PDA

View Full Version : Uitnodiging grappling wedstrijden 31 mei 2008



Yoseikan Ede
07-04-2008, 22:34
UITNODIGING


Hierbij nodigen wij u uit voor de 2e competitiedag van het open Nederlands grappling kampioenschap op zaterdag 31 mei 2008.
Er zal in totaal op 3 dagen worden gestreden en zullen na de drie wedstrijddagen de uiteindelijke winnaars bekend worden gemaakt .
Per dag zijn er dagprijzen te verdienen, ook worden de behaalde punten opgeteld en kan men T-shirts verdienen oplopend in de kleuren geel, oranje, groen, blauw, bruin en zwart.

BELANGRIJKE WIJZIGING BETREFFENDE INSCHRIJVEN GRAPPLING WEDSTRIJDEN
Er wordt vanaf heden gebruik gemaakt van een 2 tal inschrijfformulieren, een formulier voor maximaal 2 deelnemers en een formulier voor maximaal 5 deelnemers. Wilt u dus meer dan 5 deelnemers inschrijven dan moet 2 keer een formulier ingevuld worden. Het persoon die de inschrijving doet, ontvangt een email met de door hem ingeschreven deelnemers. (controleer of de ingeschreven deelnemers kloppen)
Als een persoon meerdere deelnemers inschrijft moet hij deze bevestiging aan de betreffende vechter geven (even afknippen dus) Deze briefjes moeten de deelnemers afgeven bij de weging (bewijs van inschrijving). De volgorde van de weging is ook veranderd (dit om alles beter beheersbaar te houden en een vlottere doorstoming te realiseren).
Bij binnenkomst in de weegruimte dient er eerst te worden betaald (briefje afgeven!!!!) De deelnemer wordt gecontroleerd op de inschrijflijst, hierna kan er worden gewogen, daarna melden bij het controlepunt (computer) voor eventuele aanpassingen in het systeem.
Waarom deze volgorde?
Uit ervaring is gebleken dat veel namen die opgegeven zijn niet kloppen, dit vergt extra administratie en vertragingen op. Wij willen het op deze manier proberen om zo een vlotte doorstroming te realiseren.
Wij hopen op jullie medewerking.
Wij verzoeken u vriendelijk om de wijzigingen voor het inschrijven goed te lezen op onze website. Er is een apart menu aangemaakt voor de inschrijvingen en de uitleg. Heeft u hierna nog vragen? mail ze dan naar [email protected] ([email protected])


Er wordt gewerkt met een poulesysteem zodat iedereen gegarandeerd is van meerdere wedstrijden. Ook zal er gestreden worden in een beginners-en gevorderdenklasse.
De weging vindt in 2 groepen plaats.
De 1e weging is van 10:00 tot 11:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.
De 2e weging is van 12:00 tot 13:00 uur aanvang wedstrijden aansluitend zodra de pouleindeling klaar is.

Gewichtklasse 1e weging:
-65kg Dames en Heren beginners en gevorderden.
-70kg beginners en gevorderden
-76kg beginners en gevorderden

Gewichtklasse 2e weging:
-83kg beginners en gevorderden
-91kg beginners en gevorderden
-100kg beginnners en gevorderden
+100kg beginners en gevorderden.

Als een vechter is opgegeven in de gevorderde klasse zal hij/zij niet worden teruggezet naar de beginners klasse.
Let hier goed op tijdens de inschrijving!!
Het inschrijfgeld is € 10,- per persoon, te voldoen op de wedstrijddag. Bij inschrijving op de wedstrijddag zelf bedraagt het inschrijfgeld € 15,00

Geef in het inschrijfformulier de juiste gegevens op, niet de gewichtsklasse maar het juiste gewicht van de deelnemer.
Inschrijven is alleen geldig via de website. Alle andere vormen van inschrijven worden niet geaccepteerd!
Gevorderde deelnemers zijn;Judoka's vanaf de bruine band
NL Jiu Jitsu : vanaf Bruine band
BJJ : vanaf blauwe band
MMA Amateur : 5 partijen ongeacht winst of verlies
MMA Prof : Allemaal gevorderd
Groen in t-shirt klassement
Worstelaars met minimaal één jaar training en/of wedstrijdervaring
De nummers 1 en 2 van het beginners eindklassement gaat het seizoen erna automatisch over naar de gevorderden klasse

Het is tijdens de Open Nederlandse Kampioenschappen Grappling niet toegestaan om in 2 gewichtsklasses deel te nemen.
Geef a.u.b een werkend e-mailadres op, want u krijgt na uw inschrijving automatisch een bevestiging dat u bent ingeschreven.
Locatie: Budo Academy Physical
Vening Meineszstraat 7
6717 AJ Ede

Inschrijven kan alleen via http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=125&Itemid=124

HUNTER
08-04-2008, 09:35
hoop dat ik het red maar mn knie werkt nog niet echt mee :(

Yoseikan Ede
08-04-2008, 17:33
hoop dat ik het red maar mn knie werkt nog niet echt mee :(

Wat heb je aan je knie dan?

mdk
08-04-2008, 18:01
Wat heb je aan je knie dan?

Een boven- en een onderbeen.

Yoseikan Ede
08-04-2008, 18:11
Een boven- en een onderbeen.

Joh je meent het ;):D

Bosco Baracus
08-04-2008, 18:59
Ik heb er twee vraagjes:

- Als je al op de eerste wedstrijddag geweest bent, moet je dan nu weer inschrijven voor de tweede wedstrijddag of ben je dan nog ingeschreven?

- Wanneer wordt de pagina van het T-Shirtklassement Budo Academy Physical - T-Shirtklassement (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=82) bijgewerkt? Ik weet niet hoeveel punten ik de laatste keer behaalt heb (Een punt voor iedere gewonnen partij?)...

Yoseikan Ede
08-04-2008, 20:37
Ik heb er twee vraagjes:

- Als je al op de eerste wedstrijddag geweest bent, moet je dan nu weer inschrijven voor de tweede wedstrijddag of ben je dan nog ingeschreven? Voor elke wedstrijddag moet je opnieuw inschrijven. Elke inschrijving vervalt na de wedstrijddag.



- Wanneer wordt de pagina van het T-Shirtklassement Budo Academy Physical - T-Shirtklassement (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_wrapper&Itemid=82) bijgewerkt? Ik weet niet hoeveel punten ik de laatste keer behaalt heb (Een punt voor iedere gewonnen partij?)...
We zijn druk bezig met de inhaalslag, als alles helemaal compleet is komt er een update van het T-shirtklassement. Je kunt op de pagina zelf de laatst bijgewerkte datum zien. De punten zijn de wedstrijdpunten die je in je poule hebt behaald. Voorbeeld: je hebt 1 wedstrijd met 2-0 gewonnen en 3 wedstrijden met 1-0 dan heb je in totaal 5 wedstrijdpunten behaald.

mdk
08-04-2008, 21:12
Joh je meent het ;):D

sorry was ff in een kinderachtige bui. LOL

Heb trouwens erg genoten op de 1e wedstrijddag (was voor mij de eerste keer).
Ik zal er i.i.g. weer bij zijn!

Christophe
08-04-2008, 22:38
Wat heb je aan je knie dan?

Sebas heeft één of andere klem op zichzelf gezet of zo iets, maar ik wil het hele verhaal ook wel eens horen want het speelt al een tijdje, dus het lijkt me wel een ernstige blessure!

Ik hoop in ieder geval dat hij snel beter wordt! :thup:

HUNTER
08-04-2008, 22:46
ik heb de donderdag voor de vorige grappling wedstrijd mijn knie geblesseerd. Helaas niet voor de eerste keer.

Ik zette zelf een beenklem aan, maar ik werd nogal overdonderd door de nogal vreemde reactie van mijn trainingsmaatje, die in paniek over me heen trachtte te rollen. Hierbij bleef mijn voet in zijn gi hangen en kwam er een iets te grote druk op de buitenkant van mijn knie. De buitenste knieband is hierbij ingescheurd, maar erger nog, het kapsel dat m'n meniscus een beetje op zijn plaats moet houden geeft te veel ruimte. Hierdoor heeft de meniscus iets te veel beweging en dan schiet mijn knie af en toe dus op slot. Helaas duren kapsel blessures verrot lang, en helemaal nu omdat het al de zoveelste keer is :(

Maar het goede nieuws is dat ik al weer rustig aan het trainen ben, maar ik nog erg voorzichtig moet zijn met sparren. Maar wil ik meedoen met wedstrijden dan moet de knie in ieder geval weer een stuk stabieler zijn. Ik werk er hard aan, maar of het gaat lukken is nog ff afwachten.

Helemaal omdat ik twee weken later graag ook mijn 4e dan judo ga proberen te halen, neem ik geen risico's.....

Christophe
09-04-2008, 08:56
Klinkt klote amigo, bedoel je met "op slot" dat je dan plots helemaal niks meer kan doen met die knie??? :eek:

In ieder geval veel beterschap!

Team_CBC
09-04-2008, 12:54
Voor elke wedstrijddag moet je opnieuw inschrijven. Elke inschrijving vervalt na de wedstrijddag.


We zijn druk bezig met de inhaalslag, als alles helemaal compleet is komt er een update van het T-shirtklassement. Je kunt op de pagina zelf de laatst bijgewerkte datum zien. De punten zijn de wedstrijdpunten die je in je poule hebt behaald. Voorbeeld: je hebt 1 wedstrijd met 2-0 gewonnen en 3 wedstrijden met 1-0 dan heb je in totaal 5 wedstrijdpunten behaald.

Hoeveel punten krijg je als je wint op submission ?
Ik heb de scores van mijn partijen helemaal niet bij gehouden. Ik dacht winst op punten is 1 punt in het klassement en winst op submission is 2 punten in het klassement. Ik begrijp nu dat dit is verandert.

Bosco Baracus
11-04-2008, 18:15
Hoeveel punten krijg je als je wint op submission ?
Ik heb de scores van mijn partijen helemaal niet bij gehouden. Ik dacht winst op punten is 1 punt in het klassement en winst op submission is 2 punten in het klassement. Ik begrijp nu dat dit is verandert.

Hoe zit het nu precies??

Bosco Baracus
15-04-2008, 00:48
Ik wil mij nu inschrijven, maar weet niet precies hoeveel punten ik heb...

Ik heb drie partijen op submission gewonnen en een partij op punten gewonnen.

Heb ik dan 4 (4x1) punten of 7 (3x2+1x1) punten??

mdk
21-04-2008, 13:04
mag toch aannemen dat we binnenkort een nieuwe lijst met behaalde punten kunnen tegemoet zien...

sebastiaan
24-04-2008, 15:01
oeps.. ik geloof dat ik dat met die punten verkeerd heb gedaan, dacht t-shirt punten, want je kon geen 10 in vullen.

Yoseikan Ede
05-05-2008, 12:57
Zaterdag 31 mei zal er ook weer een stand aanwezig zijn van Zone-MMA.
Liefhebbers hiervan kunnen dan eventueel voordelig hun spullen aanschaffen;)

http://www.yoseikan.nl/images/banners/logozonamma.jpg
Is de uitleg voor de grapplinginschrijving jullie een beetje duidelijk?
Voor wat betreft het noteren van de punten, je moet het aantal punten van je t-shirt wat je hebt noteren. Dus als je een oranje shirt hebt met 5 punten vul je gewoon oranje en 5 in.
De punten voor de ranking hoeven niet ingevuld te worden!!

Mochten er nog onduidelijkheden zijn, laat het ons dan even weten doormiddel van het sturen van een email.

Suc6 met het inschrijven

Yoseikan Ede
05-05-2008, 22:31
Nog 24 dagen :rolleyes:

Yoseikan Ede
17-05-2008, 23:42
We hebben inmiddels het T-Shirt klassement bijgewerkt.
Mochten er hier nog vragen over zijn of dingen niet kloppen, neem dan even contact met ons op via email [email protected]
Er zijn weer T-Shirts tot onze beschikking, zaterdag 31 mei zullen we weer beginnen met het uitdelen van de T-Shirts.

Vergeten jullie niet om je tijdig in te schrijven?
Doe het a.u.b. echt op tijd, dit maakt het voor de organisatie een stuk makkelijker, zeker met het oog op het indelen van de poule's.

Wees niet bang voor je gewicht. Ben je te zwaar of lichter dan je hebt opgegeven? Geen nood je kunt altijd meedoen.

Yoseikan Ede
20-05-2008, 15:12
OPGELET


31 MEI


2e dag Open Nederlandse Grappling
Bij


Budo Academy Physical


EDE


Vening Meineszstraat 7


Weging 1e groep 10-11 uur
Weging 2e groep 12-13 uur


Kosten 10 Euro per persoon, op de wedstrijddag zelf 15 Euro


Informatie Wedstrijddag (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=139&Itemid=1)
Inschrijfformulier tot 2 deelnemers (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_facileforms&Itemid=127)
Inschrijfformulier tot 5 deelnemers (http://www.yoseikan.nl/index.php?option=com_facileforms&Itemid=128)
Contact: [email protected]

Impulse
27-05-2008, 16:00
TTT

ijsblok
29-05-2008, 13:55
zijn er nogal wat inschrijvingen dit maal? Zag dat het aantal zwaargewichten vorige keer tegen viel toch?

The Bulldog
29-05-2008, 14:13
ik ben erbij...dus 1 zwaargewicht present...

nicolas the red
29-05-2008, 14:32
x2

ik vecht in -100 deze keer, geen zin om te diëten deze week :)

Briant
29-05-2008, 15:32
Deze keer kan ik niet meedoen maar zal er zijn om te scheidsen en de mixfight brothers te spotten ;)

kooivechter
29-05-2008, 15:44
wanneer ben je pro en wanneer kun je je voor de amateurs inschrijven. hoe ligt die criteria

The Bulldog
29-05-2008, 17:15
ik ben erbij...dus 1 zwaargewicht present...


ik +100 nicolas...

Impulse
30-05-2008, 15:07
zonder afzeggingen hebben wij op het moment

11 -100 KG ( gevorderd en beginners )
7 +100 KG ( gevorderd en beginners )

Het kan ook zo zijn dat er mensen morgen niet komen opdagen.... dus pin je niet aan deze aantallen vast!!!!

rene1970
30-05-2008, 17:49
zonder afzeggingen hebben wij op het moment

11 -100 KG ( gevorderd en beginners )
7 +100 KG ( gevorderd en beginners )

Het kan ook zo zijn dat er mensen morgen niet komen opdagen.... dus pin je niet aan deze aantallen vast!!!!


Tel mij ook op de lijst -100 beginner..heb nog geen inschrijving gedaan maar dat doe ikmorgen. Ben er rond 12.30/12.45.

tot morgen iedereen en veel succes!!

uwe2006
02-06-2008, 11:50
Is there any list with the official results from saturday?

Regards Uwe

Yoseikan Ede
02-06-2008, 12:27
Is there any list with the official results from saturday?

Regards Uwe

We shall try to publish the results today.