besteld bij Domino's tijdens het mma gebeuren.
Goeie tip voor volgend jaar :)
Gewoon met boodschappentassen naar de Mac, is 10 min rijden of bellen naar de lokale pizza boer, hoef je niet eens de deur uit :)

DK
04-03-2008, 00:32
Vond het een heel leuk gala. Ik vond het dan ook erg jammer dat ik voor nederland-duitsland weg moest, omdat ik op tijd op mijn werk moest zijn. Zelf ben ik een MMA liefhebber, dus vond het nederland-thailand gedeelte juist weer erg lang duren, maar heb toch van de meeste partijen kunnen genieten.

Frankrijk-rusland, zijn twee landen met hele goede mma vechters en aangezien in Frankrijk MMA verboden is vind ik nederland geen vreemde keuze om deze interand in te houden. Volgens mij waren er redelijk was franse toeschouwers mee gekomen. Ik heb ook van deze partijen genoten met als uitschieter Karl Ammasou.

Floris
04-03-2008, 03:40
Ik heb ook van deze partijen genoten met als uitschieter Karl Ammasou.

Damn... wat ging die rus zwaar KO.

takuma
04-03-2008, 07:39
Ik was er niet bij deze x maar wat ik niet begrijp is dat er geklaagd wordt dat er teveel partijen zijn en dat het te lang duurt ...............

Krijg je dan geen waar voor je geld als je zolang naar toppers mag kijken !

kickboxer1987
04-03-2008, 08:25
Ik was er niet bij deze x maar wat ik niet begrijp is dat er geklaagd wordt dat er teveel partijen zijn en dat het te lang duurt ...............

Krijg je dan geen waar voor je geld als je zolang naar toppers mag kijken !

je krijgt zeker waar voor je geld! maar we blijven Nederlandsers haha, om van half 1 tot tot half 12 op een onconfortabel stoeltje te zitten zonder eten is het zeker weten een lange dag. maar genoten heb ik wel!

Marco
04-03-2008, 11:18
catering moet gewoon goed geregeld zijn, geen discussie over mogelijk m.i......

Fightchick
04-03-2008, 16:02
Serieus, ik was binnen 10 minuten klaar. Je kon namelijk op drie plekken eten halen. Bij de eettent achterin was het stukken rustiger dan bij die vooraan en bij de kantine was het ook goed te doen; 10 minuten. Ik heb niet langer hoeven wachten dan normaal bij een cafetaria ;)


Ja, maar die kantine ging na een paar uur dicht. Uiteindelijk was er nog maar 1 verkooppunt voor broodjes. Ik lachte me rot om dat kleine oventje met die paar hamburgers erin. Alsof je daar zo'n zaal mee kan voeden.

Wheelie
05-03-2008, 18:20
Haha, ik zag ook dozen pizza'a het vip terras op komen
Hadden vast honger

lopez86
05-03-2008, 18:58
ik wil nu een pizza verdomme, ik krijg spontaan honger als ik terugdenk aan de catering daar en hoe ik honger heb zitten lijden.

kickboxer1987
05-03-2008, 19:05
Hoe ben je thuisgekomen dan?



Om half 12 iemand gebeld of deze mij kwam ophalen hahaha

lopez86
05-03-2008, 19:41
mijn honger is gestild :) had evengoed honger btw, toen ik dit las werd het alleen weer erger :P

gymalkmaar1
05-03-2008, 19:48
Damn... wat ging die rus zwaar KO.

Ik sloeg bijna zelf iemand ko daarna er ging een lul voor me zicht staan,zag de ko dus niet was zo pissed!:boos:

fedor
05-03-2008, 21:23
Ach..ik vond het een geweldig event...catering ed is genoeg over gezegd.

De andere comments die ik gelezen hebben geven eigenlijk allemaal hetzelfde beeld; Muay Thai gasten "trekken" niet meer dan 2 MMA bouts en veel van de MMA fans hebben precies het omgekeerde. een 60/40, 50/50 verdeling werkt imho niet.
Ach ik keek met name uit naar de MMA bouts. Ik had ook het geluk dat 3 stoelen verderop de mooiste vrouw uit de zaal zat dus vergat ik het feit dat ik honger had ;)
Geen idee wie ze was maar het was de mooiste fotografe die ik ooit gezien had/heb/en zal gaan zien :)