PDA

View Full Version : Ff rust voor Lima ?



Marco
18-03-2008, 11:08
Was benieuwd of Alviar Lima ook ff rust krijgt die man heeft nl. in korte tijd een paar oorlogjes uitgevochten...
28-1 tegen Holzken
17-2 tegen Stevelmans
15-3 tegen Choplin

Khanom Thom
18-03-2008, 11:30
Respect voor die man...

Shooto Holland
18-03-2008, 11:35
En dan op zondag 6 juli in het Triavium in Nijmegen zijn eerste MMA partij!!

Iemand suggesties voor een tegenstander?

Osu,

Martijn

www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com) voor meer info over het aanstaande gala..

Richelieu
18-03-2008, 11:54
Ik had een hele mooie, maar dat gaat helaas niet door... ;):crying:

hahaha..dat was inderdaad een hele mooie geweest, maar dat kan altijd nog wel..;)

Justinian
18-03-2008, 12:04
En dan op zondag 6 juli in het Triavium in Nijmegen zijn eerste MMA partij!!

Iemand suggesties voor een tegenstander?

Osu,

Martijn

www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com) voor meer info over het aanstaande gala..
Altijd lastig om het juiste niveau te bepalen voor een topkickbokser. In de K-1 worden Kickboksers ook tegen top MMA-vechters gezet, dus ik denk in dit geval dat een B- of A-klasse MMA vechter zou moeten worden gezocht. Aantal opties in willekeurige volgorde:

Kuku Victor
Danial Sharifi
Danny van Bergen
Danny Hoyer
Bogdan
Arno Rotgans
Hunter

payap
18-03-2008, 12:08
En dan op zondag 6 juli in het Triavium in Nijmegen zijn eerste MMA partij!!

Iemand suggesties voor een tegenstander?

Osu,

Martijn

www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com) voor meer info over het aanstaande gala..

Willy Ni lijk me top!

Iwan
18-03-2008, 12:12
Zet Lima in ieder geval tegen een goede grappler. Dan kan het nog wel eens een hele interessante partij worden!

Justinian
18-03-2008, 12:46
Chico lijkt me trouwens ook een geschikte tegenstander! Hij heeft al vaker tegen topkickboksers gestaan (Kaas, Nelson en Dennis de Rus) en hoewel de uitslag niet altijd in zijn voordeel was, deed hij het niet slecht.

De man van 14K
18-03-2008, 12:46
No way, Lima in de MMA?? persoonlijk ben ik daar niet zo kapot van, er zijn weinig vechters van dat kaliber die een goede MMA carriere opstarten maar goed (kaas / Ubeda / Ballantine om maar een voorbeeld te noemen)
Evengoed ben ik natuurlijk wel benieuw!

Marco
18-03-2008, 13:13
mmmm, lekker offtopic vriendjes ....ging erom of hij ook ff rust zou krijgen, nu is het een compleet nieuwe topic over Lima zijn mma uitstapje :crying:

Justinian
18-03-2008, 13:24
mmmm, lekker offtopic vriendjes ....ging erom of hij ook ff rust zou krijgen, nu is het een compleet nieuwe topic over Lima zijn mma uitstapje :crying:
We zijn dus van mening dat hij geen rust mag krijgen :D

Khanom Thom
18-03-2008, 14:51
Vincent "Alifuru" Latoel ;)

bryan
18-03-2008, 15:06
lima is een machine man... hij is net warm gedraaid

Marco
18-03-2008, 15:18
lima is een machine man... hij is net warm gedraaid

ff wat tijd om blessures te laten herstellen is ook niet verkeerd en hij heeft in de bovenstaande partijen genoeg uitgedeeld maar ook genoeg ontvangen lijkt mij...:wacko:

Marco
18-03-2008, 15:32
Marco, om je topic niet teveel off te laten gaan:

Ik denk dat Lima zelf degene is die het beste kan bepalen of hij al dan niet rust nodig heeft. We zien vanzelf wat hij ervan vindt als ie nu ff niet meer of weer heel snel in een line-up verschijnt.

Ik denk dat Lima en zijn coach dat bepalen, er ligt vooral een taak voor de coach omdat goed te beoordelen..

ben046
18-03-2008, 16:34
Ik zou hem wel tegen Danny Hoyer willen zien!!