PDA

View Full Version : Critiek naar Couture op Team Nogueira website



Vincentino
01-04-2008, 15:50
Grappig dit viel me op:


Team Nogueira Team Nogueira, Antonio Rodrigo Nogueira, Minotauro (http://www.teamnogueira.com/default.html)


HOME OF THE UFC HEAVY WEIGHT CHAMPION, RODRIGO "MINOTAURO" NOGUEIRA.

With a win on Saturday, Feb 2nd, at UFC 81 against Tim Sylvia, Minotauro Nogueira became the first person to ever hold the heavyweight title in both Pride FC and the UFC.When comparing Nogueira, to whom many consider the greatest fighter of all time, there is no comparison. Randy Couture’s 16-8-0 record does not stand up with Nogueira’s considering Couture has half the amount of victories and double the amount of losses. Defeats against people like Mikhail Illoukhine, Valentijm Overeem and even Ricco Rodriguez are scars on Couture’s record which cannot be removed.

Volgens mij wil iemand graag tegen Couture vechten :) . Wat ook grappig is......over Fedor wordt niks gezegd :)

Paganstars
01-04-2008, 16:09
cuz he scared to fight fedor.... wa denk jij minotauro weet dat hij asswhooping krijgt als ie tegen fedor moet!

Vincentino
01-04-2008, 16:23
Ik wil het wel zien nog 5 rondes in de UFC. Denk wel dat Fedor de grootste kans maakt maar wie weet, nogueira heeft maar een kans nodig.

leks
01-04-2008, 16:24
Brazilie heeft een machocultuur niet verwonderlijk, maarja wel wat :(

wrestler_nl
01-04-2008, 16:54
lijkt me wel mooie matchup big nog vs couture!!

Effective
01-04-2008, 17:24
Nog legt het dik af tegen Fedor imo..

Mack
01-04-2008, 17:26
Iets zegt me dat hij dat zelf ook wel weet :D

Jochem
01-04-2008, 18:28
Ik ben het er wel mee eens. Couture verslaat 2 vechters uit de top 10 en vervolgens is alleen Fedor nog een optie? Laat hem eerst Nog maar eens bevechten.

Tony
01-04-2008, 18:32
Ik heb alle respect voor én fedor én nogueira én couture...

Maar ik vind ook dat Couture eerst een keertje tegen Nogueira mag... Pas als hij hem overtuigend weet te verslaan mag ie praten over Fedor...

Maar als couture direct tegen fedor mag hoor je mij ook niet klagen hoor ;)

Ronald
01-04-2008, 19:39
Ik ben het er wel mee eens. Couture verslaat 2 vechters uit de top 10 en vervolgens is alleen Fedor nog een optie? Laat hem eerst Nog maar eens bevechten.
Yep, ben ik het helemaal mee eens. Couture is een topvechter, maar zeker niet de vechter waar sommigen hem voor houden.

Evilman
01-04-2008, 21:24
het is denk ik ook meer vanuit fedor dat couture 1 vd weinig uitdagingen left is ipv andersom. en gezien couture niet lang meer heeft.. moet ie die big chance maar pakken toch.

Dutch Dynamite
02-04-2008, 00:57
Nog is the man, maar Fedor is King.

el bastardo
02-04-2008, 08:36
Ik heb alle respect voor én fedor én nogueira én couture...

Maar ik vind ook dat Couture eerst een keertje tegen Nogueira mag... Pas als hij hem overtuigend weet te verslaan mag ie praten over Fedor...

Maar als couture direct tegen fedor mag hoor je mij ook niet klagen hoor ;)
2x en van mij mogen beide partijen er snel komen!

chief108
02-04-2008, 08:59
x3

bring it on!!!!

Vincentino
02-04-2008, 09:14
Ik wil Fedor-Nogueira nog wel een keer zien. In die 1e wedstrijd zag je echt watvoor een vechter nogueira is. Ondanks dat ie klop kreeg blijven kijken (terwijl mensen normaal hun hoofd wegdraaien tijdens zulke harde klappen.......bijna ongezond echt) en hij bleef zoeken naar mogelijkheden om de wedstrijd af te maken en bleef gevaarlijk. 25 minuten Fedor-Nogueira in de ufc zou ik graag willen zien!

YoMarK
02-04-2008, 10:17
Ik wil Fedor-Nogueira nog wel een keer zien. In die 1e wedstrijd zag je echt watvoor een vechter nogueira is.
Echt he! Wat een knokker.
Nogueira zal niet snel van Fedor winnen, omdat Nogueira gewoon net wat te langzaam is.

Vincentino
02-04-2008, 23:09
Klopt, hij weet dat zelf ook wel. Ze vroegen hem in een interview wat hij van fedor vond, maar hij zei dat ie niet van Fedor zn stijl hield. " I dont like the way he fights".

Mack
02-04-2008, 23:58
Ik zou ook niet van iemands vechtstijl houden als ik er steeds van verlies :D