PDA

View Full Version : Reports: Baroni vs. "Ninja" Signed for EliteXC-CBS Event



Tony
26-03-2008, 01:01
Van het FOK! mma topic



Phil Baroni (10-9), who recently came up short in an ICON Sport title fight with Kala Hose, has signed on to fight Murilo "Ninja" Rua (15-8-1) at the May 31 EliteXC-CBS event.

News of the Baroni vs. Rua fight, which takes place at the Prudential Center in Newark, N.J., was first reported by the Internet radio show Cageside Live and has since been confirmed by Sam Caplan of ProElite.com and fiveouncesofpain.com.

Ik hoop op een mooie ouderwetse brawlende ninja :)
Lijkt me een dikke knalpot die vroegtijdig beeindigd wordt.

Nopain85
26-03-2008, 10:19
Baroni is best een sterke vechter , redelijke handen en goeie worstel skills maar zijn conditie is om van te janken.

Tony
26-03-2008, 12:27
Heb je gelijk in.. Baroni's standup is gewoon helemaal prima hoor. Erg goeie stoten heeft ie (echter wel een beetje wild).. Worstelskills zijn ook in orde. maar zijn submissions en conditioning zijn idd om te janken.

Als baroni de eerste paar minuten goed los gaat kan ie Ninja wel neer krijgen.

Heb eigenlijk zelf geen idee meer wat de skills van ninja heden ten dagen zijn. Want een ninja die echt in shape is is toch echt wel een goed vechtersbaasje hoor.

Evilman
26-03-2008, 12:43
poehee!
als ninja baronis 1e wervelwind overleeft
kan t m wel lukken.
in mijn hoofd is baroni alleen veel groter..
of lijkt dat maar? en zwaarder.

anyways.. ben bnieuwd!
ninja kan denk ik beter naar de grond met
baroni.. en dan niet op zn rug haha.

De man van 14K
26-03-2008, 12:47
Ninja op KO.
Baroni is over the top

Nopain85
26-03-2008, 13:55
Baroni gaat ninja zoiezo naar de grond moeten halen want ninja geeft nog al veel low kicks die ik baroni niet zie blokken, lawler nam er ook veel en sloeg ninja k.o , maar ik schat lawler hoger in dan baroni.

Tony
26-03-2008, 13:58
Ninja is volgens mij zeker niet echt lichter/kleiner dan baroni.. Ninja heeft zelfs in drie verschillende weightclasses geknokt zover ik weer..

Pepe the Ice-Murderer
26-03-2008, 14:32
Pfff baroni... Ik hoop dat Ninja z'n hiel in baroni zijn grote mond stampt...
Baroni leeft in z'n eigen wereldje, heeft niks respect voor tegenstanders, heeft wel goeie worsteltechnieken, maar dat is wel vrij normaal als je bij HammerHouse traint. Maar zijn gedrag is zooo irritant. Hoe meer Baroni ko gaat hoe liever ik het heb. Go Ninja! Forza Chute Boxe (of ex chute boxe ondertussen...)

Iwan
26-03-2008, 14:40
Baroni moet eerst maar eens aan z'n cardio gaan werken en wat minder snoepen...

Nopain85
26-03-2008, 15:33
Baroni moet eerst maar eens aan z'n cardio gaan werken en wat minder snoepen...

Ja en hij snoepte geloof ik alleen voor ze uiterlijk want kwa conditie ging die er niets op vooruit .

Evilman
27-03-2008, 20:08
snoepTE wel ja.. staat nog mooi bodybuildfilmpje op youtube
whaha.. in gayposes on the beach enzo