PDA

View Full Version : Triest



Muay Thai Elite
06-03-2008, 19:02
Burka (http://dvplayer.anp.tv/player/anp_popup.php?seed=HhwAIID4wjIW07vgpLfCnWTVYAIDweW 1&quality=breedband&publisher=athome&client=anp&browser=Microsoft Internet Explorer&agent=Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)&platform=Win32&version=4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1)&code=Mozilla)vrouw helpen..


Alsof dit soort testen zowieso al iets 'bewijzen', gaan ze nu ook nog de uitkomst manipuleren..

Biiyen
06-03-2008, 19:41
I don't care versie 2.3 met verbeterde het kan me geen zak schelen routine.

Muay Thai Elite
06-03-2008, 19:47
Niet dat t boeiend bedoeld is.. Tis nieuws, meer niet ;)

renamer
06-03-2008, 19:48
kan me hier best boos over maken..

wel goed van at5 dat ze ook de andere kant van het verhaal uitzenden..

haha gaaf gifje van beetlejuce trouwens mte.. haha smuth peddlers for president

mvg Ian

Biiyen
06-03-2008, 19:56
Niet dat t boeiend bedoeld is.. Tis nieuws, meer niet ;)

Ow het was niet jegens jouw hoor, meer tegen het feit dat er mensen bestaan die zoiets verzinnen en uitvoeren. Zo'n onzinnige stront kan alleen uit de deksel van een vrouw met inhoudsloze hbo studie "journalistiek" ofzoiets komen. Totaal fantasieloos, ik durf te wedden dat haar neuken hetzelfde is als je pik door een gat in een stuk hout te douwen.

PigDog
06-03-2008, 20:15
Snap zowieso het filmpje niet. 1. het was geen burka, want je zag haar ogen.
2. Hier in Afghanistan, waar alle vrouwen burka's dragen, helpt niemand een vrouw die haar sinaasappels laat vallen, ze kan nog een schop na krijgen.
3. Waarom moeten ze stemming maken over een onderwerp wat totaal onrelevant is in NL, omdat er volgens officiele bronnen maar zo'n 150 vrouwen in burka lopen.

Waar maken we ons druk om.

Muay Thai Elite
06-03-2008, 20:28
Pigdog maakt mijn punt duidelijk... Hoewel pas bij puntje 3, maar toch....

PigDog
06-03-2008, 20:35
Punt 2 was eigenlijk het belangrijkste. Waarom zou de nederlander weer roomser als de paus moeten zijn? Vrouwen die zo'n hang naar hun moederland hebben dat ze in klederdracht blijven lopen, zouden het fijn moeten vinden dat mensen ze behandelen zoals thuis. Dus ook al was het filmpje waar geweest, what's the point?