PDA

View Full Version : NIEUW BERICHT VAN REMY!!!!



petjekick
03-04-2008, 19:24
Beste fan, kennis, vriend,

26 april gaat het weer helemaal los in de Arena. Simon Rutz heeft in samenwerking met K-1 een heel mooi gala opgezet met de absolute wereldtop in verschillende gewichtsklassen. Het is 100% zeker dat ik op 26 april tegenover Melvin Manhoef in de ring sta. Een wedstrijd om niet te missen. Ik ben hard aan het trainen om weer voor de nodige spektakel te zorgen. Ik hoop jullie 26 april in de Arena te zien. De steun die ik via de mails, krabbels en prive berichten krijg waardeer ik dan ook enorm!

Waar ik jullie 26 april ook hoop te zien is op de Officiele K-1 afterparty die BonBon Entertainment (mijn neef en ik) organiseert in de Hemkade. Met een dijk van een Line-up zorgen wij voor een spetterend feest. Onder andere Erick E, Gregor Salto, Sydney Samson, Sir Edward en Tony Fitz zullen de tent volledig plat rocken! Verschillende topvechters uit binnen- en buitenland hebben al toegezegd dat ze op het feest aanwezig zullen zijn.

Tot op de dansvloer!

Kijk op www.championsofsound.nl (http://www.championsofsound.nl/) voor info over de tickets, line-up, route en meer.
Of op www.bonbonentertainment.nl (http://www.bonbonentertainment.nl/) en http://bonbonentertainment.hyves.nl (http://bonbonentertainment.hyves.nl/)

Met sportieve en feestelijke groet,
Remy Bonjasky

http://www.hyves.nl/showImage.php/208835694_200_200_HcJ6.jpeg (http://hyves.nl/mediaLink.php?media_id=208835694&media_secret=HcJ6) http://www.hyves.nl/showImage.php/208836635_200_200_2--9.jpeg (http://hyves.nl/mediaLink.php?media_id=208836635&media_secret=2--9):thup::thup::thup::thup::thup::thup:

mntldr
03-04-2008, 20:14
Remy dat jij de mensen die op deze site kijken op jou feest wilt hebben. Plaats je ook een advertentie op de site voor miljonairs die komen vast wel (not) je moet niet vergeten waar je vandaan komt jongen, wel uit een stoffige dojo met mensen die een waterzakje voor je vast houden. niet echt slim negatieve uitspraken in de RR doen over de wereld waar jij je geld goed inverdiend wat ik je wel gun hoor. veel sucses met je feestje

The Bulldog
03-04-2008, 20:36
ik heb nooit negatieve uitlatingen van hem gezien in de RR...

Alleen dat hij het na zijn knokken verkiest de glamour kant op te gaan i.p.v. als trainer werken in de dojo met een waterzak...

Niks mis mee...dat geeft hij aan ...
mag hij willen toch...

Richelieu
03-04-2008, 22:06
ik heb nooit negatieve uitlatingen van hem gezien in de RR...

Alleen dat hij het na zijn knokken verkiest de glamour kant op te gaan i.p.v. als trainer werken in de dojo met een waterzak...

Niks mis mee...dat geeft hij aan ...
mag hij willen toch...

Waar mntldr naar refereert is het intervieuw met Remy Bonjasky in de laatst verschenen Royal Rumble. Hier doet Remy uitspraken over bijvoorbeeld zijn (ex) trainer die hij beter niet had moeten doen.

Tomcraft86
04-04-2008, 00:06
Kan iemand miss kort vertellen waar het op neer kwam wat Remy over Mannaert zei?

Paganstars
04-04-2008, 08:56
Remy dat jij de mensen die op deze site kijken op jou feest wilt hebben. Plaats je ook een advertentie op de site voor miljonairs die komen vast wel (not) je moet niet vergeten waar je vandaan komt jongen, wel uit een stoffige dojo met mensen die een waterzakje voor je vast houden. niet echt slim negatieve uitspraken in de RR doen over de wereld waar jij je geld goed inverdiend wat ik je wel gun hoor. veel sucses met je feestje

So what... dit vind ik echt een uitspraak van iemand die het zelf niet heeft.... Kijk dat remy in rr uitspraken doet over een voormalig trainer... boeiend!! Hij gaat wel voor de sport en als een pupil en trainer een geschil hebben hoeft dat niet verzwegen te worden! en als het niet zo netjes verwoord is; jammer dan! But that's life!

Richelieu
04-04-2008, 09:59
Kijk dat remy in rr uitspraken doet over een voormalig trainer... boeiend!! Hij gaat wel voor de sport en als een pupil en trainer een geschil hebben hoeft dat niet verzwegen te worden! en als het niet zo netjes verwoord is; jammer dan! But that's life!

Boeiend..??!! Je moet niet vergeten dat dit niet zomaar een trainer is, maar wel de persoon is die hem twee keer K1 kampioen heeft weten te maken, dus een beetje respect is meer dan op zijn plaats. Als hij met zijn trainer een zakelijk geschil heeft toont hij zich een professional door er zakelijk mee om te gaan. Nu doet hij uitspraken die de betrokken trainer niet direct kan verdedigen!

FOCUS
04-04-2008, 10:10
verhaal heeft twee kanten
nu niet zo relevant
on topic:
wordt hopelijk een mooi spektakel
dat Bonjasky voor 'glamour' gaat, verbaast me niets:lol::lol::lol:
is toch niets op tegen, zolang hij zichzelf blijft
ieder zn ding

Italian*Berlusconi*
04-04-2008, 10:25
Remy dat jij de mensen die op deze site kijken op jou feest wilt hebben. Plaats je ook een advertentie op de site voor miljonairs die komen vast wel (not) je moet niet vergeten waar je vandaan komt jongen, wel uit een stoffige dojo met mensen die een waterzakje voor je vast houden. niet echt slim negatieve uitspraken in de RR doen over de wereld waar jij je geld goed inverdiend wat ik je wel gun hoor. veel sucses met je feestje

x 2!!!!!!! beetje jammer die uitspraken van Remy in de laatste RR... niet echt eerlijk maar goed.... zegt genoeg over hem als persoon zijnde imo... :(

Italian*Berlusconi*
04-04-2008, 10:25
Boeiend..??!! Je moet niet vergeten dat dit niet zomaar een trainer is, maar wel de persoon is die hem twee keer K1 kampioen heeft weten te maken, dus een beetje respect is meer dan op zijn plaats. Als hij met zijn trainer een zakelijk geschil heeft toont hij zich een professional door er zakelijk mee om te gaan. Nu doet hij uitspraken die de betrokken trainer niet direct kan verdedigen!

x2!!!!!!!!!!

anonymous001
04-04-2008, 10:34
x 2!!!!!!! beetje jammer die uitspraken van Remy in de laatste RR... niet echt eerlijk maar goed.... zegt genoeg over hem als persoon zijnde imo... :(

Maar wat stond er dan? Ik koop geen tijdschriften meer, omdat ik normaal genoeg heb aan mixfight voor mijn informatievoorziening...

...Maar dit keer ben ik wel benieuwd (en nee, ik ga niet speciaal voor een quoteje 5, 50, of wat is het tegenwoordig, uitgeven).

TOON
04-04-2008, 10:53
ben ook erg benieuwd, Remy komt op mij altijd over als een zeer geschikte kerel die zn naam flying gentlemen wel eer aan doet....

en dat ie voor de glamour gaat kan ik um niet kwalijk nemen eerlijk gezegd...hij kan niet de rest van zn leven geld verdienen met K1, dus dat ie nu al bezig is met zn toekomst na zn sportcarriere is toch alleen maar heel slim?! vooral erg verstandig om nu ook te profiteren van zn naamsbekendheid en populariteit, vind dat weer typisch nederlands dat daar over gezeikt wordt...

FightingDutchman
04-04-2008, 10:56
Maar wat stond er dan? Ik koop geen tijdschriften meer, omdat ik normaal genoeg heb aan mixfight voor mijn informatievoorziening...

...Maar dit keer ben ik wel benieuwd (en nee, ik ga niet speciaal voor een quoteje 5, 50, of wat is het tegenwoordig, uitgeven).

Er stond een vrij lang stuk in de RR waarin hij aangaf dat hij na zijn actieve vechtsport carriere de glamour kant op wil en dat hij al bezig is met het organiseren van feesten samen met zijn neef. Verder stond er dat hij bij zijn voormalig trianer is weggegaan omdat hij zelf beter wilde leren boksen en daar een apparte bokstrainer voor wilde hebben. Zijn trainer vond dit niet goed en wilde het allemaal zelf doen. Of het waar is weet ik verder niet maar dat is wat er stond.

Tenminste, voor zover ik me kan herinneren, heb het stuk nu niet voor me maar dit is de boodschap die ik er zelf uitpikte... Als iemand het anders heeft geinterpreteerd dan moeten ze me even verbeteren...!


En dan ontopic:
Super veel succes in de ArenA! Ik hoop dat het een knalpot gaat worden!!! Waar in mijn ogen twee kampioenen tegenover elkaar staan! En ik hoop voor Remy dat het feestje van eenzelfde niveau zal zijn na afloop!

Marco
04-04-2008, 13:23
ik denk dat remy een grote zonnebril moet kopen om zijn blauwe ogen te verhullen na zijn partij tegen manhoef;)
wordt een mooie partij

Aarti
04-04-2008, 14:04
figfhtingdutchman:
Er stond een vrij lang stuk in de RR waarin hij aangaf dat hij na zijn actieve vechtsport carriere de glamour kant op wil en dat hij al bezig is met het organiseren van feesten samen met zijn neef. Verder stond er dat hij bij zijn voormalig trianer is weggegaan omdat hij zelf beter wilde leren boksen en daar een apparte bokstrainer voor wilde hebben. Zijn trainer vond dit niet goed en wilde het allemaal zelf doen. Of het waar is weet ik verder niet maar dat is wat er stond.

Wat is er mis met bovenstaande? Ik heb het stuk niet gelezen en alleen het bovenstaande. Als ik een iets wil op mijn werk en mijn baas vind het niet goed, ga ik ook weg!

MNTLDR:
Remy dat jij de mensen die op deze site kijken op jou feest wilt hebben. Plaats je ook een advertentie op de site voor miljonairs die komen vast wel (not) je moet niet vergeten waar je vandaan komt jongen, wel uit een stoffige dojo met mensen die een waterzakje voor je vast houden. niet echt slim negatieve uitspraken in de RR doen over de wereld waar jij je geld goed inverdiend wat ik je wel gun hoor. veel sucses met je feestje

Hmm, wat betreft dit stukje, wees blij dat iemand die uit een stoffige dojo dit organiseert voor mensen die nog in zo.n stoffige dojo trainen...

lopez86
04-04-2008, 15:23
Remy dat jij de mensen die op deze site kijken op jou feest wilt hebben. Plaats je ook een advertentie op de site voor miljonairs die komen vast wel (not) je moet niet vergeten waar je vandaan komt jongen, wel uit een stoffige dojo met mensen die een waterzakje voor je vast houden. niet echt slim negatieve uitspraken in de RR doen over de wereld waar jij je geld goed inverdiend wat ik je wel gun hoor. veel sucses met je feestje


Waar mntldr naar refereert is het intervieuw met Remy Bonjasky in de laatst verschenen Royal Rumble. Hier doet Remy uitspraken over bijvoorbeeld zijn (ex) trainer die hij beter niet had moeten doen.


Boeiend..??!! Je moet niet vergeten dat dit niet zomaar een trainer is, maar wel de persoon is die hem twee keer K1 kampioen heeft weten te maken, dus een beetje respect is meer dan op zijn plaats. Als hij met zijn trainer een zakelijk geschil heeft toont hij zich een professional door er zakelijk mee om te gaan. Nu doet hij uitspraken die de betrokken trainer niet direct kan verdedigen!


x 2!!!!!!! beetje jammer die uitspraken van Remy in de laatste RR... niet echt eerlijk maar goed.... zegt genoeg over hem als persoon zijnde imo... :(

Wat een overtrokken gedoe zeg.
Hier het stukje uit de RR:

Na de breuk met trainer André Mannaart van Mejiro Gym ben je naar Ivan Hippolyte van Vos Gym gegaan. Voel je je daar nu op je plek?
"Ja, maar dat voelde ik me bij André ook. Alleen kregen we een conflict. We waren het niet eens over de verdeling van mijn gage en de manier van trainen. Ik vond bijvoorbeeld dat ik extra bokstraining nodig had, om beter te leren stoten, maar André vond dat hij mij zelf alles kon leren. Toen heb ik besloten dat het tjd was om verder te trekken. Nu zeggen we niet eens meer 'Hallo' wanneer we elkaar zien op een kickboksgala. Dat is jammer, maar ik slaap er niet minder om. Ik heb in het verleden geleerd dat je niet om mensen moet blijven treuren wanneer je uit elkaar gaat. Ik heb mijn draai gevonden, het trainen met Ivan gaat goed en ik heb nu extra boksles van Erik Warmerdam. Ivan maakt daarvoor wel ruimte. Ik hoop dat André nu ook ziet dat mijn stoten zijn verbeterd."


Wat ik dus opmaak uit de reacties van versch. mensen, is dat je niet eens meer eerlijk je mening mag geven.
Er staat hier niks onrespectvols over Mannaart, Remy kwam daar wat te kort en hij geeft duidelijk aan wat dit is en waarom dit zo is.
Is dat dan gelijk onrespectvol?
Op elk forum werden er opmerkingen gemaakt over Remy zijn matige bokswerk en dit wist hij gelukkig zelf ook.
Als Mannaart daar niet aan mee wou werken mag dat toch zeker eerlijk verteld worden?
Remy ze bokswerk is idd beter geworden sinds hij daar weg is.

De man van 14K
04-04-2008, 15:39
ja ach, ik zou nooit de vuile was buiten hangen als ik Remy was maar voor de rest is het niet direct beledigend. Alleen jammer dat ze elkaar niet eens meer gedag kunnen zeggen.. Je heb toch een hoop meegemaakt, bereikt en gedeeld samen.

F@dur
04-04-2008, 15:46
Eerlijk gezegd vind ik er ook echt niks respectloos aan hoor.Had veel ergere dingen verwacht....

anonymous001
04-04-2008, 16:19
Als ik dit zo lees, vind ik het een beetje jammer voor Remy dat zijn topic beheerst wordt door dit storm in een glas water.

Veel succes Remy, met vechten, en veel plezier op de afterparty!

TOON
04-04-2008, 16:26
als dit alles is vind ik sommige reactie hier nogal onrespectvol naar bonjasky toe... niks mis mee met dat stukje in de RR...

Lumpinigym
04-04-2008, 16:40
Het grappige van alles is dat hij nog steeds niet kan boksen!!! dus veel heeft hij niet bijgeleerd.

Groetjes,

Stephan

MMA Fan
04-04-2008, 16:53
goed...dus als ik het goed begrijp is Aerts niet in staat om te vechten tegen Manhoef ???

anonymous001
04-04-2008, 16:54
Het grappige van alles is dat hij nog steeds niet kan boksen!!! dus veel heeft hij niet bijgeleerd.

Groetjes,

Stephan

O. Is dat het grappige.

Misschien moet je even naar Vos Gym. Kunnen we daar met z'n allen over lachen.

Marco
04-04-2008, 17:16
er stond ook nog in dat hij zichzelf niet met een waterzakje zag lopen na zijn carriere in een stoffige dojo, vindt ik wat denigrerend klinken eerlijkgezegd...

F@dur
04-04-2008, 17:21
Het grappige van alles is dat hij nog steeds niet kan boksen!!! dus veel heeft hij niet bijgeleerd.

Groetjes,

StephanNiet kan boksen???!!!!Hij is ook een kickbokser en geen BOKSER.Het is altijd makkelijk om iemand die beroemd is af te breken maar hij staat er toch maar en hij doet het toch telkens.Niet voor niks 2X K-1 Kampioen.Ps:kunnen al die thai's goed boksen???!!!!!Ze knieën en trappen gewoon iedereen kapot maar hun boksen trekt op niks.... tjah.... .Ik vind het belangrijkste dat je wint en de titel haalt binnenhaalt,hoe dat je het ook doet en/of de publiek het graag ziet.Kijk naar Schilt... ik hoor heel veel mensen zeggen van:"Bwaaaah,ik zie hem echt niet graag vechten.... " ... maar hij heeft al 3x de grootste titel binnengehaalt!!!!!!!

FOCUS
04-04-2008, 17:58
O. Is dat het grappige.

Misschien moet je even naar Vos Gym. Kunnen we daar met z'n allen over lachen.


het is idd niet grappig, want het is waar.



Niet kan boksen???!!!!Hij is ook een kickbokser en geen BOKSER.Het is altijd makkelijk om iemand die beroemd is af te breken maar hij staat er toch maar en hij doet het toch telkens.Niet voor niks 2X K-1 Kampioen.Ps:kunnen al die thai's goed boksen???!!!!!Ze knieën en trappen gewoon iedereen kapot maar hun boksen trekt op niks.... tjah....

hij ging toch weg om zn bokstechniek te verbeteren?
Dat is idd niet gelukt, dat gegeven staat helemaal los van je geraas hierboven.

lopez86
05-04-2008, 00:32
Waar baseer jij dat op dan?
Ik heb Remy nog nooit zoveel zien boksen als in de afgelopen 2 partijen tegen Aerts en Badr.
En zag dat er zo slecht uit dan ivg met zijn eerdere partijen?

Lumpinigym
05-04-2008, 00:51
Waar baseer jij dat op dan?
Ik heb Remy nog nooit zoveel zien boksen als in de afgelopen 2 partijen tegen Aerts en Badr.
En zag dat er zo slecht uit dan ivg met zijn eerdere partijen?

Dat iemand meer stoten maakt wil niet zeggen dat hij kan boksen!! als je goed kijkt zie je dat hij bijv veel met de binnenkant handschoen stoot. vaak trekt hij zijn dekking tot boven zijn hoofd omhoog daar valt niks te verdedigen behalve lucht. Remy zegt dat hij is weggegaan omdat hij beter wil leren boksen, mannaart zegt dat het een centenkwestie is. de waarheid zal ergens in het midden liggen! feit blijft dat remy bokstechnisch niet vooruit is gegaan!!

Ik vind remy zowieso een kanjer! en Hippo een uitmuntende trainer en als vechter een genot om naar te kijken.

Wat ik graag meer zou willen zien is het beweegelijke en meer explosieve aktie's van Remy zo als hij het in het verleden deed waardoor hij ook 2x K1 champ is geworden.

Groetjes,

Stephan

54321
05-04-2008, 02:13
pfff wat een gezeik om niks zeg! remy geeft gewoon eerlijk aan waarom ze uit elkaar zijn gegaan, zonder manaart te beledigen. en als hij zijn toekomst niet ziet in een stoffige gym voor de rest van z'n leven, is dat z'n goed recht!

ik word ook liever omringt door de lekkerste wijfen met een pak geld in m'n zak.

Sjansbal
05-04-2008, 02:37
Dit is niet te geloven! Ik heb mee net geregistreerd op deze site en dit is de eerste topic die ik lees omdat ik hetzelfde bericht van Remy Bonjasky heb gehad. Maar wat een negatieviteit heerst er hier! De uitspraak "de beste stuurlui staan aan wal" is waarschijnlijk op deze site ontstaan (de goede niet nagesproken)
Waarom moeten wij nederlanders altijd onze toppers proberen af te zeiken?

Echt waar niet te geloven

leks
05-04-2008, 02:41
Ik heb nooit begrepen dat een jongen als Remy nooit naar de USA is gegaan voor het opschroeven van het boksen.

Echt een gemiste kans, met een behoorlijke bokstechniek zou die meteen een nivo omhoogschieten en hij zit al behoorlijk hoog.

Anyway succes met het feestje.

Virus
05-04-2008, 02:52
als dit alles is vind ik sommige reactie hier nogal onrespectvol naar bonjasky toe... niks mis mee met dat stukje in de RR...

x2

FightingDutchman
05-04-2008, 09:50
Ik vond er ook niet zo veel mis met het stukje dat in de RR staat. Hij verteld gewoon zijn kant van het verhaal....

FOCUS
05-04-2008, 10:48
ho ho ho
ik vind BOnjasky een goede vechter, feit dat hij daar meedraait zegt genoeg.
ook is ie denk ik supersympathiek, wat er allemaal aan de hand was met zn trainer, verhaal heeft twee kanten, zal hoe dan ook geen gemakkelijke beslissing geweest zijn.
Het was blijkbaar onvermijdelijk dat hun wegen scheidden. So be it.
Ja oke, het is makkelijk van mij om hem te bekritiseren op zn skills.
Maar dit is wel een forum, als iedereen alleen maar vol lof is over sn helden, dan kunnen we beter een fansite beginnen. En trouwens, voetbalfans doen hetzelfde met hun favoriete club.
Dat betekent nog niet dat je je club of favo-vechter afvalt.
Je mag toch wel kritiek hebben zonder dat je meteen als hater wordt gezien? Kom op mensen, vergeet niet dat een discussie via internet een groot gemis heeft. Je kijkt elkaar niet in de ogen, dus de zinnen zijn ontdaan van elke 'verzachting' van je opmerking. Komt vaak dus harder over dan bedoeld.


edit: sjansbal: je hebt gelijk, afzeiken is niet netjes. Forum is echter zeker wel de moeite waard. Blijven posten dus :-)

En ik vind echt dat ie vroeger beter bokste. Betere combo's ipv een stoot als counter met een trap.
Als hij op die manier vecht, prima, maar hij vond zelf dat hij beter wilde leren boksen.
Overigens vind ik het stootwerk van de nederlanders zowiezo van een veel hoger niveau dan andere landen.
Maar is Bonjasky nu ook beter gaan boksen?

Zo vanuit mn luie stoel bekeken; ik heb hem in het verleden veel meer zien combineren, zn stoten waren -vind ik - zuiverder en harder. Ook de timing van zn counters is anders. Weet niet of dit goed is. Ik dacht zelf dat hij een beetje te laat was, maar daar denkt vrijwel iedereen anders over. Dus dat zie ik verkeerd.
Ik dacht ook dat Aarts bij een stotenregen van Bonjasky op de finale-avond liet merken dat hij niet onder de indruk was. (prachtbeelden) Is natuurlijk wel een van de meest geharde vechters van deze tijd...

Ik vind Bonjasky verder een topatleet, als hij bijv atletiek of zo was gaan doen, dan was hij ook heel ver gekomen.

lopez86
05-04-2008, 11:00
Ja maar kunnen we zo niet heel lang doorgaan met een lijstje van wat iemand wel kan en wat niet?
De meeste kickboksers op dat gewicht zullen nooit crispy bokswerk hebben, en een trapper als Remy ook niet.
En vergeet niet, dat Remy een stuk zwaarder is geworden.
Dan lever je nou eenmaal wat in aan explosiviteit, als zwaargewicht.
Ga maar eens kijken naar wat oudere partijen, het verschil in lichaamsbouw is best groot.
Net zoals Badr Hari die nu ook ruim 105kg weegt.