PDA

View Full Version : Crocop VS ..........



Jani
06-03-2008, 15:43
Yoshihiro KISS Nakao
Fight Finder - Yoshihiro Nakao's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?FighterID=9397)

diezelfde nakao die heath herring een kusje gaf
YouTube - Knockout (http://www.youtube.com/watch?v=kCtrnRzdrjM&feature=related)

maar..
goede tegenstander voor crocop om terug in zijn game te komen.


bron:
MMA ID | CROCOP (http://www.mma-id.com/CROCOP/?mod=blog&uid=35&blid=262)

Pepe the Ice-Murderer
06-03-2008, 15:50
Ik begin Crocop zielig te vinden. Steeds als hij het moeilijk krijgt tracht hij de problemen te ontvluchten. Zowel in zijn fights als in zijn carriëre.
Wat is Nakao nu voor een tegenstander? Gaan we terug Pride cadeautjes geven waar we ondermaatse Aziatische tegenstanders afgeslacht zien worden? Leuk om te zien, maar Crocop moet iets bewijzen ipv te lullen.
Wanderlei heeft ook drie zware opeenvolgende verliezen op zijn naam staan. Zie je hem weglopen naar Japan? Nee, hij verliest tegen Liddell en wat is zijn volgende gevecht? Keith Jardine, de man die Chuck in het zand deed bijten. Dat is respect. Crocop blijft een van mijn lievelings vechters, maar ik begin serieus aan zijn mentale conditie te twijfelen. Misschien heeft ie teveel kuurtjes gespoten en is het naar zijn kop gestegen.
Wel verwacht ik in de toekomst heel erg veel van DREAM, het geheel lijkt verdacht veel op PRIDE en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Crocop moet een rematch tegen Gonzaga en Kongo aanvaarden, zonder al te veel streken de octagon instappen en beide tegenstanders hun hoofden aftrappen! Fuck Kongo, fuck Gonzaga, maar als het zo doorgaat ... fuck Crocop, sorry maar ben zijn wispelturigheid een beetje beu.

Mack
06-03-2008, 15:56
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als CC in Dreams begint te verliezen...

Pepe the Ice-Murderer
06-03-2008, 15:58
:D stel je voor

Peete
06-03-2008, 16:11
Ach misschien twijfelt crocop wel gewoon aan zichzelf, maar ja wie niet, wat is er dan verkeerd om tegen een "pannenkoek" ff een partij te draaien om zijn gevoel weer terug te krijgen en zijn zelfvertrouwen wat te boosten?

I don't care, al moet hij eerst 4 no name's inelkaar rossen om weer de oude te worden, zolang hij maar sterk terug komt!

nicolas the red
06-03-2008, 16:15
it's dos caras all over again...

el bastardo
06-03-2008, 16:16
15 maart, we zullen het snel weten.

micha
06-03-2008, 16:48
het klopt wel wat je zegt maar of hij teveel kuurtjes heeft egspoten betwijfel ik. Hij ziet namelijk niet zo uit

chief108
06-03-2008, 18:35
15 maart, we zullen het snel weten.
yup....

laat hem maar zien wattie kan

gaan we achteraf wel weer zeiken :p

123trisweat
06-03-2008, 18:37
als dit juist is

Mirko Cro Cop (22-6-2) vs Yoshihiro Nakao (6-1-0)

lijkt het me nogal scheef of is Nakao een supertalent?

Werkt het idd zo voor een vechter? Krijg je zelfvertrouwen van een winst ook al weet je dat het niet meer dan logisch is???

wrestler_nl
06-03-2008, 19:02
makkie voor cc

Emilio
06-03-2008, 20:28
ik hoop nakao op submission

leobos
07-03-2008, 01:20
de ouwe mirko zou nakao makkelijk kunnen hebben maar de nieuwe mirko.....nakao ruikt misschien ook zn kans en denk dat i best een goede kans maakt..nakao op dec

anoniem gg
07-03-2008, 03:39
Officieel

Hij heeft Allistair Overeem geweigerd en Gokhan Saki

micha
07-03-2008, 05:26
Officieel

Hij heeft Allistair Overeem geweigerd en Gokhan Saki


lachen! Misschien wil hij wel tegen mij Bas:eek:

The Bulldog
07-03-2008, 10:28
hij wilde eerst weer opbouwen dus dat hij Allistair voor zijn eerste pot weigert vind ik logisch klinken...

hij heeft duidelijk gezegd waarom hij naar Japan ging dussss..

Tony
07-03-2008, 10:51
hij wilde eerst weer opbouwen dus dat hij Allistair voor zijn eerste pot weigert vind ik logisch klinken...

hij heeft duidelijk gezegd waarom hij naar Japan ging dussss..

Inderdaad ja... het doel was simpel... Eerst 3 matige vechters onthoofden met een high kick.. en dan terug naar de ufc.

De man van 14K
07-03-2008, 11:17
Niet te geloven wat CC ook het is gewoon niet goed.
Hopelijk zijn we dit over 2 jaar vergeten en heeft CC de Belt van de UFC om zn middel maar dat... moeten we maar afwachten

Tsuki
07-03-2008, 11:23
Crocop is gewoon klaar .............. ik zie hem niet meer de oude worden HELAAS ........... altijd 1 van mijn favorieten geweest maar hij is gewoon aan het zoeken nu

dimitri
07-03-2008, 11:32
No way dat die Japanner wint... of dat hij *mag* winnen van DREAMS...

Hier ga ik al m'n vCash inzetten.

Mack
07-03-2008, 11:41
met die odds win je toch niets :D

FOCUS
07-03-2008, 11:57
Ik begin Crocop zielig te vinden. Steeds als hij het moeilijk krijgt tracht hij de problemen te ontvluchten. Zowel in zijn fights als in zijn carriëre.
Wat is Nakao nu voor een tegenstander? Gaan we terug Pride cadeautjes geven waar we ondermaatse Aziatische tegenstanders afgeslacht zien worden? Leuk om te zien, maar Crocop moet iets bewijzen ipv te lullen.
Wanderlei heeft ook drie zware opeenvolgende verliezen op zijn naam staan. Zie je hem weglopen naar Japan? Nee, hij verliest tegen Liddell en wat is zijn volgende gevecht? Keith Jardine, de man die Chuck in het zand deed bijten. Dat is respect. Crocop blijft een van mijn lievelings vechters, maar ik begin serieus aan zijn mentale conditie te twijfelen. Misschien heeft ie teveel kuurtjes gespoten en is het naar zijn kop gestegen.
Wel verwacht ik in de toekomst heel erg veel van DREAM, het geheel lijkt verdacht veel op PRIDE en dat kan ik alleen maar toejuichen.
Crocop moet een rematch tegen Gonzaga en Kongo aanvaarden, zonder al te veel streken de octagon instappen en beide tegenstanders hun hoofden aftrappen! Fuck Kongo, fuck Gonzaga, maar als het zo doorgaat ... fuck Crocop, sorry maar ben zijn wispelturigheid een beetje beu.


ik begin jou zielig te vinden:thown:

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 12:06
Mij zielig vinden? jammer dat je er zo over denkt. ik ben altijd een crocop fan geweest, nu nog zelfs. Maar je kan de feiten niet ontkennen. En het is niet omdat crocop toevallig een van de populairste en beste vechters ooit geweest is dat we nu blind moeten zijn voor wat er allemaal aan de hand is in MMA land.

FOCUS
07-03-2008, 12:28
ik vind dat jij dat typisch nederlandse gedrag vertoont, dat je direct een topvechter afzeikt en natrapt op het moment dat hij slecht presteert.
En dat er dan als reden gegeven wordt dat het komt doordat ie teveel bollen heeft genomen.
Ja Wanderlei is veeeel slimmer ja, gewoon elk jaar een beetje minder herseninhoud, ga je niet dood van toch?
Geef Cro Cop de tijd om zichzelf te vinden en misschien klimt hij weer uit het dal. Misschien niet..hij heeft heus wel zn redenen waarom het niet wil lukken, jij en ik weten niet wat er in zn hoofd omgaat.
Dus je geduld is op? heb je het met hem gehad? Hij verdient je respect natuurlijk niet, wat stelt hij jou teleur, schande! Wat een mietje is die CRO COp toch. NIet zeiken, gewoon de ring in en bloeden voor jou en mij. Verwende vechters ook.....
HOu dan ook je smoel als hij het straks weer wat beter doet, ONDANKS het feit dat neppers zoals jij hem keihard laten vallen:mad:.
tsssk.......

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 12:34
Ten eerste: ik ben een Belg.
Ten tweede: heb je niet goed gelezen? ik ben crocop fan, alleen geil ik niet zo hard op hem als jij blijkbaar. Ik vind niet dat je zo onbeschoft moet worden in je posts omdat ik mijn mening geef. Als jij zo'n Die Hard crocop lover bent moet jij dat weten, ik ga jou toch ook niet afzeiken?
Denk en schrijf wat je wilt, maar verdraai mijn woorden niet.
Virtueel heen en weer geschijt naar elkaar is NIET mijn bedoeling. Dus als je iets zinnigs te schrijven hebt, laat het maar weten. MAAR DOE HET MET RESPECT VOOR IEDERS MENING! Jij bent zwarte band? Elke vechtsport heeft als basisregel RESPECT voor anderen! Geef gewoon je mening, maar zeik niemand persoonlijk af...Dat is laag man.

Ulis-E
07-03-2008, 12:47
het klopt wel wat je zegt maar of hij teveel kuurtjes heeft egspoten betwijfel ik. Hij ziet namelijk niet zo uit

mwoah... kijk maar naar z'n lichaam... dat heeft ie echt niet gedaan op een boterham met pindakaas...

Ulis-E
07-03-2008, 12:49
hoop trouwens echt dattie z'n draai weer kan vinden middels een paar ' opwarm' partijtjes...

Tony
07-03-2008, 12:51
@Pepe: Lol, die zwarte band geeft aan hoeveel posts je hebt gehad op dit forum en niet je kunnen in de wereld der vechtsporten ;)

@ iedereen

Voor de rest hou ik me eens volledig buiten de hele crocop discussie.. het is duidelijk hoe ik er over denk.

ach weet je wat.. laat ik het nog een keer zeggen:
CC is een topvechter die door de jaren heen heeft laten zien dat hij een der TOP heavy weights van de wereld is. CC heeft helaas een aantal keer achter elkaar verloren en hij is geswitched van organisatie.. Dit alles heeft een mentale push back veroorzaakt bij Mirko. Mirko is ook maar een mens en het zit hem allemaal niet lekker. Hij heeft besloten een stapje terug te doen om zijn mentale gestel beter op orde te krijgen met als doel de HW champ te worden.

Dit gezegd hebben kan ik wel begrijpen dat veel mensen (fan, ex fan of geen fan) zijn twijfels hebben gekregen bij crocop. Dit is hun goed recht.

Ik blijf in elk geval gewoon een crocop nut hugger en blijf te allen tijde achter hem staan.. winaar of verliezer maakt niet uit. Het is een vechter van de bovenste plank. En daar doen twee opeenvolgende verliespartijtjes niks aan af.. en ook niet als die twee een drie wordt en die drie een vier.

Ik zeg: WAR CROCOP!!!

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 12:56
Haha, dat wist ik niet :-D

In ieder geval ik sluit me volledig bij je aan, ik hoop ook dat hij terugkomt, maar ik blijf bij mijn eerdere commentaar.

Crocop zal wel terugkomen daar hoeft niemand zich zorgen over te maken.
We zullen enkel zien hoeveel hapklare brokjes hij nodig heeft :D

Ik kan er alleen niet tegen dat iemand zo'n ongemanierd gedrag vertoont omdat ie niet akkoord is...

Anyway prettig weekend iedereen, ik ga nu crocop uit mijn gedachten zetten en mijn vriendinnetje alle aandacht schenken :thup:

PEACE

FOCUS
07-03-2008, 13:02
laat ik het dan op een andere manier zeggen:
voor een fan van Cro Cop laat je hem hard vallen. Een fan heeft kritiek, zelfs ongezouten, maar een fan laat zn 'held' niet vallen.

Je laat doorschemeren dat ie zich aanstelt en gaat voorbij aan het feit dat een vechter niet onbeperkt en ongestraft op het hoogste niveau kan presteren. Verder vind ik de opmerking over anabolen compleet waanzin, er zijn geen vechters op dat niveau die niet! gebruiken. Er zullen meerdere redenen zijn voor zijn prestatie-verlies, die doen niets af aan het feit dat ie een van grotere vechters van deze tijd is.

Jij verwacht dat hij zich meet met vechters waarvan duidelijk is, dat ie dat (op dit moment) niet aankan. Als hij de stap terug zet (wat hij zelf erger zal vinden dan jij of ik), dan is dat niet uit gemakzucht... maar jij wilt dus uit puur egoisme dat hij zn gezondheid op het spel zet.

Ik heb ook commentaar en kritiek op vechters. Daar ben ik niet pissig om.
Wel om het feit dat je doet alsof cro cop zich aanstelt en daarmee jouw geduld heeft verspilt.

zwarte band...shit zeg, ik ben zwarte band. goed dat ik het zie.
Nu wil ik pas echt zwaar gerespecteerd worden:king:

:wtf:zo kheb het eruit gegooid....
respect dan maar weer...
ga ff mn medicijnen nemen nu

dimitri
07-03-2008, 13:05
laat ik het dan op een andere manier zeggen:
voor een fan van Cro Cop laat je hem hard vallen. Een fan heeft kritiek, zelfs ongezouten, maar een fan laat zn 'held' niet vallen.

Je laat doorschemeren dat ie zich aanstelt en gaat voorbij aan het feit dat een vechter niet onbeperkt en ongestraft op het hoogste niveau kan presteren. Verder vind ik de opmerking over anabolen compleet waanzin, er zijn geen vechters op dat niveau die niet! gebruiken. Er zullen meerdere redenen zijn voor zijn prestatie-verlies, die doen niets af aan het feit dat ie een van grotere vechters van deze tijd is.

Jij verwacht dat hij zich meet met vechters waarvan duidelijk is, dat ie dat (op dit moment) niet aankan. Als hij de stap terug zet (wat hij zelf erger zal vinden dan jij of ik), dan is dat niet uit gemakzucht... maar jij wilt dus uit puur egoisme dat hij zn gezondheid op het spel zet.

Ik heb ook commentaar en kritiek op vechters. Daar ben ik niet pissig om.
Wel om het feit dat je doet alsof cro cop zich aanstelt en daarmee jouw geduld heeft verspilt.

zwarte band...shit zeg, ik ben zwarte band. goed dat ik het zie.
Nu wil ik pas echt zwaar gerespecteerd worden:king:

:wtf:zo kheb het eruit gegooid....
respect dan maar weer...
ga ff mn medicijnen nemen nu

De meeste koffiemerken hebben nu ook decaf op de markt die zo goed is dat je het verschil met gewone koffie bijna niet proeft ;)

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 13:05
Focus: 'k had jouw standpunt al lang begrepen hoor...misschien een valiummeke om te kalmeren?

FOCUS
07-03-2008, 13:07
pass the dutchy...

De man van 14K
07-03-2008, 13:08
Valium? Focus is rijp voor schokterapie :frankie:


:lol:

Tony
07-03-2008, 13:09
Laten we elkaar bij de hand nemen en cumbaja gaan zingen... Dan hebben wij weer vrede op dit forum en dan is CC de volgende HW contender. :)

aight

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 13:09
Focus: the dutchy klinkt al beter, als ik in Nederland bent zullen we er eens over praten en samen lekker jointje blowen :-)
no hard feelings dude

Tony
07-03-2008, 13:10
Focus: the dutchy klinkt al beter, als ik in Nederland bent zullen we er eens over praten en samen lekker jointje blowen :-)
no hard feelings dude

Als het dan zover is... geef mij dan ff een phonecall :)

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 13:12
Sure will do Tony ;-) Alle andere mma en weed liefhebbers zijn ook van harte welkom :-D
Cumbaja my lord...cumbaja...LMAO

dimitri
07-03-2008, 13:12
Is het nu nog niet ************** gedaan met over jointjes te praten :(

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 13:14
ok ok sorry liet me ff meeslepen

MIXFIGHT FOREVER

FOCUS
07-03-2008, 13:15
volgens mij is dit het verkeerde forum LOL
(die vredespijp roken we nog wel es)

Pepe the Ice-Murderer
07-03-2008, 13:17
Lol ... ssst misschien moeten we terug beginnen discussiëren over Crocop :-p
Hoe dan ook, je kan niet ontkennen dat dit forum leeft! :-)

YoMarK
07-03-2008, 13:21
We moeten de boel ook niet overdrijven. Cro Cop heeft verloren tegen Gonzaga puur door slechte voorbereiding. Die ellebogen op de grond hebben hem genekt die partij.
Congo is stilistisch gezien gewoon een tegenstander waar iemand als cro cop gewoon problemen mee gaat hebben(een grote striker op hoog niveau), tel daar bij op dat het na ronde 1(die eigenlijk gewoon prima was) gewoon een mentale kwestie was.
Cro Cop heeft een slechte tijd achter de rug, maar het is echt bullshit om hem nu al af te schijven. Hij heeft gewoon 2 slechte partijen gehad, das alles.

Hij moet nu tegen Yoshihiro Nakao, wat echt geen can is!

Judas
07-03-2008, 20:36
Tegen wie Crocop ook vecht, hij hoort gewoon het respect te krijgen dat hij verdient! Als hij hij nu een paar minder sterke tegenstanders nodig heeft om op zijn oude niveau te komen, gun ik het hem van harte. Hij heeft zijn spreepjes al dubbel en dwars verdiend!

S.
11-03-2008, 09:35
"Although I announced Yoshihiro Nakao as my first opponent in DREAM, this fight is not going to happen. I'm not familliar with reasons and I won't be asking for any. The most important thing is that I'm going to fight on Saturday and my opponent will be Tatsuya Mizuno. I have very little information about my next opponent so I'll just go out there and fight.

I really don't know what was happening and why everyone was quitting. Hopefully they are done with it.
However, I also heard an unbelieveable amount of rumours over last 2 weeks, with most of them origin from Profightstore.com. I publicly declare that this website has no official source from Cro Cop and information on it are not reliable - only MMA ID (http://www.mma-id.com) and my official homepage CROCOP (http://www.mirko-crocop.com) are reliable sources.

Here I will share my impressions with you as soon as i get back from Japan. I'm so excited about DREAM's inaugural show and I can't wait to take off on Wednesday."
Bron: MMA ID | CROCOP (http://www.mma-id.com/CROCOP/?mod=blog&uid=35&blid=273)

Jani
11-03-2008, 09:40
k had er net een topic over gemaakt

geen kiss nakao voor crocop !! - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=80002)

dimitri
11-03-2008, 10:07
Congo is stilistisch gezien gewoon een tegenstander waar iemand als cro cop gewoon problemen mee gaat hebben(een grote striker op hoog niveau), tel daar bij op dat het na ronde 1(die eigenlijk gewoon prima was) gewoon een mentale kwestie was.

Niet zozeer een mentale kwestie als wel 3 keiharde knieën van een kerel van >100kg in z'n kruis

Dat neems wel wat energie weg denk ik.

anonymous001
11-03-2008, 11:24
Niet zozeer een mentale kwestie als wel 3 keiharde knieën van een kerel van >100kg in z'n kruis

Dat neems wel wat energie weg denk ik.

:D

123trisweat
11-03-2008, 11:57
....The most important thing is that I'm going to fight on Saturday and my opponent will be Tatsuya Mizuno....


Waarom stemt crocop hiermee in? Voor wedstrijdritme/adrenaline-kick snap ik het, maar ik voorzie een Crocop "roundhouse" kick binnen 20 secs en wedstrijd is over.

Of maakt Crocop er een "sparrings" partij van en probeert hij de wedstrijd te controleren en komt dan met een trap??

Teach me

dimitri
11-03-2008, 12:00
Waarom stemt crocop hiermee in? Voor wedstrijdritme/adrenaline-kick snap ik het, maar ik voorzie een Crocop "roundhouse" kick binnen 20 secs en wedstrijd is over.

Of maakt Crocop er een "sparrings" partij van en probeert hij de wedstrijd te controleren en komt dan met een trap??

Teach me

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/9/9a/350px-1000_yen_Natsume_Soseki.jpg

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/9/9a/350px-1000_yen_Natsume_Soseki.jpg

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/9/9a/350px-1000_yen_Natsume_Soseki.jpg

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/9/9a/350px-1000_yen_Natsume_Soseki.jpg

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/9/9a/350px-1000_yen_Natsume_Soseki.jpg

imo

Tony
11-03-2008, 12:08
Waarom stemt crocop hiermee in? Voor wedstrijdritme/adrenaline-kick snap ik het, maar ik voorzie een Crocop "roundhouse" kick binnen 20 secs en wedstrijd is over.

Of maakt Crocop er een "sparrings" partij van en probeert hij de wedstrijd te controleren en komt dan met een trap??

Teach me

Wat denk je wat "men" zegt als crocop zegt: Ik doe het niet... dan krijgt ie een shitload aan negatieve berichten over zich heen.
hij moet gewoon knokken die dag. punt

Maar idd heeft het hier over een C A N... maar ik heb nog beelden van hem (pancrase) en zijn submission skills zijn echt niet slecht hoor. (en al helemaal niet slechter dan die van crocop)...

CC is moeilijk naar de grond te krijgen, maar als het naar de grond gaat moet CC gewoon oppassen... simple as that.

The Maniac
11-03-2008, 16:27
Guys chill Cro Cop gaat gewoon weer asskicken Kongo was gewoon een slechte matchup voor hem. Grote reach, sterk staand, goede cardio, sterk in de clinch was toch niet Cro Cop's pakkie aan is en Kongo was nog eens goed voorbereid. Gonzaga heeft CC denk ik gewoon onderschat en Gonzaga is gewoon een monster als hij in vorm is plus hij was er op gebrand om zichzelf te bewijzen. Geef hem een paar cans op zijn zelfvetrouwen op te bouwen en laat hem dan tegen de Gonzaga's,de Fedor's,de Couture's en de Kongo's stan.

dimitri
11-03-2008, 16:28
Guys chill Cro Cop gaat gewoon weer asskicken Kongo was gewoon een slechte matchup voor hem. Grote reach, sterk staand, goede cardio, sterk in de clinch was toch niet Cro Cop's pakkie aan is en Kongo was nog eens goed voorbereid. Gonzaga heeft CC denk ik gewoon onderschat en Gonzaga is gewoon een monster als hij in vorm is plus hij was er op gebrand om zichzelf te bewijzen. Geef hem een paar cans op zijn zelfvetrouwen op te bouwen en laat hem dan tegen de Gonzaga's,de Fedor's,de Couture's en de Kongo's stan.

Tony
11-03-2008, 16:56
Guys chill Cro Cop gaat gewoon weer asskicken Kongo was gewoon een slechte matchup voor hem. Grote reach, sterk staand, goede cardio, sterk in de clinch was toch niet Cro Cop's pakkie aan is en Kongo was nog eens goed voorbereid. Gonzaga heeft CC denk ik gewoon onderschat en Gonzaga is gewoon een monster als hij in vorm is plus hij was er op gebrand om zichzelf te bewijzen. Geef hem een paar cans op zijn zelfvetrouwen op te bouwen en laat hem dan tegen de Gonzaga's,de Fedor's,de Couture's en de Kongo's stan.

S.
12-03-2008, 16:04
Hij is ermee weg! http://www.nokaut.com/docs/slike/pleso12032008/mirko12032008-4.jpg

meer op www.nokaut.com