PDA

View Full Version : Nieuwe FightScene nr. 3 (maart 2008)



Dragon Tail
11-03-2008, 11:26
Afgelopen zondag kreeg ik de nieuwe FightScene in mijn handen gedrukt door een vriendelijke jonge razende reporter (...Kuifje?):

- Ik was even verrast door het lettertype toen ik deze nieuwe FightScene opensloeg, maar gelukkig was het vanaf pagina 4 weer de oude. (pers. mening hoor) :-)
- De K-1 max met winnaar Stevelmans wordt uiteraard belicht.
- Op de middenpagina een prachtige ode aan Ginty Vrede.
- 2 hele pagina's gewijd aan het afscheid van Ray Staring en 1 hele pagina aan Jennifer Trustful.
- Verder al het overige interessante vechtsportnieuws.
Dus genoeg te lezen om een sportloos avondje door te komen.

NB: Op pagina 7 rechtsboven deed een bekend forumlogo mij even verstarren, maar na luttele seconden had ik me gelukkig weer hervonden. ;-)

Dragon Tail
11-03-2008, 17:11
O ja, er werd ook nog aandacht geschonken aan het boksen.
Peter Mullenberg (Almeloër..) die mee mag doen met het Olympisch Kwalificatie Toernooi (het OKT).

Richelieu
11-03-2008, 17:33
NB: Op pagina 7 rechtsboven deed een bekend forumlogo mij even verstarren, maar na luttele seconden had ik me gelukkig weer hervonden. ;-)

een bekend forumlogo? HET enige echte orginele Mixfight.nl logo bedoel je misschien..:rolleyes:

Vind het derde nummer ons beste nummer tot nu toe met o.a. een heel mooi interview met Ray Staring. In zijn eigen woorden licht hij nog het e.e.a. toe waarom hij gestopt is met wedstrijdvechten.

Voor het vierde nummer zijn we alweer druk bezig en om de inhoud spannend te houden vertel ik daar nog niets over, maar je kan wel een beetje inschatten wat erin gaat komen als je Chris en mij volgd..;)

Hendy
11-03-2008, 18:05
O ja, er werd ook nog aandacht geschonken aan het boksen.
Peter Mullenberg (Almeloër..) die mee mag doen met het Olympisch Kwalificatie Toernooi (het OKT).
topper, die mullenberg ! zag hem laatst een potje boksen.. volgens mij is het lang geleden dat we zo'n talent hadden.

Khanom Thom
12-03-2008, 19:44
DT... je moet is wat vaker posten hier, kerel! Zal je direct de o zó geliefde MF-REPS geven! ;)

Dragon Tail
13-03-2008, 11:01
DT... je moet is wat vaker posten hier, kerel! Zal je direct de o zó geliefde MF-REPS geven! ;)

Kan ik die REPS dan inruilen voor een portie Birmaans eten op 23 maart?