PDA

View Full Version : Dirty Gilbert Yvel



kmr
19-03-2008, 15:41
http://www.youtube.com/watch?v=IJod_qgemmI

Check hoe Yvel bij 00:40 z'n vinger in de oog van Schilt steekt.

Jochem
19-03-2008, 15:45
Hij zet zich af met zijn hand, zijn duim zit er een centimeter vandaan. Yvel is soms wat onbesuisd, maar ik vind hem zeker niet dirty. Als die gast een goed team zoekt en met een fatsoenlijk gameplan de ring ingaat, hoort ie nog jaren bij de absolute top.

kmr
19-03-2008, 15:56
Nee, hij zet zn hand op Sems hoofd met zijn duim op het oog en als Sem zijn hoofd een beetje verplaatst en de duim niet meer op het oog is, dan zie je dat Gilbert zn duim weer verplaatst zodat die weer in het oog komt.

raveboy
19-03-2008, 16:57
Er was toch ook zo iets tegen Don Frye?
Tijdens een Shockwave event ofzo, toen werd de wedstrijd gestopt, weet alleen niet of dit met vingers in de ogen was of met touwen vastpakken of knietjes in het kruis ofzo, maar weet wel dat dit toen niet helemaal per ongeluk ging.

Jochem
19-03-2008, 17:46
Nee, hij zet zn hand op Sems hoofd met zijn duim op het oog en als Sem zijn hoofd een beetje verplaatst en de duim niet meer op het oog is, dan zie je dat Gilbert zn duim weer verplaatst zodat die weer in het oog komt.

Dan zie je meer als ik. Ik zie 2 gasten hard tegen elkaar knokken en een duim die even enigzins in de buurt, misschien zelfs wel op het oog komt. Als het met opzet doet doet ie het verdomde slecht, want sem heeft er duidelijk niet lang last van.

Karel
19-03-2008, 17:49
als we toch in het verleden duiken:



http://youtube.com/watch?v=dhs_Rysd5CA

dat waren de tijden he :rolleyes:

anonymous001
19-03-2008, 17:51
Dan zie je meer als ik. Ik zie 2 gasten hard tegen elkaar knokken en een duim die even enigzins in de buurt, misschien zelfs wel op het oog komt. Als het met opzet doet doet ie het verdomde slecht, want sem heeft er duidelijk niet lang last van.

Ik ben het echt heel vaak met je eens, maar hier zit je toch echt mis.

Muay Thai Elite
19-03-2008, 19:36
http://www.youtube.com/watch?v=IJod_qgemmI

Check hoe Yvel bij 00:40 z'n vinger in de oog van Schilt steekt.

Die acties bij 4:15 getuigen anders van een eye of the tiger-mentaliteit. Kom op, elke vechter gebruikt kleine trucjes tijdens een wedstrijd. t Is volgens mij meer om een psychologische druk te zetten, dan echt fysieke schade toe te brengen. Ik vind Yvel een beest! En ik zie hem zeer graag in de ring.

fireblade900
19-03-2008, 19:48
Ook mooi op 3.20 schopt de scheids Yvel tegen zijn kont....
Dat is ook lef hebben. Er zijn scheidsrechters minder goed mee weggekomen ;)

Muay Thai Elite
19-03-2008, 19:52
Okee dit is een slechte uitspraak, maar ben ik de enige die Sem graag in elkaar gebutst ziet worden?

Jochem
19-03-2008, 21:52
Okee dit is een slechte uitspraak, maar ben ik de enige die Sem graag in elkaar gebutst ziet worden?

nee :)

anonymous001
19-03-2008, 22:06
nee :)

Nee.

Maar ikke om de manier waarop. Zo'n grote gast in elkaar pummelen. Heeft gewoon wat.

Sem is een held.

Trouwens, het viel me weer op hoe onhandig hij hier nog beweegt, vooral ook in clinch. Die gast heeft zich echt enorm ontwikkeld in de loop der jaren. Is gelijk ook een enorme weerlegging van dat 'ja als ik zo groot was'-bullshit-argument. Je ziet hier duidelijk dat hij nadeel ondervindt van zijn lengte.

bloody
19-03-2008, 23:25
het is en bllijft een mooie wedstrijd! Ik vond hem mooi en vind hem nog steeds mooi. Volgens mij was gilbert nog heel erg jong en hij was wat wild maar o zo goed en nog steeds hij is weer op de weg terug

dirk5
20-03-2008, 00:19
het is the heat of the battle.

kan gewoon niet zo bedoeld zijn. Hij heeft de naam en ik vind het verschrikkelijk jammer want het is gewoon een vechter met ongeloofelijk veel charisma en power.

ik zeg: Yvel for president! :-)

kmr
20-03-2008, 01:10
het is the heat of the battle.

kan gewoon niet zo bedoeld zijn.

Je moet je altijd aan de regels houden.

Nee hoor, Gilbert is zo;n lieverdje, hij zou zoiets nooit met bad intentions doen, ook al is het duidelijk te zien in dit filmpje.

Jochem
20-03-2008, 09:47
Je moet je altijd aan de regels houden.

Nee hoor, Gilbert is zo;n lieverdje, hij zou zoiets nooit met bad intentions doen, ook al is het duidelijk te zien in dit filmpje.

zoals eerder gezegd, JIJ ziet het duidelijk in het filmpje. Ik zeg ook niet dat het een lieverdje is, niemand zegt dat. Ik zie alleen geen opzet.

Briant
20-03-2008, 11:44
Gilbert Yvel is een warrior zal geen gevecht uit de weg gaan. En daarbij die paar keer dat ik em meegemaakt heb was hij zeer respectvol en vriendelijk. Dit gevecht met Sem is ongelovelijk allebei zitten ze er doorheen maar ze knokken door. Daarbij is het vrij duidelijk dat Sem van die vinger in zn oog geen last had, onder anderen door het snelle ingrijpen van de scheidsrechter.
Kmr, heb jij wel eens in de ring gestaan of een wedstrijd grappling, judo of wat dan ook geknokt? Als dat zo is dan snap je ook wat adrenaline met je doet en dan snap ik je opmerkingen niet zo goed.