PDA

View Full Version : The contender Asia: Final 8 ***Spoilers***



Jeru
13-03-2008, 16:28
Net aflevering 9 gezien. Laat ik maar een nieuwe topic aanmaken aangezien we nu toch in een nieuwe fase zitten (Final 8). Had ook niet echt zin om te zoeken naar die andere topic haha :whistling:

Maar goed het is nu dus ieder voor zichzelf. Op zich wel tof hoe ze nu die loting doen, maar was eigenlijk toch niet zo blij met de uitkomst van deze eerste keer. Vantevoren zei ik nog "alsjeblieft niet die 2 tegen elkaar" en ja hoor. Yod en Naruepol moesten tegen elkaar :(
Die partij had ik wel wat later willen zien. Je zag ook wel een beetje dat vooral Naruepol het er moeilijk mee had. Hoewel hij soms mooie technieken had gooide hij niet alles met volle kracht eruit en gaf volgens mij te snel op.
Helaas, maar gelukkig is Yod nog over om te winnen. Tenminste als het goed komt met zijn oog...

Justinian
13-03-2008, 16:37
Topaflevering! Jammer dat ze nu al tegenover elkaar stonden, maar Yodsenklai zit in ieder geval bij de laatste 4. Ik verwacht dat hij het toernooi zal winnen. Met zijn oog komt het vast wel goed, want ik zag hem in de preview gewoon staan toen de volgende partij werd vastgesteld. Als het echt heel ernstig was dan zou hij vast in het ziekenhuis zijn.

Jeru
13-03-2008, 17:43
Met zijn oog komt het vast wel goed, want ik zag hem in de preview gewoon staan toen de volgende partij werd vastgesteld.

Scherp ;)

123trisweat
14-03-2008, 00:43
Vond het wel raar dat JWP helemaal niet in beeld is geweest

Fr3ddy
14-03-2008, 00:56
Vond het wel raar dat JWP helemaal niet in beeld is geweest

Die zit in quarantaine vanwege die infectie

___RZA___
15-03-2008, 10:21
Wat vonden jullie trouwens van de wedstrijd tussen yodsaenklai en naruepol? Op andere fora wordt druk gespeculeerd over mogelijk doorgestoken kaart o.i.d. Zelf denk ik dat het meer te maken had met omschakelen vanwege het feit je tegen een goede vriend en gym maat moet vechten.

Jeru
15-03-2008, 10:25
Yod had het er in ieder geval een stuk makkelijker mee dan Naruepol. Die had er echt zwaar moeite mee. Tsja doorgestoken kaart. Kan natuurlijk dat Yod heeft gezegd je krijgt 50.000 dollar van me als ik win, maar de eindpot is 150.000 dollar en dat wilt echt iedereen wel winnen....

Guillermo
15-03-2008, 15:11
Ik wilde die 2 ook niet tegen elkaar maar helaas :(. Ik denk dat die Gast uit zweden het ver schopt. Iedereen onderschatte hem zwaar en hij schakelt zo snel die spanjaard uit, die bleef zeuren over zijn drankgedrag die avond daarvoor, hehe :thup: Zo zie je maar weer, its not how much you train, you gotta have skills son! :whistling:

Jeru
29-03-2008, 12:52
Aflevering 11 vanochtend even gekeken. Zidov was geen partij voor JWP die wel aardig stoere acties had :D
Hoop toch dat de halve finale niet tussen JWP en Yod gaat, maar dat die partij pas op 12 april is.

Pepe the Ice-Murderer
29-03-2008, 14:38
Inderdaad, JWP vs Yodsaenklai zou een droomfinale zijn! Maar die Sean Wright valt blijkbaar ook niet te onderschatten, die kerel heeft snoeiharde lowkicks in huis! En Jaymee Ong... Damn fine ass chick

S.
31-03-2008, 12:01
JWP vs. Zidov was zoooo'n topgevecht. Man, die techniek, onvoorspelbaarheid en zelfzekerheid van JWP, heb er echt van genoten. Sterk van Zidov dat hij maar bleef rechtstaan.

Zou idd ook graag JWP vs. Yod zien in de finale.

En vanuit de roddelpers dan ook nog meer info over de vrijetijdbesteding in de Contender :D
Local singer Maia pregnant (http://www.asiaone.com/News/AsiaOne%2BNews/Singapore/Story/A1Story20080329-56855.html)

Spike_tm
31-03-2008, 16:59
Yod tegen Naruenpol vond ik een vreemd gevecht. Beetje te makkelijk naar Yod.
Sean tegen de grote Zweed, tja, lowkicks en wegwezen.
Ik heb net JWP tegen Zidov gezien. Een JWP op misschien 80% die Zidov overklast en door de hele ring heen jaagt.
Maar was ook wel te verwachten, Zidov heeft geluk gehad dat in de eerste partij Zach z'n schouder uit de kom plopte in de 2de ronde. De 1ste ronde was dik voor Zach.
Ik ben benieuwd wie de laatste kwartfinale gaat winnen.

Spike_tm
05-04-2008, 17:47
*Kickje
Net die aflevering gezien met Jabbar tegen Soren. Dat was snel!!
Eerste tik en hij was dizzy, 2de tik, los van de grond en zware K.O.
Ik had het niet verwacht.
Ben wel benieuwd naar de match up van de halve finales.

Pepe the Ice-Murderer
05-04-2008, 18:02
Inderdaad Spike, Dzhabbar tegen Soren was echt een gruwelijke KO!
Hij was al uit voor hij de grond raakte. Die Dzhabbar is een speciaal manneke, maar man hij heeft snoeiharde (wilde) stoten in huis! zou er niet graag een van incasseren. In ieder geval: op naar de halve finales!

S.
11-04-2008, 11:50
Eerste halve finale achter de rug, niet slecht van Sean maar een verwacht resultaat van Yod, die gast zijn benen zijn moordwapens. Nu JWP tegen Dzhabar, ik denk dat zijn ervaring en inzicht hem wel zullen behoeden voor die sterke rechtse van Dzhabar. Ik hoop het alvast, dan hebben we Yod vs JWP! Morgen trouwens de finale in Singapore!

Jeru
12-04-2008, 09:03
Yod liet in de halve finale eindelijk weer eens zien dat hij niet alleen zien trappen nodig heeft om iemand te slachten. Sean was echt 0,0 partij helaas. Denk dat JWP tegen Dzhabar een stuk spannender gaat worden.

Spike_tm
12-04-2008, 19:19
Yod was erg sterk, Sean erg onder de indruk. Hij lijk totaal afwezig en werd de hele ring doorgemept.
JWP tegen Dzhabar lijkt me een aardige partij te worden. Ik zou het Yod wel gunnen om de finale te winnen. Huis bouwen voor zijn familie is net een wat mooiere bestemming voor het geld dan de andere vechters hebben.