PDA

View Full Version : Zon. 18 Mei 2008 Masters Of the Ring II @ Zonnehuis Amsterdam



FightProvider
06-04-2008, 23:28
http://www.djqlick.com/Masters_Of_The_Ring_Voorkant.jpg
http://www.djqlick.com/Masters_Of_The_Ring_Achterkant.jpg

De volledige Matchmaking volgt snel, zodra deze binnen is zal ik deze post aanpassen :)

FightProvider
09-05-2008, 00:21
Volgende week is het dan eindelijk zover, een spectaculaire nieuwe editie van Masters Of The Ring in het altijd gezellige Zonnehuis te Amsterdam Noord.

Voor de gehele matchmaking kan je terecht op: http://www.time2fight.nl

freestyler
09-05-2008, 14:44
Kees Molenaar is Monster!!
heb hem verschillende keren zien vechten..

WOEST!!

joel groenberg heeft het niet getroffen 18 mei

Richelieu
19-05-2008, 11:53
Het was weer een geslaagde editie van Masters of the Ring in het Zonnehuis, weer als vanouds gezellig druk, warme, leuke sfeer en vette partijen met als absoluut hoogtepunt de B-klasse partij tussen Remco "Hiksen" Hisken (Angelo Gym) en Darell Sigtman (Dragon Gym / Team Masters of the Ring), welke in de derde ronde gestaakt werd omdat de bloedneus van Remco te ernstig was. Volgens de hoek van Sigtman kreeg Darell bloed van Hisken op zijn mond.


Vond het een rare beslissing die nogal rommelig overkwam (dokter, jury zaten nog te discussiëren en de ringspeaker trekt al voortijdig conclusies) mede omdat de partij echt de thriller van de avond was. Sigtman had vooraf de nodige uitingen gedaan op een internetforum, wat de partij extra beladen maakte en scoorde in de beginfase van de partij een 8 tellen bij Hisken.



http://85.17.225.20/250300001-250350000/250342201-250342300/250342293_6_goSv.jpeg

Hisken vocht na zijn bloedneus gewoon met proppen in zijn neus die nog wel eens het publiek in vlogen, maar de druk op Sigtman nam toe en de lowkicks leken zijn werk te doen, want Sigtman had hier merkbaar last van. Erg jammer dat deze partij op het hoogtepunt gestopt werd!

KillerBee
19-05-2008, 22:18
Hmmm ...het is toch duidelijk dat Darryl gewonnen heeft!

Dennuz
19-05-2008, 22:27
Hmmm ...het is toch duidelijk dat Darryl gewonnen heeft!

Omdat Remco een bloedneus heeft?

The Bulldog
19-05-2008, 22:40
bleeders die tukkers tja....

gaat nergens over natuurlijk...

Jammer, remco was goed bezig zo te lezen

Nolimit
19-05-2008, 23:40
Nou, Het enige wat remco deed was snel puntje pikken en keiharde stoten ontvangen iedereen ging ervan uit dat Remco met zijn ervaring dit varkentje wel even zou wassen.

Toen Darryl op kwam ging hij provocerend bij de touwen hem opwachten en toen Darryl in de ring stapte zei hij Kom maar, kom maar jochie, nou ik weet zeker dat Remco daar nu anders over denkt!


14 September vecht Darryl op het Beatdown gala tegen Errol Koning

The Bulldog
19-05-2008, 23:48
Vind je dit niet een beetje een mening zonder objectiviteit...
Ik begrijp dat je een vechter vanuit jou groep positief wil benoemen, maar Richeleu is toch te bestempelen als objectief en deskundig...

Feit dat een vechter zich zo kan metem met Remco geeft al aan dat het een goede knokker is in mijn beleving...

Errol Koning is een pittige...ben benieuwd ...ga het in de gaten houden...

De man van 14K
20-05-2008, 00:04
Komt er nog een verslag van Harmen? ben benieuwd naar de uitslagen!

Nolimit
20-05-2008, 00:05
Vind je dit niet een beetje een mening zonder objectiviteit...
Ik begrijp dat je een vechter vanuit jou groep positief wil benoemen, maar Richeleu is toch te bestempelen als objectief en deskundig...

Feit dat een vechter zich zo kan metem met Remco geeft al aan dat het een goede knokker is in mijn beleving...

Errol Koning is een pittige...ben benieuwd ...ga het in de gaten houden...

Weet je wat het is op alle sites wordt gepraat alsof Remco echt lekker mee ging in de partij in de eerste ronde had hij al 8 tellen moeten krijgen maar de scheids maakte een fout dat heeft de bond zelf toegegeven.

Het is zeker niet zo dat remco slecht voch maar hoe er op de fora's wordt gepraat doet in mijn ogen Darryl prestatie op niets bijzonders lijken en dat hij van geluk mag spreken dat die partij door de dokter is beeïndigd. Het is jammer dat je er niet bij was ralf want als je dat wel was had je heel goed begrepen waarom ik zo reageer!

Oush

tfix
20-05-2008, 03:58
Ik ken ze beide niet.
Maar ik heb wel gemerk dat Remco met de ronde meer gedreven werd.
Ik durf echt niet te zeggen wat er gebeurt zou zijn als het nog door was gegaan.

Ik heb ook zelde gezien dat er een gevecht gestopt werd door een bloed neus.
Meestal door cuts in het gelaat wel, maar en hefige bloedneus moet wel mee door te knokken zijn, en er was duidelijk zwaar verwaring met de arts.

zonde, ik had deze partij graag de 5e ronde zien in gaan.
Toch soiezo goede match

angelo
20-05-2008, 08:27
Normaal houd ik er niet van om met dit soort posts mee te gaan... om te voorkomen dat het een ja-nee spelletje wordt, maar ik vind het een beetje vreemd dat je begint over Remco's provocerende houding. Iedereen die Remco kent, weet dat het een gentleman is, zowel binnen als buiten de ring. Dat hij die houding naar Darryl had ligt misschien aan Darryl's uitlatingen op kickbox.nl? Dat hij die Hisken weer even ko zou slaan? Remco heeft nooit gedacht dat ie dat varkentje wel even zou wassen...iemand met 15 ko's in zijn startlijst zal nooit makkelijk worden.
Verder zegt niemand dat Darryl het slecht heeft gedaan. In de 1e en 2e ronde kreeg Remco het flink moeilijk. Maar in de 4e ronde deed Darryl nog maar weinig en had zichtbaar last van de lowkicks. Om zich dan ineens in de touwen te laten hangen door een druppel bloed? In die ronde was er nog maar weinig bloed te bekennen op Remco's gezicht. In de 2e ronde stroomde het er uit en dat was geen probleem. Ik vond het dan ook een vreemde aktie van de scheids om tijdens het aantellen van Darryl ineens de wedstrijd te stoppen om het bloed...
Wat het ook zij... Remco heeft verloren en Darryl heeft een leuke toekomst in zicht.
Maar ik had graag die extra ronde nog willen zien....

angelo

Nolimit
20-05-2008, 09:48
Normaal houd ik er niet van om met dit soort posts mee te gaan... om te voorkomen dat het een ja-nee spelletje wordt, maar ik vind het een beetje vreemd dat je begint over Remco's provocerende houding. Iedereen die Remco kent, weet dat het een gentleman is, zowel binnen als buiten de ring. Dat hij die houding naar Darryl had ligt misschien aan Darryl's uitlatingen op kickbox.nl? Dat hij die Hisken weer even ko zou slaan? Remco heeft nooit gedacht dat ie dat varkentje wel even zou wassen...iemand met 15 ko's in zijn startlijst zal nooit makkelijk worden.
Verder zegt niemand dat Darryl het slecht heeft gedaan. In de 1e en 2e ronde kreeg Remco het flink moeilijk. Maar in de 4e ronde deed Darryl nog maar weinig en had zichtbaar last van de lowkicks. Om zich dan ineens in de touwen te laten hangen door een druppel bloed? In die ronde was er nog maar weinig bloed te bekennen op Remco's gezicht. In de 2e ronde stroomde het er uit en dat was geen probleem. Ik vond het dan ook een vreemde aktie van de scheids om tijdens het aantellen van Darryl ineens de wedstrijd te stoppen om het bloed...
Wat het ook zij... Remco heeft verloren en Darryl heeft een leuke toekomst in zicht.
Maar ik had graag die extra ronde nog willen zien....

angelo

Tsja Angelo! iedereen wel hahaah tot de volgende keer>....

Richelieu
20-05-2008, 10:19
Komt er nog een verslag van Harmen? ben benieuwd naar de uitslagen!

De uitslagen van het gala zijn al gepost door QP, samen met een aantal filmpjes. Te zien @ http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81945 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=81945) Ben na de avond in het Zonnehuis weer naar mijn werk gereden. Vrijdag komen er zowel foto’s van de partijen als backstage foto’s op Mixfight te staan, evenals een uitgebreide fotoreportage van het seminar van Hippolyte.


Nou, Het enige wat remco deed was snel puntje pikken en keiharde stoten ontvangen iedereen ging ervan uit dat Remco met zijn ervaring dit varkentje wel even zou wassen.
Toen Darryl op kwam ging hij provocerend bij de touwen hem opwachten en toen Darryl in de ring stapte zei hij Kom maar, kom maar jochie, nou ik weet zeker dat Remco daar nu anders over denkt!
14 September vecht Darryl op het Beatdown gala tegen Errol Koning

Dit ben ik niet geheel met je eens Nolimit. Jammer dat QP de partij niet heeft gefilmd want dan hadden andere personen ook even naar kunnen kijken, maar ik denk helemaal niet dat iedereen ervan uitging dat Remco even zou gaan winnen. Misschien kwam het door de uitlatingen van Darrly op kickbox.nl die veel goodwill bij Remco creëerden. Darryl is een enorm groot talent met een erg goede startlijst, dus de hoek van Angelo Gym heeft Darrly zeker niet onderschat.
Remco is zowel in en buiten de ring een gentleman maar het is begrijpelijk dat hij deze partij anders benaderde dan zijn vorige partijen. Darryl vond het nodig om uitlatingen te doen op het forum van kickbox.nl. Ik ga hier verder niet op in, maar een vechter zoals Darrly heeft dit soort dingen helemaal niet nodig. Je hoeft echt geen expert te zijn om te zien dat hij een gouden toekomst voor zich heeft en het getuigd niet echt van respect voor je tegenstander om zulke uitlatingen te doen op een internetforum.



Wat het ook zij... Remco heeft verloren en Darryl heeft een leuke toekomst in zicht.
Maar ik had graag die extra ronde nog willen zien....
angelo

….om een lang verhaal kort te maken! Men kan wel eindeloze discussies voeren over het feit of er doorgevochten had moeten worden of niet, maar wat ik zag was dat Remco vanaf de derde ronde beter in zijn spel kwam en dat de lowkicks zijn werk gingen doen. De eerste twee rondes waren duidelijk voor Darryl die met zijn stoten en vliegende knieën goed naar voren vocht en in de tweede ronde 8 tellen scoort. Maar halverwege de derde ronde was het initiatief toch duidelijk bij Remco en Darrly had zichtbaar last van zijn lowkicks. Maar goed, Darrly heeft gewonnen en beide vechters zullen elkaar vast en zeker nog wel eens tegenkomen.

KillerBee
20-05-2008, 13:31
Het is duidelijk dat Darryl heeft gewonnen en ik blijf het zeggen Remco heeft die klappen echt gevoeld man...Ookal was die partij niet gestopt!...Had Darryl alsnog gevonden..als je der niet bij was kan je niet praten man ...dat was gwn de partij van de avond..HEFTIG..and the best man won!...Alleen jammer dat het bloed van remco samen met die watten in zyn neus alle kanten op gingen in het publiek!.....Maar Remco is ook wel een goeie vechter anders stond hij daar niet!...Maar der kan der maar 1 de beste zijn.

Ceben de rat
20-05-2008, 23:08
Hoe kan het zijn dat er van alle partijen een filmpje is
en van Remco vs Darryl niet?????????