PDA

View Full Version : Ali Gunyar wint van William Diender



Shailin Debipersad
25-03-2008, 00:01
Wat een beladen partij zeg in Westervoort. Ali Gunyar liet overtuigend zien wie de baas was in de ring. Het leek even of Ali bezig was met een training en William moest veel moeite doen om Ali van zich af te houden. Hoewel de derde ronde duidelijk voor William was, wist Ali de andere ronden op zijn naam te zetten. Mooie pot die zeker geen winnaar of verliezer kent. Beide vechters hebben goed en hard gevochten. Echt een staaltje proffighting. De bezoekers hebben een mooi gala bezocht en waar voor hun geld gehad, naar mijn mening. Ook een gala die ook bekende fighters als bezoekers kende; Nieky Holzken, Andy Souwer en niet te vergeten Peter Aerts uiteraard, als coach van William Diender.

Mijn respect aan beide vechters, met Ali Gunyar als winnaar op punten na 5 ronden. Er werden namelijk ook A-partijen op K-1 regels gevochten.

schurem
25-03-2008, 00:21
was een prachtige match inderdaad. Maar er waren meer mooie dingen te zien deze avond, zoals dion staring die overtuigend liet zien dat ie de baas is, en een jonge turkse vechter wiens naam mij even ontschiet, die met een energie en een precisie vocht, dat was een genot om naar te mogen kijken!

Solar
25-03-2008, 00:42
Vette partij van Ali inderdaad.
Ik schrok me wel rot in de derde ronde toen Ali neer ging. Na zijn 8 tellen wankelde hij nog steeds en William, die bloed rook, zette even een flink offensief in.
Respect voor Ali dat hij door die fase heen kwam.

Artiest
25-03-2008, 09:38
was een prachtige match inderdaad. Maar er waren meer mooie dingen te zien deze avond, zoals dion staring die overtuigend liet zien dat ie de baas is, en een jonge turkse vechter wiens naam mij even ontschiet, die met een energie en een precisie vocht, dat was een genot om naar te mogen kijken!


De naam van die jonge turkse vechter is Emin Ozbasi Traint bij Team Gunyar.
Heeft inmiddels al 6 B partijen gedraaid waarvan 5 op KO.

Fr3ddy
25-03-2008, 09:44
Die Ozbasi is inderdaad een goede knokker

schurem
25-03-2008, 12:41
Ozbasi is een baassie!!

Getto
25-03-2008, 23:12
Was echt weer een wereld partij van Ali. 8 tellen krijgen en dan nog zo wonderbaarlijk herstellen en alles laten zien aan het publiek wat thai/kickboksen inhoudt. In een woord respect.
En die jonge vechter van Gunyar inderdaad een supertalent.

bloody
25-03-2008, 23:18
hij heeft het verdiend

The Bulldog
26-03-2008, 08:10
Toch jammer weer dat Diender de laatste tijd wel vette partijen neerzet, maar dat ie er niet mee scoord door te winnen...

hoop dat dit gaat veranderen weer...

De man van 14K
26-03-2008, 11:19
Denk het niet, daarvoor knokt Diender te eenzijdig.
Het zijn altijd beuk partijen maar echt technisch is het net niet.

Dannyboy
26-03-2008, 12:12
Inderdaad jammer dat Diender zijn stijl te "eentonig" is.

Zijn juist de mannen waar we voor naar een gala gaan.... het betere hak en breekwerk. Lekker vooruit stompen en gestompt worden.

Laatst nog zijn partij tegen Nadire Larech mogen zien voor Europa titel WFCA, was ook zo'n slooppartij waarbij hij net aan het kortste eind trok.

Dus Diender, van mij mag je lekker blijven doorstompen!

fightingfist
26-03-2008, 19:13
Jazeker, ik waardeer die partijen van Diender ook wel.
hoort altijd wel tot de "vettere" partijen van een gala.
Maar hoe kan hij dat hij "vroeger" wel zijn partijen won?

De man van 14K
26-03-2008, 19:32
ik vind niet dat Diender erop vooruit gegaan is sinds hij weg is bij Royers..
Staring daarintegen zat bijvoorbeeld in de B toen Diender in de A zat maar Staring bleef groeien en is een topper geworden terwijl het bij Diender steeds nét niet was.