PDA

View Full Version : "Kimbo" vs. James Thompson at May 31 EliteXC-CBS?



Tony
31-03-2008, 09:45
http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/james-thompson.jpg



The very first MMA event to appear on major U.S. network television will feature a main event with Kevin "Kimbo Slice" Ferguson (2-0).

Unfortunately, EliteXC never announced his opponent at Saturday's co-promoted show with Strikeforce, which took place at the HP Pavilion in San Jose, Calif. The announcement was expected to be made at the event, but instead, Ferguson was called to the cage for a general introduction.

However, according to one report, James Thompson (14-8) could be the guy to face Ferguson in May.

The May 31 EliteXC event takes place at the Prudential Center in Newark, N.J. and airs in Saturday primetime on CBS.

According to fiveouncesofpain.com, a rumored bout with Ron Waterman (15-5-2) never materialized because a deal couldn't be worked out. Instead, Thompson -- a British fighter who's lost six of his past eight fights -- appears to be the leading candidate.

Ferguson, who rose to fame as underground fighter marketed on YouTube and other video-sharing sites, has since teamed up with Bas Rutten to train MMA. After an exhibition victory over Ray Mercer, Ferguson posted a 19-second TKO of Bo Cantrell and a 43-second KO of David "Tank" Abbott. Both fights took place with EliteXC, with whom Ferguson has signed a long-term contract.

Also slated to take place at the May 31 event is a EliteXC middleweight championship bout between title-holder Robbie Lawler and Scott Smith. Additionally, Phil Baroni meets Murilo "Ninja" Rua, and Tom Murphy takes on Brett Rogers. In women's action, Gina Carano is expected to meet Kaitlin Young.

Ik zeg: Dikke KO voor Kimbo... Zou niet weten wat Thompson in te brengen heeft... (alhoewel hij destijds wel wist te winnen van Yoshida)

MB667
31-03-2008, 09:46
dat is toch niet echt een cookie. die gaat hij ook zeker winnen.

leobos
31-03-2008, 12:09
had kimbo liever tegen ron waterman gezien...die vind ik meer allround dan thompson..(hoewel thompson wel siper is om te zien vechten)

YoMarK
31-03-2008, 12:11
Thompson is best een goede knokker, maar heeft echt een ontzettende uitknop op z'n kin.

TOON
31-03-2008, 13:06
Thompson is best een goede knokker, maar heeft echt een ontzettende uitknop op z'n kin.

x2! en aangezien Kimbo wel heeft laten zien dat ie behoorlijk goed kan meppen en vooral plaatsen wordt het toch echt KIMBO op KO in ronde 1!!

kooivechter
31-03-2008, 13:32
ja jammer is dat. met een goede klap op de kin bij james en het is einde oefening. maar ik snap het wel. ze willen kimbo rustig brengen. ik denk dat daar ook niks mis mee is. de man heeft tenslotte nog maar 3 mma partijen gevochten. maar hij walst wel over james Thompson heen. dat staat voor mij vast.

Nopain85
31-03-2008, 14:25
Weer zo waardeloze tegenstander , die thompson kan voor geen meter slaan en heeft een kin van glas .

leobos
31-03-2008, 15:49
waardeloos zou ik m nou ook weer niet noemen (won van joshida,en vette partij tegen fujita,won van don freye) maar goed hij heeft idd een glazen kin

wrestler_nl
31-03-2008, 15:56
Kimbo op ko !! 1st Round!!

The Bulldog
31-03-2008, 16:07
als ie niet zo in komt stormen...zou hij best wel een kansje maken....maar ben bang dat zijn kin het weer niet gaat houden...

dimitri
31-03-2008, 16:56
RIP J.Thompson

Je denkt toch niet dat ze Kimbo tegen een echt gevaarlijke tegenstander zullen laten vechten voorlopig? Die kerel is eliteXC's cash cow.

Remco
31-03-2008, 17:01
Thompson gaat deze klus wel klaren! Lijkt me oogstrelend.

Tim.H
31-03-2008, 17:06
die thompson gaat pak slaag krijgen

eidos
31-03-2008, 17:06
Thompson heeft zelfs verloren van Butterbean. Kimbo mag slechts weer één minuut vechten voordat hij mag gaan juichen.

Mike
31-03-2008, 19:28
ach hij heeft een punchers chance, niet veel meer dan dat maar ja

je weet nooit

The Maniac
31-03-2008, 19:57
Geen goede matchup voor Thompson strikers zijn de ergste vijanden voor Thompson. Hij is op zich wel een redelijke vechter heeft veel power, is aggressief maar daar in tegen
wordt ie wel snel moe en hij heeft een boter kinnetje. Enig manier dat ikThompson ooit zie winnen is dat hij Kimbo naar het grond brengt en hem daar controleert puur alleen maar door zijn gewicht en grootte te gebruiken dan hem daar afstraft met stoten en knieen

dimitri
01-04-2008, 11:37
Geen goede matchup voor Thompson strikers zijn de ergste vijanden voor Thompson. Hij is op zich wel een redelijke vechter heeft veel power, is aggressief maar daar in tegen
wordt ie wel snel moe en hij heeft een boter kinnetje. Enig manier dat ikThompson ooit zie winnen is dat hij Kimbo naar het grond brengt en hem daar controleert puur alleen maar door zijn gewicht en grootte te gebruiken dan hem daar afstraft met stoten en knieen

Misschien lukt het hem wel als hij genoeg DVD's kijkt.

Guillermo
01-04-2008, 12:23
Kimbo op KO first round, zeker weten.

Paganstars
01-04-2008, 12:26
Kimbo first rd submission... *laten we eens gek doen!*

De man van 14K
01-04-2008, 12:31
waardeloos zou ik m nou ook weer niet noemen (won van joshida,en vette partij tegen fujita,won van don freye) maar goed hij heeft idd een glazen kin

toch geef ik Don Frye meer kans dan Thompson.
Thompson stond toch ook tegen Jon Olaf Einemo in bij 2h2h?
Einemo tegen Kimbo, dat zou vet zijn

calyptus
01-04-2008, 12:33
JT is ECHT geen eitje. Zit nu volop met team couture zijn ground game te trainen. Dat hebben we van kimbo nog niet echt gezien. Hij zal het wel hebben natuurlijk, als hij met bas traint, maar beter als JT? Afwachten.

Gong and dash!

Paganstars
01-04-2008, 12:40
JT is ECHT geen eitje. Zit nu volop met team couture zijn ground game te trainen. Dat hebben we van kimbo nog niet echt gezien. Hij zal het wel hebben natuurlijk, als hij met bas traint, maar beter als JT? Afwachten.

Gong and dash!

Whahahaha... so what... thompson maakt geen kans tegen een echte slugger! bitch is going down anyways!

dimitri
01-04-2008, 17:31
JT is ECHT geen eitje. Zit nu volop met team couture zijn ground game te trainen. Dat hebben we van kimbo nog niet echt gezien. Hij zal het wel hebben natuurlijk, als hij met bas traint, maar beter als JT? Afwachten.

Gong and dash!

LOL

Je keek misschien net even weg toen Kimbo Ray Mercer tegen de grond werkte en toen ge-guillotined heeft.

Daardoor alleen heeft Kimbo meer laten zien qua grondwerk dan JT, wiens grondwerk zich vooral beperkt tot roerloos en met weggedraaide ogen op zijn rug liggen.

Tony
01-04-2008, 17:35
Daardoor alleen heeft Kimbo meer laten zien qua grondwerk dan JT, wiens grondwerk zich vooral beperkt tot roerloos en met weggedraaide ogen op zijn rug liggen.

groetjes kusjes Yoshida ;)

dimitri
01-04-2008, 18:14
groetjes kusjes Yoshida ;)

Zelfs een blinde eekhoorn vindt wel eens een nootje.

Paganstars
01-04-2008, 18:15
ja als het op zijn kop donderd....

Effective
01-04-2008, 18:16
Thompson is best een goede knokker, maar heeft echt een ontzettende uitknop op z'n kin.

x2 Denk ook dat Kimbo deze pot echt wel wint..