PDA

View Full Version : danny v. bergen wint op Ko van Duncan



A.F.
24-03-2008, 10:19
Sterke Danny heeft gisteren tijdens ronde 3 op KO gewonnen van Marc Duncan!!

Hele vette partij met een mooie draaitrap van Marc...

Wie is er nog over voor Sterke Danny???????

Justinian
24-03-2008, 10:20
Sterke Danny heeft gisteren tijdens ronde 3 op KO gewonnen van Marc Duncan!!

Hele vette partij met een mooie draaitrap van Marc...

Wie is er nog over voor Sterke Danny???????
Damn, indrukwekkend!! Waar vochten ze?

alex da silva
24-03-2008, 10:26
gefeliciteerd Danny!!!!!!! echt goed!!!!!! was het toch de badboy gala????

FightingDutchman
24-03-2008, 10:27
Damn, indrukwekkend!! Waar vochten ze?

Is dit de Duncan die ook op Mixfight Post? Ik dacht dat hij in Charleroi(B) op het Shooto gala zou vechten gisteren avond, maar ik zag het niet op de fightcard staan dus ik weet het ook niet zeker.

Lex
24-03-2008, 10:32
Danny gefeliciteerd.

anonymous001
24-03-2008, 10:36
Was op het Badboys gala. Inderdaad een toppartij. Over en weer echt heel mooie acties, overnames, staand/ op de grond. Zat eigenlijk wel alles in wat je zoekt in een mma partij.Ik vond zelf dat de scheidsrechter iets te snel ingreep (het was tko, door scheidsrechtersinterventie), maar het was zeker geen onverdiende overwinning.

Jeru
24-03-2008, 11:19
Gefeliciteerd! Klinkt goed.



Wie is er nog over voor Sterke Danny???????

Rematch tegen Bogdan? ;)

lopez86
24-03-2008, 11:20
rematch tegen kuku ook

Fr3ddy
24-03-2008, 11:36
Fedor! :hugegrin:

remco pardoel
24-03-2008, 12:17
Super Danny!

Ben
24-03-2008, 12:59
Was op het Badboys gala. Inderdaad een toppartij. Over en weer echt heel mooie acties, overnames, staand/ op de grond. Zat eigenlijk wel alles in wat je zoekt in een mma partij.Ik vond zelf dat de scheidsrechter iets te snel ingreep (het was tko, door scheidsrechtersinterventie), maar het was zeker geen onverdiende overwinning.
ben ik het mee eens ,vond danny erg sterk en vond marc gewoon minder als normaal blijkt maar weer dat het niveau erg dicht bij elkaar ligt en dat je echt goed moet voorbereiden voor een partij.
en ingrijpen marc was ff aangeslagen op dit level beter te vroeg als te laat

Ryu
24-03-2008, 13:36
video anyone? :)

Vale Tudo
24-03-2008, 13:48
gefeliciteerd danny!

inc
24-03-2008, 13:48
allereerst Danny gefeliciteerd.

Ik baal enorm van de uitslag. Het was inderdaad een prima wedstrijd tussen 2 vechters die aan elkaar gewaagd zijn. 1ste ronde was over en weer. Marc heeft de dominante positie( side positie) gehad terwijl danny vanuit guard meer stoten uit deelde. Marc plaatst staand nog een mooie draaitrap). 2de ronde vond ik marc dominanter, veel op de grond, waar danny wel sub probeerde, maar voor mijn gevoel veel afklemde. Staand maakte marc nog een mooie gesprongen knie die wel zat, maar niet vol....of hij zat wel vol en danny eet die shit gewoon( eerlijk is eerlijk....danny heeft echt schijt). tweede ronde voor marc. derde ronde ging al gauw naar de grond, waar marc wederom toppositie had. hierna volgde weer een over en weer staand- takedown-grond-staand waar niet 1 persoon dominant lijkt. Dan vervolgt de wedstrijd weer staand. Marc geeft een levertrap, en dan is het tot mijn grote verbazing over. Danny raakt marc met een aantal stoten en marc gaat door zijn knieen. Scheids er tussen en klaar.... Ik kon wel janken...
Ik wil niets weg nemen van de winst van Danny, maar ik miste een beetje het vuur in de ogen van Marc. Het staat nu 1-1 en zou dol graag een alles beslissende partij willen zien.

The Bulldog
24-03-2008, 14:42
klinkt zeker als een super partij...

enne Danial is er nog voor danny toch?

A.F.
24-03-2008, 15:00
rematch kuku???? waarom? overtuigend gewonnen!! rematch bogdan zie ik graag gebeuren ... word ook overtuigend door danny gewonnen ...

en Danial?? Maar wat heeft danny daar mee te winnen??? niets toch.. was ook overtuigend gewonnen... volgens mij stond die partij gepland maar wil danial niet meer of het management.

danny is in topvorm en zie m graag tegen furdjel en voor de rest zijn er niet veel 70 kilo gasten over

danial
24-03-2008, 15:52
rematch kuku???? waarom? overtuigend gewonnen!! rematch bogdan zie ik graag gebeuren ... word ook overtuigend door danny gewonnen ...

en Danial?? Maar wat heeft danny daar mee te winnen??? niets toch.. was ook overtuigend gewonnen... volgens mij stond die partij gepland maar wil danial niet meer of het management.

danny is in topvorm en zie m graag tegen furdjel en voor de rest zijn er niet veel 70 kilo gasten over
Zo te zien weet je meer dan mijzelf ofniet? HOEZO wil danial/management niet? Ik stond op twee gala's gepland, ik moet tegen Danny hoyer vechten vandaar...

ps. Gefeliciteerd Danny, indrukwekkend

Khanom Thom
24-03-2008, 16:04
....en voor de rest zijn er niet veel 70 kilo gasten over

Vincent Latoel?

Judas
24-03-2008, 16:11
Vincent Latoel?

Die had ie toch al es aangepakt?

the boxer
24-03-2008, 16:13
:morepics:

A.F.
24-03-2008, 16:15
Zo te zien weet je meer dan mijzelf ofniet? HOEZO wil danial/management niet? Ik stond op twee gala's gepland, ik moet tegen Danny hoyer vechten vandaar...

ps. Gefeliciteerd Danny, indrukwekkend

jij staat tegen danny b. en danny h. gepland ... dan kies je toch degene waar JIJ tegen wou vechten! een rematch die jij wou!

of zie ik het verkeerd?

danial
24-03-2008, 16:21
Je ziet het inderdaad verkeerd...
Ik stond tegen Danny hoyer en dat was al gepland en afgesproken, maar tegen Danny v.bergen was met iemand anders geregeld en NIKS met mij of mij trainers afgesproken (GEEN fout van promotor), dat had ik ook eerder aangemeld bij de promotor.
UITERAAD kies ik dan voor afspraken die met mij en mij trainers gemaakt zijn

A.F.
24-03-2008, 16:24
Je ziet het inderdaad verkeerd...
Ik stond tegen Danny hoyer en dat was al gepland en afgesproken, maar tegen Danny v.bergen was met iemand anders geregeld en NIKS met mij of mij trainers afgesproken, dat had ik ook eerder aangemeld bij de promotor.
UITERAAD kies ik dan voor afspraken die met mij en mij trainers gemaakt zijn

ok man... duidelijk!

dan was het verkeerd begrepen... andere datum prikken dan maar!

suc6

Bert Kops
24-03-2008, 16:43
rematch bogdan zie ik graag gebeuren ... word ook overtuigend door danny gewonnen ...



Nee joh wordt weer spannend...maar eerst wil ie jou pakken haha...

A.F.
24-03-2008, 16:57
Nee joh wordt weer spannend...maar eerst wil ie jou pakken haha...

hij kan zoveel willen!

maar of het gebeurt!!!! :whistling:

Justinian
24-03-2008, 17:50
hij kan zoveel willen!

maar of het gebeurt!!!! :whistling:
Lijkt me een leuke partij! Qua gewicht en ervaring schelen jullie niks, alhoewel, volgens mij heb je zelfs meer ervaring dan Bogdan.

Promotors make it happen ;)

A.F.
24-03-2008, 18:38
Lijkt me een leuke partij! Qua gewicht en ervaring schelen jullie niks, alhoewel, volgens mij heb je zelfs meer ervaring dan Bogdan.

Promotors make it happen ;)

deze partij staat gepland voor 25 mei in Hoofddorp...

Justinian
24-03-2008, 19:44
deze partij staat gepland voor 25 mei in Hoofddorp...
Ah top! Ik heb nog familie wonen in Hoofddorp, dus misschien kom ik wel ff kijken (of verslag doen ;))!

alex da silva
25-03-2008, 07:01
Danny all the way!!!!! hij is echt in top vorm!!!!! hij is echt een allrounder.....

fireblade900
25-03-2008, 08:55
Duane van Helvoirt is iets boven de 70 kg maar die geef ik ook een goeie kans tegen danny

johanonfire
25-03-2008, 10:33
Danny! lekker ouwe! gefeliciteerd!