PDA

View Full Version : Persbericht Slamm!! over Nederland VS Thailand IV



payap
04-03-2008, 00:09
Naar aanleiding van de vele reacties op Nederland VS Thailand IV, zondag 2 maart j.l. hierbij een reactie vanuit SLAMM!! zelf!

Ten eerste willen wij het publiek wederom bedanken voor hun komst naar alweer het vierde deel van ons Nederland VS Thailand evenement. Wij vinden het belangrijk jullie te laten weten dat wij dit enorm waarderen.

Ten tweede willen wij verder nog ingaan op de door jullie aangegeven (negatieve) punten.
Om te beginnen met het punt: “Catering”.
Tijdens eerdere edities is dit inderdaad ook fout gegaan, doordat wij op de desbetreffende locaties steeds weer moeten samen werken met de vaste cateraar. Zij geven aan dit aan te kunnen maar dit blijkt keer op keer te worden onderschat! Dit is inmiddels een grote bron van irritatie geworden en vanuit SLAMM zijn we nu al bezig met het zoeken naar concrete oplossingen hiervoor, zodat we op onze volgende evenementen hier niet weer tegen aan zullen lopen.

Het volgende punt: “de duur van het programma”.
Dat werd in vele ogen als veel te lang beschouwd, wij kunnen dit als organisatie alleen maar beamen.
De samenwerking met M-1 is aangegaan op het moment dat de matchmaking voor Nederland VS Thailand IV al helemaal rond was. Een van de voorwaarden van de samenwerking was dat er 10 extra MMA partijen bij dienden te komen. Ons originele programma (waar het grootste deel van het publiek voor komt) hebben wij niet willen veranderen en hebben hierin dan ook toegestemd. Ook omdat wij al eerder hebben aangegeven mee te willen werken aan het “promoten” van het MMA in Europa.
Helaas blijkt dat velen zich hier aan hebben geïrriteerd, dit zullen wij dan ook in de toekomst anders aanpakken.

Verder rest ons nog ons respect te tonen voor alle vechters die het hebben opgenomen tegen de Thaise top delegatie! Ze hebben zich over het algemeen goed staande weten te houden en zijn in onze ogen dan ook echte toppers! Vele andere vechters die wij hebben benaderd om tegen de crème de la crème van Thailand te vechten hebben hiervoor vriendelijk bedankt, laat staan om te vechten op full muaythai rules!

Wij danken jullie nogmaals dat ondanks de vele top gala’s die er momenteel ieder weekend plaatsvinden, jullie er toch weer voor hebben gekozen een SLAMM evenement te bezoeken. Mede hierdoor voelen wij ons zeer gesteund en gemotiveerd. Wij willen jullie ook meer betrekken bij de komende edities en graag zouden wij van jullie horen welke Thaise vechters jullie nog zouden willen zien en vooral ook tegen welke Nederlandse tegenstanders.


Sportieve groeten
SLAMM!!

http://img266.imageshack.us/img266/9374/slammlogoid0.jpg

HUNTER
04-03-2008, 00:34
goede reactie imho

wat betreft de lengte van het programma... tsja ik heb er geen moeite mee gehad. Je kunt zeggen wat je wil maar men heeft wel waar voor zijn geld gehad. Zowel kantitatief maar zeker ook kwalitatief!!!

Wat betreft de suggesties;
een Nederland Frankrijk MMA... en dan vooral Karl Amousou vs Jason Jones! Of de kleinste Uygun tegen Wim Deputter! Of Bogdan Christea vs Kuku Victor!!! WARRR

en wat betreft het thaiboksen... ik zou Yodsenklai wel tegen Rayen Simson willen zien.

paspoes
04-03-2008, 01:20
ik had er ook geen moeite mee, voor mij was het een TOP gala :thup:

Jofeljoh!
04-03-2008, 01:30
Zeer nette reactie, dat moet ik Slamm wel nageven, ze gaan ook achteraf zeer professioneel om met kritiek en nemen deze ook heel serieus. Ben blij te horen dat op deze punten zal worden gelet, ik hoop dat dit verbetert.

Mickey
04-03-2008, 09:35
Super feedback! Ik vind het altijd super als organisaties open staan voor de community. Marc de Weerd deed dat vroeger ook altijd super.

Effective
04-03-2008, 09:46
Mooie reactie van SLAMM!! Geeft imo maar weer eens aan hoe professioneel deze organisatie is. Respect voor het feit dat ze altijd de top thais hier naartoe halen.:thup:

lopez86
04-03-2008, 10:19
Heel veel respect voor Slamm met deze reactie.
Dat zij het publiek erbij betrekken betekenen voor mij echt dikke pluspunten naar hun toe, dat zie je maar zelden bij dergelijke grote organisaties.
Bedankt voor de reactie, en hieruit kunnen we opmaken dat Slamm hun volgende evenement alleen nog maar beter kan worden.

Wheelie
04-03-2008, 11:09
Super feedback! Ik vind het altijd super als organisaties open staan voor de community. Marc de Weerd deed dat vroeger ook altijd super.
Dat was inderdaad top dat Marc dat deed.


Ik hoop wel dat Slamm het thaiboksen met MMA blijft combineren.



Oktay vs Tommy Depret, ik zou deze rematch graag willen zien op Slamm of ergens anders ;)
Beide vechters hadden veel aanhang bij en dat was te merken

YouTube - Ultimate Glory 7 - Oktay karatas VS Tommy Depret (http://www.youtube.com/watch?v=IPqhncY1Dn4)

El Bambino
04-03-2008, 11:39
Vind het een heel goed en het geef mij als klant en consument een tevreden gevoel over het feit dat SLAM hun foutjes wel toegeven en dat ze eraan gaan werken in de toekomst.
Ik word serieus genomen en ben ook bereid om de volgende x weer 50 euro voor te geven voor zo een evenement!
Respect voor SLAM!

Marco
04-03-2008, 11:44
heel goed dat men als organisatie/promotion luistert naar het publiek, ik verwacht dan ook een gala met genoeg cateringverkooppunten en 15 partijen ipv 29 !;)

Robbie!
04-03-2008, 12:49
Slamm! is goed bezig. Denk dat dit veel te weinig gebeurt. Luisteren naar je publiek en kritisch naar jezelf zijn. Is een kwaliteit die zeer gewaardeerd wordt!

Fightchick
04-03-2008, 15:53
Dank voor de reactie. Toch vreemd, als je al eerder dit soort taferelen hebt gehad met cateraars, hadden ze het nu anders aan kunnen pakken. Het was namelijk echt beneden peil. Bij binnenkomst moest je je etenswaren inleveren omdat binnnen "alles te krijgen is". En ik moest m'n fotocamera terugbrengen naar de auto, maar vervolgens zie ik heel veel mensen met foto- en zelfs filmcamera.
Ook waren er problemen met stoelen. Ik zat in het duurdere deel (rode stoelen). Op mijn kaartje stond geen stoel en rijnummer (via ticketservice) maar bij anderen weer wel. Dus die kwamen stoelen claimen. Dat leverde veel conflicten op. Dit nog buiten het feit dat er mensen met goedkopere kaarten op de duurdere plekken gingen zitten. Daar was totaal geen controle op. Heel slecht allemaal. Ik overweeg om niet meer naar Slamm te gaan.

FOCUS
04-03-2008, 16:17
doet me denken aan de opkomst van grote dance-events.
Twee uur in de rij om binnen te komen, dan half uur proberen je jas bij de garderobe te krijgen.
Muntje, tien minuten wachten, drinken halen half uur....
das nu een wereld van verschil..

Nu in nl de vechtsportgala's groter en groter worden (meer bekend en geliefd bij het grote publiek), zie je ongeveer hetzelfde; logistieke problemen.

Khanom Thom
04-03-2008, 16:23
Super feedback! Ik vind het altijd super als organisaties open staan voor de community. Marc de Weerd deed dat vroeger ook altijd super.


En maatje Wiggert van Heat FC... ;)

raveboy
04-03-2008, 18:41
Nu we toch bezig zijn.
Enig idee wanneer er dvd's uitkomen van de eerste 3 of meteen alle 4 de gala's?
Wil namelijk behalve Nederland vs Thailand de rest ook nog een keer zien.

michaell
04-03-2008, 20:37
een Nederland Frankrijk MMA... en dan vooral Karl Amousou vs Jason Jones! Of de kleinste Uygun tegen Wim Deputter! Of Bogdan Christea vs Kuku Victor!!! WARRR
Dat komt nog!
We hebben het op Zaterdag avond redelijk druk gehad toen we schema van aankomende evenementen en brackets probeerden te ordenen. Er zijn 12 evenementen in totaal gepland.
Wat ik persoonlijk kut vind is dat op dit moment geen enkele van die 12 shows in Nederland plaats zouden vinden.
Fedor komt niet meer in onze hotel room :(

The Bulldog
04-03-2008, 21:25
JA dat is zeker jammer...

maar gelukkig heb ik deze al dussss...
http://img101.imageshack.us/img101/3047/fedorricardoenikxz0.jpg (http://imageshack.us)

ben benieuwd ...hoe zit het concept nu in elkaar dan...gaan alle winnaars door naar een verdere poule of wat?

FOCUS
05-03-2008, 00:18
:smurf:hey wie is die smurf met die rode muts naast je

bami112
06-03-2008, 06:33
he he rustig aan die smurf met rooie muts is wel mijn neefje hea!!

Cave
06-03-2008, 15:03
Dank voor de reactie. Toch vreemd, als je al eerder dit soort taferelen hebt gehad met cateraars, hadden ze het nu anders aan kunnen pakken. Het was namelijk echt beneden peil. Bij binnenkomst moest je je etenswaren inleveren omdat binnnen "alles te krijgen is". En ik moest m'n fotocamera terugbrengen naar de auto, maar vervolgens zie ik heel veel mensen met foto- en zelfs filmcamera.
Ook waren er problemen met stoelen. Ik zat in het duurdere deel (rode stoelen). Op mijn kaartje stond geen stoel en rijnummer (via ticketservice) maar bij anderen weer wel. Dus die kwamen stoelen claimen. Dat leverde veel conflicten op. Dit nog buiten het feit dat er mensen met goedkopere kaarten op de duurdere plekken gingen zitten. Daar was totaal geen controle op. Heel slecht allemaal. Ik overweeg om niet meer naar Slamm te gaan.

Zelf zat ik ook in de 'duurdere' sectie (met de rode stoeltjes) maar had ik gelukkig geen last van mensen die lastig deden over wie op welke plaats hoorde (en ja, ik had kaarten voor de 'rode' sectie :wink).
Wat ik wel belachelijk vond was dat ik nu €68,- betaalde per kaart maar uiteindelijk niet beter zat dan de mensen met een kaart van €45,- en dat ook de bediening (waar ik voor betaald heb) niet doorging. De reactie van één van de Slamm-medewerkers was: "Ja, dat mocht niet van de Arbo, misschien kun je na het gala contact opnemen met de organisatie zodat je een deel van je geld terug kan krijgen."

Zijn er meer mensen die het verschil (€23,-) terug willen vragen? Misschien een idee om dat met een groep te doen ipv allemaal apart.

DUTCHDEATH
08-03-2008, 02:27
Naar aanleiding van de vele reacties op Nederland VS Thailand IV, zondag 2 maart j.l. hierbij een reactie vanuit SLAMM!! zelf!

Ten eerste willen wij het publiek wederom bedanken voor hun komst naar alweer het vierde deel van ons Nederland VS Thailand evenement. Wij vinden het belangrijk jullie te laten weten dat wij dit enorm waarderen.

Ten tweede willen wij verder nog ingaan op de door jullie aangegeven (negatieve) punten.
Om te beginnen met het punt: “Catering”.
Tijdens eerdere edities is dit inderdaad ook fout gegaan, doordat wij op de desbetreffende locaties steeds weer moeten samen werken met de vaste cateraar. Zij geven aan dit aan te kunnen maar dit blijkt keer op keer te worden onderschat! Dit is inmiddels een grote bron van irritatie geworden en vanuit SLAMM zijn we nu al bezig met het zoeken naar concrete oplossingen hiervoor, zodat we op onze volgende evenementen hier niet weer tegen aan zullen lopen.

Het volgende punt: “de duur van het programma”.
Dat werd in vele ogen als veel te lang beschouwd, wij kunnen dit als organisatie alleen maar beamen.
De samenwerking met M-1 is aangegaan op het moment dat de matchmaking voor Nederland VS Thailand IV al helemaal rond was. Een van de voorwaarden van de samenwerking was dat er 10 extra MMA partijen bij dienden te komen. Ons originele programma (waar het grootste deel van het publiek voor komt) hebben wij niet willen veranderen en hebben hierin dan ook toegestemd. Ook omdat wij al eerder hebben aangegeven mee te willen werken aan het “promoten” van het MMA in Europa.
Helaas blijkt dat velen zich hier aan hebben geïrriteerd, dit zullen wij dan ook in de toekomst anders aanpakken.

Verder rest ons nog ons respect te tonen voor alle vechters die het hebben opgenomen tegen de Thaise top delegatie! Ze hebben zich over het algemeen goed staande weten te houden en zijn in onze ogen dan ook echte toppers! Vele andere vechters die wij hebben benaderd om tegen de crème de la crème van Thailand te vechten hebben hiervoor vriendelijk bedankt, laat staan om te vechten op full muaythai rules!

Wij danken jullie nogmaals dat ondanks de vele top gala’s die er momenteel ieder weekend plaatsvinden, jullie er toch weer voor hebben gekozen een SLAMM evenement te bezoeken. Mede hierdoor voelen wij ons zeer gesteund en gemotiveerd. Wij willen jullie ook meer betrekken bij de komende edities en graag zouden wij van jullie horen welke Thaise vechters jullie nog zouden willen zien en vooral ook tegen welke Nederlandse tegenstanders.


Sportieve groeten
SLAMM!!

Wil hierbij gebruik maken om de organisatie van Slamm!! vriendelijk te bedanken voor dit top gala.De negatieve(weinig)dingen zijn al besproken maar er was volgens mij tot nu toe geen gala wat in visueel aspect zo dichtbij een K1(Japan)toernooi kwam.Bedankt Slamm!!dat ik dit spektakel heb mee mogen maken en het moet niet gekker worden (echt wel!)
Ronald bedankt voor het gezellige kommentaar tijdens "de lange rit".:osu:

dietrik
08-03-2008, 10:55
Zelf zat ik ook in de 'duurdere' sectie (met de rode stoeltjes) maar had ik gelukkig geen last van mensen die lastig deden over wie op welke plaats hoorde (en ja, ik had kaarten voor de 'rode' sectie :wink).
Wat ik wel belachelijk vond was dat ik nu €68,- betaalde per kaart maar uiteindelijk niet beter zat dan de mensen met een kaart van €45,- en dat ook de bediening (waar ik voor betaald heb) niet doorging. De reactie van één van de Slamm-medewerkers was: "Ja, dat mocht niet van de Arbo, misschien kun je na het gala contact opnemen met de organisatie zodat je een deel van je geld terug kan krijgen."

Zijn er meer mensen die het verschil (€23,-) terug willen vragen? Misschien een idee om dat met een groep te doen ipv allemaal apart.


Dat zou wat zijn ja, je bent voor die extra 23 euro gewoon genaaid. Ik had kaartjes bij de ticket box gehaald (Free record shop)
en daar waren niet eens goedkopere kaarten.

marcelt
08-03-2008, 14:00
Wij hadden ook die dure kaartjes van 68,50 of zo. Je zou daar plaatsen met bediening voor krijgen begreep ik.
Je zat daar qua zicht goed. Maar als je weg wilde moesten er rijen mensen steeds voor je opstaan en je zat in het midden van de tribune, helemaal opgesloten. Verder werd er voor geen meter gecontroleerd en iedereen zat door elkaar en wij konden niet eens met onze vriendengroep bij elkaar zitten terwijl we opeen volgende stoelnummers hadden.
De catering was inderdaad ruk en je mocht nog geen appeltje mee naar binnen nemen.
In Haarlem vond ik het vorige keer beter georganiseerd. Daar kon je makkelijker eten halen. Was ook slecht eten, maar goed. Kan er niet een grote Surinaamse of Indonesische catering zijn.
Wat betreft de gevechten hadden alle eerste 5 of 6 onbekendere vechters gevechten wel overgeslagen kunnen worden. En zoals iemand boven mij meldde was de mma wel tof , maar het werd veel te veel.Ik heb erg genoten van de NL Thailand wedstrijden. Alhoewel me ontging wat er Nederlands is aan Fadi Merza of Schneidmiller. Die laatste mag Slamm trouwens nog weleens halen want die vond ik erg goed vechten. Concentreer jullie maar op muay thai wat mij betreft! Wat MMA tussendoor is prima , maar bij NL -Thailand kom ik voor muay thai.
Vond Souwer top. Maar denk dat hij het op 5 rondes muay thai, Thaise telling wel verliest.

Ronald
08-03-2008, 16:27
Ronald bedankt voor het gezellige kommentaar tijdens "de lange rit".:osu:
Hahaha... was gezellig man :D