PDA

View Full Version : No-show in Wormer



Punishment
07-04-2008, 11:50
Laura Prins van Team Impact zou gisteren haar tweede MMA partij draaien tegen de Duitse Sheila Gaff van Energy Gym DE. Na 1,5 uur rijden, nadat we om 11.00 uur vertrokken zijn in Eindhoven, de weging, de nodige voorbereiding concluderen we uiteindelijk om 15.00 uur dat deze Sheila Gaff niet is komen opdagen! Dat is dus gewoon mooi kut!!! Laura was erg gebrand op deze tweede partij doordat een latere partij van haar ook niet door zou kunnen gaan. Het is echter vrij moeilijk om dames te matchen in het MMA dus waren we erg blij dat we op dit schitterende gala mochten komen.
Verder kwam het gehele team van Arubian Fighters niet opdagen en dat terwijl zij, behalve enkele andere partijen, ook de hoofdpartij (de 100+ MMA Tag Team partij) in handen hadden. Ik snap dit niet!?
Ik ga ervan uit dat Bob Schreiber hier ook wel de nodige commotie over zal maken en terecht! Ik spreek van schande. Uitval is er altijd en ook al is dit erg vervelend, laat in ieder geval iets weten!
Tot slot wil ik wel duidelijk maken dat de matchmaking, in handen van forum lid Ellen, wel degelijk erg goed georganiseerd was. Zij heeft nog specifiek gevraag of het voor dit Duitse team niet vervelend was om dit hele eind te komen voor één partij. Dit zou niet het geval zijn, wij echter komen ook een lang stuk rijden voor een partij. Tevens heeft Ellen de teams nog proberen te bereiken, maar kreeg ze steeds de voicemail. Dan weet je natuurlijk al genoeg...

Effective
07-04-2008, 11:57
Zonder de reden te weten zeg ik: CRAP! Dat is echt geen stijl.

Paganstars
07-04-2008, 12:09
Das echt ruk! vind dat dat soort praktijken gewoon bestraft moeten worden met uitsluiting van andere evenementen oid!

cholitzu
07-04-2008, 12:21
Verder kwam het gehele team van Arubian Fighters niet opdagen en dat terwijl zij, behalve enkele andere partijen, ook de hoofdpartij (de 100+ MMA Tag Team partij) in handen hadden. Ik snap dit niet!?


Is inderdaad geen style als mensen niet op komen dagen, maar ik heb begrepen dat de Arubian Fighters enkele weken geleden al hebben doorgegeven niet te kunnen vechtten ivm een contract met tko op Aruba waar ze nu zijn.

Punishment
07-04-2008, 12:53
Ellen heeft een anonieme mail ontvangen net voor het gala dat de Arubian Fighters niet zouden komen. Ze heeft geprobeerd het team zelf te bereiken, maar zonder resultaat. Geen reactie op mailtjes en de telefoon werd niet opgenomen. Bob Schreiber zelf zou nog wel gebeld hebben en tegen hem werd gezegd dat ze wel gewoon aanwezig zouden zijn!
Dat noem ik dus geen afmelden...

Tony
07-04-2008, 13:21
triest en getuigd van weinig sportmanship.

cholitzu
07-04-2008, 13:36
Mij is verteld dat 1 van de arubian fighters aan bob zelf heeft gezegd (via de telefoon) dat ze niet konden vechtten omdat ze onder contract staan.

Mocht dit niet gebeurd zijn, dan is het inderdaad een slechte zaak.

123trisweat
07-04-2008, 13:53
Wow, dit is wel heel gaar.

Waarom wordt er niet gewerkt met een soort onderpand, bijv 1000 euro overmaken en als je komt opdagen krijg je die 1000 euro weer terug, zo niet dan gaat die 1000 euro naar je tegenstander?

The Persian Killer
07-04-2008, 13:56
Das echt ruk! vind dat dat soort praktijken gewoon bestraft moeten worden met uitsluiting van andere evenementen oid!

x2

OehlersMan
07-04-2008, 14:41
Arubian Fighters heeft op tijd afgezegt
ten tweede Greg Oehlers die heeft flinke blessure op zijn enkele en zo zou hij ook niet vechten
Greg Oehlers
Hyram Rodrigeuz
Ingar Bareno
die drie hebben een contract met een organisatie van Canada TKO en hun mochten niet vechten tot na 18 april
ik had begrepen dat Greg niet akoort was vanwege meerde afspraken van wedsrijd maar dit is een life oportunity
teven heel veel respect voor Bob Schreiber maar het spijt hun voor de situatie ,teven het manier waarop de jongen in groningen werden behandel was ook niet goed dit had ik nooit op mixfight gepost en zo zijn er meer dingen ect maar zo ver wil ik niet in discusie

nog een keer van het hele team Arubian Figters onze excussie hier voor

renamer
07-04-2008, 15:47
ik volg het igg niet meer..

Effective
07-04-2008, 15:51
Vage shizzle...

FightingDutchman
07-04-2008, 16:24
Ik volg het ook niet meer. Maar volgens mij was Bob Schreiber juist zo positief over Arubian Fighters in een artikel laatst of haal ik nou alles door elkaar?

Solar
07-04-2008, 16:25
Ik volg het ook niet meer. Maar volgens mij was Bob Schreiber juist zo positief over Arubian Fighters in een artikel laatst of haal ik nou alles door elkaar?
Inderdaad.
Het waren mannen naar zijn hart!

FightingDutchman
07-04-2008, 16:30
Ja zoiets herrinnerde ik me ook inderdaad, in ieder geval een beetje wazig allemaal... En balen voor de jonges die niet gevochten hebben...

Paganstars
07-04-2008, 16:33
vind het een vage reactie van Oehlersman....

DK
07-04-2008, 17:02
Arubian Fighters heeft op tijd afgezegt
ten tweede Greg Oehlers die heeft flinke blessure op zijn enkele en zo zou hij ook niet vechten
Greg Oehlers
Hyram Rodrigeuz
Ingar Bareno
die drie hebben een contract met een organisatie van Canada TKO en hun mochten niet vechten tot na 18 april
ik had begrepen dat Greg niet akoort was vanwege meerde afspraken van wedsrijd maar dit is een life oportunity
teven heel veel respect voor Bob Schreiber maar het spijt hun voor de situatie ,teven het manier waarop de jongen in groningen werden behandel was ook niet goed dit had ik nooit op mixfight gepost en zo zijn er meer dingen ect maar zo ver wil ik niet in discusie

nog een keer van het hele team Arubian Figters onze excussie hier voor


Niet liegen, dat is niet netjes.

Stallion
07-04-2008, 17:18
Vind het niet een hele duideleijke reactie van Oehlersman, begrijp er eigenlijk geen ruk van behalve dat van die blessure.

Weet niet wat wel en niet waar is, maar als de situatie zo is zoals is beschreven in de bovenste post zou ik toch maar eens gaan denken aan strafmaatregelen.

Punishment
07-04-2008, 17:27
Ellen heeft nog geprobeer te bellen en tegen Bob hebben ze gezegd dat ze komen, dat is dus simpel weg GEEN afmelding!

Biiyen
07-04-2008, 18:07
Dat is schering en inslag op gala's... Maar verzin maar eens een oplossing met al die verschillende bonden en instansies! Samenwerking met één centrale organisatie is de enige oplossing.

FightingDutchman
07-04-2008, 18:29
Ja er zijn natuurlijk een aantal oplossingen te bedenken maar die zijn allemaal niet zo goed als wanneer er 1 bond zou zijn. Misschien een beetje heel erg offtopic maar hoe zouden jullie het vinden om vanuit het NOC*NSF een goede duidelijke bond op te zetten om dit probleem aan te pakken?

Biiyen
07-04-2008, 18:31
Ja er zijn natuurlijk een aantal oplossingen te bedenken maar die zijn allemaal niet zo goed als wanneer er 1 bond zou zijn. Misschien een beetje heel erg offtopic maar hoe zouden jullie het vinden om vanuit het NOC*NSF een goede duidelijke bond op te zetten om dit probleem aan te pakken?

Er is gelukkig al ingezet op meer samenwerking, er zijn verschillende Nederlandse bonden bij elkaar geweest om te praten, dus dat is in ieder geval positief.

Effective
07-04-2008, 18:44
29 juni a.s. is ook zo'n overleg, ik zou zeggen bobo's neem dit mee..

De dikke nudist
07-04-2008, 19:16
Hoe flik je dat dan?
Als vechter wíl je toch? Anders geef je je toch niet op?

Ben
07-04-2008, 19:45
gewoon een jaar geen uitnodigingen sturen

bloody
07-04-2008, 20:10
beetje mentaliteit mag ook wel. Je laat immers een vak broeder(in dit geval zuster zitten) Toch lullig voor Bob, die heeft het er vak in zijn column over en dan gebeurd het hem weer. Ik vind het geen mentaliteit

Paganstars
08-04-2008, 08:25
tja nou weet bob tenminste ook dat dit team geen uitnodiging meer hoeft te verwachten!