PDA

View Full Version : Krav maga straatvechten in de realiteit



jan sensei kyokushin
21-03-2008, 12:54
kravmaga en straatvechten in de raealteit als als als zeg ik altijd door medere tegen standers aangevallen wordt deze vechter houd ze mooi op afstand en voor zich dat kan je ook zien het is de beste methode

erzitten wat herhalings in volgens mij maar op het laatst slaat hij die gast K.O. in zijn witoverhemd .ik had het al gepost oftopic bij dat andere in over 5 m.m.a vechters in amsterdam maar niemand ziet het denk ik .;)daarom hier maar even posten!!
http://www.youtube.com/watch?v=BDz7ZEXZ25Y&feature=related

ik vind dat hij het goed doet


osu

Bud S
21-03-2008, 13:05
dat is wel een heel oud filmpje.
repost, maar wel leuk om te zien inderdaad

anonymous001
21-03-2008, 13:27
Trouwens, zo erg krav maga is het niet, wat hij doet. Is vooral een goede bokser (incl. bobbing & weaving!). En die tegenstanders zijn ultieme sukkels.

Het is wel een mooi voorbeeld van hoe het moet, tegen meerdere tegenstanders.

F@dur
21-03-2008, 13:27
Dat is geen krav maga of iets anders!!Dit is een Turks straatgevecht in Turkije gebeurd en die ene die iedereen verslaat heeft een paar jaar boksen getrained.Hij is eig security bij een bankinstelling en had gedaan met werken en was op weg naar huis tot de andere mannen die in 1 auto zaten(vader en zonen)hem verkeerd inhalen of zoiets altijd die verder leidde tot verkeersaggressie met als gevolg deze gevecht.İdd oud filmpje....

Emilio
21-03-2008, 17:08
tja. ik zie toch alleen maar boxen hoor.

hij doet eigenlijk alleen maar simpele 1-2's :D

Bud S
21-03-2008, 17:35
nog even voor die 5 gasten in amsterdam, die gruwelijk toegetakeld zijn door onze eigen reality tyson (tussen de 70 en de 80 kg pure oerkracht)
boksen is wel voor op straat ...;)

54321
21-03-2008, 19:06
haha die pa met zijn pino stem op t einde...die nog effe zijn ongenoegen uit. (turkse vertalers misschien)

rafi
21-03-2008, 19:20
hij is een oud bokser. en is nu de bodyguard van de burgemeester volgens mij van istanbul. heb ik mij laten vertellen door een turkse vriend en het filmpje is al best oud.:pimp:

michaell
21-03-2008, 23:04
Krav Maga? Hoe zo? :)

jan sensei kyokushin
22-03-2008, 11:09
Osu juist het is boksen er stond bij de titel krav maga in de realiteit
is het dus niet komt geen trap in voor van de bokser wel weerringen maar dat is logihs


sportgroeten

F@dur
22-03-2008, 19:46
hij doet eigenlijk alleen maar simpele 1-2's :DKan op straat tegen mensen die helemaal niks kennen van vechtsport echt genoeg zijn.


(turkse vertalers misschien)Dat klopt.


is nu de bodyguard van de burgemeester volgens mij van istanbul.Normaal was hij beveilingsagent in een bankinstelling maar na deze vechtpartij heeft hij toch wel serieus naam gemaakt.Is bijna op elke Turkse zender uitgezonden geweest.Daarna aanbieding gekregen om prive bodyguard te worden van de burgemeester van Istanbul.Toch respect hoe hij die paar mannen aangepakt heeft hoor.Lijkt zoooo simpel maar is niet.