View Full Version : Nieuwe Films
Tijd voor een nieuwe film topic, welke zijn de moeite waard en welke zijn het kijken / downloaden niet waard.
Vul maar aan.....
Jumper
Rambo
No Country for Old Men
Rendition
10.000 BC
Reservation Road
The Mist
Before the Devil knows youre dead
Day of the Dead
uhm, zijn bovenstaande nu juist wel of niet het d/l en waard?
thx.
Jumper crap
Rambo voor de nostalgische zielen
No Country for Old Men Van het beste wat ooit gemaakt is
Rendition keniknie
10.000 BC Ziet er echt belachelijk uit
Reservation Road geen idee
The Mist Eén geslaagde King verfilming op 20 jaar tijd (Misery). Nuff said.
Before the Devil knows youre dead Aangrijpend en uitstekend gemaakt.
Day of the Dead zombies? Really?
uhm, zijn bovenstaande nu juist wel of niet het d/l en waard?
thx.
sorry, dat was mijn vraag welke wel en niet de moeite waard waren. ;)
heb alleen Rambo gezien en heb Jumper binnen gehaald, laatste viel vet tegen
sorry, dat was mijn vraag welke wel en niet de moeite waard waren. ;)
heb alleen Rambo gezien en heb Jumper binnen gehaald, laatste viel vet tegen
ah okie, thx bbc voor de duidelijke uitleg :)
en reps natuurlijk
Guillermo
13-03-2008, 13:58
Ik heb Jumper en Rambo gezien van de week. Ik vond Jumper wel leuk, een nieuwe super hero shit, altijd lache.
Rambo was ook leuk, ik had er niet zo veel van verwacht maar het is gewoon brainless slaughtering, ook nice. Ik geef beide een 7 van de 10.
Edit: bleh typo
Ik had van Jumper echt veel meer verwacht, juist omdat ik wel van die super hero shit hou
Jumper: Niet gezien
Rambo: Echt super vet!! Aanrader!
No Country for Old Men: Aparte film, wel het kijken waard
Rendition: Nog niet gezien
10.000 BC: Nog niet gezien
Reservation Road: Niet gezien
The Mist: Wel een vermakelijke film met een onverwacht einde.
Before the Devil knows youre dead: Niet gezien
Day of the Dead: Niet gezien
Tijd voor een nieuwe film topic, welke zijn de moeite waard en welke zijn het kijken / downloaden niet waard.
Vul maar aan.....
Jumper ga ik zeker kijken
Rambo krijg ik geen harde van
No Country for Old Men briljante film
Rendition ng
10.000 BC lijkt me kicke
Reservation Road ng
The Mist misery goed? kuch kuch: Christine, The Shining,.. hoop dat ie meer in dat rijtje past...
Before the Devil knows youre dead ng
Day of the Dead ZOMBIES YEAH!!!!!!!!
Rendition is trouwens erg goed. Niet downloaden...gewoon een Pathe Unlimited abo nemen :D
van de devil knows you are dead heb ik 40 minuten gezien, wel een aparte film, volgens mij was hij best goed.
Repo Man
13-03-2008, 15:05
Ik vind The Shawshank Redemption, Stand By Me, The Shining, Carrie en The Green Mile ook wel geslaagde verfilmingen van Stephen King-boeken.
Verder is There Will Be Blood een aanrader.
Justinian
13-03-2008, 15:23
Gisteren een andere nieuwe film gezien met Samuel L. Jackson: "Resurrecting the Champ". Leuke film over een voormalig bokser die aan lager wal is geraakt en gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
Gisteren een andere nieuwe film gezien met Samuel L. Jackson: "Resurrecting the Champ". Leuke film over een voormalig bokser die aan lager wal is geraakt en gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.
Mooi! Op die film zit ik al een flinke tijd te wachten. Binnenkort maar eens te pakken zien te krijgen.
Anchorman: Will Ferrell op zn best
Stranger than Fiction: Will Ferrell in een semi-serieuze rol (iig niet over the top)
Zoolander: Ben Stiller op zn best
Shaun of the Dead: een echte wtf film
Hot Fuzz: zelfde makers als Shaun of the Dead en tja gewoon moet je zien.
Semi Pro: De nieuwste van Will Ferrell, beter links laten liggen, eventueel downloaden en dan vlug kijken en weer vergeten ;)
Team America: gewoon te gek, door de makers van South Park... een comedy in Thunderbirds vorm... geweldig.
Voor de wat serieuzere films:
Grindhouse van Rodriguez en Tarentino is wel een aanrader. Hele vage shit wel goed te doen.
The Scorpion King: Best wel vermakelijke film en goed voor een avondje met vrienden.
Donnie Darko: Hele vage film, wel goed.
En als laatst Cube 1: de enige goede in de serie, ze hadden het bij deze film moeten laten, maar goed je kan niet alles hebben.
Justinian
13-03-2008, 16:20
Andere nieuwe films die volgens mij goed zijn:
The Bucket List (o.a. met Jack Nicholson, dus die moet wel goed zijn ;)).
The Eye (met Jessica Alba)
Resurrecting the Champ kan ik helaas niet vinden :(
Justinian
13-03-2008, 16:25
Resurrecting the Champ kan ik helaas niet vinden :(
Ik heb hem hier wel. Zal ff kijken of ik hem op de een of andere manier kan uploaden.
Ik vind The Shawshank Redemption, Stand By Me, The Shining, Carrie en The Green Mile ook wel geslaagde verfilmingen van Stephen King-boeken.
Verder is There Will Be Blood een aanrader.
Stand by Me - idd, schitterende film
The Shining - schandelijk over het hoofd gezien
The Shawshank Redemption - okay, think first - than type, goeie film
The Green Mile - niet zo geslaagd IMO, te sentimenteel.
Carrie -scary on so many levels. Die menstruatiescene in de douche heeft veel indruk gemaakt op m'n 11 jarige brein.
Ik denk dat ik maar eens moet beginnen denken voor ik post.
Maar, nu hebben we ze toch allemaal gehad? Geen enkele deftige King verfilming over het hoofd gezien toch?
Filmtip: Thank you for smoking.
Kwam dit jaar niet Sin city 2 uit??
ALs Jessica Alba er maar in zit.
(Justinian jij snoepert:rolleyes:)
hier een paar recente topfilms die ik de afgelopen weken gezien heb en die hier nog niet genoemd zijn:
into the wild: http://imdb.com/title/tt0758758/ :thup::thup::thup::thup::thup:
the girl next door: http://imdb.com/title/tt0830558/ :thup::thup::thup:
gone baby gone: http://imdb.com/title/tt0452623/:thup::thup::thup::thup:
we own the night: http://imdb.com/title/tt0498399/:thup::thup::thup:
the bucketlist: http://imdb.com/title/tt0825232/ :thup::thup::thup:
rise of the footsoldier: http://imdb.com/title/tt0901507/ :thup::thup:
juno: http://imdb.com/title/tt0467406/ :thup::thup::thup:
4e seizoen house afl. 1 t/m 12: http://imdb.com/title/tt0412142/episodes#season-4 :thup::thup::thup:
the brave one: http://imdb.com/title/tt0476964/ :thup::thup::thup::thup:
in the valley of elah: http://imdb.com/title/tt0478134/ :thup::thup::thup:
the darjeeling: http://imdb.com/title/tt0838221/ :thup::thup::thup:
3:10 to yuma: http://imdb.com/title/tt0381849/ :thup::thup::thup::thup:
into the wild, gone baby gone en 3:10 to yuma springen er dan echt uit als topfilms imo.
films die ik nog heb liggen en waar ik veel van verwacht:
cidade dos homens: http://imdb.com/title/tt0870090/
the orphanage: http://imdb.com/title/tt0464141/
there will be blood: http://imdb.com/title/tt0469494/
N.B. op de imdb zijn de meeste films vanaf een beoordeling van 6.5 meestal wel de moeite waard
Helaas door tijdgebrek volg ik films niet meer zo goed als vroegah, meeste films heb ik wel al op mijn harde schijf staan mis enkel nog de tijd om ze te kijken...
Rendition, no country idd goede films, rambo na de eerste, de beste, mooi, zwaar kaliber slachtwerk ;)
death sentence > the brave one , maar de laatste is ook een goede
alhoewel ik een lichtelijke hekel aan costner heb, vond ik mr. brooks een hele aardige film
30 days of night een behoorlijke vampierfilm
there will be blood viel me overigens behoorlijk tegen
the orphanage vond ik zeker de moeite waard, maar in de lijn van spaanse mystery horror films ook de mindere van pan's labyrinth en ook van the devil's backbone, dus mocht je die al niks vinden...
beowulf was toch ook wel aardig alhoewel ik halverwege btje in slaap viel
mooi topic ik zie toch zo paar films die me niks zeggen, the mist ga ik dit weekeinde kijken
Jumper ; Jammer dat Samuel L. Jackson aan zo'n slappe film heeft meegewerkt...
Rambo ; Meer van hetzelfde... en dat hadden we al meerdere keren gehad...
---
Aanraders:
The bank job ; Als je van Engelse films houd een aanrader !
National treasure : book of secrets ; Bruckheimer ten top!
Hitman ; Eindelijk eens een goeie film naar idee van een game !
Op me werk vonden een aantal mensen Jumper juist wel leuk, het zou iets weg hebben van sliders. En sliders vond ik de eerste 3 seizoenen super, daarna kakte het giga in. Ik denk dat ik hem vanwege de sliders nostalgie toch ga downen.
nicolas the red
14-03-2008, 11:09
de beste films die ik de laatste maanden heb gezien waren "the assassination of jesse james", "no country for old men" en "there will be blood"
asterix en de olympische spelen :blush:
en straks kung fu panda met de stem van Jack Black
http://animatie.blog.nl/trailers/2007/10/27/exclusief-kung-fu-panda-trailer
en voor de liefhebbers Angelina Jolie mocht ook mee doen
http://animatie.blog.nl/stemmen/2006/07/10/angelina_jolie_is_tijgerin_in_kung_fu_panda
ja sorry dat krijg je met kids..
de beste films die ik de laatste maanden heb gezien waren "the assassination of jesse james", "no country for old men" en "there will be blood"
x2
Van de week ga ik naar 10000 BC, hij lijkt mij leuk
Repo Man
14-03-2008, 23:45
Voor als je een keer heel hard "What the Fuck?" wil roepen, omdat je er niks van begrijpt: Southland Tales.
Van de regisseur en schrijver van Donnie Darko. Als je dat meesterwerk hebt gezien, weet je ongeveer wat je kan verwachten.
blazin.arr0w::::
15-03-2008, 00:41
http://www.deadline.nl/UserFiles/Library/Control_filmposter.jpg
http://imagecache2.allposters.com/IMAGES/HPO/reignonme.jpg
http://www.atnzone.com/blog2/in_the_valley_of_elah-thumb.jpg
To name a few... Control voor mij de beste film die ik gezien heb in 2007
Guillermo
15-03-2008, 04:58
Ik heb net Alien vs Predator 2 gezien, ik ben een beetje telleurgesteld eigenlijk. Ik had verwacht meer te weten te komen over de achtergrond van de predators. Maar is gewoon rauwe killing and shooting van de aliens, de predator en de paar mensen die overgebleven zijn van het stadje waar het moordfestijn zich afspeeld. Een magere 6.
Ik heb gisteren mist en jesse james gezien.
Jesse james btje zelfde gevoel bij als bij there will be blood, erg verhalend docu-achtige film. Interessant als je een terdege interesse hebt voor die periode en gebeurtenissen/personages in Amerika, los daarvan zijn het goedgemaakte maar voor mij niet echt aansprekende films, tegenvallers.
The mist is een aardige tvhorror, weinig engs aan, btje veel religiecrap, verder standaard, einde is dan wel weer behoorlijk verrassend.
ok Southland Tales dan maar aan wishlist toevoegen:thup:
Justinian
15-03-2008, 14:06
Gisteren The Mist gezien. Goeie film met inderdaad een verrassend einde!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.