PDA

View Full Version : Liddell - I want to fight Fedor!



Buideldier Hans
08-03-2008, 17:02
The Sun
7 mrt 2008


CHUCK LIDDELL says he is the man who can beat Russian MMA legend Fedor Emelianenko.

In an exclusive interview with SunSport, ‘The Iceman’ claims Fedor does not live up to his billing as the world’s greatest fighter.

Liddell said: “Fedor’s someone I want to fight because he’s someone I match up well with.

“He’s a ground and pound guy that doesn’t have a great shot. He doesn’t have a great game plan.

“I think I could take him. I think I match up well with him.

“As far as I know he’s never knocked anyone out from his feet and I think he’d have a hard time taking me down.”

And The Iceman admitted a move up to the heavyweight division could happen once he has achieved his goals at light heavyweight.

He added: “A move to heavyweight is a possibility for me. If I’m done with everything at light heavyweight I might move up.

“The top guys up there aren’t all that big heavyweights. Randy was but I knocked him out twice.”

Liddell last stepped into the Octagon in December when he defeated the legendary Wanderlei Silva in a mouth-watering clash at UFC 79.

In one of the greatest MMA fights ever, The Iceman defeated ‘The Axe Murderer’ by unanimous decision in a three-round slugfest.

And recalling the famous win, Liddell said: “It was great to beat Wanderlei. It was a great fight for the fans like we said it always would be.

“It was us just going after it, a lot of action, a real good fight.

“He was able to take some big shots which surprised me. I always thought he had that flash chin when he gets hurt but he recovers so quickly.

“I knew he recovered quickly but not that quickly!

“I hurt him quite a few times and I followed up and hit him with more and he still wouldn’t go down!

“The different thing I did for the fight with Wanderlei was to train with Sam Henson and his team. That got everybody a little bit more fired up at the practices.

And The Iceman revealed a second clash with Silva could happen if he regains the light heavyweight championship this year.

He added: “Of course I’d consider fighting Wanderlei again.

“If he wants to fight me after I get the title this year then I’d like to fight him the way it was supposed to go down first time round - with us fighting for the title.”

Nopain85
08-03-2008, 17:06
Kijk als het in een ring is geef ik chuck weinig kans , maar in een cage kan chuck echt goed zijn counter punching en takedown defense gebruiken en ik zie fedor hem niet neer halen in een kooi dus dan lijkt het een standup gevecht te worden waarbij het gewoon 50/50 is .

chief108
08-03-2008, 17:12
>>shakes head<<

The Bulldog
08-03-2008, 17:13
Liddell heeft een hele goeie sprawl , maar daar heb je bij de sambo worpen van Fedor weinig aan.

Fedor zet zijn tegenstanders niet vast in een hoek zoals Cro cop...dus denk dat hij er weinig last van gaat hebben dat er geen hoeken zijn met het in de kooi vechten...

De man van 14K
08-03-2008, 18:18
Fedor rolt Lidell op. No problem

gymalkmaar1
08-03-2008, 18:46
Lekker om in zijn oude routine te komen voor Fedor lijkt me.

Garcia
08-03-2008, 19:11
Fedor vs Liddel = 1 - 0

Chico
08-03-2008, 19:32
gewoon reclame voor zichzelf maken dit... (handige maniet btw maar toch)

killroy
08-03-2008, 19:34
:cool2:

"Cocaine's one hell of a drug"....

Mike
08-03-2008, 19:38
als fedor coleman naar de grond kan krijgen dan kan hij chuck met gemak in een takedown pakken


wtf lult die chuck allemaal, fedor never has a game plan


jaja hij heeft juist altijd een super gameplan

zoals tegen crocop toen hij vooruit ging vecthen, de eerste die dat ooit deed tegen crocop en t werkte dus ook


pfff ufc en al dat dana gelul en dat fedor haten ,triest man


fedor is de undisputed champ

leks
08-03-2008, 19:44
idiot

dtgerald
08-03-2008, 19:44
Beetje naief die man.

el bastardo
08-03-2008, 19:59
Laat maar komen die partij! Kan Fedor m op z'n plek zetten en het tegendeel bewijzen.

Biiyen
08-03-2008, 20:00
Jezelf overschatten is ook een kunst... Maar ja bij honden is dat ook he? Als de leider van de pack zich een tijdje niet meer heeft bewezen dan krijgen de onderdanige mannetjes ineens een grote bek en gaan uitdagen. Meestal komt dan de grote hond even van zijn luie plek, zet het onderdanige mannetje even op zijn plek en gaat weer verder met luieren.

The Bulldog
08-03-2008, 20:04
Jezelf overschatten is ook een kunst... Maar ja bij honden is dat ook he? Als de leider van de pack zich een tijdje niet meer heeft bewezen dan krijgen de onderdanige mannetjes ineens een grote bek en gaan uitdagen. Meestal komt dan de grote hond even van zijn luie plek, zet het onderdanige mannetje even op zijn plek en gaat weer verder met luieren.


Zeer goede beschrijving....vette reps!!!!!

F@dur
08-03-2008, 21:14
Jonge jonge jonge..... denk wel dat Chucky onder invloed was van iets toen hij deze uitspraken deed.Kan niet anders.... Dream on!!!!!

wrestler_nl
08-03-2008, 21:27
lijkt me wel mooie matchup...maar eerst fedor vs randy!

Judas
08-03-2008, 21:31
Kijk als het in een ring is geef ik chuck weinig kans , maar in een cage kan chuck echt goed zijn counter punching en takedown defense gebruiken en ik zie fedor hem niet neer halen in een kooi dus dan lijkt het een standup gevecht te worden waarbij het gewoon 50/50 is .

Dat meen je toch niet serieus? En in de standup heeft Chuck ook weinig kans om te winnen. Fedor wint dmv wat hij ook maar wil...

ben046
08-03-2008, 21:34
hier hoor je chuck het zeggen:

YouTube - CHUCK LIDDELL challenges FEDOR EMELIANENKO (http://www.youtube.com/watch?v=LlQ13p90L5o&feature=dir)

wrestler_nl
08-03-2008, 21:36
hier hoor je chuck het zeggen:

YouTube - CHUCK LIDDELL challenges FEDOR EMELIANENKO (http://www.youtube.com/watch?v=LlQ13p90L5o&feature=dir)


thankz:thup:

bryan
08-03-2008, 21:43
fedor is geen crocop.. chuck heeft geen enkele kans

Vale Tudo
08-03-2008, 21:53
makkie voor fedor!

Fr3ddy
08-03-2008, 21:53
Ik hoor Fedor al op zijn beste Engels zeggen: 'I want to fuck with Chuck'

Pepe the Ice-Murderer
08-03-2008, 21:59
The Iceman is net iets té ruig aan het doen momenteel lijkt me :-)
Zelfoverschatting komt wel vaker voor, maar hij heeft het toch wel over Fedor! Ofwel wordt z'n arm gebroken, ofwel z'n schouder, ofwel gaat ie slapen door een choke, ofwel wordt hij gewoon tot moes geslagen!
Desondanks wil ik deze partij zien, chuck valt echt niet te onderschatten. Maar toch...Fedor is Fedor...en afgaande op Chuck zijn tekst is hij uit zijn nek aan het lullen. Fedor is de slimste vechter ooit in MMA. Hij is zo divers...anyway iedereen denkt er hetzelfde over blijkbaar

Pepe the Ice-Murderer
08-03-2008, 22:01
Is dat Mauro Ranello trouwens die interviewer? Ja hé

The Bulldog
08-03-2008, 22:07
hier hoor je chuck het zeggen:

YouTube - CHUCK LIDDELL challenges FEDOR EMELIANENKO (http://www.youtube.com/watch?v=LlQ13p90L5o&feature=dir)

ja joh overrated...sure:whistling:

Pepe the Ice-Murderer
08-03-2008, 22:15
Het goeie aan zulke uitspraken is wel dat Fedor dit te horen krijgt en Fedor doesn't like that kinda shit :D
Ik denk dat Fedor vroeg of laat wel zal reageren. Het beste wat we kunnen hopen is dat Chuck nog zo'n uitspraken doet, liefst zo veel mogelijk zodat er misschien nog een droommatch uit de bus zou kunnen komen...
Stel je voor: eerst Fedor vs Couture, dan Chuck, vervolgens mss Nogueira om UFC champ te worden?

Guillermo
08-03-2008, 22:30
Hij kan niet winnen van Rampage,no way in hell van Fedor :eek:

nanni149
08-03-2008, 22:35
Jezelf overschatten is ook een kunst... Maar ja bij honden is dat ook he? Als de leider van de pack zich een tijdje niet meer heeft bewezen dan krijgen de onderdanige mannetjes ineens een grote bek en gaan uitdagen. Meestal komt dan de grote hond even van zijn luie plek, zet het onderdanige mannetje even op zijn plek en gaat weer verder met luieren.

De dikke nudist
08-03-2008, 22:43
Ik wil ook tegen Fedor vechten.

YoMarK
08-03-2008, 22:47
Liddell heeft heel wat meer laten zien de afgelopen jaren dan Fedor.
Liddell gaat echt niemand uit de weg, daarvoor verdient hij mijn respect! Zijn record van de afgelopen paar jaar spreekt voor zich, of ie nu wint of verliest.

Ik heb het idee dat Fedor de laatste tijd wel degelijk toppers uit de weg gaat, en dat is jammer.

wrestler_nl
08-03-2008, 22:50
Ik wil ook tegen Fedor vechten.


hahaha:lol:

Mack
08-03-2008, 23:23
"Here lays Chuck. The man who thought he could beat Fedor"

FOCUS
09-03-2008, 10:25
het wordt tijd dat Fedor weer eens van zn berg naar beneden komt en de aarde laat schudden met ground n pound

dimitri
09-03-2008, 10:46
Liddell heeft heel wat meer laten zien de afgelopen jaren dan Fedor.
Liddell gaat echt niemand uit de weg, daarvoor verdient hij mijn respect! Zijn record van de afgelopen paar jaar spreekt voor zich, of ie nu wint of verliest.

Ik heb het idee dat Fedor de laatste tijd wel degelijk toppers uit de weg gaat, en dat is jammer.

Idd. Weinig vechters hebben tegen zoveel toppers gevochten als Chuck. Hij is volgens mij niet kansloos tegen Fedor, maar ik denk niet dat hij zou winnen.

Chuck komt in dit interview wel uitzonderlijk arrogant over.

micha
09-03-2008, 11:15
right chuck

El Bambino
09-03-2008, 12:03
Liddell heeft heel wat meer laten zien de afgelopen jaren dan Fedor.
Liddell gaat echt niemand uit de weg, daarvoor verdient hij mijn respect! Zijn record van de afgelopen paar jaar spreekt voor zich, of ie nu wint of verliest.

Ik heb het idee dat Fedor de laatste tijd wel degelijk toppers uit de weg gaat, en dat is jammer.

Heeft Liddell gevochten tegen Crocop in zijn beste tijd ?
Tegen Noguera ?
Fedor gaat ook niemand uit de weg maar grote winnaars en grote kampioenen zijn altijd nederig en dat is Fedor en vandaar dat ie zo een grote kampioen is, ik zou die Liddell niet eens seriues nemen......blaffende honden blaffen uit angst!

el bastardo
09-03-2008, 12:54
Ook een mooie kans om Dana de ogen te openen en zn mond te snoeren...

fedor
09-03-2008, 12:58
Liddell heeft heel wat meer laten zien de afgelopen jaren dan Fedor.
Liddell gaat echt niemand uit de weg, daarvoor verdient hij mijn respect! Zijn record van de afgelopen paar jaar spreekt voor zich, of ie nu wint of verliest.

Ik heb het idee dat Fedor de laatste tijd wel degelijk toppers uit de weg gaat, en dat is jammer.

Sorry hoor YoMarK..ik snap dat je een grote UFC fan bent maar je vertoont nu echt wel tunnelvisie met oogkleppen hoor...
Waarom kun je gewoon niet fan van iets of iemand zonder gelijk anderen af te vallen..?

Laat Chuck zich maar lekker focussen op z'n 205 divisie en zich druk maken om hoe hij denkt ooit van Rampage te gaan winnen waar het nu inmiddels 0-2 staat. Ik snap die arrogantie niet, hij heeft inmiddels 3-4 vechters boven 'm staan waar hij nog niet tegen gevochten/gewonnen heeft. lijkt me meer dan voldoende uitdaging.

Ik vind Chuck een goeie knokker maar hij moet niet zo stoer doen...dat siert 'm niet. Misschien teveel met Dana op de kamer gezeten na de onderhandelingen met Vadim en consorten wellicht.

@Pepe
Ja, dat is idd Mauro Ranello..waarom hij Chuck te spreken krijgt is mij ook raadsel aangezien hij niets met ufc van doen heeft. Ben benieuwd hoeveel gevechten Chuck nog op z'n contract heeft staan

Biiyen
09-03-2008, 13:15
Ook een mooie kans om Dana de ogen te openen en zn mond te snoeren...

Het zou me niet eens verbazen als dit uit de hoge hoed van Dana zelf komt. Het komt wel op een zeer opmerkelijk moment nu met die geruchten dat Fedor wil breken met M1

Evilman
09-03-2008, 13:19
fuck.. fedor nooit iemand knock geslagen
en geen gameplan. chuck krijgt dezelfde
behandeling als goodridge.

je poept al in je broek van rampage..
dus doe niet zo tof over Fedor.

wat n aap :thown:

http://home.no.net/geir124/div/chuckpuppet.jpg

http://home.no.net/geir124/div/puppetstring.jpg

Emilio
09-03-2008, 13:41
Enige kans voor chuck is dat Fedor als een dolle tekeer gaat zoals bijvoorbeeld tegen fujita.

YoMarK
09-03-2008, 14:08
Sorry hoor YoMarK..ik snap dat je een grote UFC fan bent maar je vertoont nu echt wel tunnelvisie met oogkleppen hoor...
Waarom kun je gewoon niet fan van iets of iemand zonder gelijk anderen af te vallen..?
Oogkleppen heb je op als je Fedor te goed vind om tegen iemand als Chuck Liddell te mogen vechten, en wel tegen iemand als Randy Couture.
Ik ben juist een enorme PRIDE(en ook Fedor) fan, en niet een of andere Amerikaan die nog nooit een PRIDE gezien heeft en daarom maar PRIDE vechters gaat bashen(want ik heb ze allemaal gezien).

Feit is dat Fedor de laatste tijd niet tegen toppers uit zijn gewichtklasse vecht, en mensen als Big Nog en Liddell wel. Fedor WAS zeker de beste, maar je moet zo af en toe laten zien dat je de beste bent om ook echt de beste te zijn vind ik. Dat is waar het mij om gaat.

PS. Mauro Ranello zal Chuck's telefoonnummer wel zal hebben omdat samen met hem commentaar hebben gegeven op 1 of 2 PRIDE's(29-30 ofzo).

Evilman
09-03-2008, 14:24
Feit is ook dat chuck 2 keer verloren heeft,
en nu gewonnen OP DECISION van n silva
met stom gameplan.

hij staat niet bovenaan de ladder in zn eigen
divisie.. laat staan dat hij dan tegen de nr1
HW ter wereld moet gaan staan.
s gewoon bullshit en plannetje van Dana om
aandacht weg te halen bij couture/fedor.

lompe lui.
ik wil het wel zien in elk geval.. van mij mag het
gebeuren. kunnen we zon triest filmpje zien van
chuck op de IC ipv dat shogun filmpje.

fedor
09-03-2008, 14:26
..en niet een of andere Amerikaan
Dan zal het wel komen door je avatar waarschijnlijk ;)

Ik heb nooit gezegd dat Chuck niet goed genoeg zou zijn maar ik vind het tijdstip waarop hij dit gezegd heeft een beetje raar aangezien hij andere dingen aan z'n hoofd heeft (of zou moeten hebben)

En over toppers....ik blijf het zeggen..ik zou Randy wel 'ns willen zien tegen Choi of Hunt...ik heb je wel 'ns vaker horen roepen dat Fedor tegen Barnett zou moeten..dit gaat niet gebeuren omdat Barnett, Fedor als vriend ziet.

anonymous001
09-03-2008, 15:14
En over toppers....ik blijf het zeggen..ik zou Randy wel 'ns willen zien tegen Choi of Hunt...ik heb je wel 'ns vaker horen roepen dat Fedor tegen Barnett zou moeten..dit gaat niet gebeuren omdat Barnett, Fedor als vriend ziet.

Op het eerste: x2!

Op het tweede: dat is dan wel mooi fuckin' jammer, want dat is wat mij betreft de matchup van het moment. En in principe moet je toch zelfs tegen teammates kunnen vechten?

Chico
09-03-2008, 17:04
barnett wilde toch niet op de laatste pride new years eve gebeuren omdat ie moest herstellen maar stond daar toen wel tegen nog opeens?

fedor
09-03-2008, 18:38
barnett wilde toch niet op de laatste pride new years eve gebeuren omdat ie moest herstellen maar stond daar toen wel tegen nog opeens?

Poeh...dat was 2006 toch..? Ik weet dat Fedor pas heel laat wist tegen wie hij moest, bekend was wel dat het tegen Barnett of tegen Hunt zou zijn.

Hoe Barnett uiteindelijk bij Nog uitgekomen was, weet ik ook niet..Barnett had eind Oktober nog gewonnen van Nastula.

Chico helemaal hersteld van je oefensessie in Amstelveen...? Leuk je daar gesproken te hebben.. ;)

Tsuki
09-03-2008, 18:54
GO CHUCK ...........

Influcted
09-03-2008, 19:03
Vrij vertaald:

Liddell sees $$$

Muay Thai Elite
09-03-2008, 19:06
Godver mensen .... Liddell zegt toch alleen: I WANT to fight Fedor ? Niks mis mee toch, more power to him!

anonymous001
09-03-2008, 19:10
Godver mensen .... Liddell zegt toch alleen: I WANT to fight Fedor ? Niks mis mee toch, more power to him!

Ben ik het wel mee eens. Ambitie is goed. En Chuck heeft al laten zien dat hij durft te vechten, en met iedereen mee kan draaien.

Bovendien, mij lijkt het wel leuk om die hillbilly seniel geslagen te zien worden. :D

Chico
09-03-2008, 19:12
Chico helemaal hersteld van je oefensessie in Amstelveen...? Leuk je daar gesproken te hebben.. ;)
me been deed die zaterdag nog wel pijn van alle beenklemmen ;) maar het was zeker gezellig :D..

alleen jammer dat er zoveel forumbroerders waren en dat ik er maar 4 ontmoet heb (fedor, danial, underdog en robbie)

Chico
09-03-2008, 19:13
oeps.. 5.. harry niet vergeten natuurlijk :D

Effective
09-03-2008, 20:38
Chuck heeft absoluut niks zinnigs in te brengen tegen Fedor, maar als ie zelf zo graag wil.. laat maar zien dan. Maar dan moet ie niet piepen acheraf met z'n murf geslagen koppie..:twak:

Evilman
09-03-2008, 22:30
me been deed die zaterdag nog wel pijn van alle beenklemmen ;) maar het was zeker gezellig :D..

alleen jammer dat er zoveel forumbroerders waren en dat ik er maar 4 ontmoet heb (fedor, danial, underdog en robbie)

ik heb nog rondgekeken naar iemand met je signalement,
maar heeft niets opgeleverd :p

anonymous001
09-03-2008, 22:47
me been deed die zaterdag nog wel pijn van alle beenklemmen ;) maar het was zeker gezellig :D..

alleen jammer dat er zoveel forumbroerders waren en dat ik er maar 4 ontmoet heb (fedor, danial, underdog en robbie)

Ik had jou geloof ik wel gezien, jij stond toch op Schiphol op de foto met Sem?

Ik was de dikzak met het rooie shirt...

Maar ja, we kwamen daar ook niet om te daten, toch?

Jay Hoov
10-03-2008, 09:57
Kijk als het in een ring is geef ik chuck weinig kans , maar in een cage kan chuck echt goed zijn counter punching en takedown defense gebruiken en ik zie fedor hem niet neer halen in een kooi dus dan lijkt het een standup gevecht te worden waarbij het gewoon 50/50 is .


En weet je wat jij moet doen.....Een andere sport zoeken, want blijkbaar heb je er niet zo heeeeel veeel verstand van.....

Fedor SLOOOOOPT Chuck......!

Of wacht ff.....Rampage, en Keith Jardine pakken Fedor natuurlijk ook wel ff!!!!

Hahahahaha....Zzzzzzzzzzzz!!!!!!

MB667
10-03-2008, 10:04
hij zegt dat fedor overrated is, denk eerder dat chuck overrated is.

Chico
10-03-2008, 10:04
ik heb nog rondgekeken naar iemand met je signalement,
maar heeft niets opgeleverd :p
true.. waren veel minder afgetrainde atleten dan ik had verwacht :D..


Ik was de dikzak met het rooie shirt...

Maar ja, we kwamen daar ook niet om te daten, toch?
ik de dikzak met een de rood en zwarte bandage om de handen (die uiteindelijk niet nodig waren :D)

ik vond het wel een date mogelijkheid ;)

Tony
10-03-2008, 10:05
We hebben het hier de hele tijd over hoe een chuck geowned wordt door Fedor... Maar pas op hoor. Chuck heeft echt hele harde stoten in huis hoor. En Fedors kin is nog steeds niet van RVS. Ik geef chuck wel degelijk een kans op Fedor te KO'en.. (dat die kans weliswaar zeer klein is en dat fedor meer middelen in huis heeft dan chuck laat ik even in het midden)

Maar ik acht het zeker geen onmogelijke opgaaf. (het is en blijft immers MMA)

dimitri
10-03-2008, 10:32
We hebben het hier de hele tijd over hoe een chuck geowned wordt door Fedor... Maar pas op hoor. Chuck heeft echt hele harde stoten in huis hoor. En Fedors kin is nog steeds niet van RVS. Ik geef chuck wel degelijk een kans op Fedor te KO'en.. (dat die kans weliswaar zeer klein is en dat fedor meer middelen in huis heeft dan chuck laat ik even in het midden)

Maar ik acht het zeker geen onmogelijke opgaaf. (het is en blijft immers MMA)

Idd, mensen onderschatten Chuck. Hij is een betere MMA'er dan Couture.

Ik zou m'n geld op Fedor inzetten, maar als je één ding van Chuck kan zeggen is dat hij geen uitdagingen uit de weg is gegaan in zijn carriere. Het zou geen makkie worden voor Fedor.

Evilman
10-03-2008, 12:22
We hebben het hier de hele tijd over hoe een chuck geowned wordt door Fedor... Maar pas op hoor. Chuck heeft echt hele harde stoten in huis hoor. En Fedors kin is nog steeds niet van RVS. Ik geef chuck wel degelijk een kans op Fedor te KO'en.. (dat die kans weliswaar zeer klein is en dat fedor meer middelen in huis heeft dan chuck laat ik even in het midden)

Maar ik acht het zeker geen onmogelijke opgaaf. (het is en blijft immers MMA)


Lol.. hij herstelde van fujitas stoot..
hij heeft stoten van hunt geabsorbeerd..
wtf moet chuck dan inbrengen??

ik verwacht niet dat hij harder stoot
dan bovengenomende 2.
lucky punch bestaat.. maar daar is Fedor
te ervaren voor. + chucks game is doorzicht
als wat.. Fedor does it all.

ik denk dat chuck meer n grote bek heeft dan
dat hij het Echt durft. Hij weet toch wel dat
er nix van komt komende jaren.
en dana zit r ook vast achter.

Tony
10-03-2008, 12:49
Lol.. hij herstelde van fujitas stoot..
hij heeft stoten van hunt geabsorbeerd..
wtf moet chuck dan inbrengen??

ik verwacht niet dat hij harder stoot
dan bovengenomende 2.
lucky punch bestaat.. maar daar is Fedor
te ervaren voor. + chucks game is doorzicht
als wat.. Fedor does it all.

ik denk dat chuck meer n grote bek heeft dan
dat hij het Echt durft. Hij weet toch wel dat
er nix van komt komende jaren.
en dana zit r ook vast achter.

Chuck is een betere vechter dan fujita en hunt.. Beiden zijn weliswaar groter maar pound for pound zeker niet beter. (alhoewel, over hunt kunnen we wel een discussie starten.. ben ik met je eens)

Ben het met je eens dat Fedor dit toch wel zal winnen..

enige dat ik zeg is dat chuck echt niet zo easy zal zijn als iedereen denkt. Ik denk ook dat Chuck takedown defence beter is dan die van crocop.

dus kort samengevat... Ja Fedor wint dit... Nee, niet zo easy als iedereen denkt. Ja chuck heeft een kans om fedor te ko'en (heeft elke mma vechter)

Judas
10-03-2008, 13:37
Ik denk ook dat Chuck takedown defence beter is dan die van crocop.

Dat is een gewaagde bewering... Zet Chuck maar es tegenover Coleman en kijk of hij zich zoals Crocop staande kan houden...
Chuck heeft een hele goede TD-defence. En als hij naar de grond wordt gehaald, is het ook erg moeilijk om hem daar te houden. Maar denk niet dat hij wat dit betreft tegen iemand van kaliber Fedor gevochten heeft. Die krijgt hem zeker neer en houdt hem daar ook als hij wilt.

FOCUS
10-03-2008, 13:42
liddel wacht op de aanval van de tegenstander
Cro Cop zoekt de aanval
het tweede is veel gevaarlijker

YoMarK
10-03-2008, 13:50
Veel mensen hebben blijkbaar een beetje een lage pet op van Chuck, en ik snap niet waarom.
Die kerel is een icoon(en daarmee basta!!). Draait al jaren mee, en heeft tegen alle toppers in zijn klasse gevochten, en met succes(op Rampage na).
Past wat wat mij betreft in het rijtje van recente MMA grootheden als Fedor, Big Nog, Wanderlei, Couture.
Daarnaast doet hij zelden aan trashtalk, behalve als zijn tegenstander dat ook doet(b.v. Tito).
Maar schijnbaar is alles wat bij de UFC zit "evil". :rolleyes:

Begrijp me niet verkeerd, ik denk dat Fedor dit zal gaan winnen mocht het er ooit van komen.

Judas
10-03-2008, 13:55
Heb een hoge pet op van Chuck. Hele goede knokker, geen twijfel over mogelijk. Denk alleen persoonlijk dat vooral zijn standup soms wordt overschat. Tegen goede strikers heeft hij vaak toch wel problemen wat hij compenseert door zijn goede incasseringsvermogen.

anonymous001
10-03-2008, 14:00
Heb een hoge pet op van Chuck. Hele goede knokker, geen twijfel over mogelijk. Denk alleen persoonlijk dat vooral zijn standup soms wordt overschat. Tegen goede strikers heeft hij vaak toch wel problemen wat hij compenseert door zijn goede incasseringsvermogen.

Niet alleen dat. Hij kan uit hele maffe posities terwijl hij een regen van strikes moet verwerken verpletterend uithalen. Zie bv Babalu II en de partij tegen Alistair. Dat is echt wel een skill.

Tony
10-03-2008, 14:00
Chuck heeft in zijn gevecht tegen wand laten zien hoe goed zijn standup is ;)

Ronald
10-03-2008, 14:03
Ik vind het nog helemaal niet zo'n gekke match up. Voor iedereen die trouwens graag de partij Couture vs Fedor ziet, vergeet niet dat Couture weer heavyweight is gaan vechten omdat hij van Liddell verloor.

Ik zou m'n geld op Fedor zetten, maar zeker niet al teveel. Liddell heeft volgens mij een goeie kans.

Judas
10-03-2008, 14:07
Was een goede overwinning. Was alleen totaal niet onder de indruk van Wand zijn standup(gezien zijn verleden). Gebruikte niet 1 keer zijn clinch.
Als het dan puur op stoten aankomt, maakt Chuck natuurlijk een goede kans, aangezien Wand wat "wijder" stoot dan Chuck.
Als hij bijv Aleks eruit mept, dan staat ie in mijn top3;)

The Persian Killer
10-03-2008, 15:13
http://i3.photobucket.com/albums/y69/jonnybolt2/IcemanBoofPunch.jpg

chuckiiiiiiiiiiiiiiii :thup:

fedor :thown:

Muay Thai Elite
10-03-2008, 17:15
Ehh ja logisch? Wat wil je zeggen?

ashi76
10-03-2008, 17:32
http://i3.photobucket.com/albums/y69/jonnybolt2/IcemanBoofPunch.jpg

chuckiiiiiiiiiiiiiiii :thup:

fedor :thown:

Stoer hoor, Bonaventure Kalou K.O. slaan. :twak:

Mike
10-03-2008, 17:44
hahaha hij lijkt echt op kalou zo

FOCUS
10-03-2008, 19:54
prachtfoto REPS

Tony
10-03-2008, 20:21
wie is kalou? of is dit een domme vraag?

FOCUS
10-03-2008, 20:25
die zieligkijkende luiwammes die ze nooit een verblijfsvergunning hadden mogen geven.

Guillermo
11-03-2008, 01:10
Mee eens I love knockouts, veel mensen haten Chuck niet echt ofzo maar schatten Fedor veel hoger in. Fedor is the big daddy of MMA. En ik zie hem Fedor niet kloppen als hij niet langs Rampage kan. No offense to Chuck fans :whistling:

Solar
11-03-2008, 01:23
wie is kalou? of is dit een domme vraag?

Voetballer:

http://www.southcn.com/sports/2006wc/star1/200605250631_1274315.jpg

http://www.southcn.com/sports/2006wc/star1/200605250631_12743

Tony
11-03-2008, 09:06
wtf... voetbal in een teder mma topic..

dat kan niet... wie kwam met die opmerking over kalou.... bannen die gast

:lol: