PDA

View Full Version : manhoef MMA



FOCUS
04-04-2008, 14:02
heeft Manhoef definitief gekozen voor K1/Kickboksen,
of doet ie ook nog MMA?

ik zie hem nl het liefst MMA doen:cool2:

Justinian
04-04-2008, 14:15
heeft Manhoef definitief gekozen voor K1/Kickboksen,
of doet ie ook nog MMA?

ik zie hem nl het liefst MMA doen:cool2:
Volgens mij kun je vraag beter andersom stellen, aangezien hij voor zover ik weet eigenlijk alleen maar MMA-partijen heeft gedraaid (uitgezonderd de ArenA-partijen) ;)

remco pardoel
04-04-2008, 14:20
In mei weer MMA, 2 partijen

el bastardo
04-04-2008, 15:41
Zou Manhoef ook es graag tegen een echte topper op MMA gebied zien staan.

De man van 14K
04-04-2008, 15:48
:whistling:ik zou Manhoef wel in de UFC willen zien... maar ik zou wel meer Nederlanders in de UFC willen zien

Tony
04-04-2008, 16:08
Ik denk dat als Manhoef een gunstige matchmaking krijgt ie heel veel kan bereiken in de UFC..

Ook qua imago enzo.. Deze kerel is een echte sloper en straalt dat ook uit.. Zijn standup kan zowieso tegen de allerbesten in de ufc op.

Groud skills worden alleen maar beter lijkt me...

@Remco, trainde Melvin nu bij jou op dit moment?

anonymous001
04-04-2008, 16:24
Ik denk dat als Manhoef een gunstige matchmaking krijgt ie heel veel kan bereiken in de UFC..

Ook qua imago enzo.. Deze kerel is een echte sloper en straalt dat ook uit.. Zijn standup kan zowieso tegen de allerbesten in de ufc op.

Groud skills worden alleen maar beter lijkt me...

@Remco, trainde Melvin nu bij jou op dit moment?

x2

Ik denk dat hij flink huis zou kunnen houden daar. En een hoop kaken zou breken...

Maar dan moet ie inderdaad niet gelijk zijn eerste partij pech hebben met de matchmaking. Dan zou het ook weer rap over kunnen zijn.

Ik zou zeggen: Let's get it on!

(ik droom nog altijd stiekem van Manhoef - Lidell, wat een slugfest zou dat zijn...)

Tony
04-04-2008, 16:26
Ik denk serieus dat Manhoef het in zich heeft om een Liddel te KO'en.

TOON
04-04-2008, 16:30
das echt een soort van natte droom. Manhoef in de UFC....
lijkt me geweldig!!!!!!!

denk dat ie het in zich heeft om daar een topper te worden, alleen zn opkomst al en zn knock-out power! als ie de eerste twee partijen zo'n karaev-knockout kan laten zien loopt iedereen daar met um weg!!

Tony
04-04-2008, 16:31
Manhoef tegen Alexander Houston.... Kan alex direct met pensioen :D

remco pardoel
04-04-2008, 16:45
Manhoef is idd gemiddeld eens in de week op de mat te vinden.

makavelli
04-04-2008, 16:47
Manhoef tegen Anderson Silva lijkt me echt vet! Als Manhoef het staand houdt sloop hij hem zeker!

alf
04-04-2008, 16:50
Ik zie manhoef liever beide doen kickboksen en mma, eveneens van andere complete vechters. Hij is een van de weinige helden die het durft en ook waarmaakt in nederland. Manhoef yvel lijkt me een goeie pot. Zit te watertanden op manhoef aerts.

anonymous001
04-04-2008, 16:51
Manhoef tegen Anderson Silva lijkt me echt vet! Als Manhoef het staand houdt sloop hij hem zeker!

Dat kan die dus beter volgens mij even niet doen...

De man van 14K
04-04-2008, 16:51
pff.. het zou toch geweldig zijn als daar een paar nuchtere hollanders de boel zwaar gaan verbouwen daar in de VS.
Onze enige hoop op dit moment is Hardonk..!!

Manhoef tegen Cyborg.. een classic. 1 van de meest beestachtige partijen ooit!

el bastardo
04-04-2008, 17:22
Dat kan die dus beter volgens mij even niet doen...
Idd, dat kan ie beter niet doen! Z'n groundskills zijn tot nu toe nog niet goed genoeg om zich met zulke toppers te meten denk ik. Staand is het een beest!

TOON
04-04-2008, 17:27
neeeeee zeker geen anderson silva.... die is lonely on the top momenteel....
nee die is veel te goed op de grond!

maar verder zou ik um in zijn gewichtsklasse tegen iedereen wel willen zien daar!!!

joost
04-04-2008, 17:30
Manhoef vs Tito Ortiz :D we starten een bandawagon op voor melvin naar de UFC :D

De man van 14K
04-04-2008, 17:35
x2!! bel die fucking white op!

RtoDeep
04-04-2008, 17:35
idd in de 185 pound klasse zou ik hem graag zien, denk dat 205 wat te hoog is gegrepen qua lengte enzo.

Wheelie
04-04-2008, 17:54
Ik denk dat Manhoef lekker bij K-1 / Dream blijft ;)
Financieel een stuk aantrekkelijker denk ik en hij zal een sterk contract hebben aangezien Simon Rutz zijn management doet.
Neemt niet weg dat ik Manhoef ook het liefst in de UFC zie

@ Remco, wanneer komt Melvin in Oss trainen ?
Misschien kom ik dan wat foto's maken voor mixfight ;)

Punishment
04-04-2008, 18:19
Manhoef vs Tito Ortiz :D we starten een bandawagon op voor melvin naar de UFC :D

Manhoef - Ortiz??

Aaah... ik ben helemaal aan het watertanden...

54321
05-04-2008, 02:19
laat manhoef lekker naar elite xc gaan om wat partijen te knokken. manhoef-shamrock,cung le,baroni,lawler zouden mooie matchups zijn.

FOCUS
05-04-2008, 10:50
laat manhoef lekker naar elite xc gaan om wat partijen te knokken. manhoef-shamrock,cung le,baroni,lawler zouden mooie matchups zijn.


juist ja,
hopen dat het ervan komt:)

Jeru
05-04-2008, 10:58
lol.... 1 K-1 partij en 5 MMA partijen in 2007. Lijkt me wel duidelijk waar zijn focus ;) ligt.
Vind hem in het MMA ook vetter om te zien dus kan niet wachten op zijn volgende partij :D

Biiyen
05-04-2008, 14:35
Sportief gezien zou de UFC het beste zijn voor Melvin, en als Melvin daar naam maakt, en de US fans mee krijgt, dan financieel ook. Als hij ooit gaat moet hij niet lang meer wachte in ieder geval.

Dragao
05-04-2008, 18:51
Staand kan manhoef inderdaad mee met de beste. Het vervelende van de UFC is dat de vechters daar in Amerika heel erg gefocused zijn op het worstelen en takedowns en laat hij daar nou geen ster in zijn.
Bij K-1 kan hij ze slopen omdat het geen goede worstelaars en ze hem niet neerkrijgen. ( de partijen waar dat wel lukte verloor hij ook ).
Bij de UFC zijn het bijna allemaal worstelaars en zou het hij heel moeilijk kunnen krijgen. Als hij bijv tegen mannen zoals een chris leben zou vechten tja dan laat hij weinig van hen over

Biiyen
05-04-2008, 19:25
Staand kan manhoef inderdaad mee met de beste. Het vervelende van de UFC is dat de vechters daar in Amerika heel erg gefocused zijn op het worstelen en takedowns en laat hij daar nou geen ster in zijn.
Bij K-1 kan hij ze slopen omdat het geen goede worstelaars en ze hem niet neerkrijgen. ( de partijen waar dat wel lukte verloor hij ook ).
Bij de UFC zijn het bijna allemaal worstelaars en zou het hij heel moeilijk kunnen krijgen. Als hij bijv tegen mannen zoals een chris leben zou vechten tja dan laat hij weinig van hen over

Als je alleen maar de dingen doet waarin jezelf goed bent dan blijft je niveau gelijk, en/of je maakt je eigen positie zwak doordat je alleen maar kunt terugvallen op 1 truckje. Dat is op de werkvloer, dat is op school dat is overal. Je wordt beter door jezelf uit te dagen. Als je veel vecht en traint met mensen die beter zijn dan jijzelf op de grond, dan wordt je vanzelf ook beter op de grond.

FOCUS
05-04-2008, 19:41
ook een overwegend staande vechter kan in de UFC zn partijen winnen.
Genoeg voorbeelden.

Jeru: Ik kreeg het idee dat Manhoef 'gekozen' had voor K1.
Denk dat trainen voor K1 en voor UFC niet goed samen gaan.
Te grote verschillen wbt vechten.
Dus ik nam aan dat Manhoef voor het K1 zou gaan.
foutje..

Dutch Dynamite
05-04-2008, 19:44
Manhoef tegen Anderson Silva lijkt me echt vet! Als Manhoef het staand houdt sloop hij hem zeker!

Je kunt ook overdrijven he....maar Manhoef in UFC zie ik graag, liever dan bijv. een Hardonk