PDA

View Full Version : is de Islam nu wel of geen vredelievende religie?



The Persian Killer
28-03-2008, 01:51
DIT IS HET ANTWOORD

http://www.youtube.com/watch?v=UNWi2FHH8FU

Mickey
28-03-2008, 08:24
Hahahaha! Die gast is grappig..
En ik denk dat ie ook wel een paar goeie punten heeft.

Iwan
28-03-2008, 09:06
Damn, heel indrukwekkend!

lopez86
28-03-2008, 09:15
Goeie speech.

Effective
28-03-2008, 09:16
Hij heeft zeker goeie punten! Nice post!

FOCUS
28-03-2008, 09:22
als nou eens iedere achterlijke aanhanger van Wilders en Ko dit zou kijken.

ArjanV
28-03-2008, 10:26
Hij heeft helemaal gelijk...de Islam is echt een vredelievende religie...:rolleyes:

En die (zelfmoord)aanslagen,positie van vrouwen en homo's,besnijdingen, stenigingen,(onderlinge) oorlogen,oproepen tot geweld tegen niet gelovigen alles in de naam van Allah....ach dat zijn slechts miniscule incidentjes natuurlijk....

En die oproepen tot geweld zijn er in de Koran...ook in de bijbel maar in tegenstelling tot een gedeelte van de moslims worden deze teksten uit de Koran en Bijbel niet letterlijk genomen....

PigDog
28-03-2008, 11:24
En die oproepen tot geweld zijn er in de Koran...ook in de bijbel maar in tegenstelling tot een gedeelte van de moslims worden deze teksten uit de Koran en Bijbel niet letterlijk genomen....

Nou, dan heb je effe liggen te slapen. Uit naam van de bijbel hebben we in Ierland een heilige oorlog gehad, bijvoorbeeld. Ook in de states zijn er nog hordes mensen die de bijbel tot op de letter volgen. Dat zijn enkele voorbeelden dat als je iets verder kijkt dan je eigen achtertuin, er wel degelijk iets in de wereld gebeurd.

harry
28-03-2008, 11:29
Nou, dan heb je effe liggen te slapen. Uit naam van de bijbel hebben we in Ierland een heilige oorlog gehad, bijvoorbeeld. Ook in de states zijn er nog hordes mensen die de bijbel tot op de letter volgen. Dat zijn enkele voorbeelden dat als je iets verder kijkt dan je eigen achtertuin, er wel degelijk iets in de wereld gebeurd.

Verschil is dat ik als katoliek die vechtende ieren met hun marsen ook voor gek verklaar, en dat zie ik maar verdomd weinig moslims doen over hun eigen clubje randdebielen.Ook heb ik ven die Ieren niks te vrezen als ik waar ook ter wereld op vakantie ga.Ook onderdrukken ze niet een bepaalde groep, homo's vrouwen etc.
Zelfde laken een pak van die beibel freaks in de states...

Tony
28-03-2008, 11:32
Goed filmpje van die Ali... (hij heet toevallig echt zo :) )
Hoop dat ze deze ook eens uitzenden op tv.

ArjanV
28-03-2008, 11:33
Juist Harry...

En zelfs die idioten in de USA (en in Staphorst) roepen niet op tot een oorlog tegen de ongelovigen...

FOCUS
28-03-2008, 11:49
ARjen V,
jouw kortzichtige reactie is voor mij het bewijs dat jij je mening laat beinvloeden/vormen door propaganda en het beperkte en zorgvuldig geselecteerde berichtgeving in jouw kleine wereldje.

The Persian Killer
28-03-2008, 13:54
Hoop dat ze deze ook eens uitzenden op tv.

x2

KO TKO
28-03-2008, 14:32
Hij heeft helemaal gelijk...de Islam is echt een vredelievende religie...:rolleyes:

En die (zelfmoord)aanslagen,positie van vrouwen en homo's,besnijdingen, stenigingen,(onderlinge) oorlogen,oproepen tot geweld tegen niet gelovigen alles in de naam van Allah....ach dat zijn slechts miniscule incidentjes natuurlijk....

Zelfmoord is verboden in Islam. Als je zelfmoord pleegt ga je naar de hel.

Onschuldige mensen vermoorden is ook verboden in Islam.

Vrouwen besnijdenis is niet Islamitisch het is een afrikaanse traditie. Het werd in een gedeelte in Afrika al gedaan voordat de Islam er was. In Egypte doen de CHRISTLIJKE kopten het trouwens.

Oorlog. Overal is oorlog. Moet je kijken hoeveel oorlogen het westen heeft gevoerd. Een paar honderd jaar geleden koloniseerden ze bijna de hele wereld. In de V.S werden de Indianen afgeslacht. In de de 20ste eeuw begonnen de 1ste en 2de wereld oorlog in het westen. Amerika is na de 2de wereld oorlog in oorlog geweest met Noord - Korea, Vietnam, Irak ( eerste golf oorlog ), Afganistan, Irak.

harry
28-03-2008, 15:58
Mm iemand die er verstand van heeft :thup:

www.dumpert.nl - Hans Jansen VS. linksmensen Deel 1 (http://www.dumpert.nl/mediabase/63401/3ed649cb/hans_jansen_vs._linksmensen_deel_1.html)

[ media]http://www.dumpert.nl/mediabase/63401/3ed649cb/hans_jansen_vs._linksmensen_deel_1.html[ /media]

mmm wrom zie ik um nie

Robbie
28-03-2008, 16:26
Hij heeft helemaal gelijk...de Islam is echt een vredelievende religie...:rolleyes:

En die (zelfmoord)aanslagen,positie van vrouwen en homo's,besnijdingen, stenigingen,(onderlinge) oorlogen,oproepen tot geweld tegen niet gelovigen alles in de naam van Allah....ach dat zijn slechts miniscule incidentjes natuurlijk....

En die oproepen tot geweld zijn er in de Koran...ook in de bijbel maar in tegenstelling tot een gedeelte van de moslims worden deze teksten uit de Koran en Bijbel niet letterlijk genomen....

100% gelijk!!!

De beelden van wilders zijn dan wel bekend, maar je kan zien hoe dom en blind we zijn. Het is al "gewoon" geworden voor ons!!!

Muay Thai Elite
28-03-2008, 17:02
Dus al die gekken waar hij het over heeft zijn toevallig imams, ministers, leiders van belangrijke groeperingen etc... Damn, dat we dat niet doorhadden zeg!....... Beautiful religion *BRAAK* mafkees.

FOCUS
28-03-2008, 17:24
http://z.about.com/d/politicalhumor/1/0/L/c/bush_abdullah_chaching.jpg (http://politicalhumor.about.com/library/images/blbushstayscrawford.htm)

Biiyen
28-03-2008, 18:08
Met dat verschil dat deze moslim is de US woont en waarschijnlijk ook US citizin is. In de US wordt je niet toegelaten als je uit de bergen komt met lagere school. Ook zullen moslims niet zoals hier samenklieken dus dan heb je al snel een doorsnee slimmere moslim.

FOCUS
28-03-2008, 18:11
ja, een die zn eigen wolkenkrabbers laat binnenvliegen.

wrestler_nl
28-03-2008, 21:36
Ali heeft wel gelijk...Grappig ventje!!

Italian*Berlusconi*
29-03-2008, 01:28
Met dat verschil dat deze moslim is de US woont en waarschijnlijk ook US citizin is. In de US wordt je niet toegelaten als je uit de bergen komt met lagere school. Ook zullen moslims niet zoals hier samenklieken dus dan heb je al snel een doorsnee slimmere moslim.

Je hebt helemaal gelijk, is ook te zien aan hoe goed het in de ghetto's gaat met oa de latino immigranten....

ArjanV
29-03-2008, 11:31
Zeer vredelievend allemaal...

Klik eens op onderstaande link en lees en kijk daar maar eens rond...
Wilders had geen film hoeven maken...hij had gewoon onderstaande link moeten geven...

http://revolution.muslimpad.com/2008/03/27/congratulations-geert-your-%E2%80%9Cfitna%E2%80%9D-movie-has-created-more-mujaahideen-amongst-the-muslims/

anonymous001
29-03-2008, 11:40
Verschil is dat ik als katoliek die vechtende ieren met hun marsen ook voor gek verklaar, en dat zie ik maar verdomd weinig moslims doen over hun eigen clubje randdebielen.Ook heb ik ven die Ieren niks te vrezen als ik waar ook ter wereld op vakantie ga.Ook onderdrukken ze niet een bepaalde groep, homo's vrouwen etc.
Zelfde laken een pak van die beibel freaks in de states...

Op de eerste: dat was van de week dus wel zo! Nederlandse moslims die zeiden dat het de verantwoordelijkheid was van niet-extreme moslims om niet alleen het extremisme tegen te gaan, maar zelfs om zich te verantwoorden ten opzichte van de rest van Nederland. Dat heb ik helemaal niet gehoord na eerdere incidenten (toen was het meer 'jullie proberen ons als gewelddadig af te schilderen en daarom zijn wij het slachtoffer').

De tweede: mwoehahahaha!!!

De derde: mwoehahahaha!!!

harry
29-03-2008, 12:04
Damn had er al bijna op gereageerd :thup:

Biiyen
29-03-2008, 12:24
Je hebt helemaal gelijk, is ook te zien aan hoe goed het in de ghetto's gaat met oa de latino immigranten....

De latino's komen illegaal via mexico de grens over en trekken daar in bij de families/vrienden/bekende die al in de ghetto wonen. Moslims in de US komen binnen via vliegtuigen met een greencard op zak.

Dus die sarcastische appels met peren vlieger gaat niet op....

chief108
29-03-2008, 13:04
Moslims in de US komen binnen via vliegtuigen met een greencard op zak.
hoe doen ze dat?
ik heb daar 17 maanden gewoond, had een contract voor een goede baan, maar die fokking immigration gaf me mooi geen greencard en flikkerde me zo het land weer uit.... :twak:

Mike
29-03-2008, 13:10
hahaha ik heb ook een greencard gehad , was simpel

ze mochten je gewoon niet chief

Tony
29-03-2008, 13:53
hoe doen ze dat?
ik heb daar 17 maanden gewoond, had een contract voor een goede baan, maar die fokking immigration gaf me mooi geen greencard en flikkerde me zo het land weer uit.... :twak:

Had je bij die aanvraag van een greencard die ene geruite broek aan?


:whistling: