PDA

View Full Version : Officiële reden cancelling partij Zeyada - Fidan 24-05-'08



Qtie-Pie
01-04-2008, 10:12
Om 'eventuele' broodjes Aap verhalen direct de wereld uit te helpen hierbij het volgende:

Ik heb zojuist met de vader van Amir gesproken en hem de topic (http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&postid=220604#post220604) welke bij de buren te lezen is voorgelegd. De heer Zeyada heeft aangegeven dat het juist is dat de partij Zeyada - Fidan niet doorgaat. De reden hier achter is, als volgt: Amir zal op 27 mei '08 in Egypte voor een wereldtitel gevecht uitkomen.

Tevens vechten op ditzelfde gala in Egypte ook: Hesdy Gerges en Sofie Zeyada, de zus van..., zij zal in de klasse +57 kg uitkomen voor (ook) een wereldtitel gevecht.

De man van 14K
01-04-2008, 10:20
zo'n kansloze discussie zal je hier niet krijgen..

Hoe dan ook; het zou een mooie RE-match zijn tegen Fidan! De vorige partij was ook zeker de moeite waard (staat ook nog op youtube)
Ben benieuwd tegen wie Zeyada in Egypte vecht; ook een westerling of een lokale held?

Richelieu
01-04-2008, 11:22
Bedankt voor de info Regina! Dat is wel wat anders dat die bullshit verhalen dat Zeyada geen zin had om te vechten. Iets dat ik me van hem, en tevens van alle andere Pancration vechters absoluut niet kan voorstellen!!!

Qtie-Pie
01-04-2008, 12:12
Bedankt voor de info Regina! Dat is wel wat anders dat die bullshit verhalen dat Zeyada geen zin had om te vechten. Iets dat ik me van hem, en tevens van alle andere Pancration vechters absoluut niet kan voorstellen!!!

Graag gedaan Harmen. Ben het helemaal met je eens!
:thup:

Fightchick
01-04-2008, 17:31
Gelukkig zijn die onzin verhalen de wereld uit dat Amir geen zin zou hebben. Alsof ie daar mee weg zou komen bij Thom Harinck!

Effective
01-04-2008, 18:10
Harinck en z'n vechters zijn absoluut geen weglopers of kontdraaiers. Amir is een topper!

Qtie-Pie
01-04-2008, 18:34
zo'n kansloze discussie zal je hier niet krijgen..

Hoe dan ook; het zou een mooie RE-match zijn tegen Fidan! De vorige partij was ook zeker de moeite waard (staat ook nog op youtube)
Ben benieuwd tegen wie Zeyada in Egypte vecht; ook een westerling of een lokale held?

Ik zal later vanavond trachten de naam van zijn tegenstander te achterhalen. Zodra ik dit weet/heb gehoord post ik het hier op MF.