PDA

View Full Version : Grappling workshop



Rooie
08-03-2008, 16:58
Yoseikan Forum Toon onderwerp - Grappling workshop (http://forum.yoseikan.nl/viewtopic.php?f=3&t=280)

Hallo allemaal.
Ik wou jullie vast even op de hoogte brengen van de workshop grappling die op 19 april gehouden word.

Ik hoop dat er vele met interesse zijn en zullen komen.

Meer info en de flyer zullen spoedig komen.

Gegroet, Raymond Jarman

The Bulldog
08-03-2008, 17:22
workshopdelen van 15 minuten wat moet ik me daar bij voorstellen??

Justinian
08-03-2008, 17:41
workshopdelen van 15 minuten wat moet ik me daar bij voorstellen??
De pauze duurt telkens een kwartier ;)

sebastiaan
08-03-2008, 19:10
Escrima enzo boeit me niet,maar olympisch worstelen juist wel!
Wie is alejo trouwens? En is dit seminar bedoeld als een soort "kijk dit is nou grappling"?
Of zijn het juist wat geavanceerdere technieken.

The Bulldog
08-03-2008, 19:32
De pauze duurt telkens een kwartier ;)


al die sankaku`s van jullie gaan me toch opbreken nu....:wtf:


:twak:

Boem Boem
08-03-2008, 19:38
al die sankaku`s van jullie gaan me toch opbreken nu....:wtf:


:twak:

Vergeet de beenklemmetjes niet.....ha ha ha

Osu

Chris

Briant
08-03-2008, 20:08
Escrima enzo boeit me niet,maar olympisch worstelen juist wel!
Wie is alejo trouwens? En is dit seminar bedoeld als een soort "kijk dit is nou grappling"?
Of zijn het juist wat geavanceerdere technieken.


Alejo geeft Grappling les bij BA Physical, op dit forum gaat hij onder de naam ChimiChero.

ChimiChero
08-03-2008, 20:28
al die sankaku`s van jullie gaan me toch opbreken nu..........

??????????
ik las in de Rings dat ik als opwarmertje heb gediendt( ) dus ...

The Bulldog
08-03-2008, 20:30
??????????
ik las in de Rings dat ik als opwarmertje heb gediendt( ) dus ...

ik ook hahahaha:thup:

@ chris ...pijnlijk, maar weinig effect op de brainsss..

maar even on topic....ik ga zeker even kijken of ik dit ga redden...lijkt me een interesante dag,....

Robbie
09-03-2008, 22:48
Ik ben er hoor!!!

Christophe
09-03-2008, 23:00
Alejo geeft Grappling les bij BA Physical, op dit forum gaat hij onder de naam ChimiChero.

Kan je wat meer van de beste kerel vertellen? Ik weet wie het is, ik zie 'm altijd op grappling Ede, maar verder weet ik niks van 'm. Ben wel benieuwd!

marster
09-03-2008, 23:49
Ik ken Alego Hij is een man die heel veel ervaring heeft in alles wat met grond training te maken heeft,Van BJJ tot normaal worstelen.

The Bulldog
10-03-2008, 00:06
Een collega van me traint sinds kort ook in Ede en is vol lof over Alejo..

benoemd dan vooral de rust en duidelijkheid en het oog voor detail wat hij als zeer positief ervaart...

Briant
10-03-2008, 00:39
Kan je wat meer van de beste kerel vertellen? Ik weet wie het is, ik zie 'm altijd op grappling Ede, maar verder weet ik niks van 'm. Ben wel benieuwd!

Voor de precieze gegevens moet je bij Alejo zelf zijn (Chimichero op dit forum). Wat ik wel kan vertellen is dat Alejo in zijn leven (tot nu toe) vele vechtsporten gedaan heeft (van Kun Tao tot Lucha Canaria). Zijn gevarieerde achtergrond maakt hem dan ook een zeer bijzondere leraar. Hij kenmerkt zich door een open mind en veel kennis van zaken.
Over zijn vaardigheden kan ik uit ervaring vertellen. Ondanks dat hij de jongste niet meer is(flauw grapje;)), was het net alsof ik een huis probeerde om te duwen toen ik laatst met hem rolde(en hij was nog uit vorm ook zei hij).

Hij traint al heel wat jaren Yoseikan-budo onder Edgar Kruyning en heeft hier inmiddels ook een zwarte band in verdient. Hij begeleid (samen met Edgar uiteraard) al een hele tijd (nogmaals voor precieze gegevens moet je bij hem zelf zijn) een vaste groep grapplers en MMA vechters die uitkomen voor Physical.

RisingSun
10-03-2008, 01:02
Ik heb Alejo een paar jaar meegemaakt en ik kan hem in 2 woorden beschrijven: rust en respect! Je krijgt echt een soort "mister miyagi" gevoel bij hem :D:D Geweldig persoon dus allemaal komen!

The_Rock
10-03-2008, 02:39
Alejo is een zeer goede leraar met een goed humor als bonus. Je moet het meemaken om dat echt in te zien.

Evilman
10-03-2008, 12:12
wat moet ik me voorstellen bij workshop?
cursusdagje vanalles uitproberen?
hier en daar wat dingen proeven?

Rooie
11-03-2008, 02:11
Dit zal een workshop zijn met kijk op de vechtsport met als oogpunt grappling.
De rode draad word hier naarvooren gehaald. BV hoe het grappling kan worden en word toegepast in het zelfverdediging en andere sporten zoals worstellen exz.

Verder word in de presentatie uitgelegd hoe grappling is ontstaan en hoe het zich voorbloeid en verder kan gaan groeien en ontwikkelen.

Je kan gewoon komen kijken of je kan de workshop's me doen.

Meer info volgd.

Gegroet, Raymond Jarman

ChimiChero
11-03-2008, 12:32
Hou maar op jongens :oops: , zo meteen denkt de rest dat ik het wiel uitgevonden heb.

Wat kan ik er over vertelen, weinig. Een paar weken geleden kreeg ik op mijn werk een telefoontje van Rooie (Raymond Jaarman wie ken hem niet in het MMA circuit), en hij vroeg Alejo wil je in april een uur grappling in Utrecht geven, en ik heb ja gezegd zonder te weten wat daar bij kwam.

De grappling die wij proberen in Ede, is niet “Arte sueve” maar ik zou het “Arte duro” noemen met veel gebruik van ellebogen en knieën.

Wat zal het worden, ik weet het niet, het zal zeker niet een uur vanaf de guard werken worden, anders hadden zij een Braziliaan, de jongens van Exit, Yamazaki, etc, moeten vragen, die dit stuk van de grappling beter dan mij beheersen.(of bij de aanwezigheid van The Underdog kunnen wij een paar sankaku’s oefenen. ;) )

Ik zou zegen kom met een lekker gevoel even rollen, breng veel humor en begrip.

Ik zelf zou graag met het Olympisch worstelen mee willen doen, maar mijn onderrug laat het niet meer toe.:cry:
Als het mag van de heer Frans Stroeven neem ik mijn oude Escrima stokken mee en misschien kan ik met Escrima mee doen. (Wat is dat lang geleden dat ik die stokken in mijn handen had :oops: , eigenlijk had de dag 36 uren, en de week 9 dagen moeten hebben)

Na 35 jaar Martial arts besef ik nu hoe weinig ik ervan geleerd heb.:cry:

Ps Ik vroeg Raymond gisteren of hij misschien wat meer hier over kan schrijven.

Grtjes
Alejo

Robbie
13-03-2008, 22:30
We kunnen er ook gelijk een MIXFIGHT meeting van maken!!!!

Robbie
20-03-2008, 20:30
Wie komen er allemaal???

Andre
20-03-2008, 21:12
Ik heb Alejo een paar jaar meegemaakt en ik kan hem in 2 woorden beschrijven: rust en respect! Je krijgt echt een soort "mister miyagi" gevoel bij hem :D:D Geweldig persoon dus allemaal komen!

vooral ook grenseloos enthousiasme om je wat te leren maar zeker ook om zelf wat te leren.

Andre

Rooie
21-03-2008, 11:52
Uniek grappling seminar op 19 april - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=523760#post523760)
Yoseikan Forum Toon onderwerp - Grappling workshop (http://forum.yoseikan.nl/viewtopic.php?f=3&t=280)

Het komt al weer wat dichterbij.
Dus als je er bij wil zijn wees er dan op tijd bij.

Hoop dat iedereen dan een leuke dag krijg.

Groeten, Raymond Jarman