PDA

View Full Version : Pro wrestling?



tom l
19-03-2008, 14:12
Ik ga volgende week dinsdag mijn eerste training pro-wrestling doen op de Belgian wrestling school. Ik vroeg me af of er op dit forum soms nog pro-wrestling fans waren. Ikzelf ben namelijk zowel een mma, bjj, submission grappling fan als ook een pro-wrestling fan. Ben ik de enige hier?

wrestler_nl
19-03-2008, 14:17
pro-wrestling is ghey!!

wrestler_nl
19-03-2008, 14:17
Ben ik de enige hier?


ja!

Tony
19-03-2008, 14:31
Ik heb niks met pro wrestling (dat is toch het "show worstelen"?)

Maar ik heb wel degelijk respect voor die kerels... Ze trainen net zo goed keihard om hun doel te bereiken. Het heeft weliswaar weinig met vechtsport te maken, ik zie het meer als een mix van acrobatiek, athletiek en choriografie..

wrestler_nl
19-03-2008, 14:33
http://i258.photobucket.com/albums/hh245/rickvo777/wrestling.gif


Pro wrestling...whehehehehe!!!

anonymous001
19-03-2008, 14:35
Ik heb niks met pro wrestling (dat is toch het "show worstelen"?)

Maar ik heb wel degelijk respect voor die kerels... Ze trainen net zo goed keihard om hun doel te bereiken. Het heeft weliswaar weinig met vechtsport te maken, ik zie het meer als een mix van acrobatiek, athletiek en choreografie..

x2...

Het is echt heel moeilijk. En het zijn superatleten. Denk wel dat ze relatief makkelijk vechtsport op zouden kunnen pikken. Of het kunnen combineren. Toch een vergelijkbare manier van je lichaam gebruiken.

nicolas the red
19-03-2008, 14:42
ik kan mij vergissen maar is het pro wrestling in japan niet realistischer dan in de VS? er zijn toch een paar MMA sterren uit dat circuit gekomen dacht ik

chief108
19-03-2008, 15:12
dat zijn "georganiseerde mma gevechten"

in die 10 jaar Pride docu zegt Takada dat ook: "till then I was only playing MMA"

dimitri
19-03-2008, 15:18
Ik ga volgende week dinsdag mijn eerste training pro-wrestling doen op de Belgian wrestling school. Ik vroeg me af of er op dit forum soms nog pro-wrestling fans waren. Ikzelf ben namelijk zowel een mma, bjj, submission grappling fan als ook een pro-wrestling fan. Ben ik de enige hier?

Bij die worstelschool in Ter Hagen? LMAO. Whatever floats your boat hé. Reps voor het uit de kast komen!

Ik heb in dat zaaltje nog een paar maand JJJ gedaan, maar die worstelaars heb ik nooit mogen aanschouwen.

YouTube - Belgian Wrestling School / Salvatore Bellomo TV Report (http://www.youtube.com/watch?v=ZBDCglTt32w)

el bastardo
19-03-2008, 20:19
Hahahahaha er zijn echt mensen die in gymzaal de lekke plasbuis in Boom naar deze onzin gaan kijken? Ik zie Paul jambers alleen niet... Of heeft hij een masker op?

Paganstars
19-03-2008, 20:28
eej maar jullie grapjurken lopen wel pro wresteling the bashen... maar als ik me niet vergis komen saku en lesnar ook uit het pro wresteling

tom l
19-03-2008, 20:35
En Josh Barnett ook en Don Frye heeft ook pro-wrestling matchen gedraaid en Minowa ook en Kiyoshi Tamura en... Ik begrijp niet goed wat er 'gay' aan is, niet dat het mij iets kan schelen hoor. De gevechten zijn afgesproken, maar de impact van sommige 'bumps' (pro-wrestling slang;)) is niet te onderschatten en je moet toch een hoge pijngrens hebben. Ach ja, iedereen vind maar gay wat hij gay wilt vinden. Sommigen vinden worstelen gay, sommigen vinden grappling gay, sommigen vinden pro-wrestling gay, ik vind capoeira gay, sommigen vinden guard jumpen gay, we vinden allemaal wel iets gay en zolang het niemand boeit dat de anderen hen gay vinden is er geen probleem. Ik vind pro-wrestling gewoon entertainment en spektakel en dat is aangenaam. Boksen bijvoorbeeld mag dan echt zijn, ik vind het doodsaai om naar te kijken...We kunnen het er toch allemaal over eens zijn dat mma niet gay is.:)

Paganstars
19-03-2008, 20:53
hoezo is mma niet gay?? 2 kerels half naakt rollend over de grond?? Das toch UBERGAY!!!












Ja as if he... een echte man doet mma en een gay doet aan een of ander proleten sport die ik niet bij naam zal noemen!

Karel
19-03-2008, 20:54
vond die echte partijen wel lachen, Brawl ofzo heette dat... beetje voor het amusement dan, niet echt techisch te noemen...

wist trouwens niet dat er scholen zijn in Belgie waar je dat kan doen, kan veel zeggen maar het blijft wel een kunst om het goed te kunnen, op het juiste moment achterovervallen enzo...

anonymous001
19-03-2008, 21:12
Boksen bijvoorbeeld mag dan echt zijn, ik vind het doodsaai om naar te kijken...

x veel!!!

(vind boksen zelf wel leuker om te doen, en heb heel veel respect voor boksers als vechters, dat wel)

De rest van je verhaal: x2!

bryan
19-03-2008, 22:16
boksen met show worstelen vergelijken is gay

tom l
20-03-2008, 00:00
Mja, ik vergelijk boksen helemaal niet met show worstelen. Ik heb heel veel respect voor boksers, het is een harde sport en heeft niets te maken met pro-wrestling. Maar ik kijk ook voor een deel naar sport om geentertaind te worden en voor mij persoonlijk is boksen niet entertainend om naar te kijken en pro-wrestling wel.

Emilio
20-03-2008, 08:31
Ik vind pro wrestling flut al heb ik idd wel respect voor de training van die gasten. Ze moet toch aardig kunnen incasseren en ze moeten ook flink trainen om sterk te zijn en er sterk uit te zien.

Brock lesnar komt natuurlijk indirect uit het prowrestling. Daarvoor was hij al een goede amateurworstelaar.

En MMA lijkt soms ook wel gay hoor. Vooral als ze in de guardpositie zitten. Denk dat de UFC voornamelijk die langere broeken (sprawl) om een beetje van dat imago af te komen.

redjuh
20-03-2008, 16:12
<-----------!!!!!!!!!!!1