PDA

View Full Version : Het laatste nieuws over GLORY...



Shooto Holland
03-04-2008, 00:52
Kijk op www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com) of nog beter: wordt lid van de GLORY hyves: http://ultimateglory.hyves.nl/

Ultimate Glory is zoals jullie mischien wel gezien hebben veranderd in alleen GLORY. Dit omdat de Ultimate Fighting Championships bezwaar heeft gemaakt tegen het woord ULTIMATE in onze merknaam. We hadden de mogelijkheid om dit aan te gerechtelijk aan te vechten maar de UFC heeft uiteindelijk toch de langste adem (en de dikste portemonnee).

Omdat de naam GLORY toch wel krachtig is hebben wij besloten om dit aan te houden. Het staat ook wel goed in het rijtje van RINGS, PRIDE, HERO'S, DREAM en nu ook GLORY!

Osu,

Martijn

Solar
03-04-2008, 00:57
Gaan jullie de domeinnaam nou ook aanpassen, of mag dat wel gewoon ultimateglory blijven heten?

Shooto Holland
03-04-2008, 01:10
Domeinnaam mag nog wel zo blijven heten maar we zijn ook al alternatieven aan het claimen..

Osu,

Martijn

micha
03-04-2008, 07:39
go glory!

jobani
03-04-2008, 08:11
glory is fine with me!

Ralph
03-04-2008, 09:12
Het is natuurlijk ook wel strelend dat de UFC Ultimate Glory heeft opgemerkt en het als een serieuze speler in de markt ziet. GLORY is overigens ook een prima naam.

Strange Cutbean
03-04-2008, 09:15
Heb je er nog iets "voor wat hoort wat" uit kunnen slepen?
Die UFC kan lekker zeiken, straks moet ook iedere organisatie die 'FIGHTING' in zijn naam heeft deze aanpassen, of de UEFA 'CHAMPIONS' legue?

Paganstars
03-04-2008, 09:49
Glory... Has a nice ring to it! beetje jammer alleen dat zuffa weer loopt te muiken!

The Bulldog
03-04-2008, 09:59
prachtig dat de UFC zo loopt te zeiken....

betekend dat jullie met je organisatie wel degelijk wereldwijd in de picture beginnen te raken...

enne GLORY klinkt idd eigenlijk heel goed..

Meiyo
03-04-2008, 10:59
De naam Glory blijft natuurlijk sterk. Maar je kan nog zo'n mooie naam voor je evenement hebben je zal ook kwaliteit moeten brengen samen met een sterke fightcard en dat is nou juist waarom ultimate glory zo in de picture staat. Kijk maar naar het aankomende Glory gala. Volgens mij zit daar de kracht in en is de naam dan ondergeschikt. Glory rules.

Iwan
03-04-2008, 11:38
Domeinnaam mag nog wel zo blijven heten maar we zijn ook al alternatieven aan het claimen..

Osu,

Martijn

Als je maar van GloryHoles afblijft Tinus, die's van mij...:thup:

Mickey
03-04-2008, 11:55
Als je maar van GloryHoles afblijft Tinus, die's van mij...:thup:

Ik zat hier echt op te wachten man..
LOL! REPS!

Paganstars
03-04-2008, 12:35
Als ik je reps kon geven iwan!! Hahaha geniaal!

ambasadeur
03-04-2008, 13:13
Glory is goed maar kom je dan niet in de problemen met golden glory...

Ralph
03-04-2008, 13:14
Ik neem aan dat Martijn daar wel uit kan komen.... ;)

Iwan
03-04-2008, 13:20
Ik zat hier echt op te wachten man..
LOL! REPS!

Nou Mick, dan heb jij dus net zo'n dirty mind als ik...
Ouwe viezerik!:thup:

Even terug on topic, vind GLORY retegoed klinken en denk dat Golden Glory er alleen maar bij gebaat is dus dat zit wel goed@

Mickey
03-04-2008, 14:15
A dirty mind is a joy for life.

Feitelijk maakt het niet uit hoe je de Glory evenmenten noemt. Wat mij betreft zijn het de beste MMA evenementen in Nederland.

Een promoter die snapt wat de echte fans van de sport graag willen zien. Dat merk je ook aan het grootste gedeelte van het publiek dat Glory galas bezoekt.

Het "Rop-zn-kop-eraf" gehalte is gewoon lekker laag op deze galas. Mensen juichen voor take-downs en submission attempts. En je word regelmatig getrakteerd op een vette KO.

Glory komt voor mij qua visie gewoon in Nederland het dichtste bij wat ik nog altijd als de ultieme MMA events beschouw: Pride.

Paganstars
03-04-2008, 14:21
:stupid:

Effective
03-04-2008, 14:32
x2!

Ronald
03-04-2008, 19:20
Persoonlijk had ik het mooier gevonden als de naam uit 2 delen was blijven bestaan. Bijv. "Final Glory" of zoiets.

Iwan
03-04-2008, 21:36
of Eternal Glory!

tap-out
04-04-2008, 15:35
ufc heeft er een handje van om zo veel / vaak mogelijk andere orgs het moeilijk te maken ,tja is ook een (slimme doch achterbakse) bedrijfs strategie.

tap-out
04-04-2008, 15:41
Heb je er nog iets "voor wat hoort wat" uit kunnen slepen?
Die UFC kan lekker zeiken, straks moet ook iedere organisatie die 'FIGHTING' in zijn naam heeft deze aanpassen, of de UEFA 'CHAMPIONS' legue?

+ 1

Wat nou als ik The Ultimate Chess Playing Championships wil starten , mag dat dan ook niet?
Of is het branche gebonden, dus dat alleen mma promoties het woord 'ultimate' niet mogen gebruiken. Zou er op die manier dus wel een kickboks promotie mogen zijn die bijvoorbeeld Ultimate kickboxing championships heet...of Ultimate Glory ;)

Weet iemand dit?

Het lijkt mij namelijk erg vreemd dat de UFC het afzonderlijke woord "Ultimate" of kan bezitten.

Paganstars
04-04-2008, 15:46
volgens mij is hier al ooit eens een rechtzaak over geweest, ging hierbij ook om dat een bedrijf een woord wilde bezitten. Het uiteindelijke resultaat was dat het niet kon omdat het een alledaags woord was!

tap-out
04-04-2008, 16:00
Bedankt Paganstars,

Dus als ik het goed begrijp weet ufc al dat ze ongelijk hebben maar zijn ze zich ook ervan bewust dat de kleinere orgs niet de financiele middelen hebben om het aan te vechten, en dat ze op die manier toch zo hun zin krijgen.

want er zijn maar 2 mogelijke uitkomsten:

1) staat hierboven beschreven
2) de kleinere org vecht het aan, maar gaat hierdoor dusdanig financieel achteruit dat ze uiteindelijk wel in kunnen pakken.

Pure "scare/bully" tactics dus.

Dit soort zaken zorgen er nou voor dat ik en vele anderen met mij een hekel hebben aan Zuffa en meneer Dana "Ein Reich, ein Führer, ein MMA org." White.

Paganstars
04-04-2008, 16:30
das stimmt

chief108
04-04-2008, 16:30
prachtig dat de UFC zo loopt te zeiken....

betekend dat jullie met je organisatie wel degelijk wereldwijd in de picture beginnen te raken...

enne GLORY klinkt idd eigenlijk heel goed..
:stupid:

veel succes gewenst met de "nieuwe" naam!!!!