PDA

View Full Version : EEN DAG MEEKIJKEN MET TEAM AERTS



petjekick
08-03-2008, 09:59
Een dag meekijken bij team Aerts

Vandaag was het zover. ik mocht een training meemaken van Peter Aerts. Helemaal geweldig natuurlijk, omdat ik een grote fan van peter ben. Het begon allemaal met een kaart die in de bus kwam. Een foto van Peter met de tekst “he patrick kom je een keer kijken naar mijn training”

Ik dacht wat is dit geintje zeker, maar het bleek echt serieus te zijn. Mijn vriendin had blijkbaar al een paar keer contact gehad met een goede vriend van Peter. Robin, maar goed helemaal top natuurlijk. Peter traint op maandag, woensdag en vrijdag en op de woensdag met
JAN PLAS.
Nou toen was mijn keuze niet zo moeilijk, want zeg nou eerlijk jan is toch een van de beste trainers van de wereld. Maar goed eenmaal aangekomen in beverwijk (lang leve de tom tom) zouden wij Robin even bellen als wij er waren.
Die was er met tien minuten, dus gingen wij alvast naar binnen. De sportschool zag er goed uit. Boven had je de cardio en de fitness ruimte en beneden was de ruimte voor het kickboksen. Het zag er allemaal netjes uit, een ring, bokszakken, een mooie mat lag erin perfect.
Robin was inmiddels ook aangekomen en we stelde ons aan elkaar voor, fijne gozer die Robin. Hij legde ons een beetje uit hoe alles werkte, dus als ze eenmaal aan het trainen zijn, dat wij even de schoenen uit moesten doe en dan konden wij in de zaal zitten.
Ik hoorde een bekende stem en keek opzij, ja hoor Peter Aerts the Lumberjack. Hij kwam net uit de kleed kamer en was klaar om te trainen. Maar hij kwam eerst naar ons toe, gaf Robin een hand en toen stelde hij zich voor aan mij (alsof ik niet wist wie Peter Aerts was hahaa)

Ik stelde mijzelf ook voor, waarop hij mij vroeg, “heb je er een beetje zin” ik zei ja echt wel,
je moest eens weten “mooi man” zei Peter. Straks ook even op de foto toch, waarop ik antwoorde ja dat lijkt mij onzettend gaaf.
Ik had al vaak gelezen dat Peter een leuke gozer was en ik kan je nu persoonlijk vertellen, dat Peter ontzettend aardig, vriendelijk, leuke gozer is.

Wat ik nog niet wist is dat Peter ging trainen met zijn eigen team, TEAM AERTS, weer een verrassing, geweldig ik zag opeens een paar bekende gezichten zoals Mutlu, Roche en natuurlijk Jan Plas. De jongens moesten zich een beetje gaan warm draaien, links rechts, linker hoek, inmiddels was peter zich aan het klaarmaken bij de ring.
Je kent het wel scheenbeschermers om bokshandschoenen aan. Inmiddels ging Jan Plas een aantal technieken door nemen en voor doen. Ik ging natuurlijk ook even goed luisteren en kijken wat hij uitlegde want kickboksen is toch mijn ding. Jan had mijn volle aandacht haahha

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS1.JPG

Ondertussen ging Peter zich warm draaien samen met nog iemand waar ik de naam niet van ken. Links Rechts hoek en overnieuw. Ik stond natuurlijk al gelijk bij de ring om te kijken hoe Peter aan het warm draaien was. Ik stond er met mijn neus bovenop hahah, was zo enthousiast, dat ik bijna was vergeten dat ik mijn camera ook nog bij me had. Dus ik ging meteen foto’s maken. Van Peter en van Jan plas en de rest.

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS2.JPG

Ik had het gevoel dat ik het al jaren deed hahaa, ik voelde mij zo op mijn gemak, stuk voor stuk waren het allemaal toffe jongens. Allemaal gingen ze even groeten en gingen ze weer verder trainen top. Toen kwamen ze bij het sparren, nou ik ben zelf ook wel wat gewend met sparren maar dit ging er ook goed hard aan toe. Één voor een gingen ze bij Peter de ring in wat een conditie heeft die man. Hij ging maar door.. rechts links highkick knieën. Noem maar op hij deed het allemaal. Wat een sloper. Zij gingen allemaal moe de ring uit en peter ging maar door.

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS3.JPG

Ik kon ook echt goed zien dat Peter echt een man met ervaring. Ik kan je niet precies uitleggen hoe ik dat bedoel, maar je ziet het gewoon. Hoe die kijkt en terug countert en maar blijft doorgaan. Zo even rust, Peter ging even aan de ring zitten en ik ging bij hem zitten. Hij knikte even en ik knikte even terug. Jan Plas kwam er ook aan en ze namen samen even een paar dingen door. Dan zie je ook wat voor een hechte band die twee samen hebben. Dat was echt leuk om te zien. Zo de groep was klaar met trainen en peter ging nog even door met de stootkussen samen met Jan Plas. Lowkick, highkick, knieën.

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS4.JPG

Nu was het mijn beurt om op de foto te komen. Robin zei tegen Mutlu, “he wil je even op de foto met patrick” Natuurlijk zei hij. Zo bezweet of met een mooie pak aan? ik zei ja gewoon zo joh,’ze mogen wel zien dat je hard hebt getraint hahaa
Maar ik wil wel met mijn hyves vriend op de foto, helemaal top, oo zei die wil je mij ook die foto,s sturen ik zei tuurlijk doe ik met plezier, tof man bedankt zei Mutlu.

Inmiddels de foto’s naar hem gestuurd en direct al een reactie terug gekregen. Hij zei waneer kom je eens, een keer mee trainen en bedankt voor de foto’s.
Meetrainen dat klinkt als muziek in de oren, wie weet ga ik over een tijdje meetrainen met Team Aerts. Dan kan ik daar ook weer een mooi verslag van schrijven hahaha.

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS5.JPG

Oke nu was het moment dat ik met Peter op de foto. Schudde eerst even een hand en zeggen dat ik heb genoten. Van de training en dat ik het helemaal top vond. Eerst met zijn tweeen op foto en toen kwam mijn dochter er aan rennen (5jaar)
Peter zei zullen we ook even een foto met zijn drieen maken? Ik zei dat zou geweldig zijn, heb ik dat woord al vaker gezegt geweldig hahah sorry kan het niet vaak genoeg zeggen

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS6.JPG

Ik bedankte Peter en hij ging zich douchen. Jan Plas was er ook nog en Robin zei “he Jan, mag ik met je op de foto?” ,zei hij voor de gein, waarop ik zei ja ik ook Jan. Ik gaf Robin weer de camera en ging bij jan staan even lachen. Flits, die had ik ook weer binnen.

Zo we gingen samen nog even met Robin naar boven om wat te gaan drinken. Nog even babbelen over alles. Had Robin ook nog een verassing voor mij, een backstagepas, van de K-1 2007 IN TOKYO, waar hij was geweest,en die mocht ik hebben.
Ik vond het super, nog bedankt Robin en toen kwam peter er ook nog aan.

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS7.JPG

Ging hij eerst nog even een klein interview doen met iemand en kwam hij later nog gezellig bij ons zitten en of hij nog krabbel wou zetten op die pas voor mij. Tuurlijk zei hij, voor Patrick en toen zijn handtekening erop. yes yes yes dacht ik hahahah.

http://www.fotodigest.nl/content/8-Sportscholen/Team_Aerts/PETERAERTS8.jpg

Wij praatte nog even wat met zijn alle en toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Ik bedankte hem nog een keer voor alles en wenste hem succes voor 26 april in Arena.

Ik ging met een big smile naar huis het moest volgens mij alllemaal nog even tot mij doordringen hahaha. Dit was een van mijn mooiste momenten in mijn leven en dit zal ik ook nooit en te nimmer meer vergeten,,,

Ik wil graag Robin verder nog even bedanken voor alles. Ik vond het supergaaf dat ik dit mocht meemaken.
Natuurlijk mijn vriendin Tammie, dat ze dit allemaal voor mij heeft geregeld. Je bent een schat

Groeten patrick
osu.

Tsuki
08-03-2008, 10:20
leuk man ...............

Jeru
08-03-2008, 10:23
Thanks! Leuk!!

Justinian
08-03-2008, 10:24
Erg leuk om te lezen, thanks voor het verslag!

mdk
08-03-2008, 10:58
Leuk verslag.

En fantastisch voor jou dat je jou idool hebt mogen ontmoeten!

The Bulldog
08-03-2008, 11:22
Super actie van je vriendin...

Leuk dat je er een stuk over tikt ook...

Reps...

Fr3ddy
08-03-2008, 11:27
Je hebt zo te lezen een topdagje gehad :)

lopez86
08-03-2008, 11:28
Idd leuk verslag om te lezen!
Zo te zien heb je de dag van je leven gehad :)

the boxer
08-03-2008, 11:35
mooi man!!!
bedankt voor het verslag!

Effective
08-03-2008, 11:58
Leuk verhaal! Thanks for sharing!

Wheelie
08-03-2008, 14:06
Volgens mij heb je een "GEWELDIGE" dag gehad.

Leuk verslag, bedankt.

MMA Davy
08-03-2008, 16:21
Cool...Ik zou ook wel een keer met Peter willen trainen......Thnx voor het verslag....

Virus
08-03-2008, 16:26
Idd leuk om te lezen... ;)

Top man!

petjekick
08-03-2008, 19:07
dank jullie wel,ik vond dit toch ook zo een belevenis,dat moet ik gewoon met jullie delen,,nu nog even aan mijn conditie werken,en dan ga ik een keer met team aerts trainen,want als je ziet wat een conditie die jongens hebben pffffff,,en daar schrijf ik natuurlijk,ook weer een verslag van...ik hou jullie op de hoogte,,osu...........

PigDog
08-03-2008, 21:25
Goed man, ik weet al van hyves dat je een fan bent, en mooi dat je droom is uitgekomen. Van Peter vind ik het altijd fantastisch dat hij zo toegangkelijk blijft voor mensen die interesse tonen, Mijn dochter wilde graag een handtekening van hem, en toen heeft hij zijn auto gepakt, en naar huis gereden voor een mooie foto met handtekening voor haar.
Welke superster doet nu zoiets?
En Mutlu is mijn mattie, greetz!
Leuk voor je, gozer!

wrestler_nl
08-03-2008, 21:29
Mooi man!

Stallion
08-03-2008, 23:11
Mooi verslag en vet dat je een keer mee mocht kijken.

FOCUS
09-03-2008, 10:40
top!
bedankt dat je het hier deelt.

el bastardo
09-03-2008, 12:58
Erg leuk!

chief108
09-03-2008, 13:18
cool man...

leuk verslag ook!

leffert
09-03-2008, 13:36
zeker een leuk verslag cool man

Marco
09-03-2008, 15:00
Leuk verslag man, mooie dag voor je en superactie van je vriendin !

jordamn
09-03-2008, 22:23
Leuk verslag, Team Aerts zijn ook een stelletje sympathieke bikkels. Ik vind het persoonlijk wel erg jammer dat ze niet meer op het vertrouwde plekje in Amsterdam trainen.