PDA

View Full Version : Dana White over Arlovski op het voorprogramma



klepsi
13-03-2008, 07:55
Te lezen op de RR-site.Voor degene die het nog niet was opgevallen. Andrei Arlovski, voormalig zwaargewichtkampioen van de UFC, vocht tijdens UFC 82 op 1 maart niet op het hoofdprogramma. Veel speculatie deed vermoeden dat de UFC Arlovski kwijt wilde. "Dit is dus niet het geval" Aldus Dana White.White:"Home (http://www.royalrumble.nl)

Chico
13-03-2008, 08:28
Nogmaals Andrei Arlovski stond niet in het voorprogramma omdat we hem kwijt wilden. Als we op die manier te werk gingen stond Tito Ortiz al om 13:00 s'middags te vechten." (Evenement start om 17:15)

gast kan ook geen interview geven zonder iemand te beledigen

Tomcraft86
13-03-2008, 08:35
Wow dikke bullshit van Dana, Arlovski kreeg ook veel minder betaald dan zijn tegenstander terwijl hij won...

dimitri
13-03-2008, 08:49
Hij zal Arlovski nog missen bij de HW's.

De dikke nudist
13-03-2008, 09:57
Wow dikke bullshit van Dana, Arlovski kreeg ook veel minder betaald dan zijn tegenstander terwijl hij won...
Da's niet zo. Die lijst klopte niet.

Die sneer @ Tito vind ik trouwens best wel grappig. :thup:

Fight Master
13-03-2008, 12:36
Voor degene die het nog niet was opgevallen. Andrei Arlovski, voormalig zwaargewichtkampioen van de UFC, vocht tijdens UFC 82 op 1 maart niet op het hoofdprogramma. Veel speculatie deed vermoeden dat de UFC Arlovski kwijt wilde. "Dit is dus niet het geval" Aldus Dana White. White: "Wij hebben erg veel respect voor Arlovski, hij is al zijn hele carriėre bij ons. Je moet begrijpen dat de UFC een denderende trein is en wij besturen hem niet. Wij zijn er slechts om de rotzooi van het spoor te halen. Het gaat allemaal erg snel en de sport groeit enorm. Ik heb hierdoor een steek laten vallen. Ik heb dit wel eerder gedaan en het zal nog veel vaker voorkomen dat ik een fout maak. Wat Arlovski op het voorprogramma betreft, ben ik dus in de fout gegaan. Andrei heeft het gevoel dat ik hem niet goed heb behandeld en dat is niet de bedoeling. Het is mijn werk om de vechters een thuis te bezorgen. Nogmaals Andrei Arlovski stond niet in het voorprogramma omdat we hem kwijt wilden. Als we op die manier te werk gingen stond Tito Ortiz al om 13:00 s'middags te vechten." (Evenement start om 17:15)

Biiyen
13-03-2008, 17:59
Het leuke van Dana White is dat de man geen filter tussen zijn brein en mond heeft.

the boxer
13-03-2008, 18:02
Het leuke van Dana White is dat de man geen filter tussen zijn brein en mond heeft.

:rotflmao: :rotflmao:

wrestler_nl
13-03-2008, 18:59
die stukje over tito is wel lachen!!

Mike
13-03-2008, 19:48
slap gelul van dana white, foutje jaja dit heeft hij zeer bewust gedaan

hij zorgt er eigenhandig voor dat de sport niet door kan groeien

eerst de zakken van dana vullen en dan pas kijken naar wat is goed voor de sport en de vechters, zo functioneert die man. Echt zonde

hij disst de pitbull door em op de undercard te plaatsen

tito disst hij al jaren terwijl tito wel de reden was dat zoveel mensen kennis maakten met de ufc

en randy couture , tja dat is zo schofterig en debiel van dana , respectloos naar de champ.

en dan ook nog fedor belachelijk proberen te maken

exit dana plz!!!! for the love of mma , exit fucking dana fucking white plzzzzzzzzzzzzzzz

stiffler
13-03-2008, 19:51
slap gelul van dana white, foutje jaja dit heeft hij zeer bewust gedaan

hij zorgt er eigenhandig voor dat de sport niet door kan groeien

eerst de zakken van dana vullen en dan pas kijken naar wat is goed voor de sport en de vechters, zo functioneert die man. Echt zonde

hij disst de pitbull door em op de undercard te plaatsen

tito disst hij al jaren terwijl tito wel de reden was dat zoveel mensen kennis maakten met de ufc

en randy couture , tja dat is zo schofterig en debiel van dana , respectloos naar de champ.

en dan ook nog fedor belachelijk proberen te maken

exit dana plz!!!! for the love of mma , exit fucking dana fucking white plzzzzzzzzzzzzzzz

X2
mooi gesproken, niks meer aan toe te voegen!! :thup: