PDA

View Full Version : Kala Kalohe Hose vs Phil Baroni *SPOILER*



Biiyen
16-03-2008, 16:18
Video beelden in Multimedia Forum:
www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=521290#post521290)

spoiler:

















Bad ass krijgt whoop ass

Gisteravond werd Kala Kaloho Hose de Icon "Elite XC" Middleweight Champion ten koste van de New York Bad Ass. Een gevecht dat van te voren werdt gekenmerkt doordat Phil Baroni eigenlijk geen respect toonde voor Kala. Het thuispubliek in Hawai stond dan ook als één blok achter de Hawai homoboy Kala.

Het leverde een mooi gevecht op met in de eerste ronde een felle Phil Baorni die Kala veel naar de grond werkte en hem bestookte met footstomps en knieeën naar het hoofd. Nadat Kala deze storm had overleeft begon hij Phil te slopen met vele korte harde tikken naar het hoofd en lever. Na ronde 3 was eigenlijk de enige vraag nog "Hoe lang houdt Phil dit vol?"

Na onsportief gedrag van Phil in ronde 3 en 4 door keer op keer onder de ringen te kruipen en het gevecht te ontwijken kwam in de 5de ronde toch de genadeslag en werdt de vermoeide en aangeslagen Phil "New York Whooped Ass" gered door de scheidsrechter.

Wheelie
16-03-2008, 16:22
BEDANKT VOOR DE SPOILER IN DE TOPIC TITEL !!!!!!!

Damn :(

Biiyen
16-03-2008, 16:23
BEDANKT VOOR DE SPOILER IN DE TOPIC TITEL !!!!!!!

Damn :(

sorry ik zag het te laat maar kon het niet meer wijzigen.... :crying:

De man van 14K
16-03-2008, 16:33
ach er staat toch spoiler in de post.
Baroni is zo over de top

Pepe the Ice-Murderer
16-03-2008, 16:47
Blij dit te zien. Baroni kan niet hard genoeg meppen krijgen. Die vieze homo met zijn valse anabolenspieren...Heb nog een filmmje gezien ooit toen hij nog bodybuilder was. En toen antwoordde iemand op dat filmpje dat hij met Baroni gestudeerd had en dat Baroni op school betrapt is toen hij zich in zijn kont liet neuken :-) fuckin bad ass more like gay ass

Jeru
16-03-2008, 16:48
Wel een bikkelpartij!

Arjan
16-03-2008, 17:11
Ik kan baroni wel respecteren, zeker na deze partij!
"hes haning in there, litterly" maar dat deed hij wel! Ik kon na ronde 1 al wel voorspellen dat baroni weer zou verliezen omdat hij zo snel gassed is.

Supervette pot!

Wheelie
16-03-2008, 17:26
ach er staat toch spoiler in de post.

ja, daar heb je wat aan als de uitslag in de topic titel stond. ;)

Jani
16-03-2008, 17:29
Superr partij !!! (de eerste ronde was geheel voor baroni daarna was het echt niks meer)

en heerlijk gewoon om de oude pride regels terug te zien !

Floris
16-03-2008, 18:07
Het thuispubliek in Hawai stond dan ook als één blok achter de Hawai homoboy Kala.

Subtiel...

renamer
16-03-2008, 18:12
Ik lag vanochtend nog lekker in bed toen ik al een smsje kreeg dat ik deze partij moest zien.. het zou echt geweldig moetten zijn.. dus ik proberen in te loggen bij de fanclub... kwam er niet meer in.. dus dan maar op alle andere mogelijke sites proberen.. geen matches gevonden..

en nu staat hij hier.. in het mmf waar ik dus niet ik kan..
(zelfs naar verschillende pmetjes...)

fijn.. je moest eens weten hoe blij ik ben met deze spoiler...

Virus
16-03-2008, 18:31
lol... dan zit het je niet mee nee ;)

Wheelie
16-03-2008, 18:32
en nu staat hij hier.. in het mmf waar ik dus niet ik kan..
(zelfs naar verschillende pmetjes...)


Heb geen pm gehad ;)

Vandaan
17-03-2008, 00:07
Hierbij de hele link voor de hele partij voor die gene die niet het Multimedia Forum inkunnen.

BallHype Find - baroni kala (http://ballhype.com/search/?query=baroni+kala)

Wat een respect voor beide mannen zeg.

Remco
17-03-2008, 13:24
Baroni is in ieder geval wel een bewezen bad ass. Wat je verder ook van de man mag vinden.

kmr
17-03-2008, 15:17
Blij dit te zien. Baroni kan niet hard genoeg meppen krijgen. Die vieze homo met zijn valse anabolenspieren...Heb nog een filmmje gezien ooit toen hij nog bodybuilder was. En toen antwoordde iemand op dat filmpje dat hij met Baroni gestudeerd had en dat Baroni op school betrapt is toen hij zich in zijn kont liet neuken :-) fuckin bad ass more like gay ass

Waarom die homofobie weer?

Briant
17-03-2008, 19:35
Idd die homofobie mag wel wat minder. Het was een goed gevecht, in de eerste ronde had Hose het heel zwaar maar kwam goed terug respect.