PDA

View Full Version : Eastside...



Khanom Thom
07-04-2008, 15:57
Beste vechtsportliefhebbers,

Wij zijn erg druk met het het opzetten van het hele Eastside gebeuren...

Zoals jullie weten geven wij al diverse Eastside gala's;
Eastside Rumble; groot gala met diverse prof MMA en A-klasse MT partijen
Eastside Rising; kleiner gala met amateur MMA partijen en MT partijen tot de B-klasse
Er komt nu ook een kleine broertje bij... Eastside Junior; alleen voor Jeugd t/m 15 jaar.
Het eerste Eastside Junior gala vind plaats op 29 juni a.s. (mocht je jeugdvechters hebben die hier willen vechten schrijf ze dan in op [email protected])

Agenda Eastside gala's;

Zondag 29 Juni; Eastside Junior in Apeldoorn
Zaterdag 1 November; Eastside Rising in Deventer
Zondag 1 Februari 2009; Eastside Rumble in Twello

Ook zijn we bezig met het opzetten van een (non-profit) team; Eastside Connection
Zoals jullie weten zijn de A en B klassers in het oosten van het land schaarser dan in het westen, de meeste A en B klassers uit het oosten hebben dan al (meerdere) keren tegen elkaar gestaan. Gemiddeld lopen er per sportschool 1 of 2 A-klassers rond en een handjevol B-klassers. Qua sparringpartners ben je er dan snel doorheen en wil je verder "leren" zul je andere sparringpartners moeten zoeken.
We zijn nu hard bezig om (passende) sportscholen te zoeken/benaderen uit het oosten/noorden om mee samen te werken, sommige scholen hebben al toegezegd om mee te werken. 1 maal in de 2 weken trainen zij dan samen onder leiding van de diverse trainers van de verschillende scholen (de ene trainer is goed in patchwerk de andere in bijvoorbeeld clinchen etc...). Je leert hier dus alleen maar van! Ook zijn fanatieke C-klassers en Nieuwelingen uiteraard welkom om mee te trainen.
Vechters komen gewoon uit voor hun eigen sportschool tijdens een gala, enig verschil is dat zij dan uitkomen met EC voor de naam. (bijvoorbeeld EC Muay Boran Gym) EC = Eastside Connection
Ook zijn we bezig met het maken van een website waar alle scholen en vechters op komen te staan, mocht je een vechter willen boeken kom je direct bij zijn manger/sportschoolhouder terecht, iedere sportschool blijft dus zijn eigen pupil managen. Dus geen bemoeienis van een "hogere" hand!
Het enige wat niet meer ma'/kan is dat de vechters van de aangesloten scholen tegen elkaar uitkomen...
Door middel van Eastside Connection halen we hopenlijk het niveau van het thaiboksen in het oosten omhoog (en in de toekomst hopelijk ook het MMA), en je promoot je eigen vechters en sportschool...
We houden jullie op de hoogte over Eastside Connection!!

Mocht je meer willen weten over Eastside Connection of wil je als sportschool je aansluiten stuur dan een mailtje naar [email protected]
Ook zijn we nog op zoek naar sponsoren voor kleding etc...

Met sportieve groet,


Geronimo de Vries
- Eastside Connection -

Richelieu
07-04-2008, 16:09
Mooi nieuws! Denk dat het Eastside Connection een zeer goed initiatief is voor met name de vechters uit het oosten van Nederland. Het niveau van deze groep getalenteeerde vehters zal zich zodoende alleen maar positief verder ontwikkelen.

The Bulldog
07-04-2008, 20:59
Goed bezig Geronimo...

bloody
07-04-2008, 21:04
goed nieuws

Tony
07-04-2008, 21:05
Mooi initiatief man :)

Ronald
07-04-2008, 21:19
Eastside is super actief :)

Khanom Thom
08-04-2008, 10:49
TTT

Punishment
08-04-2008, 11:01
Valt Eindhoven ook nog onder de Eastside?...

Khanom Thom
08-04-2008, 11:30
Valt Eindhoven ook nog onder de Eastside?...

Kan... hoezo?

Khanom Thom
09-04-2008, 00:44
Check de Eastside Connection-hyve steun ons en wordt lid; Eastside connection - Hyves.nl (http://eastsideconnection.hyves.nl)

Bedankt ;)

Punishment
09-04-2008, 01:11
Kan... hoezo?

Nou ik spreek nu natuurlijk voor mezelf, maar ik denk dat wij van Team Impact ook wel wat behoefte aan goede begeleiding en extra training, met name gericht op het MMA...

Khanom Thom
10-04-2008, 15:26
Nou ik spreek nu natuurlijk voor mezelf, maar ik denk dat wij van Team Impact ook wel wat behoefte aan goede begeleiding en extra training, met name gericht op het MMA...

Stuur me een pm of e-mail me; [email protected]
Misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen...

Voor info check; Eastside connection - Hyves.nl (http://eastsideconnection.hyves.nl)



Grtz, Geronimo

Khanom Thom
13-04-2008, 17:01
TTT

Mickey
14-04-2008, 13:40
Top initiatief dit. Ik kan me voorstellen dat het "uitwisselen" van A/B vechters onderling een flink boost is voor het algehele niveau op de participerende sportscholen / gyms.. Verandering van spijs doet eten zeg maar.

Khanom Thom
14-04-2008, 18:57
Top initiatief dit. Ik kan me voorstellen dat het "uitwisselen" van A/B vechters onderling een flink boost is voor het algehele niveau op de participerende sportscholen / gyms.. Verandering van spijs doet eten zeg maar.

wakker... :thup: