PDA

View Full Version : Chuck Liddell: ''I am willing to fight Minotauro!!



wrestler_nl
12-03-2008, 12:51
First things first: Chuck Liddell wants to remain at 205 lbs. so he can reclaim his light heavyweight title. However, the former champ says he's willing to move up to the heavyweight division to fight interim champ Antonio Rodrigo Nogueira if the UFC makes the request.

Liddell talked about the possible move while a recent guest on Fight Network Radio.

"That's a possibility if they want to do it," Liddell told host Mauro Ranallo when asked about the fight with Nogueira. "If they want to set it up. I'm willing to do it."

Nogueira, the former PRIDE heavyweight champion, made his UFC debut in 2007. After a victory over Heath Herring, he took on Tim Sylvia at UFC 81 and won the organization's interim heavyweight title with a third-round submission.

UFC hall-of-famer Randy Couture is the organization's current heavyweight champ, but he resigned from the organization in October after a dispute with key UFC executives. The UFC maintains that Couture, in fact, retired from the sport, and UFC president Dana White said he won't strip him of the title until Couture fulfills the terms of his contract (fighting twice more in the UFC). Couture and his lawyers maintain that he's free to fight for other organizations when his contract expires in October. The matter will likely be determined by the courts.

In the meantime, the organization is moving forward with Nogueira -- for all intents and purposes -- as the UFC's current heavyweight champion. Fabricio Werdum was expected to get the next title shot, the UFC instead scheduled him to fight Brandon Vera at UFC 85 in June.

The UFC has yet to schedule Nogueira for his first title defense.

Liddell, meanwhile, will fight Rashad Evans in UFC 85's main event. With a victory, he hopes he'll get a third shot at Quinton Jackson, who took his belt this past May at UFC 71, if he gets by Forrest Griffin in July (at UFC 86).

"I would definitely like it to happen before the end of the year," Liddell said.

However, he's not ruling out a fight with Nogueira.

"Honestly I would like to get my title back at light heavyweight and then talk about moving up," he said. "But if that came up, (that) too is a possibility."

As it stands, there may be no better time than now to move up since the UFC's heavyweight division is in a bit of disarray. A year ago, the division never looked so stacked. However, Couture recently resigned, Mirko "Cro Cop" Filipovic suffered back-to-back losses and left the UFC, former champ Tim Sylvia lost to Nogueira in February, one-time contender Gabriel Gonzaga has lost two fights in a row, fringe contender Cheick Kongo was recently stopped by Heath Herring, and former title-holder Andrei Arlovski may be on his way out of the organization now that he's a free agent.

(mmajunkie.com)

De dikke nudist
12-03-2008, 12:56
Ik zeg: anaconda choke.

Chico
12-03-2008, 13:05
dit zijn de gevolgen van die k.o tegen rampage..

eerst fedor uitdagen

nu nog..

gaat niet goed met hem..

Jay Hoov
12-03-2008, 13:10
Drugs????

Garcia
12-03-2008, 13:11
BOEM HEADSHOT

Bye Liddell.

Maargoed even serieus ... ik hoop voor hem dat hij flink gaat trainen en misschien toch een leuke partij neer kan zetten. Maar dat zie ik nu nog niet gebeuren.

chief108
12-03-2008, 13:13
dit zijn de gevolgen van die k.o tegen rampage..

eerst fedor uitdagen

nu nog..

gaat niet goed met hem..
LOL...

reps... :lol:

Judas
12-03-2008, 13:15
Hij kan iig na die partij goed uitgerust na de afterparty toe! Een dutje doet wonderen.

Jochem
12-03-2008, 13:48
uhm, ik denk dat liddell dit wel eens zou kunnen winnen hoor. Haast niet te submitten, nauwelijks neer te halen en staand sterk.

The Bulldog
12-03-2008, 13:53
haast niet te submitten....????

denk dat ook maar weinig gasten dat hebben geprobeert...of ze proberen te bangen met hem...of ze kunnen hem niet op de grond houden.....

ik acht Fedor een stuk slimmer en vaardiger in dan zijn eerdere tegenstanders wat dat betreft..

Silva sloeg hem ook aan...en fedor is een slimmere striker en een hardere...op de grond heeft Fedor een bijna perfecte balans..dusss

ik hoop dat deze partij er van gaat komen..

Liddell heeft wel vaker de UFC in een andere organisatie vertegenwoordigd dus... en het zou wat zijn als deze partij er komt coor de partij Couture Fedor...zou DW ...Couture een mooi streekje levenren...


DUS EEN WIN WIN SITUATIE...

leks
12-03-2008, 13:53
:smurf:

el mustafa
12-03-2008, 13:53
zet die man tegen crocop , tegen goede vechters staat hij er wel en ik ben er zeker van dat chuck het echt niet lang zal volhouden!!!!!!

Nopain85
12-03-2008, 14:18
Ik zie noguiera liddel niet naar de grond halen

Jochem
12-03-2008, 14:20
haast niet te submitten....????

denk dat ook maar weinig gasten dat hebben geprobeert...of ze proberen te bangen met hem...of ze kunnen hem niet op de grond houden.....

ik acht Fedor een stuk slimmer en vaardiger in dan zijn eerdere tegenstanders wat dat betreft..

Silva sloeg hem ook aan...en fedor is een slimmere striker en een hardere...op de grond heeft Fedor een bijna perfecte balans..dusss

ik hoop dat deze partij er van gaat komen..

Liddell heeft wel vaker de UFC in een andere organisatie vertegenwoordigd dus... en het zou wat zijn als deze partij er komt coor de partij Couture Fedor...zou DW ...Couture een mooi streekje levenren...


DUS EEN WIN WIN SITUATIE...


Ik (en de rest van dit topic ;) ) had het over nogeira, Fedor gaat ie niet trekken. Nog geef ik hem wel een kans tegen.

MMA Fan
12-03-2008, 14:24
Volgens mij is hij erachter gekomen dat zijn buikje steeds groter wordt en het hem zwaar valt om elke keer weer op gewicht te komen, dus resultaat is om gewoon omhoog te gaan in gewichtsklasse zodat ie zijn buikje kan behouden.

dtgerald
12-03-2008, 14:28
Ik zeg Noguera by sub.

MilfhunterMMA
12-03-2008, 14:40
Volgens mij is hij erachter gekomen dat zijn buikje steeds groter wordt en het hem zwaar valt om elke keer weer op gewicht te komen, dus resultaat is om gewoon omhoog te gaan in gewichtsklasse zodat ie zijn buikje kan behouden.

ik denk dat zijn grote kracht ligt in het reach voordeel en gewichtsvoordeel tov zn opponenten. dat is hij kwijt als hij naar HW gaat.

anonymous001
12-03-2008, 15:23
Ik zeg Noguera by sub.

Gewaagde voorspelling. ;)

Virus
12-03-2008, 15:23
Zowel Fedor als Nog: winst in de ronde 1

Wheelie
12-03-2008, 15:33
dit zijn de gevolgen van die k.o tegen rampage..


HAHAHA REPS :thup:

Liddell acht ik kansloos tegen Noguiera

wrestler_nl
12-03-2008, 15:36
Liddell geef ik wel kans tegen NOG,alleen als NOG hem op de grond krijgt kan hij het snel afmaken!! ...maar tegen Fedor is ie echt kansloos!!

54321
12-03-2008, 16:00
ik denk dat chuck een lastige matchup is voor nog. chuck op ko!

Wheelie
12-03-2008, 16:18
ik denk dat chuck een lastige matchup is voor nog. chuck op ko!

Noguiera is nog nooit KO gegaan, heeft 2 keer tegen Fedor de partij uitgevochten. Ik denk niet dat Chuck op KO gaat winnen ;)

MB667
12-03-2008, 16:29
hij kreeg silvia ook niet echt makkelijk op de grond en ging zelfs bijna k.o. tegen silvia. had ik ook nooit verwacht.

Peete
12-03-2008, 17:13
mooi doe mij maar geen lidell vs evans maar lidell vs minotauro in ufc 85 te londen!

dan maar een korte pot, maar lijkt me wel een leuke!

Wheelie
12-03-2008, 17:27
hij kreeg silvia ook niet echt makkelijk op de grond en ging zelfs bijna k.o. tegen silvia. had ik ook nooit verwacht.

moet je na gaan, zelfs uit vorm won hij van de voormalig ufc kampioen.

bloody
12-03-2008, 17:31
ik denk dat hij nog weleens voor een verrassing kan zorgen

Evilman
12-03-2008, 17:42
ik denk het niet.

haha.. nee s gewoon n stap te ver.
een lompe HW ok.. maar Nog is de ervaring zelde,
gaat niet knock, megaconditie, zwaarder sterker langer..
wtf.

en volgens mij heeft chuck nooit tegen iemand van zijn kaliber
gestaan. kwil t wel s zien.. om zn verlies te bewijzen :D

dimitri
12-03-2008, 18:02
Nog vs Chuck zou 5 ronden zijn. Nog is nooit KO gegaan en tijdens die 5 ronden zal er vroeg of laat een moment zijn dat ze beiden op de grond liggen.

Nog is ook een redelijk goede technische boxer; Chuck heeft het al vaker moeilijk gehad tegen zulke strikers.

The Bulldog
12-03-2008, 18:53
Zeg ik toch...
kut 2 topics open staand ..die van LIddell fedor en deze fout gepost....

3e blunder in een week ik ga duidelijk minder mijn pc aan laten staan...de golven trekken me mijn kop in bah bah

The Bulldog
12-03-2008, 18:57
Betreft NOg..

die heeft een veel te harde kop voor Liddell..
Die down tegen Herring was ook een verrassing voor iedereen ...

Zijn takedowns vind ik zwak dus die overleefd Liddell wel...

Een partij over 5 rondes zie ik op punten wel naar Liddel gaan moet ik eerlijk zeggen...

zou wat zijn...

ook dan heeft DW een win win situatie...
Liddell wint de HW belt..

is de 2e die deze prestatie levert in deze klasses...dus niet alleen Couture...

Daarbij is Liddell de man van de UFC...zou DW heel goed uitkomen als deze weer een Belt heeft...

Ronald
12-03-2008, 19:05
Ik geef 'm meer kans tegen Fedor.

KTFO
12-03-2008, 19:41
dit zijn de gevolgen van die k.o tegen rampage..

eerst fedor uitdagen

nu nog..

gaat niet goed met hem..

LOL!!!!

renamer
12-03-2008, 19:45
.. zucht....


chuck wil weer stoer doen.. en shoot nogerha.. Knie.. wanklel wankel.. giliotine.. klaar...

Minotauro by sub 1st round 3.34.. waar kan ik inzetten?

Emilio
12-03-2008, 23:14
De mensen hier zijn nog wel erg enthousiast dat dit een easy matchup is voor Nog.

Ik denk dat Chuck een hele geduchte tegenstander is. Moeilijk neer te krijgen en in t bezit van een dodelijke stoot. Tim Sylvia liep de eerste 2 rondes ook door Nog heen met zn simpele 1-2 combinaties.

Ik zou t wel graag willen zien! :D

Mack
13-03-2008, 00:26
Hoewel iedere vechter natuurlijk een kans maakt, zie ik Chuck Nog niet KO'en. Die gast heeft trappen op z'n kaak gegeten van Herring en CroCop en stoten van Sylvia. Nog op Sub!

F@dur
13-03-2008, 00:28
Ik wil ook tegen Fedor en Nogueira!!!!!!

leks
13-03-2008, 01:22
Ik wil ook tegen Fedor en Nogueira!!!!!!

:thup:

Ok ik ook :boos:... ik bedoel er is altijd die kans dat ze een hartafwijking hebben.. en dood neervallen.... toch :confused:

Tsuki
13-03-2008, 01:37
WAR LIDDELL .....................

gymalkmaar1
13-03-2008, 02:24
:thup:

Ok ik ook :boos:... ik bedoel er is altijd die kans dat ze een hartafwijking hebben.. en dood neervallen.... toch :confused:

???

Chico
13-03-2008, 08:44
De mensen hier zijn nog wel erg enthousiast dat dit een easy matchup is voor Nog.

Ik denk dat Chuck een hele geduchte tegenstander is. Moeilijk neer te krijgen en in t bezit van een dodelijke stoot. Tim Sylvia liep de eerste 2 rondes ook door Nog heen met zn simpele 1-2 combinaties.

Ik zou t wel graag willen zien! :D
Sylvia is ook een stukje langer dan liddel of vergis ik me daar in?

geloof dat tegen nog liddel geen reach voordeel heeft..

MilfhunterMMA
13-03-2008, 11:45
Ik wil ook tegen Fedor en Nogueira!!!!!!

ik ook! mijn prik-en-sprint techniek is geducht.

leobos
13-03-2008, 12:25
mocht hij tegen minotauro komen zal hij dat waarschijnlijk idd wel verliezen ,hoewel ik tim sylvia hem heel goed vond bevechten..en hij misschien ook wel zo n soort strategie kan aanhouden..hij kan beter tegen crocop vechten die partij zou ik graag willen zien,denk dat chuck m nu wel kapot maakt (aangezien crocop nu eerst cans moet bevechten om weer zelfvertrouwen te krijgen) Een schande dat hij nu tegen zo n beginnende can gaat vechten..

daarom : chuck vs crocop!

Pepe the Ice-Murderer
13-03-2008, 13:13
Nogueira gaat niet knock out...Nooit zelfs niet na die verwoestende punches van Fedor... Zelfs Fedor kon enkel winnen op beslissing (overtuigend weliswaar maar toch...er zijn er niet veel die een hele match volhouden tegen hem) Wat gaat Chuck doen tegen Nogueira? Vroeg of laat scoort Nog die ene dodelijke takedown en dan ...ja dan kunnen wij aftellen tot de submission komt :-)

F@dur
13-03-2008, 21:45
:thup:

Ok ik ook :boos:... ik bedoel er is altijd die kans dat ze een hartafwijking hebben.. en dood neervallen.... toch :confused:Hahahahaha.Je weet maar nooit eh,1 lucky punch is genoeg!!!!lol

Mike
13-03-2008, 21:49
je kan Nog niet KO slaan dus wtf denkt Chuck te gaan doen? Hem submitten? :D

Emilio
13-03-2008, 22:48
Nog heeft ook een kin hoor. :P

Als Heah Herring gewoon zn ding had gedaan hadden we dit topic niet gehad.

Mike
13-03-2008, 22:57
@ emilio t zelfde geldt voor crocop , fedor, tim sylvia, bob sapp and on and on and on. De mannen met ko power kregen Nog niet KO

de man kan niet KO

freak of nature of wat dan ook , hij kan gewoon niet uit, slechts heel ff op standby :D