PDA

View Full Version : Contactgegevens Peter Aerts



Ton
07-04-2008, 15:56
Jong en lui!

Voor de opening van het regionale steunpunt Overijssel van de Landelijkse Stichting TegenZinloosGeweld in Almelo ben ik op zoek naar een topper in de vechtsport. Uiteraard moest ik meteen aan Peter denken. Topper in de vechtsport en ook nog is woonachtig in Twente!

Vechtsport en zinloos geweld. Dé mogelijkheid om de vechtsport in een goed daglicht te zetten doormiddel van een opening door de vrolijkste en sympatiekste kampioen op aarde haha..

Dus wie op wie kan mij hiermee verder helpen? Zou het echt te gek vinden als Peter hier aan mee zou willen werken!!!!

Tony
07-04-2008, 16:50
fax team aerts:
Fax: +31 (0)20-4560690

Khanom Thom
07-04-2008, 17:15
Mail Hans Loeffen; [email protected] (manager team Aerts)

Punishment
07-04-2008, 17:57
Goed initiatief!!!

petjekick
07-04-2008, 18:49
peter woont toch niet in twente die woont in best bij eindhoven

Khanom Thom
07-04-2008, 18:53
peter woont toch niet in twente die woont in best bij eindhoven

Daar komt hij vandaan, hij woont nu al een poosje in Borne (Twente)...

Ton
07-04-2008, 19:43
Goed initiatief!!!

Thanks!
Er komt ook nog is aardig wat aandacht van de media op af, dus zeker een initiatief waarbij vechtsport en zinloos geweld is op een positieve manier aan elkaar 'gelinkt' kan worden!

Zal jullie op de hoogte houden.

Khanom Thom
07-04-2008, 19:54
Succes man!!
Wel ff Mixfight promoten hé... ;)

bloody
07-04-2008, 20:05
hij woont in borne, lees jij weleens interviews ?

Boem Boem
07-04-2008, 21:49
Anders kun je het via Mutlu proberen; komt ook uit twente en leest/post ook wel een op MF.

Osu

Chris

Ton
09-04-2008, 12:16
Peter en Hans willen graag aanwezig zijn bij de opening!
Echt heel erg gaaf!

Thnx voor de adviezen.

Khanom Thom
09-04-2008, 12:47
Top man!!! REPS

Effective
09-04-2008, 12:54
Goed geregeld!

Tony
09-04-2008, 12:55
Damn Ton, dat is wel heel super nieuws man.. goed geregeld jongen :)

joost
09-04-2008, 13:15
nu nog een (foto)verslag hier op mixfight en het is 3 maal TOP! :D

MMA Fan
09-04-2008, 13:20
toppie !!!!

foto's !!!

Ton
09-04-2008, 13:20
nu nog een (foto)verslag hier op mixfight en het is 3 maal TOP! :D

Gaat helemaal goed komen! :thup:

Muay Thai Elite
09-04-2008, 14:11
Gaan we straks ook bomen planten met Hoost? Of weeskinderen knuffelen met Souwer?

Kijk een campagne tegen zinloos geweld is altijd goed, maar ik zie niet in waarom de vechtsport daar enige bemoeienis mee zou moeten hebben. Hoe krampachtiger we de sport in een beter daglicht willen brengen, hoe minder dit lukt.

Dennis
09-04-2008, 14:42
Gaan we straks ook bomen planten met Hoost? Of weeskinderen knuffelen met Souwer?

Of forum threads verneuken met Muay Thai Elite

Muay Thai Elite
09-04-2008, 16:12
Ik vind het prachtig dat een vechtsporticoon, die de capaciteiten heeft om het merendeel van de bevolking compleet lens te slaan, zich schaart achter een initiatief tegen zinloos geweld.

Deze uitspraak zegt al een hoop; het gaat er mij puur om dat de vechtsport in verband wordt gebracht met geweld. Dat dit toevallig een campagne tegen zinloos geweld is, doet hier weinig aan af. De associatie met geweld is namelijk makkelijk gemaakt. (Zelfde principe; als ik zeg, denk niet aan een rode pen, waar denk je dan aan?)

Bovendien lijkt het er zo een beetje op alsof de vechtsportwereld veel last heeft van zinloos geweld, wat absoluut niet het geval is.

Een campagne tegen walvisvaarders: Greenpeace
Een campagne tegen wapengebruik: Politie
Een campagne tegen zinloos geweld: Vechtsporters

Snap je een beetje?

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik een campagne tegen zinloos geweld absoluut niet afkeur, zelfs toejuich.

P.S. Enneh, merendeel? Ik denk iedereen!!

anonymous001
09-04-2008, 16:46
Deze uitspraak zegt al een hoop; het gaat er mij puur om dat de vechtsport in verband wordt gebracht met geweld. Dat dit toevallig een campagne tegen zinloos geweld is, doet hier weinig aan af. De associatie met geweld is namelijk makkelijk gemaakt. (Zelfde principe; als ik zeg, denk niet aan een rode pen, waar denk je dan aan?)

Bovendien lijkt het er zo een beetje op alsof de vechtsportwereld veel last heeft van zinloos geweld, wat absoluut niet het geval is.

Een campagne tegen walvisvaarders: Greenpeace
Een campagne tegen wapengebruik: Politie
Een campagne tegen zinloos geweld: Vechtsporters

Snap je een beetje?

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik een campagne tegen zinloos geweld absoluut niet afkeur, zelfs toejuich.

P.S. Enneh, merendeel? Ik denk iedereen!!

Ik dacht eerst dat ik je snapte, maar nu ben je me een beetje kwijt.

Vechtsport als zelfverdediging, tegen booswichten, dat toch juist het positieve imago dat het goed doet bij het grote publiek? Zen, Karate Kid, de Kracht van je Tegenstander, blablabla...

Greenpeace heeft toch ook geen last van het imago van de walvisjagers?

Muay Thai Elite
09-04-2008, 17:03
Nee dat bedoel ik niet. Ik bedoel puur en alleen dat bij de jacht op walvisjagers aan Greenpeace wordt gedacht. Moet dan bij zinloos geweld aan vechtsport worden gedacht? Lijkt me juist verstandiger om niet te doen lijken alsof de vechtsportwereld zich er "verantwoordelijk" voor voelt.

Dragon Tail
09-04-2008, 17:48
Is toch ook gewoon een goed idee zonder er wat achter te zoeken. Wordt daar altijd zo moe van.
Gewoon Almelo weer op de kaart.... net als 7 juni.... ;)

Ton
09-04-2008, 19:21
Gewoon Almelo weer op de kaart.... net als 7 juni.... ;)

Het flyertje lag al op mn bureau ;)

Ton
09-04-2008, 19:33
Wat ik dik heb gedrukt, is vaak juist al het geval. Veel mensen zien kickboksen al als "Elkaar zonder reden de kop inslaan". Hoe vaak hoor je niet als je zegt dat je aan vechtsport doet "Oh, lekker jezelf in elkaar laten slaan"?
De associatie tussen geweld en kickboksen wordt juist nu al gelegd! Als iedereen onze sport als lief en onschuldig zou zien, zou het al wel een keer mainstream zijn, of in ieder geval een stuk dichterbij.

Juist door een vechtsporticoon hierbij te betrekken laat je zien dat 'wij' (vechtsporters) ons distantieren van zinloos geweld. Wat wij in de ring/kooi of op de mat doen, is immers geen (zinloos) geweld - wat veel mensen nog steeds denken - maar topsport!


Mooi verwoord! Zo denk ik er ook helemaal over.

Hoost heeft onlangs ook al voor de stichting werkzaamheden verricht.. O.a. voorlichting over Respect geven bij scholen. Had het al eens gepost hier:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=77496&highlight=hoost+vroomshoop

Tuigenke
09-04-2008, 19:35
super initiatief ton!!:thumbs:

Qtie-Pie
09-04-2008, 20:23
Andy Souwer is 'ambassadeur' van en voor "Only Friends (http://www.onlyfriends.nl)".

Missie
Voor kinderen met een beperking tot 25 jaar die gebruik willen maken van georganiseerd sporten en spelen, biedt het Ronald McDonald Centre Only Friends een professioneel centre aan dat iedere dag voor het kind en het gezin toegankelijk is, waarbij altijd wordt gedacht vanuit de behoeften en belevingswereld van het gehandicapte kind.

Doelgroep
Gehandicapte kinderen met de leeftijd tot 25 jaar. Kinderen met een fysieke- en/of verstandelijke beperking, meervoudig gehandicapte kinderen, kinderen met een auditieve of een visuele beperking of chronisch zieke kinderen zijn van harte welkom om met familie of vrienden op het Ronald McDonald Centre Only Friends te komen sporten of spelen.

Doelstellingen

Het bevorderen van het beoefenen van sporten voor kinderen met een beperking.
Het door middel van sportbeoefening integreren van kinderen met een beperking in de samenleving.
Ontwikkelen van specifieke trainings- en oefenprogramma's voor de kinderen met een beperking in samenspraak met de medische wereld. Hierbij staat het vergroten van fysieke en sociale mogelijkheden van de kinderen centraal.
Creëren van bewustwording bij het gewone publiek over mogelijkheden en beperkingen van deze gehandicapte kinderen middels informatie en advies.
Het verhogen van kwaliteit van leven voor het gehandicapte kind middels het aanbieden van sport- en spel mogelijkheden.Elke zondag middag trainen de kids van Only Friends bij Pancration in Amsterdam. Hoezo een goed doel (onder) steunen door middel van (vecht) zou niet lonen? Zou zeggen kom (zelf) eens kijken hoe deze kids genieten. Daar kan toch niets tegen op!

http://www.onlyfriends.nl/fotoalbums/120/Thumbnails/DSC_0167.jpg http://www.onlyfriends.nl/fotoalbums/120/Thumbnails/DSC_0159.jpg http://www.onlyfriends.nl/fotoalbums/120/Thumbnails/DSC_0254.jpg

Hagelslag
09-04-2008, 20:43
Gaan we straks ook bomen planten met Hoost? Of weeskinderen knuffelen met Souwer?
Waarom niet? Laatst heeft Souwer ook een dag gedaan met gehandicapten als ik me niet vergis. Waarom geen weeskinderen? het is volgens mij algemeen bekend dat sporters vrij vaak aan zulke initiatieven meedoen. En waarom zou Hoost geen bomen mogen planten? Misschien houdt ie wel van tuinieren, weet jij veel.

Muay Thai Elite
09-04-2008, 21:52
Haha okee, maar ff serieus: dat is alleen maar goed, en dat zeg ik ook niet.

Ton
24-04-2008, 09:44
Gister was de opening van het Steunpunt Overijssel. Werkelijk een groot succes!
Peter was er samen met Hans Loeffen en Mutlu. Zij hebben voor mij in ieder geval van de dag een TOP dag gemaakt

Peter, Hans, Mutlu: Grandioos bedankt!
Uitgebreider verslag + wat foto's volgen later.

Khanom Thom
24-04-2008, 10:20
Super dat het zo gelopen heeft! :thup:

Paganstars
24-04-2008, 10:41
nice ton!

Arno verbraak
24-04-2008, 10:48
mooie zaak. topidee!

Dragon Tail
24-04-2008, 12:12
Super dat het zo gelopen heeft! :thup:

Ik zei toch... Almelo is the place to be..