PDA

View Full Version : Lyoto Machida is n badass!



Evilman
24-03-2008, 19:43
Vette vechter!
zie hier waarom deze gast naar de top in de ufc stijgt! :cool2:

http://www.youtube.com/watch?v=Iog_d1E540g

wrestler_nl
24-03-2008, 20:01
aparte vechter!!

SandaXtreme
24-03-2008, 20:33
Hij had toch een shotokan karate achtergrond of heb ik de verkeerde voor me? je ziet namelijk dat hij in principe door de aanvallen van zn tegenstanders heen stoot/trapt, terwijl de meeste kickboksers de aanvallen blokken/opvangen om vervolgens te counteren.

dit 'direct reageren' stijl van vechten is zeer kenmerkend voor shotokan karate, en ja, ik weet dat het een non-contact sport is. Toch is het zeer effectief...vooral gecombineerd met wat mma training zoals bij deze Machida het geval is.

Effective
24-03-2008, 21:09
Hij had toch een shotokan karate achtergrond of heb ik de verkeerde voor me? je ziet namelijk dat hij in principe door de aanvallen van zn tegenstanders heen stoot/trapt, terwijl de meeste kickboksers de aanvallen blokken/opvangen om vervolgens te counteren.

dit 'direct reageren' stijl van vechten is zeer kenmerkend voor shotokan karate, en ja, ik weet dat het een non-contact sport is. Toch is het zeer effectief...vooral gecombineerd met wat mma training zoals bij deze Machida het geval is.

Klopt, hij heeft inderdaad een semi/noncontact achtergrond, of het de stijl shotokan was weet ik niet zeker.

MilfhunterMMA
24-03-2008, 22:17
ik zie hem nog wel lhw kampioen worden

Ralph
24-03-2008, 22:20
Ik vind Machida ook echt badass! Ik weet niet of hij het in zich heeft om ook daadwerkelijk LHW kampioen te worden, maar hij verbaast me elke keer weer als hij tegen een grote naam staat. Die komt er nog wel!

remco pardoel
25-03-2008, 00:04
als je in de UFC staat... ben je er al!!!
dan behoor je tot de tot 20 van de wereld

Halfshot
25-03-2008, 01:19
als je in de UFC staat... ben je er al!!!
dan behoor je tot de tot 20 van de wereld

Klopt zo als Remco het zeg, Manhoef, Yvel, Allistair zijn niet de top van de wereld.
Geen eens de top 20.

Of zie ik het mis?

Tony
25-03-2008, 09:04
Denk dat je zijn post niet zó letterlijk moet nemen.. Feit is dat de ufc de beste vechters heeft (uitzonderingen altijd daargelaten (Fedor, Manhoef, Filho etc).. En als je bij de UFC zit, dan ben je goed en heb je je in feite al een beetje bewezen.

amilster
25-03-2008, 09:51
Ik ben ook zeer onder de indruk van deze vechter, verwacht er iig veel van en hoop hem nog vaak aan de bak te zien met zijn toch wel afwijkende stijl.

Tony
25-03-2008, 10:15
De vraag is, kan een Lyoto Machida een Rampage of een Liddel verslaan en zodoende de LHW champ worden...

Ik zou er niet raar van opkijken als ie rampage er gewoon weet "uit te counteren"... (same for liddel)

zal zeker niet easy worden.. Maar de tijd zal t ons leren.

Mike
25-03-2008, 11:27
tito pakt hem wel denk ik

Tony
25-03-2008, 11:46
Dat dachten we ook allemaal van Sokoudjou ;)

dimitri
25-03-2008, 12:18
Dat dachten we ook allemaal van Sokoudjou ;)

Tito zou Sok slopen dat het geen naam meer had.

Ik hoop dat Machida wint, maar ik denk dat hij het moeilijk zal krijgen tegen Tito. Als Sok hem zo snel tegen de grond krijgt, zal dat Tito ook wel lukken. En ik denk niet dat Tito zich zo eenvoudig zal laten sweepen door Machida als Sok.

fedor
27-03-2008, 19:54
Tito heeft extra motivatie...laatste gevecht van z'n contract en Dana hoop dat 'ie vet op z'n bek gaat tegen Machida,de nieuwe "golden boy" van de UFC...ben erg benieuwd naar dat gevecht..

Briant
27-03-2008, 19:58
Klopt zo als Remco het zeg, Manhoef, Yvel, Allistair zijn niet de top van de wereld.
Geen eens de top 20.

Of zie ik het mis?


Dat is dan weer een overhaaste reactie. Die hebben in organisaties als Pride en K1 gevochten en das ook geen kattepis.

Evilman
27-03-2008, 20:28
Tito heeft extra motivatie...laatste gevecht van z'n contract en Dana hoop dat 'ie vet op z'n bek gaat tegen Machida,de nieuwe "golden boy" van de UFC...ben erg benieuwd naar dat gevecht..

diezelfde motivatie als tegen rashad enz.
die gast is niet met zn tijd meegegaan..
of niet genoeg in elk geval.

zijn skillset is te beperkt om lyoto te kunnen handelen
denk ik. of hij moet m overwhelmen. in elk geval
lytoto weer zien vechten is altijd goed!

fedor
27-03-2008, 20:35
eens dat z'n skillset beperkt is gebleven tov de rest maar Rashad was een vechter die redelijk in z'n straatje paste..Lyoto heeft een uitgebreidere skillset die de zwakheden van Tito behoorlijk kunnen blootleggen...de vraag is...is Tito mans genoeg om dit erkennen en hierop een plan te bedenken ipv alleen heel hard Big Bear op en af te rennen en aan Jenna te friemelen !