PDA

View Full Version : Vergadering Dream1 *SPOILERS*



Biiyen
15-03-2008, 15:26
Nou ik zal openen...

Ik vond het goed! regelrecht uit de hoed van Japanese magic. Natuurlijk heeft UFC op dit moment alle grote vechters maar ik denk dat de contructie die nu hebben met K1 en FEG dat het de goede is!

De 2 uur durende free tv show was een goeie zet om Dream onder de mensen te brengen.

Ik ben om, in M1, Yarenoka en Elite XC zag ik geen bedreiging maar ik denk dat het Dream concept deugt en dat dit het nieuwe Pride is en dat ze binnen nu en 5 jaar weer helemaal de big dog on the block zijn.

FMACH
15-03-2008, 15:28
especially the announcer from Pride FC old days - awesome...

Jeru
15-03-2008, 15:31
Hierna kunnen wel spoilers komen dus op eigen risico ;)



Vond het wel weer top om zo'n ouderwetse sfeer mee te maken. Zaten redelijk goede partijen tussen.
De partij tussen JZ en Aoki was echt een domper.... Wat gaat daar nu mee gebeuren? Het is nu no-contest, maar er zal toch iemand naar de volgende ronde toe moeten.

Voor CC was echt een gare tegenstander geregeld. Ging echt nergens over. Leuk dat ze hem wat zelfvertrouwen terug willen geven, maar dit hoeft nou ook weer niet.

Jeru
15-03-2008, 15:33
Weet trouwens iemand of de prijzen van die kaartjes de standaard zijn in Japan? En dus ook gelden voor K-1 max gala's ofzo? ;)

VIP : ¥100,000 (Special Gate / Special Goods) (648 euro)

RRS : ¥30,000 (194 euro)

STAND S : ¥17,000 (110 euro)

STAND A : ¥7,000 (46 euro)

wrestler_nl
15-03-2008, 15:53
crocop vs mizuno

http://www.dailymotion.com/cluster/sport/video/x4pwlp_mirko-crocop-vs-tatsuya-mizuno_sport

Angelco
15-03-2008, 16:34
De partij tussen JZ en Aoki was echt een domper.... Wat gaat daar nu mee gebeuren? Het is nu no-contest, maar er zal toch iemand naar de volgende ronde toe moeten.

Voor CC was echt een gare tegenstander geregeld. Ging echt nergens over. Leuk dat ze hem wat zelfvertrouwen terug willen geven, maar dit hoeft nou ook weer niet.

Ik denk dat ze Aoki naar de volgende ronde laten doorgaan. Enerzijds omdat hij een Japanner is, en anderzijds omdat JZ een illegale elleboog heeft gegeven.

Nja over de tegenstander van CC kunnen we niet veel zeggen omdat het niet veel zin heeft om er woorden aan vuil te maken. Dit gevecht heeft me terug doen denken aan CC tegen Oyama, total destruction onder 1 minuut. Maar ja, gelukkig heeft Mirko voor zijn volgend gevecht een sterke tegenstander gevraagd.

Mack
15-03-2008, 18:35
especially the announcer from Pride FC old days - awesome...

Quadros & Bas?

Jeru
15-03-2008, 18:46
Ik denk die schreeuwerige vrouw, want we hadden de Japanse uitzending ;)

123trisweat
15-03-2008, 19:20
ik vond persoonlijk Yarenoka (wat ik me ervan kan herinneren) que fights beter en de sfeer was ook top (vond mevr. pride in Yarenoka veel beter, kan wellicht komen doordat er meer namen waren met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr??)

Op de 1 of andere manier (oke, iets te veel rondgesurfd) had ik meer van Dream verwacht.

Jani
15-03-2008, 20:07
goede show

joachim hansen en eddie alvarez vond ik echt superrr !!!!!!!

jammer van jz-aoki (al had jz hem zeker gepakt op ko)

TOON
15-03-2008, 22:12
hellboy rules!! mooie pot was dat.... als straks ook de HW toppers naar Dream komen dan hebben we weer een nieuwe Pride!!!

Pepe the Ice-Murderer
16-03-2008, 13:12
Nou ik zal openen...

Ik vond het goed! regelrecht uit de hoed van Japanese magic. Natuurlijk heeft UFC op dit moment alle grote vechters maar ik denk dat de contructie die nu hebben met K1 en FEG dat het de goede is!

De 2 uur durende free tv show was een goeie zet om Dream onder de mensen te brengen.

Ik ben om, in M1, Yarenoka en Elite XC zag ik geen bedreiging maar ik denk dat het Dream concept deugt en dat dit het nieuwe Pride is en dat ze binnen nu en 5 jaar weer helemaal de big dog on the block zijn.

Helemaal mee eens! Voor een "debutterende" organisatie was dit toch wel een hele mooie avond! Ik denk ook dat naarmate de tijd vordert de vechters naar DREAM zullen komen. Ik hoop het echt, want heel die UFC zever met al hun contractuele shit en reclamekakkerij en hun dikkenekkerigheid op zich bezorgt mij absoluut het schijt! Laten we hopen dat DREAM onze Pride heimwee geleidelijk kan verzachten :cool2:

De man van 14K
16-03-2008, 13:16
tegenstander voor CC was niet echt boeiend en ook geen aggresieve CC die er keihard overheen walsde. Hij keek ook niet blij...
Zal het ooit goed komen.. zal hij ooit weer zijn oude zelf worden...

chief108
16-03-2008, 15:10
hellboy rules!! mooie pot was dat....
:stupid:

that one made my day....

wat een held is dat toch :opera:

Tony
16-03-2008, 15:23
tegenstander voor CC was niet echt boeiend en ook geen aggresieve CC die er keihard overheen walsde. Hij keek ook niet blij...
Zal het ooit goed komen.. zal hij ooit weer zijn oude zelf worden...

Ik vond juist dat CC er goed uit zag. Redelijk gefocusde blik in zijn ogen. Tevens na zijn winst (can of geen can, dat laat ik in het midden) zag je weer een CC die lachte en glunderde.. Dit was voor mij toch wel een moment waar ik al heel lang op zat te wachten.

De volgende tegenstander mag toch wel wat meer tegengas geven.. MAar voor de rest..

Ach, weer een winst erbij voor CC... (al zal die meer een sentimentele waarde hebben dan een sportieve waarde)

jan sensei kyokushin
16-03-2008, 15:24
:stupid:

that one made my day....

wat een held is dat toch :opera: osu chief ik had vanmorgen al en link gepost daar staan meer partijen op van Dream
maar had het verkeert vermeld 7 m.m.a. partijen

Emilio
17-03-2008, 01:26
Ik vond juist dat CC er goed uit zag. Redelijk gefocusde blik in zijn ogen. Tevens na zijn winst (can of geen can, dat laat ik in het midden) zag je weer een CC die lachte en glunderde.. Dit was voor mij toch wel een moment waar ik al heel lang op zat te wachten.

De volgende tegenstander mag toch wel wat meer tegengas geven.. MAar voor de rest..

Ach, weer een winst erbij voor CC... (al zal die meer een sentimentele waarde hebben dan een sportieve waarde)

ja mag er een lachje vanaf als hij wint. :P

tja, ik vind dit soort partijen helemaal niks. Iemand met een record van 3-2 (x verlies op KO) bij CC de ring insturen.

De man van 14K
17-03-2008, 22:46
Ja dat zou eeuwig zonde zijn..

Wanneer moet CC weer?

chief108
18-03-2008, 10:14
Wanneer moet CC weer?
de ouwe of de nieuwe?? :rolleyes:

De man van 14K
18-03-2008, 13:57
Als jij het weet mag je het zeggen,. maar ik bedoelde het in het algemeen

zokizo
18-03-2008, 15:55
Vond vooral Dida en Alvarez zeer goed. Black Mamba was ook leuk om weer te zien, jammer dat ie verloren heeft. Ik verheugde me idd op Aoki, jammer van die elleboog. Hellboy was goed :thup:

Hoop dat DREAM groot wordt!